Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Ik ben weer terug, heb wel gezondigd De tapas was wel netjes; kipspiesjes, kipkluifjes, aardappels uit de oven, gegrilde aubergine, olijven en champignons uit de oven.
Toen een glas munthee en mn vriendin wilde graag chocolade taart toe. Toen heb ik maar meegedaan, maar heb er wel enorm van genoten. Er zaten 3 giga klodders slagroom bij dus heb alleen het taart op, anders werd het te veel.
Nu ga ik dus echt niet meer zondigen deze week en bij de bbq zaterdag alleen de gezonde dingen eruit pikken en het toetje overslaan.
Had nog een mazzeltje bij de H&M. Ik bracht voor 22 euro afgeprijsde spullen terug en kreeg 47 euro op een tegoedkaartje. Was ze vergeten dat er korting op zat
May; Wat goed dat je niet aan de eetbui hebt toegegeven.
fairytale; een 7 is een heel mooi cijfer. En wat een plaatje je laptop, altijd leuk een kleurtje. En ook nog een uur gesport!
Lindsya; goed dat je het bij 2 stukjes chocola hebt gehouden, dat mag best op zijn tijd. Het beste kun je dan pure chocolade met noten nemen maar daar moet je wel van houden.
Toen een glas munthee en mn vriendin wilde graag chocolade taart toe. Toen heb ik maar meegedaan, maar heb er wel enorm van genoten. Er zaten 3 giga klodders slagroom bij dus heb alleen het taart op, anders werd het te veel.
Nu ga ik dus echt niet meer zondigen deze week en bij de bbq zaterdag alleen de gezonde dingen eruit pikken en het toetje overslaan.
Had nog een mazzeltje bij de H&M. Ik bracht voor 22 euro afgeprijsde spullen terug en kreeg 47 euro op een tegoedkaartje. Was ze vergeten dat er korting op zat
May; Wat goed dat je niet aan de eetbui hebt toegegeven.
fairytale; een 7 is een heel mooi cijfer. En wat een plaatje je laptop, altijd leuk een kleurtje. En ook nog een uur gesport!
Lindsya; goed dat je het bij 2 stukjes chocola hebt gehouden, dat mag best op zijn tijd. Het beste kun je dan pure chocolade met noten nemen maar daar moet je wel van houden.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
lekker he zo af en toe die chocotaart. Ik had dinsdag een brownie, ook zo lekker.
Morgen wil ik trouwens gaan starten met start to run. Zijn er nog meer meiden die hier mee willen starten??
Morgen wil ik trouwens gaan starten met start to run. Zijn er nog meer meiden die hier mee willen starten??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Kom op meiden jullie kunnen het wel!
hier geeft de weegschaal nog niet echt minder aan, hoewel ik twijfel of de weegschaal wel klopt aangezien ik er net een paar ker op ben gaan staan en hij wisselde telkens van gewicht.
Zal een keer bij mijn ouders er op gaan staan denk ik
Hier gaat het voor mijn gevoel goed. Ik heb alleen gisteren bj de mac gegeten met collega's omdat we nog een ouderavond hadden. Maar heb wel bewust de keuze gemaakt van kipnuggets en frieitjes. En dus er geen drinken bij genomen of een hamburger of zo. Dat vind ik wel goed van mijzelf
Sporten doe ik ook regelmatig deze week op welke manier dan ook. Vanavond denk ik weer de wii-fit.
Ik wil gewoon weer eens goed resultaat zien Dat is iets waar ik nu van baal, terwijl ik het wel goed doe voor mijn gevoel. Nah jah we zien morgen wel weer of er wat af is.
hier geeft de weegschaal nog niet echt minder aan, hoewel ik twijfel of de weegschaal wel klopt aangezien ik er net een paar ker op ben gaan staan en hij wisselde telkens van gewicht.
Zal een keer bij mijn ouders er op gaan staan denk ik
Hier gaat het voor mijn gevoel goed. Ik heb alleen gisteren bj de mac gegeten met collega's omdat we nog een ouderavond hadden. Maar heb wel bewust de keuze gemaakt van kipnuggets en frieitjes. En dus er geen drinken bij genomen of een hamburger of zo. Dat vind ik wel goed van mijzelf
Sporten doe ik ook regelmatig deze week op welke manier dan ook. Vanavond denk ik weer de wii-fit.
Ik wil gewoon weer eens goed resultaat zien Dat is iets waar ik nu van baal, terwijl ik het wel goed doe voor mijn gevoel. Nah jah we zien morgen wel weer of er wat af is.
Gast- Gast
ik zit nu op de 10-12 kilo eraf. ( weet trouwens niet hoe ik dat moet veranderen in mn ticker)
en sport nu 5 keer in de week erbij. ben nu halfjaar bezig en houd t nog steeds goed vol.
ben zo blij, krijg allemaal complimentjes! en kledingmaten worden kleiner
gelukkig is me cupmaat NOG niet kleiner geworden 8-)
en sport nu 5 keer in de week erbij. ben nu halfjaar bezig en houd t nog steeds goed vol.
ben zo blij, krijg allemaal complimentjes! en kledingmaten worden kleiner
gelukkig is me cupmaat NOG niet kleiner geworden 8-)
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Wow shygirl, wat goed van je zeg! Ik kan niet wachten tot bij mij de kilo's er af gaan, ik ben het echt zo zat om me dik te voelen, ik ben telkens bang dat ik iemand uit het verleden tegen kom en die dan zegt dat ik dik geworden ben. Een collega zei het vorige week ook al (niet met die woorden, maar toch).
Hoe veel weeg jij nu als ik vragen mag?
Gast- Gast
Ik kom langzaam weer onder de 80 kilo. Ik denk er niet teveel over na, ik zorg gewoon dat ik geen tijd heb om te snoepen
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Hoi meiden,
Fairytale, zo'n foto heb ik ook van mezelf en daar ben ik ook echt van geschrokken daarom wil ik perse voor de vakantie afvallen, want die was toevallig de laatste vakantie gemaakt van mezelf in badpak dus ik snap je helemaal. Mooie laptop, leuk kleurtje.
Shygirl, goed van je zeg. Hoeveel kilo wil je nog kwijt?
Kiwi, lekker een stukje chocoladetaart, klinkt echt lekker. Ik hou helaas niet van pure chocolade, alleen van melk chocolade.
Theedoosje, hopelijk geef jouw weegschaal het verkeerd aan en die van je ouders goed en dan ben je wel af gevallen. Ik heb het gevoel ook zoals jou, nu gooi ik de laatste tijd wel me pet erna moet ik eerlijk zeggen. Ik wil zo graag nog 5 kilo maar ik heb me nu voor genomen om vanaf maandag weer heel streng voor mezelf te zijn, het moet gewoon echt. Ik heb tien kilo gehaald dan moet die laatste kilo's toch een makkie zijn.
TGR, goed van je zeg.
Groetjes
Fairytale, zo'n foto heb ik ook van mezelf en daar ben ik ook echt van geschrokken daarom wil ik perse voor de vakantie afvallen, want die was toevallig de laatste vakantie gemaakt van mezelf in badpak dus ik snap je helemaal. Mooie laptop, leuk kleurtje.
Shygirl, goed van je zeg. Hoeveel kilo wil je nog kwijt?
Kiwi, lekker een stukje chocoladetaart, klinkt echt lekker. Ik hou helaas niet van pure chocolade, alleen van melk chocolade.
Theedoosje, hopelijk geef jouw weegschaal het verkeerd aan en die van je ouders goed en dan ben je wel af gevallen. Ik heb het gevoel ook zoals jou, nu gooi ik de laatste tijd wel me pet erna moet ik eerlijk zeggen. Ik wil zo graag nog 5 kilo maar ik heb me nu voor genomen om vanaf maandag weer heel streng voor mezelf te zijn, het moet gewoon echt. Ik heb tien kilo gehaald dan moet die laatste kilo's toch een makkie zijn.
TGR, goed van je zeg.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
dames, bedankt voor de complimenten
ik weeg nu begin 80 kg. woog eerst ruim 90. weet het niet precies omdat ik niet vaak op de weegschaal sta + ook niet altijd op dezelfde, wat ook weleens verschil aangeeft. bovendien vind ik mn bouw belangrijker dan de kilo's. meeste mensen schatten mij ook op 75 kilo gewoon omdat ik niet super dik ben heb alleen op sommige plaatsen flink wat vet/rondingen maar wel goed verdeeld. maar dr mag zeker nog wel wat af. kilo of 10 om mee te beginnen
en nu ga ik trainen
ik weeg nu begin 80 kg. woog eerst ruim 90. weet het niet precies omdat ik niet vaak op de weegschaal sta + ook niet altijd op dezelfde, wat ook weleens verschil aangeeft. bovendien vind ik mn bouw belangrijker dan de kilo's. meeste mensen schatten mij ook op 75 kilo gewoon omdat ik niet super dik ben heb alleen op sommige plaatsen flink wat vet/rondingen maar wel goed verdeeld. maar dr mag zeker nog wel wat af. kilo of 10 om mee te beginnen
en nu ga ik trainen
luenca- Prater
Storm schreef:Wow shygirl, wat goed van je zeg! Ik kan niet wachten tot bij mij de kilo's er af gaan, ik ben het echt zo zat om me dik te voelen, ik ben telkens bang dat ik iemand uit het verleden tegen kom en die dan zegt dat ik dik geworden ben. Een collega zei het vorige week ook al (niet met die woorden, maar toch).
Ik vind het zo bijzonder om te zien dat jij hier zit. Ik heb echt zo'n andere voorstelling van jou. Voor mijn gevoel ben je gewoon mooi slank namelijk. Best vreemd hoe een forum kan werken.
Minx- Lady Post-a-lot
Whaha vind je echt? Nee ik vind mezelf niet slank, maar dat ben ik ook niet. Ik zat 3 jaar terug veel beter in mijn vel, ben veel aangekomen laatste tijd.Fairytale schreef:Storm schreef:Wow shygirl, wat goed van je zeg! Ik kan niet wachten tot bij mij de kilo's er af gaan, ik ben het echt zo zat om me dik te voelen, ik ben telkens bang dat ik iemand uit het verleden tegen kom en die dan zegt dat ik dik geworden ben. Een collega zei het vorige week ook al (niet met die woorden, maar toch).
Ik vind het zo bijzonder om te zien dat jij hier zit. Ik heb echt zo'n andere voorstelling van jou. Voor mijn gevoel ben je gewoon mooi slank namelijk. Best vreemd hoe een forum kan werken.
Gast- Gast
Ja ik ken dat. Ben sinds vorig jaar 12 kilo aangekomen. Dat is echt heel veel. Ik heb daar ook behoorlijk de balen van. Maar mijn app helpt me wel. Alleen dat je met fietsen zo veel calorieeen verbrand heb ik me echt over verbaasd. Dus ik ga straks op de fiets naar mijn werk. Moet ik toch wat vaker doen. Zit ik zo op 500 calorieen die ik extra op een dag verbrand.
Zelfs als ik het google kom ik daar op uit. Dus mijn calorieding zal het wel goed hebben. Staat wel erg leuk. Heb het vast ingevuld en mag er nog een hoop vandaag. Doe ik natuurlijk niet zo veel als daar staat. Want de extra beweging is natuurlijk om af te vallen. Niet om bij te eten. Moet dan wel iets meer zijn want je basis moet ook wel in stand blijven.
Zijn er trouwens nog meer die die app hebben want op de een of andere manier moet je ze ook kunnen koppelen aan elkaar.
Zelfs als ik het google kom ik daar op uit. Dus mijn calorieding zal het wel goed hebben. Staat wel erg leuk. Heb het vast ingevuld en mag er nog een hoop vandaag. Doe ik natuurlijk niet zo veel als daar staat. Want de extra beweging is natuurlijk om af te vallen. Niet om bij te eten. Moet dan wel iets meer zijn want je basis moet ook wel in stand blijven.
Zijn er trouwens nog meer die die app hebben want op de een of andere manier moet je ze ook kunnen koppelen aan elkaar.
Minx- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Whaha vind je echt? Nee ik vind mezelf niet slank, maar dat ben ik ook niet. Ik zat 3 jaar terug veel beter in mijn vel, ben veel aangekomen laatste tijd.Fairytale schreef:Storm schreef:Wow shygirl, wat goed van je zeg! Ik kan niet wachten tot bij mij de kilo's er af gaan, ik ben het echt zo zat om me dik te voelen, ik ben telkens bang dat ik iemand uit het verleden tegen kom en die dan zegt dat ik dik geworden ben. Een collega zei het vorige week ook al (niet met die woorden, maar toch).
@ storm, ik vond je ook altijd vrij slank wat ik me kan herinneren van fotos, en als ik nu zo eens een foto voorbij zie komen met je zoontje, zie ik nog steeds een vrij slanke meid? hoeveel weeg jij dan als kv ragen mag en bij welke lengte?
luenca- Prater
Hoi meiden!
Ik ben er ook weer eens. Hier gaat het niet zo heel goed. Maandag ben ik weer terug naar de dokter gegaan, omdat ik nog steeds zo'n pijn in m'n buik had, moeite heb met plassen en noem maar op. Dinsdag bloed wezen prikken en 13 juli naar de uroloog. Ik zou willen dat ik even normaal kon plassen. Pff, wat doet dat pijn!
Voor de rest gaat alles z'n gangetje. Ik heb weinig eetlust, omdat ik zo'n pijn heb. Ik heb het ook even op een zijspoor gezet. Natuurlijk blijf ik jullie steunen en reageren.
Ik ben er ook weer eens. Hier gaat het niet zo heel goed. Maandag ben ik weer terug naar de dokter gegaan, omdat ik nog steeds zo'n pijn in m'n buik had, moeite heb met plassen en noem maar op. Dinsdag bloed wezen prikken en 13 juli naar de uroloog. Ik zou willen dat ik even normaal kon plassen. Pff, wat doet dat pijn!
Voor de rest gaat alles z'n gangetje. Ik heb weinig eetlust, omdat ik zo'n pijn heb. Ik heb het ook even op een zijspoor gezet. Natuurlijk blijf ik jullie steunen en reageren.
Gast- Gast
Ik ben 1.58 en weeg 63 kilo. Maar heb me al een tijdje niet meer gewogen dus het kan ook meer/minder zijn.shygirl87 schreef:@ storm, ik vond je ook altijd vrij slank wat ik me kan herinneren van fotos, en als ik nu zo eens een foto voorbij zie komen met je zoontje, zie ik nog steeds een vrij slanke meid? hoeveel weeg jij dan als kv ragen mag en bij welke lengte?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben 1.58 en weeg 63 kilo. Maar heb me al een tijdje niet meer gewogen dus het kan ook meer/minder zijn.shygirl87 schreef:@ storm, ik vond je ook altijd vrij slank wat ik me kan herinneren van fotos, en als ik nu zo eens een foto voorbij zie komen met je zoontje, zie ik nog steeds een vrij slanke meid? hoeveel weeg jij dan als kv ragen mag en bij welke lengte?
nou als je 63 kg weegt valt het nog best mee. en misschien is het wel minder ook
maar snap wel dat je wat wilt afvallen hoor. komt het door de zwangerschap de overtollige kilos?
luenca- Prater
Door de zwangerschap en....het vele eten/snoepenshygirl87 schreef:Storm schreef:Ik ben 1.58 en weeg 63 kilo. Maar heb me al een tijdje niet meer gewogen dus het kan ook meer/minder zijn.shygirl87 schreef:@ storm, ik vond je ook altijd vrij slank wat ik me kan herinneren van fotos, en als ik nu zo eens een foto voorbij zie komen met je zoontje, zie ik nog steeds een vrij slanke meid? hoeveel weeg jij dan als kv ragen mag en bij welke lengte?
nou als je 63 kg weegt valt het nog best mee. en misschien is het wel minder ook
maar snap wel dat je wat wilt afvallen hoor. komt het door de zwangerschap de overtollige kilos?
Gast- Gast
Ik ga zo (als het weer mee zit) met een vriendin 2 uur wandelen hier in het bos. Heb die route 1x al gelopen en mijn vriendin wilde deze met mij lopen. Dus beweging gaat goed vandaag
Vanmorgen gaf de weegschaal ietsie meer aan als vorige week, maar ik ga morgen voor het echie wegen
Dit weekend gaat de wii-fitt als het goed is ook weer aan.
Ben alleen aan het bedenken wat te eten dit weekend.
(sorry voor mijn egoberichtje...iedereen succes weer!)
Vanmorgen gaf de weegschaal ietsie meer aan als vorige week, maar ik ga morgen voor het echie wegen
Dit weekend gaat de wii-fitt als het goed is ook weer aan.
Ben alleen aan het bedenken wat te eten dit weekend.
(sorry voor mijn egoberichtje...iedereen succes weer!)
Gast- Gast
Storm schreef:Door de zwangerschap en....het vele eten/snoepenshygirl87 schreef:Storm schreef:Ik ben 1.58 en weeg 63 kilo. Maar heb me al een tijdje niet meer gewogen dus het kan ook meer/minder zijn.shygirl87 schreef:@ storm, ik vond je ook altijd vrij slank wat ik me kan herinneren van fotos, en als ik nu zo eens een foto voorbij zie komen met je zoontje, zie ik nog steeds een vrij slanke meid? hoeveel weeg jij dan als kv ragen mag en bij welke lengte?
nou snap ik hoor, ik at vorig jaar wekelijks pakken koeken en chocoladerepen soms wel 3 achter elkaar. elke za avond chips of rollen koekjes. snoep tussendoor. bijna geen groenten en veel pasta....nu niks meer, en wat een verschil, ik mis het niet eens meer. soms eet ik weleens n stukje chocola, puur. dat is dan erg lekker als t dan eens mag.
luenca- Prater
Vandaag 79.8 op de weegschaal. Natuurlijk zit ik soms nog boven de 80, maar dit is alweer een jaar of 2 geleden dat ik op de weegschaal onder de 80 zat. En ik doe er eigenlijk amper moeite voor
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Hallo allemaal,
Ik heb een beetje een druk weekend, dus na het weekend zal ik even uitgebreider op iedereen reageren.
Hier gaat het wel goed. Ik ga morgen mijn hardlopen weer oppakken, eens kijken of het nu weer gaat na mijn blessure.
Mijn eten gaat verder ook goed. Gister weer een feestje gehad en mijn eigen bakje met komkommer en tomaatjes meegenomen. Ging prima allemaal. En het scheelde dat ik me de auto was, zo kwam ik ook niet in de verleiding om toch een wijntje te nemen. Nu mag ik dat ook wel twee keer in de week, maar ik ga aankomende dinsdag op excursie naar de grolsch brouwerij, dus dan zal ik ook wel een biertje drinken
Zo maar eens lunchen en al mijn bakjes klaarmaken om mee te nemen naar mijn werk.
Fijn weekend allemaal!
Ik heb een beetje een druk weekend, dus na het weekend zal ik even uitgebreider op iedereen reageren.
Hier gaat het wel goed. Ik ga morgen mijn hardlopen weer oppakken, eens kijken of het nu weer gaat na mijn blessure.
Mijn eten gaat verder ook goed. Gister weer een feestje gehad en mijn eigen bakje met komkommer en tomaatjes meegenomen. Ging prima allemaal. En het scheelde dat ik me de auto was, zo kwam ik ook niet in de verleiding om toch een wijntje te nemen. Nu mag ik dat ook wel twee keer in de week, maar ik ga aankomende dinsdag op excursie naar de grolsch brouwerij, dus dan zal ik ook wel een biertje drinken
Zo maar eens lunchen en al mijn bakjes klaarmaken om mee te nemen naar mijn werk.
Fijn weekend allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
@ TGR lekker he als je daar weer onder zit. Ik moet daar ook echt weer onder vorig jaar april zat ik er nog onder
@ may super zeg je eigen bakje mee. En ook slim dat je geen wijntje hebt gedronken. Ik moet altijd lachen als ik in enschede aan kom rijden over de snelweg. Zie je een bordje universiteit staan en die wijst dan recht naar de grolsch fabriek. haha
@ may super zeg je eigen bakje mee. En ook slim dat je geen wijntje hebt gedronken. Ik moet altijd lachen als ik in enschede aan kom rijden over de snelweg. Zie je een bordje universiteit staan en die wijst dan recht naar de grolsch fabriek. haha
Minx- Lady Post-a-lot
He hoi!
Ik heb me vanochtend weer gewogen op de sportschool, er is niet zo heel veel af, maar daar ben ik eigenlijk wel een beetje blij om, ik heb liever dat het iets langzamer gaat, dan blijft het er ook makkelijker af. Ben nu sinds 18 mei 2 kilo afgevallen, dus nu in totaal 9,5. Nog een halve kilo en dan is de 1e mijlpaal een feit!!!!
Gister hadden we aan het eind van de middag een familie reünie en daarna moesten we gelijk door naar de bruiloft van een nichtje van mijn vriend, en ik heb wel behoorlijk gezondigd, dus misschien als ik dat niet had gedaan, was ik wel iets meer kwijt, maar ach, ik heb gister genoten van een cakeje, een broodje shoarma en een broodje hamburger bij de reünie en op de bruiloft nog wat lekkere hapjes. Ik vond dat het wel een keer mocht! Heerlijk was het. Vanochtend ook extra hard gesport, 10 minuten extra op de cross trainer, voor straf, whaha!
May, leuk dat je naar de Grolsch gaat, mijn vader werkt daar! Ik heb al 3 keer een rondleiding gehad ofzo, ik vind het erg leuk!! Veel plezier:)
Theedoosje, lekker gewandeld? Het regent hier pijpestelen, hopelijk bij jou niet.
TGR, fijn voor jou dat je er geen moeite voor hoeft te doen.
Shygirl en Storm, ik moest wel lachen om jullie bekentenis over dat vele snoepen, chips en koekjes etc. zo herkenbaar! Ik kon ook zo voor het avondeten nog 5-6 koekjes eten, 's avonds op de bank een halve zak chips(ook door de weeks) Nu heb ik er niet eens meer behoefte aan, gelukkig!!
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend:) XxxX
Ik heb me vanochtend weer gewogen op de sportschool, er is niet zo heel veel af, maar daar ben ik eigenlijk wel een beetje blij om, ik heb liever dat het iets langzamer gaat, dan blijft het er ook makkelijker af. Ben nu sinds 18 mei 2 kilo afgevallen, dus nu in totaal 9,5. Nog een halve kilo en dan is de 1e mijlpaal een feit!!!!
Gister hadden we aan het eind van de middag een familie reünie en daarna moesten we gelijk door naar de bruiloft van een nichtje van mijn vriend, en ik heb wel behoorlijk gezondigd, dus misschien als ik dat niet had gedaan, was ik wel iets meer kwijt, maar ach, ik heb gister genoten van een cakeje, een broodje shoarma en een broodje hamburger bij de reünie en op de bruiloft nog wat lekkere hapjes. Ik vond dat het wel een keer mocht! Heerlijk was het. Vanochtend ook extra hard gesport, 10 minuten extra op de cross trainer, voor straf, whaha!
May, leuk dat je naar de Grolsch gaat, mijn vader werkt daar! Ik heb al 3 keer een rondleiding gehad ofzo, ik vind het erg leuk!! Veel plezier:)
Theedoosje, lekker gewandeld? Het regent hier pijpestelen, hopelijk bij jou niet.
TGR, fijn voor jou dat je er geen moeite voor hoeft te doen.
Shygirl en Storm, ik moest wel lachen om jullie bekentenis over dat vele snoepen, chips en koekjes etc. zo herkenbaar! Ik kon ook zo voor het avondeten nog 5-6 koekjes eten, 's avonds op de bank een halve zak chips(ook door de weeks) Nu heb ik er niet eens meer behoefte aan, gelukkig!!
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend:) XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Puk> Goed dat je hebt genoten hoor. Dat moet je ook gewoon doen, zeker met speciale gebeurtenissen. Ook super dat je langer gesport hebt
Ik heb heerlijk gewandeld, in de regen. Onze schoenen waren doorweekt en broekspijpen onder ook
Maar we hebben wel 2 uur gelopen. En door de regen en zand e.d. was het toch best een pittige wandeling.
TGR> goed dat je onder de 80 bent!
May> onwijs stoer en knap dat je je eigen bakje mee neemt. Ik zou dat niet zo snel doen. Dan neem ik wat minder daar of eet wel gewoon lekker wat en iis dat mijn snoepavondje of zo
Shy> Super is dat he als je lichaam er niet meer naar snakt naar snoep en zo
Ik heb heerlijk gewandeld, in de regen. Onze schoenen waren doorweekt en broekspijpen onder ook
Maar we hebben wel 2 uur gelopen. En door de regen en zand e.d. was het toch best een pittige wandeling.
TGR> goed dat je onder de 80 bent!
May> onwijs stoer en knap dat je je eigen bakje mee neemt. Ik zou dat niet zo snel doen. Dan neem ik wat minder daar of eet wel gewoon lekker wat en iis dat mijn snoepavondje of zo
Shy> Super is dat he als je lichaam er niet meer naar snakt naar snoep en zo
Gast- Gast
Stevig doorwandelen is zo goed voor je vetverbranding . helemaal over moeilijk terrein. Super zeg . Ik ga nu even boodschappen doen en dan kijken bij mijn vriend die een voetbaltoernooi van zijn werk heeft. Dat gaat dus lachen worden aangezien dat niveau zo belabberd is en als ik normaal kijk is het toch wel minstens eerste klasse haha
Minx- Lady Post-a-lot
haha veel plezier Fairy
EN ja precies vetverbranding is dan extra goed
EN ja precies vetverbranding is dan extra goed
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: