Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Barbabella di 12 jul 2011 - 6:01

Ja heb een word bestand met die lijst en een bestand met voorbeeld menu's.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:28

Barbabella schreef:Ik heb een lijst gekregen voor bij overgewicht met 3 tabellen, met voorkeur middenweg en uitzonderlijk. Moet dus proberen zoveel mogelijk uit de eerste tabel te eten. En ze zei dat een uur bewegen per dag ( aan een stuk) heel belangrijk was maar dat haal ik tot nu toe niet echt.

Heeej Barbabella welkom smile

Een uur?? Is toch een half uur??

Gast
Gast

Bericht  Barbabella di 12 jul 2011 - 6:47

Theedoosje schreef:
Barbabella schreef:Ik heb een lijst gekregen voor bij overgewicht met 3 tabellen, met voorkeur middenweg en uitzonderlijk. Moet dus proberen zoveel mogelijk uit de eerste tabel te eten. En ze zei dat een uur bewegen per dag ( aan een stuk) heel belangrijk was maar dat haal ik tot nu toe niet echt.

Heeej Barbabella welkom smile

Een uur?? Is toch een half uur??
Hee tnx Wink
Nee voor iemand met een gezond gewicht is het een half uur, voor mensen met overgewicht een uur, en het was belangrijk om dat zonder (lange) pauze te doen aldus de dieetist
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:49

Ph nooit geweten dat het een uur moest zijn,...doe altijd half uur smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:52

Je vetverbranding komt meestal pas op gang na 20 tot 30 minuten. Alles wat je voor die 20/30 minuten doet is voor je uithouding en conditie.. Alles na die 20/30 minuten is pure vetverbranding!! Als je 20/30 minuten hebt gehad krijg ik ook altijd een boost omdat ik denk.. Jaaa FAT Killing kan beginnen Wink

Gast
Gast

Bericht  Minx di 12 jul 2011 - 7:45

Moet je alleen niet op een te hoog niveau aan het sporten zijn je hartslag moet wel omhoog maar ook weer niet te veel die 20 tot 30 minuten klopt ook niet helemaal meer geloof ik geloof dat het iets langer zelfs was maar verkijk je daar niet op op het moment dat je stopt met sporten gaat je vetverbranding nog even door dus niet gelijk gaan eten ook je spieren hebben de zuurstof nog hard nodig dus je vertering staat dan nog ff op een laag pitje. Haha best bizar ik weet het allemaal heel goed maar ben toch te zwaar de theorie is zo makkelijk alleen de praktijk zo moeilijk
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:04

Zou je mij die willen mailen, BB?

Gast
Gast

Bericht  sprookjesprinses di 12 jul 2011 - 8:09

Dag dames!

Wat zijn jullie goed bezig zeg. Zou ik me misschien bij jullie mogen aansluiten? Mijn naam is Sprookjesprinses ben 22 jaar, momenteel bezig met afstuderen en zou het fijn vinden ongeveer 10 kg kwijt te raken. Mijn lengte is 1.78 en mijn gewicht 78 kg. Ik lette meestal goed op mijn eten en sportte voldoende tot dat ik wat minder in mijn vel kwam te zitten en dacht 'Wat maakt het allemaal uit' en alles at waar ik zin in had. Met als gevolg 10 kilo zwaarder, en een stuk minder lekker in mijn vel. De foto's van de vakantie die ik vorige week zag waren de bekende druppel die de emmer liet overlopen, en voordat het helemaal de spuigaten uit gaat lopen wil ik een nieuwe start maken. Met gezond eten en lekker sporten. Ik ben lid van een sportschool dus vandaag weer braaf naar bodystep geweest. Ik ben van plan 2 a 3 keer in de week naar de sportschool te gaan, en mijn eetpatroon om te gooien. Lees: Gezond eten, veel brood en fruit, niet meer tot weinig snoepen, en niet alles maar een reden vinden om maar wat lekkers te naar binnen te werken (blij, verdrietig etc).

Groetjes,

Sprookjesprinses
sprookjesprinses
sprookjesprinses
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11

Bericht  Inge di 12 jul 2011 - 10:17

_Liv schreef:Zou je mij die willen mailen, BB?

Ik ben ook wel benieuwd naar dat bestand met voorbeeldrecepten enzo :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 18:14

Punk'd schreef:Je vetverbranding komt meestal pas op gang na 20 tot 30 minuten. Alles wat je voor die 20/30 minuten doet is voor je uithouding en conditie.. Alles na die 20/30 minuten is pure vetverbranding!! Als je 20/30 minuten hebt gehad krijg ik ook altijd een boost omdat ik denk.. Jaaa FAT Killing kan beginnen Wink

Aaah oke. Ja nee ik doe altijd 30 min. Heb nl wel het idee dat dat met wii-fitten ook echt helpt.

Nu zit ik overigens al onder de 108 :shock: Very Happy Hopelijk ga het zo door tot mijn echt weegmoment Wink

Welkom Sprookjesprinses. Succes met afvallen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 19:32

Barbabella schreef:Ik heb van iemand anders ooit zo'n lijst gehad maar deze is toch wel wat anders. Deze is speciaal voor mensen met overgewicht en niet de standaard lijst. Op mijn oude staat bijvoorbeeld filet american bij uitzonderlijk en op mijn lijst juist in de goede kolom ( wat ik erg fijn vind aangezien ik er gek op ben Very Happy)
Wat raar. Waarom is filet americain voor mensen met overwicht goed, terwijl mensen zonder overwicht het alleen bij uitzondering mogen eten?

Gast
Gast

Bericht  Barbabella di 12 jul 2011 - 19:33

Als je een berichtje stuurt met je mail adres zal ik je vanavond ook ff de lijsten doorsturen. Ik ga werken, fijne dag !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 19:49

BB, bedankt!

Nou, vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis voor de laatste onderzoeken en daar krijg ik, als het goed is, ook gelijk de uitslag van. M'n buik is nog opgezetter dan anders en ik voel me net 5 maanden zwanger. Ik ben zo benieuwd wat er uit gaat komen. Eigenlijk vind ik het ook wel een beetje eng. Wie weet wat het is..

Gast
Gast

Bericht  Puk wo 13 jul 2011 - 2:00

Haidiehoo:)

Heb vanochtend met mijn coach afgesproken dat ik 10 augustus weer 3 kilo kwijt moet zijn. Hij is namelijk op vakantie en hij denkt dat ik het niet zonder hem kan, wat een air he;-) Dus nu ben ik extra gemotiveerd om die 3 kilo echt wel af te vallen:-)
Vanmiddag ben ik lekker aan het relaxen en vanavond ga ik naar de markt in mijn oude woonplaats, daar zijn Hollandse hits, een en al gezelligheid, maar wel jammer van de regen!

Theedoosje, wanneer is je weegmoment? Goed bezig hoor!!

Liv, ik duim voor je!

XxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Minx wo 13 jul 2011 - 2:16

@ liv succes laat je even weten wat er uit kwam

@ puk succes met die 3 kg vind het trouwens wel een vrij hoog doel. Zo snel ga ik echt niet.

Pff heb echt ff weer een dipdag niet qua eten maar gewoon qua alles. Straks naar huis waar ik al geen zin aan heb zit bij mijn vriend. En moet echt veel voor stage doen. Heb een jaar geen stage gelopen en mijn onderzoek is gewoon heel erg weggezakt. Ook het opzetten van dossiers is best wel moeilijk en hebben ze best hoge eisen aan. Gister een mail van de korfbal gehad waar bij communicatie echt belabberd laag was. Is weer van alles geregeld zonder de mensen die er eerst mee bezig waren er van op de hoogte te brengen. De persoon die dat regelt vind ik persoonlijk dat die zijn werk niet echt goed doet. Straks wel lekker eten met veel groenten.

Daarnaast ook nog een spoedher aangevraagd zodat ik in ieder geval 29 november mijn diploma kan krijgen nu hopen dat die toegekend gaat worden. Saxion kennende zal het wel weer heel moeilijk gaan. Veel gezeur dus allemaal waar ik gewoon echt geen tijd voor heb. Het gaat allemaal al heel druk zijn, met 32 uur stage in de week ben dan gemiddeld weg van 7 tot 7 daarbij de komende weken nog voor het eten zorgen, en er nog bij werken want anders krijg ik geen geld. Soms denk ik echt had ik maar even voor een verpleeghuis stage gekozen kreeg ik nog stagevergoeding want dat krijg ik nu niet.

Gister wel veel gefietst. Eerst 10 min naar station, toen 10 min naar stage. Toen 10 min naar station van stage. 20 min naar schoonouders en toen 25 min naar huis. en dat laatste door de stromende regen. Baal er een beetje van dat ik op het moment ff weinig geld ook heb. Moet de komende 10 dagen echt zuinig aan doen. Daarnaast ook nog eens treinkaartjes gaan betalen vanaf volgende week omdat ib geen rekening houd met studenten die de zomer door gaan. Dus echt heel supergezond eten zit er ook niet in omdat ik daar simpelweg het geld niet voor heb SadSad
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May wo 13 jul 2011 - 2:54

Ah bah fairytale! Wat klote dat het allemaal niet loopt. Ik hoop echt dat Saxion meewerkt voor je! Maar helaas ik studeer er ook, dus weet hoe ze kunnen zijn helaas. En dat ov dat is inderdaad ook erg klote, want er zijn inderdaad genoeg studenten die wel gewoon door moeten in die maand. Hoop dat het allemaal weer wat lekkerder gaat lopen voor je!

Hier gaat het met ups en downs, ik hou me wel netjes aan mijn dagmenu hoor, maar ik heb momenteel echt dagen dat ik mezelf er doorheen moet slepen en ik heb dagen dat het me heel gemakkelijk af gaat. Ik merk wel dat als ik aan het werk ben, het me wel makkelijker af gaat en ik het dan op andere momenten op de dag moeilijk heb dan wanneer ik de hele dag thuis ben.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:01

Puk> mijn weegmoment is zaterdag of zondag Wink Jij succes met de 3 kilo, je kan het!

Fairy> balen dat je zo'n dipdag hebt. En je kan wel gezond eten als je minder geld hebt. Kies bv voor een gebakken ei op brood, Tosti met kifilet of iets anders, of maaltijdsalade zelf maken? Oke met meer geld kan het gezonder dat denk ik wel, maar goed wij kunnen ook niet altijd een super maaltijd eten ivm geld. Maar we doen ons best. Even een hug Ik hoop dat je je gauw beter voelt. En trouwens super dat je zoveel gefietst hebt!

May> fijn dat je ook genoeg dagen hebt dat het goed gaat en je je makkelijk kan houden aan alles. En dat het minder gaat heeft iedereen wel Wink Op het werk gaat het miij ook makkelijker als thuis, als doe ik nu echt bewuster boodschappen en komen er nu niet veel echt ongezonde dingen in huis.

Liv> hoe was het in het ziekenhuis?

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 13 jul 2011 - 3:10

Dank jullie,

Ja ik hoop ook dat saxion mee werkt. Heb verder alle toetsen van de minor in 1 keer gehaald op 1 na dus. Bleef ook wel een beetje een gok maar ja als ik mijn cijferlijst verder zie alleen maar goede cijfers. Sommige toetsen moesten wel wat vaker maar ja sta nog wel een 7 gemiddeld. Dus dat is eigenlijk best netjes. 4 keer een 6 en 4 keer een 8. Daarbij alles netjes afgesloten alleen slb'er heeft nog niet alles verwerkt dus hoop dat ze daar niet moeilijk over doen. Weet niet of ik morgen nog nieuwe patiënten heb. Morgen wel anderhalf uur pauze. Weet niet of er dan nog een overleg bij zit of niet. Is wel geblokkeerd in de agenda.

Eten ga ik gewoon voor zorgen. Gister al gegeten bij ouders van mijn vriend. Was al weer 1 dag minder. Waarschijnlijk ook nog een keer eten met mijn broertje. En het is al de dertiende nog ongeveer 10 dagen te gaan waarbij ik -2 euro op mijn rekening heb staan. Word dus geld overschrijven van mijn spaarrekening. Telefoonrekening is er af en dat had ik niet verwacht dat dat al zo zou zijn Sad
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:30

Ah das balen Fairy als er al wat afgeschreven is terwijl je het nog niet verwacht.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:11

Nou, er is helemaal niks uitgekomen. Hij keek naar de lijsten, die ik had ingevuld, en ze zagen er goed uit. Alleen ik plas te weinig. Als volwassene moet je ongeveer 1 liter per dag plassen en ik plas nog minder dag de helft, terwijl ik meer dan 2 liter per dag drink. Wat ik drink is voornamelijk thee, water en aanmaaklimonade. Toen wilde hij een echo afnemen. Die zag er goed uit. Daarna ging hij met een cameraatje de blaas in. En die zag er ook goed uit. Dus ik vroeg wat het dan kon zijn, zegt hij "het is niks urologisch, dus het is niet mijn vakgebied. Misschien kan iemand anders je verder helpen." Nou, m'n mond viel open. Ik vroeg hoe het dan kon dat ik zo weinig plaste. Tja, dan moet ik maar eens proberen om 3 liter te gaan drinken en dan moet ik ook meer plassen. M'n mond viel open. Morgen moet ik weer een afspraak maken bij de huisarts, dus dat ga ik maar doen.
Ik ben blij dat alles goed is, maar wat zou het dan zijn?

Lief dat jullie er naar vragen! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:22

Jeetje dat is ook raar allemaal Liv. Ik hoop dat je gauw weet waar het wel aan ligt, want het moet ergens aan liiggen lijkt mij zo.

Zo en nu ga ik de laatste 13 min wii-fitten Very Happy :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:24

Ja, vind het ook raar. Aan de ene kant ben ik blij dat het niks is, maar aan de andere kant verdrietig. Waar komt dan die pijn vandaan?

Gast
Gast

Bericht  Barbabella wo 13 jul 2011 - 6:29

Wat raar liv dat je zo weinig plast ! Ik plas echt super veel, helemaal als ik water drink dan blijf ik bezig.
Iedereen die me een pm heeft gestuurd; Ik heb jullie gemaild !

Ik merk aan best veel broeken dat ze losser zitten, maar dat lijkt me sterk van die 3 kilo ( die er misschien wel weer aanzitten) Ik ga zo proberen om minstens een half uur te wii fitten. Morgen moet ik weer terug naar de dietiste, ben benieuwd ! Merk wel dat het me steeds makkelijker af gaat om geen slechte dingen te eten maar sneller een stuk komkommer of iets pak. Ben daar wel blij mee dat ik niet mezelf té erg moet inhouden.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:40

Jep. Maandag had ik 525 cc geplast en gister had ik 425 cc geplast. Beide dagen had ik net iets meer dan 2 liter gedronken over de hele dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:48

BB> half uur is zo om op de wii-fit vind ik. Heb ook net gedaan smile

Ik heb geen idee hoeveel ik plas eigenlijk maar wel redelijk wat denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: