Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Jeej! Ik ben nu in totaal 1,7 kilo afgevallen!
Ik ben nog op school, want ik heb vanavond MR vergadering. De directeur is chinees halen. Jammie!
Ohja, de duif is dood.
Ik ben nog op school, want ik heb vanavond MR vergadering. De directeur is chinees halen. Jammie!
Ohja, de duif is dood.
Gast- Gast
appeltje schreef:@ Phileine: wat een fijn moment dat er zoveel af is! Jij bent ook al echt veel afgevallen, super goed! (vind je nieuwe naam zo mooi!)
Dankje Deze naam past net iets beter, en ik vind hem zelf ook mooi(er)
Ik heb geen ervaringen met een diëtiste, maar het kan denk ik zinvol zijn. Zeker als stok achter de deur en misschien heeft zij nog wat goede tips zodat je gemakkelijker af kunt vallen.
Leuke rokjes draag je trouwens! Die bovenste zijn lekker vrolijk Ik heb ook zo'n zwart H&M rokje, maar heb hem eigenlijk nooit aan
Laatst aangepast door Phileine op di 7 jun 2011 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
_Liv schreef:Jeej! Ik ben nu in totaal 1,7 kilo afgevallen!
Ohja, de duif is dood.
Ah arme duif . Gefeliciteerd met het afvallen
Gast- Gast
Ik heb tot nu toe een goede eerste dag gehad.
Ontbijt: Dubbele volkoren boterham met kipfilet, een kiwi en 2 koppen groene thee.
Tussendoor: banaan en een groot glas water.
Lunch: Vier kleine volkoren boterhammen met kipfilet en komkommer en een halve liter water.
Tussendoor: Handje nootjes.
Avondeten: Spelt pasta met tomaat en broccoli en een tomaten salade.
Straks nog een handje nootjes en een pot groene thee!
Fairytale, leuk dat je een iphone krijgt. Ik heb nu een 3G en krijg binnen nu en een maand de 4G in het wit (L)
Antibes, jammer van de blaren maar dat wandelen is wel erg goed voor de lijn. Al is verplicht wandelen altijd veel minder leuk.
Inge, wat knap dat je zelf gezond eet als je rest lekker snackt. En respect voor de 21kg die je al kwijt bent.
Juul, wat goed dat je al bijna 5kg kwijt bent. Vijf kilo is een kleding maat zeggen ze wel eens, weet niet of het waar is.
Liv, gefeliciteerd met de eerste 1,7 Kg. En jammer dat de duif het niet gehaald heeft.
Ik doe mijn best om op iedereen te reageren maar moet nog wennen aan het forummen dus voel je niet gekwetst als ik je vergeet. Is geen opzet
Ontbijt: Dubbele volkoren boterham met kipfilet, een kiwi en 2 koppen groene thee.
Tussendoor: banaan en een groot glas water.
Lunch: Vier kleine volkoren boterhammen met kipfilet en komkommer en een halve liter water.
Tussendoor: Handje nootjes.
Avondeten: Spelt pasta met tomaat en broccoli en een tomaten salade.
Straks nog een handje nootjes en een pot groene thee!
Fairytale, leuk dat je een iphone krijgt. Ik heb nu een 3G en krijg binnen nu en een maand de 4G in het wit (L)
Antibes, jammer van de blaren maar dat wandelen is wel erg goed voor de lijn. Al is verplicht wandelen altijd veel minder leuk.
Inge, wat knap dat je zelf gezond eet als je rest lekker snackt. En respect voor de 21kg die je al kwijt bent.
Juul, wat goed dat je al bijna 5kg kwijt bent. Vijf kilo is een kleding maat zeggen ze wel eens, weet niet of het waar is.
Liv, gefeliciteerd met de eerste 1,7 Kg. En jammer dat de duif het niet gehaald heeft.
Ik doe mijn best om op iedereen te reageren maar moet nog wennen aan het forummen dus voel je niet gekwetst als ik je vergeet. Is geen opzet
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Lize schreef:Bluh, ik heb het nog steeds zo zuur
Hmm vervelend Lize. Heb je vandaag geprobeerd zo min mogelijk zuur te eten?
Gast- Gast
appeltje schreef:Lize schreef:Bluh, ik heb het nog steeds zo zuur
pak dan wel even het boek van amber erbij. Niet al het eten wat zuur smaakt is namelijk zuur voor je lichaam. Frisdrank smaakt bijvoorbeeld zoet maar is heel zuur voor je lichaam. Citroen smaakt zuur maar is weer basisch in je lichaam.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Inge ik had geen yofresh maar fritesaus of zo geloof ik.
Meestal neem ik ketchup maar soms heb ik zin in mayo
Vandaag netjes gegeten op avond eten na. We hadden vergadering en iedereen haalde friet. Heb ik bakje friet met mayo gehad, maar had niet het hele bakje leeg gegeten en zat wel goed vol.
Helaas ook niet kunnen sporten, morgen er weer extra tegen aan.
Zo meteen maar mijn bedje opzoeken, ben kapot.
Meestal neem ik ketchup maar soms heb ik zin in mayo
Vandaag netjes gegeten op avond eten na. We hadden vergadering en iedereen haalde friet. Heb ik bakje friet met mayo gehad, maar had niet het hele bakje leeg gegeten en zat wel goed vol.
Helaas ook niet kunnen sporten, morgen er weer extra tegen aan.
Zo meteen maar mijn bedje opzoeken, ben kapot.
Gast- Gast
Koop dat Yofresh voor thuis TD en neem dat lekker met ketchup en een uitje... echt lekker hoor
Net thuis van een lange werkdag, dus sluit de pc af en ga lekker lezen
Net thuis van een lange werkdag, dus sluit de pc af en ga lekker lezen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
yofresh is zoo lekker ik vind dat echt tien keer lekkerder dan mayo
Minx- Lady Post-a-lot
Is yofresh echt goed voor je dan? Het s op yoghurtbasis dat weet ik maar toch. Zal eens halen dan.
Maar jeej ben toch wel wat kwijt nu Hoop dat het weer zo door gaat, dan wordt ik nog blijer haha
Succes weer iedereen!
Maar jeej ben toch wel wat kwijt nu Hoop dat het weer zo door gaat, dan wordt ik nog blijer haha
Succes weer iedereen!
Gast- Gast
Fairytale schreef:appeltje schreef:Lize schreef:Bluh, ik heb het nog steeds zo zuur
pak dan wel even het boek van amber erbij. Niet al het eten wat zuur smaakt is namelijk zuur voor je lichaam. Frisdrank smaakt bijvoorbeeld zoet maar is heel zuur voor je lichaam. Citroen smaakt zuur maar is weer basisch in je lichaam.
Ik merk bij mezelf dat ik ook zuur krijg als ik veel zuur eet, augurken etc. Maar Amber zegt idd iets anders .
Succes iedereen weer vandaag, ik ga lekker werken!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Is yofresh echt goed voor je dan? Het s op yoghurtbasis dat weet ik maar toch. Zal eens halen dan.
Succes weer iedereen!
nou ja goed is anders... maar beter in ieder geval wel.
Ik heb gister mijn tas bij mijn sportclub laten liggen. Zit echt alles in. Heb zo om kwart voor 9 les. Dus echt drama. Stap nu bij elke trein maar netjes richting de conducteur en leg het verhaal uit. tot nu toe ben ik al gratis in enschede gekomen
Minx- Lady Post-a-lot
Yofresh is natuurlijk niet super goed, maar wel beter dan mayo / frietsaus.
Je hebt ook mayo of yoghurtbasis met nog minder calorieen maar die vind ik echt niet lekker
Mayonaise is 15 gram 102 calorieën
Yofresh is 15 gram 40 calorieën
op www.caloriechecker.nl kun je een hoop vinden (yofresh stond er niet tussen dus heb maar even op de pot gekeken)
Heb zo cursus weinig zin in maarja.
Net lekker ontbeten met een smoothie (magere yoghurt, 40 aardbeien en 1 banaan) en 1 L thee
Vanavond eten we tandoori wraps... heb volkoren wraps gehaald en het is niet super super gezond, maar wel lekker :p gooi er in iedergeval heeeeel veeeel groente door en ook een komkommer (zit ook een zakje met kruiden door voor bij de komkommer en die is zo verschrikkelijk lekker)
fijne dag allemaal
Owja vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan, met ondergoed aan en woog nog steeds 100,5 dus heb een kleine hoop dat er wel wat af is en ik maandag onder de 100 zit. ben nog ongesteld dus hou misschien nog wel wat vocht vast?
Je hebt ook mayo of yoghurtbasis met nog minder calorieen maar die vind ik echt niet lekker
Mayonaise is 15 gram 102 calorieën
Yofresh is 15 gram 40 calorieën
op www.caloriechecker.nl kun je een hoop vinden (yofresh stond er niet tussen dus heb maar even op de pot gekeken)
Heb zo cursus weinig zin in maarja.
Net lekker ontbeten met een smoothie (magere yoghurt, 40 aardbeien en 1 banaan) en 1 L thee
Vanavond eten we tandoori wraps... heb volkoren wraps gehaald en het is niet super super gezond, maar wel lekker :p gooi er in iedergeval heeeeel veeeel groente door en ook een komkommer (zit ook een zakje met kruiden door voor bij de komkommer en die is zo verschrikkelijk lekker)
fijne dag allemaal
Owja vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan, met ondergoed aan en woog nog steeds 100,5 dus heb een kleine hoop dat er wel wat af is en ik maandag onder de 100 zit. ben nog ongesteld dus hou misschien nog wel wat vocht vast?
Inge- Ratel
Oow dat scheelt veel Zal eens kijken of vriend het ook wel lekker vind, anders is het zonde te halen aangezien ik het niet vaak eet (meestal ketchup).
Hoe was je cursus Inge? Viel het enigszins mee?
Ik duim voor je dat je het haalt Zal wel toch?
Hier gaat het ook goed. Heb vandaag met de kinderen (in de bolderkar) zo'n 30 min in totaal flink gelopen. En heen weg de bolderkar duwen Dus goede beweging. Straks nog even de hometrainer.
Eten hou ik mij ook netjes aan gezonde dingen. Heb nu net een bakje yoghurt op met banaan. Al is banaan weer niet het beste fruit .
Hoe gaat het verder met de rest?
Hoe was je cursus Inge? Viel het enigszins mee?
Ik duim voor je dat je het haalt Zal wel toch?
Hier gaat het ook goed. Heb vandaag met de kinderen (in de bolderkar) zo'n 30 min in totaal flink gelopen. En heen weg de bolderkar duwen Dus goede beweging. Straks nog even de hometrainer.
Eten hou ik mij ook netjes aan gezonde dingen. Heb nu net een bakje yoghurt op met banaan. Al is banaan weer niet het beste fruit .
Hoe gaat het verder met de rest?
Gast- Gast
Ik eet tegenwoordig ook Yofresh. En ik moet zeggen dat ik het lekker vind.
Gast- Gast
Ik at het altijd al dus daar valt geen winst op te behalen.
Ik ben zonder kaartje heen en weer gekomen. 5 verschillende treinen in totaal.
Daarna nog gesprek op mijn as stage gehad. Was erg leuk . Werktijden waar ik wel wat mee kan dus erg blij mee.
Ik ben zonder kaartje heen en weer gekomen. 5 verschillende treinen in totaal.
Daarna nog gesprek op mijn as stage gehad. Was erg leuk . Werktijden waar ik wel wat mee kan dus erg blij mee.
Minx- Lady Post-a-lot
Zonder kaartje treinen? Zwart rijden dus...foei!
Wat voor stage ga je doen ?
Wat voor stage ga je doen ?
Gast- Gast
Ik vind Yofresh ook lekkerder en at het ook al. Mijn vriend at het ook altijd al en vind het ook lekkerder.
Dus TD je vriend lust het vast wel blijft vrij lang goed hoor als je gekoeld gewaard.
Je tas weer terecht Fairy?
cursus was wel oke... niet heel boeiend
Dus TD je vriend lust het vast wel blijft vrij lang goed hoor als je gekoeld gewaard.
Je tas weer terecht Fairy?
cursus was wel oke... niet heel boeiend
Inge- Ratel
haha oke Inge misschien toch halen
Jammer dat de cursus niet boeiend was.
Jammer dat de cursus niet boeiend was.
Gast- Gast
Kiwi86 schreef:Ik heb tot nu toe een goede eerste dag gehad.
Mijn broeken beginnen wel al wat ruimer te zitten en de strakkere shirtjes iets minder strak, maar een 42 past nog niet
Ik ben geduldig
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
5kg is bij mij echt nog geen kledingmaat
Maarre Juul jij komt ook uit de buurt van E.indhoven?
Maarre Juul jij komt ook uit de buurt van E.indhoven?
Gast- Gast
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
Ik ben de "administratie" voor m'n klas aan het doen. En ik heb daar niet zoveel zin in, haha!
Ik ben de "administratie" voor m'n klas aan het doen. En ik heb daar niet zoveel zin in, haha!
Gast- Gast
Mag ik mij hier ook komen aansluiten? Ik wil geen 15 kilo kwijt maar toch wel een kilo of 7. En er is geen ander afvaltopic meer actief
Gast- Gast
Jaaaa Stormpie je bent welkom hoor!
Maar jj hoeft niet veel kwijt nee
Maar jj hoeft niet veel kwijt nee
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: