Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 35 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx di 5 jul 2011 - 5:22

Ik kom uit Overijssel. Vandaag 1 koekje gehad daar had ik zo'n zin in dus een kleintje gepakt en ook maar 1 terwijl er nog veel meer in mijn tas zitten nog van walibi. Straks ff lopen. Morgen naar de ortho zal wel weer een nieuwe draad inkomen dus moeilIjk eten
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 35 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 5:29

BR, leuk dat je er weer bent.

Fairytale, veel plezier met lopen. Bedoel je de draad door je beugel heen? Of bedoel je een draad achter je tanden?

Ik heb net m'n sportkleding aangetrokken en ga zo een uurtje steppen. Ik heb niet heel veel zin, maar ga toch. Vanmiddag lekker met een vriendin op het terras gezeten. Het was echt zo lekker!

Gast
Gast

Bericht  Minx di 5 jul 2011 - 6:19

Er komt een nieuwe draad door mijn beugel heen denk ik. Voor mijn gevoel heeft deze niet zo veel gedaan. Die draad zal dan ook doorlopen naar mijn achterste kiezen. Dat doet mijn huidige draag nog niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 20:07

Oh, dat zul je dan wel voelen.

Ik ga vanmiddag met m'n vriend naar een woonboulevard naar een nieuw bed kijken. Ik hoop dat we iets kunnen vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 20:52

_Liv schreef:Goedemorgen!

Schaapke, fijn dat het weer beter gaat met je zusje. Ik denk dat je zusje nu even belangrijker is dan het afvallen.

Kiwi, balen dat het even iets minder gaat. Wees ook niet te streng voor je zelf.

Ik heb vanmorgen de badkamer gepoetst. Men, wat een werk! Ik kan geen chloor meer ruiken. Ik moet alleen nog even de spulletjes terug zetten en dan is hij klaar. De vloer is nu aan het drogen. Vanmiddag ga ik met een vriendin even iets drinken op een terrasje. Ik heb er zin in. En vanavond ga ik weer steppen. Ik hoop dat het niet zo warm in de sportschool is.

De meeting. Ik heb geen idee of hij nog wel doorgaat. Fairytale en Kiwi, waar komen jullie vandaan? Dan kunnen we misschien iets dichterbij afspreken. Voor mij is Eindhoven ook een uur rijden met de auto.

Maar ja dat blijf je toch wel houden dat mensen een uur moeten rijden ofzo. ALs we Utrecht ( ik noem maar wat he) doen moet ik ook zo ver rijden....

Gast
Gast

Bericht  Minx di 5 jul 2011 - 21:43

Utrecht ligt wel een stuk centraler dan eindhoven. Een stukje reizen vind ik niet erg maar eindhoven is me gewoon te ver.

hardlopen ging gister prima ondanks dat het best warm was. Net bij orto weg en 31 augustus komt boven er in
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 5 jul 2011 - 22:49

Naja eindhoven is voor jullie heel dichtbij en voor andere erg ver, dus misschien is iets dichterbij wat schappelijker... zodat we allemaal iets moeten reizen en niet sommige heel ver en andere bijna niks.
Ik noem maar wat hoor?

Schaapke, fijn dat het weer beter gaat met je zusje... de moeheid kan nog wel even aanhouden is mijn ervaring.

Liv, heb je iets gevonden?

BR, netjes hoor

Maandag heerlijk geshopt in Apeldoorn, lekker geluncht en 's avonds tapas gegeten. Heb een jurkje bij v&d gekocht
Gister heerlijke dag veluwse bron, dat was echt genieten..
Nog een klein weekje vrij.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 23:01

Ik doelde ook meer op dat een uur gemiddeld reizen voor vele wel zal gelden en het dus 'normaal' is. Snap dat het Eindhoven niet wordt hoor Wink Zou alleen heel fijn voor mij zijn :P hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Inge di 5 jul 2011 - 23:05

maakt mij verder niet uit... denk ook dat er niet ergens een plek zou zijn die iedereen goed uit komt... maar wie weet?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 23:27

haha ja das waar.

Heb ff geen idee waar we het beste af kunnen spreken?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:17

TD, zo bedoelde ik het niet, hoor. Ik vind het niet erg om een stukje te moeten rijden. Ik heb een eigen auto, dus dat is geen probleem.

Inge, geniet nog van je weekje vrij.

Wij hebben vanmiddag een nieuw bed, televisiekast, kledingkast en nachtkastjes gekocht. En ik ben er blij mee! Over 8/10 weken krijgen we het.

Gast
Gast

Bericht  May wo 6 jul 2011 - 5:59

Hallo,
Ik was er ook weer, en zal weer wat actiever meeschrijven.
Hier gaat het wel goed ondanks dat ik ongesteld ben. Merk wel dat ik nu meer trek in lekkere dingen en dat ik het er wat moeilijker mee heb. Ook het feit dat ik gewoon zelf niks in huis heb maakt het ook wel makkelijker. Ben bijna een week bij mijn ouders geweest en die hebben nog wel verschillende lekkere dingen in huis, en merk dat ik dat toch wel wat lastiger vind. Vooral omdat ik de koolhydraten en suikers nog niet iets mag uitbouwen, dus nog volledig op de rauwkost zit haha.
Maar ik houd me goed staande vind ik zelf Wink
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:59

Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis om een aantal onderzoeken te doen. Ik krijg een urineonderzoek en een uitgebreid bloedonderzoek. Ik heb nog steeds veel moeite met plassen. En volgende week moet ik naar de urloog en daar krijg ik nog meer onderzoeken. Het afvallen wil ook niet echt lukken. Ik drink de hele dag water, thee en aanmaak. Wat ik erin stop, komt er op de één of andere manier niet uit, dus ik heb ook een opgezette buik.

Gast
Gast

Bericht  Schaapke wo 6 jul 2011 - 22:02

Ik meld me ook weer!
Voor mij zou Utrecht ook goed uitkomen, maar het mag anders ook bij mij. Ik woon precies tussen Eindhoven en Utrecht in. Dus dat zou ook een optie kunnen zijn.

@ Inge: ja, ze is nog steeds heel vermoeid, maar heeft er ondertussen toch even een afstudeergesprek doorheen geknald! Zo, knap!

@ Liv_: gaat het goed met tennissen?

@ Fairy: lekker hoor, hardlopen! Tis alleen helemaal niks voor mij, ben daar niet echt voor gemaakt ofzo Wink!

Gisteren een goede dag gehad. We hadden dinsdagavond, na de hele dag klussen, chinees gehaald met alle klussers en gisterenochtend bleek dat ik er niet van aangekomen was! Joehoe!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Inge wo 6 jul 2011 - 22:54

Liv, wat vervelend... sterkte met de onderzoeken. Hoop dat er iets uitkomt.

Schaapke, knap van je zus!

Fairy, had jij voor mij nog wat meer info over hardlopen? daar had je het een keer over, voor mijn vakantie :p

Ik ben nog gewoon een weekje vakantie aan het vieren dus ook niet echt op mijn eten aan het letten... ik eet niet heel ongezond ofzo maar ook niet zo gezond als voor mijn vakantie... komt vanaf maandag wel weer :-)
Heb vrijdag ook een verjaardag van een vriendin en zondag een bbq met vrienden...
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  luenca do 7 jul 2011 - 6:16

hey wat leuk een meeting! waar, wanneer??
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  May do 7 jul 2011 - 6:36

@ Liv: Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken!
@ Schaapke: Ah dat is fijn!
@ Inge: Geniet nog even van je vakantie Wink

Vanochtend les 5 hardgelopen, ging weer lekker! Ben benieuwd of het nog steeds lekker gaat als ik langer moet lopen haha. Verder gaat het allemaal wel goed hier met het eten.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 6:53

shygirl87 schreef:hey wat leuk een meeting! waar, wanneer??
Geen idee :p
in augustus?

May, wow de 5e les al... je bouwt natuurlijk langzaam op he, dus als je langer moet lopen komt vast ook goed,

Ik heb vandaag genoten van een heerlijke cornetto :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 7 jul 2011 - 7:03

Als ik mijn pc heb die ligt nu bij J. Zal ik je wel ff mailen. Je had last van je knieën ook toch? Mss handig om daar eerst ff wat stabiliteit voor te doen en iig goede schoenen kopen is zeer belangrijk. Mijn lichaam is ook niet gemaakt op hardlopen hoor ziet er ook niet uit volgens mij. Ik doe morgen les 5 dus dN lopen we gelijk vnaf les 9 ofZo ga ik het wel zwaarder krijgen denk ik. @de rest als ik pc heb reageer ik ff goed nu telefoon
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 7:09

Heb voornamelijk zwakke enkels, heb ik vroeger ook fysio voor gehad, sindsdien ga ik minder vaak door mijn enkel dan vroeger. en idd zwakke knieën.
Als ik ga hardlopen wil ik sowieso echte en goede hardloopschoenen kopen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  May do 7 jul 2011 - 7:17

Ja ik heb nu ook goede hardloopschoenen, want het blijkt dus dat ik met mijn voet naar binnen loop als ik hardloop. Nooit geweten, dus nu heb ik schoenen die dat corrigeren zodat ik minder snel last van blessures krijg. Het kost even wat, maar als ik het vergelijk met een abonnement voor de sportschool ben ik veel goedkoper uit. Het is alleen even een hele hap centen in één keer.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  luenca do 7 jul 2011 - 8:09

Inge schreef:Heb voornamelijk zwakke enkels, heb ik vroeger ook fysio voor gehad, sindsdien ga ik minder vaak door mijn enkel dan vroeger. en idd zwakke knieën.
Als ik ga hardlopen wil ik sowieso echte en goede hardloopschoenen kopen

hey inge jij was toch ook al heel wat kilos kwijt, heb je geen voor en na fotos, je maakt me wel nieuwsgierig Very Happy of heb k die gemist
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 8:55

Oei dat vind ik wel eng hoor :p (hoewel ik tijdje terug volgens mij ook wat foto's geplaatst had)
Ben nu 22,3 kilo kwijt maar nog steeds dik hoor, dus ben er nog lang niet

Ik ga ff foto's zoeken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Penny Blossom do 7 jul 2011 - 8:58

Ohh! Daar ben ik stiekem ook wel benieuwd naar Inge!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Moonlight do 7 jul 2011 - 8:59

Ik wil ook wel kilo's kwijt eigenlijk. Wat doen jullie behalve gezond eten? Ik werk 40-50 uur per week dus heel veel vrije tijd blijft er voor mij niet over om te doen ben ik bang. Zijn er oefeningen (buiten zumba) die gedaan kunnen worden? En welke doen jullie dan? Rommel zelf wel wat aan maar ja of dat helpt is een tweede smile ben al 4 wk bezig maar nog niets afgevallen. Ene dag denk ik ja wat minder en dan een week later is er zomaar weer een halve kilo of een kilo bij Question
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: