Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 32 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  luenca za 25 jun 2011 - 6:36

ja idd heerlijk Very Happy hou het gewoon zo goed vol en dat al n halfjaar! heb vandaag ook weer getraind, highshape en zumba!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 32 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:44

Fijn dat het met iedereen weer de goede kant op gaat! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:02

Haai meiden!

Hier ook weer eens een reactie van mij. Heb het nogal druk gehad afgelopen week, vandaar weinig inbreng hier. Het gaat wel oke hier. Vorige week niet zo'n denderende week gehad (en dus ook niets afgevallen, máár ook niets aangekomen) en nu weer goed m'n best aan het doen.

Ik heb niet alles onthouden van iedereen, maar volgens mij gaan de meesten echt goed hier!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 1:45

Ik ga straks bij m'n schoonfamilie bbqen en heb er gewoon geen zin in.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 26 jun 2011 - 3:01

@_Liv hoe komt dat??

Ik had voor vanavond echt een gezonde maaltijd in mijn hoofd, maar heb echt zo geen zin om te koken Sad. Zitten alletwee ook nog in de ochtendjas niets te doen. Best schandalig eigenlijk. Qua eten gaat het dan wel weer goed vandaag. Netjes ontbeten met yoghurt. Lunch twee maisbolletjes en dan vanavond nog wat maken maar zo geen zin in.

Gister was een redelijke dag. Door het voetbaltoernooi belabberd gegeten en ook erg laat. En nu heb ik dus gewoon zin aan een enorme pizza.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puk zo 26 jun 2011 - 7:39

He meiden!

We zijn vanmiddag wezen boerengolfen met mijn schoonouders en zwager en schoonzus i.v.m. 30 jarig huwelijk van mijn schoonouders. We hebben dus 2 uur in de zon gelopen en achter een bal aangehobbeld. Mijn beweging heb ik dus wel gehad. Na het boerengolfen gingen we stokbroodje kruidenboter eten en daarna hadden we een pannenkoekenbuffet. Was wel lekker, heb mijn pannenkoeken bestrooid met fruit, jammie! Het was ook erg gezellig:-) Nu lekker relaxen...heerlijk!

Liv, waarom had je geen zin in de bbq? Geen leuke schoonouders?

Fairytale, lekker toch, zo'n pyjamadag:-)

Morgen wordt het warm he! Jammer dat ik moet werken, haha, maar ik mag niet zeuren ik heb over een week al vakantie:)

XxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 7:42

Even gauw een egoberichtje want dan ga ik douchen.

Ik heb net 25 min staan zweten op de wii-fitt...de woonkamer is sowieso heet dus dat werkt ook goed mee hahaha.
Voelt goed in ieder geval Very Happy

Nu ben ik dus douchen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 8:14

Puk> Oh die pannekoeken met fruit klinkt wel super goed!
Boerengolf klinkt erg leuk en ja je beweging heb je dan wel gehad ja Very Happy

Fairy> wat heb je uiteindelijk gegeten?

Liv> en is het bbqen meegevallen? Waar had je er geen zin in ?

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 26 jun 2011 - 8:17

@ theedoosje lekker he

Ik ben net begonnen met start to run. Eigenlijk moest ik beginnen met 1 1 2 2 3. En dan dezelfde rustpauzes. Na 1 minuut dacht ik ok ik begin met les 2 dat is 1 2 2 3 3 met dezelfde rustpauzes. Uiteindelijk is het 1 2 2 3 3 1 geworden. Langer als gepland dus.
In totaal 2,84 km gelopen met een gemiddelde snelheid van 7,4 km per uur.

edit: heb uiteindelijk quinoa met roerbakgroenten en een gebakken eitje met zachte dooier gegeten Very Happy. Wat ik wou maken dus.

Laatst aangepast door Fairytale op zo 26 jun 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 8:24

Goed bezig Fairy!

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 26 jun 2011 - 8:45

Hoi meiden,

Ik kom vanaf morgen weer mee schrijven. Ik was even een paar dagen gestopt omdat het gewoon niet lekker liep na mijn maandelijkse periode. Morgen begin ik weer met het week menu van Sonja Bakker. Gelukkig ben ik niet aangekomen dus dat is wel weer een voordeel.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Minx zo 26 jun 2011 - 9:21

Gezellig Very Happy

heb net al wat foto's van inge gezien en moet zeggen ik ben zwaar jaloers No
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:30

Fairytale schreef:Gezellig Very Happy

heb net al wat foto's van inge gezien en moet zeggen ik ben zwaar jaloers No

Jaaa mee too!!

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 26 jun 2011 - 9:41

haha dan word ik wel nieuwsgierig dan moet ik jou via haar kunnen vinden :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:42

Fairytale schreef:haha dan word ik wel nieuwsgierig dan moet ik jou via haar kunnen vinden :P

Ik heb dat ook andersom Very Happy Mijn naam begint met een V :P En jouwe? :P

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 26 jun 2011 - 9:44

met een S en achternaam met een O heb ik ook niet verzonnen :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 9:44

Fairytale schreef:met een S en achternaam met een O heb ik ook niet verzonnen :P

Ff zoeken Very Happy

edit heb verzoek verzonden :P Hoop dat het klopt :d

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 7:16

Puk en TD, ik had er gewoon geen zin in. Ik moet nog zoveel dingen doen voor de zomervakantie. Natuurlijk hoor je alles op het laatst en ben je de laatste week erg druk. Maar goed.. Heb gister nog wel het één en ander gedaan.

Puk, wij gaan woensdag met groep 7/8 boerengolven. Ik ben benieuwd. Vond je het leuk?

TD, jij bent lekker bezig geweest!

Ik heb me net aangemeld bij de tennisvereniging. Ik ga het doen! Vrijdag heb ik mijn eerste les en ik vind het best wel spannend, maar heb er wel zin in. Ik ga er vanaf nu weer voor 100% tegenaan! Ik ben het zat!

Gast
Gast

Bericht  Puk ma 27 jun 2011 - 8:34

Liv, boerengolf is eigenlijk een dom spelletje, maar het is meer de gezelligheid die het leuk maakt, gewoon samen de ronde volgen en gezellig kletsen:-) Veel plezier alvast voor woensdag dan!

Ik heb vanavond toch gesport, ondanks het warme weer. Ik wilde eerst niet gaan omdat ik uitgeblust thuis kwam, maar in de sportschool is airco, dus het viel allemaal reuze mee. Het was wel heel erg rustig, wel begrijpelijk;)
Nu lekker bones kijken, leukleuk! XxxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Minx ma 27 jun 2011 - 9:30

vandaag volgens mijn schema wel iets te veel gegeten maar wel wat meer als normaal gedaan en nog ruim onder de 2000 gebleven.

gister trouwens les 3 gedaan en niet les 2 zoals ik dacht morgen les 4 maar eerst stage lopen. Dus heel wat lichamelijke inspanning per dag er weer bij Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May di 28 jun 2011 - 0:23

Hallo allemaal,

Zo te lezen hebben jullie allemaal wel een goed weekend gehad!

Ik heb idd ook foto's van Inge gezien en was ook zwaar jaloers!

Hier gaat het wel goed, merk wel dat ik af en toe echt moeite heb om mijn 3 boterhammen 's middags weg te krijgen. Niet omdat het teveel is maar ik hou gewoon echt niet van brood en ik eet het omdat het moet want heb geen goed vullend alternatief.
Maar verder qua schema gaat het helemaal goed!
Vanavond lekker zondigen. Ik ga namelijk om 17.00 uur eerst een rondleiding door de grolsch brouwerij doen, en daarna mogen we nog even bier drinken, en dan gaan we door om ergens een hapje te eten. Dus even lekker een beetje zondigen.
En nu maar hopen dat buienradar gelijk heeft en het noodweer hier morgenvroeg pas is.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 5:57

Puk, ik zal morgen wel zien. Ik ben benieuwd.

Fairytale, hoeveel calorieen wil je dan per dag eten?

May, hoe was je rondleiding?

Ik heb eigenlijk weinig te melden. Nog 3 dagen werken en dan zomervakantie! Ik ben er zo aan toe.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 28 jun 2011 - 7:24

Volgens mijn schema 1530 dus niet extreem weinig. Vandaag eerste dag stage gehad en ik ben kapot was wel 10 keer leuker dan de vorige smile. Morgen een dagje vrij en dan donderdag en vrijdag. Vandaag een moeilijke patiënt al gedaan. Dus was wel weer leuk smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss di 28 jun 2011 - 8:25

Zo, ben heel lang niet hier geweest! Heb ook niet bijgelezen, dus ben niet goed op de hoogte... Ik ben verhuisd en heb twee weken geen internet gehad, dus kon bijna niet op het forum. Het gaat SLECHT met afvallen in elk geval, sterker nog, ik ben weer aangekomen. Ik merk nu wel dat ik een echte emo-eter ben. Heb enorm veel stress gehad de laatste weken, ook weinig tijd om te koken enzo dus veel afhaaleten gehad en van alles gesnoept tussendoor. Ik ben echt zwaar aan vakantie toe en zo labiel als de pest, dus dat is niet goed voor mijn eetgedrag. Ik heb nu bijna vakantie, maar juist in de vakantie vind ik het ook altijd moeilijk om niet te gaan snoepen enzo, dus ik zie het even somber in. Ik kan de knop gewoon niet meer omzetten!

Kan iemand me een korte update geven hoe het met de rest hier gaat? Is iedereen nog wel goed aan het afvallen? En gaat Inge nog steeds zo lekker? smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx wo 29 jun 2011 - 0:19

Na mijn wilde weekjes ben ik weer op mijn afgevallen gewicht beland Very Happy. Daar dus wel happy mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: