Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Vet op je buik is inderdaad niet de beste plek om het te hebben. BMI zegt alleen wat over de verhouding tussen je lengte en je gewicht het zegt verder helemaal niets over je bouw of hoeveelheid vet. Als ik even als voorbeeld mijn broertje neem zijn BMI zit rond de 23,7 een kilo of 10 meer en hij zou volgens zijn BMI overgewicht hebben gaat het bij die 10 kg alleen om vet stijgt zijn vetpercentage dat zal dan rond de 18% komen te liggen wat netjes tussen de 15 en 20% ligt het vetpercentage wat bij een man gezien word als gezond vetpercentage. Daarom moet je altijd naar het Rita's plaatje kijken en je niet alleen blindstaren op je BMI dat is op zich een redelijke richtlijn maar neemt in mijn opzicht veel te weinig andere gegevens mee om een compleet beeld te geven over of iemand te dik is of niet. Nog meer vragen stel ze gerust heb er inmiddels wel redelijk wat ervaring mee en ook al veel over gelezen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale, thanks voor de uitleg, het is duidelijk!!
En Yeeeeeeeeeeehaa ik ben niks aangekomen! Zit nog steeds op 114, dus nog steeds 9,5 kg kwijt. Ik heb nog 5 weken vakantie en ik heb als doel om 3-5 kilo af te vallen in die 5 weken. Moet kunnen!! :-)
En Yeeeeeeeeeeehaa ik ben niks aangekomen! Zit nog steeds op 114, dus nog steeds 9,5 kg kwijt. Ik heb nog 5 weken vakantie en ik heb als doel om 3-5 kilo af te vallen in die 5 weken. Moet kunnen!! :-)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Netjes Puk,
Ik ben toch iets aangekomen afgelopen week... maar ga er vanaf morgen weer tegenaan dus het zal er wel snel weer af zijn :p
Vandaag laatste dag vakantie Zo genieten van de zon en wat dingen regelen voor onze bruiloft volgend jaar (fotolocaties bekijken om te kijken of het daar nu mooi is rond deze tijd ) etc
Ik ben toch iets aangekomen afgelopen week... maar ga er vanaf morgen weer tegenaan dus het zal er wel snel weer af zijn :p
Vandaag laatste dag vakantie Zo genieten van de zon en wat dingen regelen voor onze bruiloft volgend jaar (fotolocaties bekijken om te kijken of het daar nu mooi is rond deze tijd ) etc
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hai meiden,
Ik ben er ook weer eens een keer! Druk, druk druk geweest! We zijn in het huis van mijn andere zusje grondig aan het klussen geweest. Ze gaat samenwonen. Gisterennacht was haar eerste nachtje in haar nieuwe huis.
Door het klussen heel slecht gegeten: de ene avond friet, weer een avond pizza en nog een avond chinees , maar goed...niks aangekomen!
@Inge: had jij al foto's geplaatst van je reisavontuur? En iets aangekomen? Foei! Maar ik weet dat je het kan en dat het er zo weer af is!
@ Liv: En? Al wat meer duidelijkheid over je onderzoeken?
@ TD: de laatste tijd nog bezig geweest met de Wii?
@ all: Wie heeft er al vakantie en kan zich goed aan het 'dieet' houden. Ik ben zó bang dat als we straks op vakantie gaan dat ik teveel ga toegeven aan de lekkere dingen en dan weer veel aankom....
Ik ben er ook weer eens een keer! Druk, druk druk geweest! We zijn in het huis van mijn andere zusje grondig aan het klussen geweest. Ze gaat samenwonen. Gisterennacht was haar eerste nachtje in haar nieuwe huis.
Door het klussen heel slecht gegeten: de ene avond friet, weer een avond pizza en nog een avond chinees , maar goed...niks aangekomen!
@Inge: had jij al foto's geplaatst van je reisavontuur? En iets aangekomen? Foei! Maar ik weet dat je het kan en dat het er zo weer af is!
@ Liv: En? Al wat meer duidelijkheid over je onderzoeken?
@ TD: de laatste tijd nog bezig geweest met de Wii?
@ all: Wie heeft er al vakantie en kan zich goed aan het 'dieet' houden. Ik ben zó bang dat als we straks op vakantie gaan dat ik teveel ga toegeven aan de lekkere dingen en dan weer veel aankom....
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Nee nog geen foto's geplaatst op yes
Ik kan mij tijdens de vakantie niet goed aan mijn dieet houden... maar aan de andere kant heb ik ook zoiets ik ga mij niet alles ontzeggen in mijn vakantie. Ik weet dat ik het na mijn vakantie weer goed op kan pakken. Daarbij moet je zo verschrikkelijk veel vreten (ja echt vreten) wil je een kilo vet aankomen dat dat echt wel goed komt na je vakantie weer...
Tijdens de vakantie in Afrika heb ik mij er niet aangehouden, want ze kennen daar geen zilvervliesrijst etc :p maar heb ook niet overdadig veel gegeten maar wel genoten van een cocktailtje, een lekker hapje, een snoepje, koekje, gewone cola etc :p
Ik ben nu ook aangekomen maar weet ook dat het grotendeels vocht is (weinig water / kruidenthee gedronken) en dat het er vrij snel weer af is
Ik kan mij tijdens de vakantie niet goed aan mijn dieet houden... maar aan de andere kant heb ik ook zoiets ik ga mij niet alles ontzeggen in mijn vakantie. Ik weet dat ik het na mijn vakantie weer goed op kan pakken. Daarbij moet je zo verschrikkelijk veel vreten (ja echt vreten) wil je een kilo vet aankomen dat dat echt wel goed komt na je vakantie weer...
Tijdens de vakantie in Afrika heb ik mij er niet aangehouden, want ze kennen daar geen zilvervliesrijst etc :p maar heb ook niet overdadig veel gegeten maar wel genoten van een cocktailtje, een lekker hapje, een snoepje, koekje, gewone cola etc :p
Ik ben nu ook aangekomen maar weet ook dat het grotendeels vocht is (weinig water / kruidenthee gedronken) en dat het er vrij snel weer af is
Inge- Ratel
Ff tussendoor (ga zo eten) maar ik weeg nu gewoon 0,4 MINDER dan vanochtend
Gast- Gast
Op de één of andere manier val ik altijd af als ik op vakantie ben. Op het moment laat ik het een beetje links liggen, omdat ik druk ben met m'n onderzoeken en alles bij te houden. Ik heb al een hele lijst van vandaag. Alleen hij ziet er niet zo goed uit. Ik ben benieuwd wat de uroloog woensdag te zeggen heeft.
TD, super!
Inge, hoe was je laatste vakantiedag? Heb je extra genoten?
TD, super!
Inge, hoe was je laatste vakantiedag? Heb je extra genoten?
Gast- Gast
Heb ik ook ik ga dan ook afvallen terwijl ik nergens op let. Nu viel me afgelopen vakantie wel op dat ik dan vaak naar de groentes enzo grijp maar ook rustig chips eet dan. Ik denk dat ik dan een mooie balans heb ofzo. Nou ja was afgelopen vakantie dan zo maar toen at ik ook twee keer per dag warm voorgerecht hoofdgerecht nagerecht en toen geen kg aangekomen. Vreemd ja...
Vandaag weer een goede dag. Lekker gegeten hele dag in de oefenzaal gestaan en veel geleerd ook weer. Dat gaat zo hard en de dagen vliegen echt om. Begeleider legt de lat erg hoog wat op zich wel prettig is. Ik moet alleen ff kijken of ik ook ergens wat meer schouders kan krijgen. Want dat blijft nog wel een beetje moeilijk. Ook mijn vraaggesprek moet ff wat geordender. Ik begin mijn mislukte stage steeds meer te vervloeken. Een jaar geen praktijk hebben is erg lang bij een studie waarbij de prakttijk erg belangrijk is.
Vanochtend was ik zo bezig met mijn stukje typen over het bmi dat ik niet door had hoe laat het was en dus ook niet dat de bus helemaal niet was gekomen. Ik had toen nog maar 10 minuten om op het station in de trein te komen. Soort van mission impossible zeg maar. Dus vriend opgebeld of ik zijn auto kon lenen en met de auto naar stage getuft. Zodat ik toch nog ruim op tijd was. Voelde me best wel een beetje lullig daarom. Hij lag net twee en half uur in bed kom ik daar aan met bellen.
Inge wanneer moet je weer werken?? Dan weet ik wanneer ik de start to run een keer in mijn tas kan gooien.
Vandaag weer een goede dag. Lekker gegeten hele dag in de oefenzaal gestaan en veel geleerd ook weer. Dat gaat zo hard en de dagen vliegen echt om. Begeleider legt de lat erg hoog wat op zich wel prettig is. Ik moet alleen ff kijken of ik ook ergens wat meer schouders kan krijgen. Want dat blijft nog wel een beetje moeilijk. Ook mijn vraaggesprek moet ff wat geordender. Ik begin mijn mislukte stage steeds meer te vervloeken. Een jaar geen praktijk hebben is erg lang bij een studie waarbij de prakttijk erg belangrijk is.
Vanochtend was ik zo bezig met mijn stukje typen over het bmi dat ik niet door had hoe laat het was en dus ook niet dat de bus helemaal niet was gekomen. Ik had toen nog maar 10 minuten om op het station in de trein te komen. Soort van mission impossible zeg maar. Dus vriend opgebeld of ik zijn auto kon lenen en met de auto naar stage getuft. Zodat ik toch nog ruim op tijd was. Voelde me best wel een beetje lullig daarom. Hij lag net twee en half uur in bed kom ik daar aan met bellen.
Inge wanneer moet je weer werken?? Dan weet ik wanneer ik de start to run een keer in mijn tas kan gooien.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairy; morgen heb ik weer een slaapdienst t/m woensdag en donderdag heb ik een late dienst dan moet ik het weekend weer werken.
Liv, ik heb wel genoten van mijn laatste vakantie dag... hadden nog vlees van gister over dus lekker gebbq't :p
Liv, ik heb wel genoten van mijn laatste vakantie dag... hadden nog vlees van gister over dus lekker gebbq't :p
Inge- Ratel
Zo, vandaag weer een nieuwe dag. Gister heb ik netjes alles bijgehouden op m'n lijstje en vandaag is dat de laatste dag dat ik dat moet doen.
Gast- Gast
Hello
Mag ik me bij jullie aansluiten
Mag ik me bij jullie aansluiten
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Maar natuurlijk Barbabella
Ik ga er vanaf vandaag weer helemaal voor :p
eigen wokgroente gaan zo mee naar mijn werk, geen idee wat we eten maar heb dan iig mijn eigen wokgroente mee, neem nog een zakje rundergehakt mee en heb volgens mijn nog zilvervliesrijst op mijn werk staan.
O; 2 volkoren boterhammen halvarine kipfilet
T; 1 L groene thee
L; 2 volkoren boterhammen halvarine 20+ kaas
T; glas optimel en fruit
D; 200gr wokgroente, rundergehakt en zilvervliesrijst
A; optimel yoghurt
Voor in de avond neem ik nog een zakje snack a jacks mee voor het geval dat
Ik ga er vanaf vandaag weer helemaal voor :p
eigen wokgroente gaan zo mee naar mijn werk, geen idee wat we eten maar heb dan iig mijn eigen wokgroente mee, neem nog een zakje rundergehakt mee en heb volgens mijn nog zilvervliesrijst op mijn werk staan.
O; 2 volkoren boterhammen halvarine kipfilet
T; 1 L groene thee
L; 2 volkoren boterhammen halvarine 20+ kaas
T; glas optimel en fruit
D; 200gr wokgroente, rundergehakt en zilvervliesrijst
A; optimel yoghurt
Voor in de avond neem ik nog een zakje snack a jacks mee voor het geval dat
Inge- Ratel
Fijn dankjewel
Ik woog vorige maand 83( dat weeg ik al een jaar of 4, daarvoor van 97 naar 83 gegaan), ben vorige maand naar een dieetist geweest en gister gaf mijn wii 79,8 aan. Eindelijk een beetje resultaat. Morgen moet ik terug naar de dieetist. Mijn eerste doel is onder de 75 komen. Mijn echte streefgewicht is tussen de 60 en 65 ( Ik ben 1,68)
Ik woog vorige maand 83( dat weeg ik al een jaar of 4, daarvoor van 97 naar 83 gegaan), ben vorige maand naar een dieetist geweest en gister gaf mijn wii 79,8 aan. Eindelijk een beetje resultaat. Morgen moet ik terug naar de dieetist. Mijn eerste doel is onder de 75 komen. Mijn echte streefgewicht is tussen de 60 en 65 ( Ik ben 1,68)
Barbabella- Prater
We hebben dezelfde lengte.
Heb je nog tips gekregen van de dietiste? Waar ik misschien ook iets aan heb?
Heb je nog tips gekregen van de dietiste? Waar ik misschien ook iets aan heb?
Gast- Gast
Ik heb een lijst gekregen voor bij overgewicht met 3 tabellen, met voorkeur middenweg en uitzonderlijk. Moet dus proberen zoveel mogelijk uit de eerste tabel te eten. En ze zei dat een uur bewegen per dag ( aan een stuk) heel belangrijk was maar dat haal ik tot nu toe niet echt.
Barbabella- Prater
Die lijst heb ik toen idd ook gekregen van de diëtiste. Staan eigenlijk weinig nieuwe dingen in vond ik? Owja qua koeken en cake/taart was ik bij sommige dingen wel verrast wat je het beste kon kiezen
Ik zit er idd wel weer helemaal in heb ik het idee... Maarja weet waar ik het voor doe, slanker die trouwjurk in Eind dit jaar wil ik op jurkenjacht en hoop dat er nog 10kilo af is rond die tijd (of naja in ieder geval volgend jaar 10 a 15 er nog af en dat de jurk dan nog aan te passen is, maar volgens mij is dat altijd mogelijk)
Ik zit er idd wel weer helemaal in heb ik het idee... Maarja weet waar ik het voor doe, slanker die trouwjurk in Eind dit jaar wil ik op jurkenjacht en hoop dat er nog 10kilo af is rond die tijd (of naja in ieder geval volgend jaar 10 a 15 er nog af en dat de jurk dan nog aan te passen is, maar volgens mij is dat altijd mogelijk)
Inge- Ratel
Ik heb van iemand anders ooit zo'n lijst gehad maar deze is toch wel wat anders. Deze is speciaal voor mensen met overgewicht en niet de standaard lijst. Op mijn oude staat bijvoorbeeld filet american bij uitzonderlijk en op mijn lijst juist in de goede kolom ( wat ik erg fijn vind aangezien ik er gek op ben )
Barbabella- Prater
Oh, heb trouwens vanmiddag een tennisracket gekocht.
Gast- Gast
Ha Dames:)
Ik ben vandaag lekker wezen winkelen met een vriendin, en ik ben weer goed geslaagd! 2 linnen broeken voor (samen) 30 euro, nieuwe fitness schoenen, een witte lange blouse en wat hempies voor onder kleren. Het was ook erg gezellig en ik ben best trots op mezelf, heb gelunched met een broodje beenham, en rond 3en gingen we bij de V&D zitten, en heb ik een smoothie gehad en een beker vers fruit, terwijl mijn vriendin taart nam, haha! Dan voel ik me ff heeeeeel sterk, hihi.
Welkom Barbabella, je bent al flink afgevallen, knap zeg!! Die lijst heb ik ook eens gehad ja, vond ik wel handig, en idd wat Inge zegt, soms best verrassende dingen!
Liv, dus nu kun je nog meer tennissen!! ;-)
Inge, goed dat je er weer helemaal voor gaat, ik ook!
Fijne avond allemaal! XxxX
Ik ben vandaag lekker wezen winkelen met een vriendin, en ik ben weer goed geslaagd! 2 linnen broeken voor (samen) 30 euro, nieuwe fitness schoenen, een witte lange blouse en wat hempies voor onder kleren. Het was ook erg gezellig en ik ben best trots op mezelf, heb gelunched met een broodje beenham, en rond 3en gingen we bij de V&D zitten, en heb ik een smoothie gehad en een beker vers fruit, terwijl mijn vriendin taart nam, haha! Dan voel ik me ff heeeeeel sterk, hihi.
Welkom Barbabella, je bent al flink afgevallen, knap zeg!! Die lijst heb ik ook eens gehad ja, vond ik wel handig, en idd wat Inge zegt, soms best verrassende dingen!
Liv, dus nu kun je nog meer tennissen!! ;-)
Inge, goed dat je er weer helemaal voor gaat, ik ook!
Fijne avond allemaal! XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Ja, ik kan er weer tegenaan. Vrijdag heb ik nog een keer les en zaterdag gaan we op vakantie. En op vakantie gaan we ook tennissen. Goed dat je je zo hebt ingehouden!
Gast- Gast
Ik heb honger!!!!! Moet nog 7 min in de trein en dan nog 20 min fietsen ofzo. Wat te weinig gegeten vandaag denk ik. Stage vreet energie
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: