Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 19:59

Ik ga weer beginnen met Sonja Bakker denk ik.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Oasis ma 20 jun 2011 - 21:41

Hier gaat het met ups en downs. Vind het nog heel moeilijk niet te snoepen, of te lekker avond eten te vermijden (zoals pizza, friet, ect).
Wel ontbijt ik nu elke ochtend, en lunch met volkorencrackers/brood. Nu nog die laatste stap zetten dus!

Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya ma 20 jun 2011 - 22:48

Hoi Meiden,

Hier gaat het deze week iets minder, komt ook door mijn vrouwelijke periode. Ik heb gewoon zo'n honger en trek in lekkere dingen niet normaal. Ik probeer er ook niet teveel aan toe te geven anders is het zonde. Ik heb nog twee en halve week voor ik vertrek op vakantie. Ik heb wel watermeloen gehaald op de markt, daar raak ik ook aardig vol van.

Fairytale, je kamp is wel geslaagd geweest zo te lezen. Is het met het eten ook alles goed gegaan?

Schaapke, ik probeer ook niet teveel aan toe te geven maar het is echt lastig in deze periode anders heb ik er nooit geen moeite mee. Goed dat je schoonmoeder het eten aan had gepast. Vis is altijd goed voor het afvallen.

Storm, ik doe ook voor het eerst Sonja Bakker en het gaat met gelukkig goed af.

Kiwi, dat is balen dat je moeilijk een bh kan vinden. Hopelijk is die engelse site wat voor je. Heb je geen last van je borsten?

Theedoosje, iedereen heeft weleens een dagje dat het minder gaat, moet af en toe kunnen.

Oasis, het begin is er. Voor mij was het ook heel moeilijk om chocolade te laten staan maar ik hou het nu al ruim 9 weken vol en dat is echt knap voor mij want ik ben echt verslaafd aan chocolade.

Puk, goed dat je een aantal dingen heb kunnen laten staan. Ik heb er ook anders geen problemen om dingen niet te nemen. Hoeveel keer sport je per week?

Groetjes

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Minx ma 20 jun 2011 - 23:45

Eten was best belabberd op kamp diner was pannenkoeken niet heel goed maar wel lekker. Gister weer beter dus dat is op zich goed. Zo ff wat eren want ik heb honger net op het werk eieren gebakken en er heeft de hele ochtend rundvlees opgestaan
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  May di 21 jun 2011 - 2:15

Zo meiden daar was ik ook weer! Heb een druk weekend achter de rug. Afgelopen vrijdag ging mijn broer trouwen. Echt een super dag gehad, tot aan het feest 's avonds eigenlijk ook gewoon aan mijn dieet gehouden. 's Avonds wel wat gezondigd, 2 welkomstdrankjes, 3 wijntjes, twee frituurhapjes en een puntzakje patat gehad. Maar dat mocht ook van mezelf, en het valt me reuze mee hoe erg ik heb gezondigd. Vond het ook helemaal niet lastig om de volgende dag mijn dieet weer gewoon op te pakken.

@TD: Wat goed dat je toch weer wat bent afgevallen!

@VMN: Hopelijk heb je na de dagen van zondigen nu de spirit weer wat meer te pakken!

@Puk: Wat leuk dat je naar Jochem Myjer bent geweest! Een goede work-out Wink Wat goed dat je alles hebt laten staan! Ik heb daar zelf verbazingwekkend genoeg ook helemaal geen moeite mee!

@Liv: Oeh die blaasontsteking is wel naar, hopelijk gaat het nu al wat beter. Gefeliciteerd met je contract!

@Lindsya: Ik hoop voor je dat er ondanks je maandelijkse periode toch wat af is! Ik hoop dat je de verleidingen kan weerstaan, maar je hebt al een goed alternatief in huis gehaald!

@Schaapke: Goed bezig hoor!

@Kiwi: Nee een Mars lijkt me inderdaad niet zo'n goede start Wink Maar zo te lezen ben je ook wel goed bezig! BH's shoppen vind ik ook altijd een opgave. Want echt de ene staat je wel en de ander met precies dezelfde maat zit weer niet goed. Ik moet er binnenkort ook maar aan geloven. Maar ik wacht nog even af voor het geval dat ik nog bij mijn borsten ga afvallen.

@Fairytale: Dan zou ik ook kiezen voor crackers haha. Maar goed veel bewogen dus het weekend!

@Oasis: Dat is toch al een goed begin. Nu inderdaad nog dat laatste stapje!

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. Als ik iemand vergeten ben, sorry! Ik ben vanochtend bij de tandarts geweest om een kies te trekken, en de verdoving begint nu uit te werken helaas. Doet best wel zeer nu, op zulk soort momenten baal ik dat ik niet op paracetemol reageer want nu is er geen pijnstiller die ik kan nemen. Want de anderen zijn allemaal bloed verdunnend! Nou ja het zorgt er wel voor dat ik creatief met mijn eten om moet gaan Wink
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Minx di 21 jun 2011 - 9:29

Mijn laatste drama dag gehad voorlopig afscheidsfeest van schoonvader die word over twee weken 65 dus kan er nu vol voor gaan veel te veel gegetenaar wel genoten lekkere vegetarische schotel gehad met een te lekker toetje.
Morgen weer de draad oppakken en er vol voor gaan. Ik kan het heb ik al eens bewezen. @ may heb je een leuke dag gehad en super hoe je je er aan hebt gehouden echt super cheers
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 17:53

Dank je wel May smile Gefeliciteerd met je broer ! en natuurlijk mag je dan zondigen Wink

Goedemorgen trouwens.

Straks heb ik met een vriendin afgesproken en twijfel of ik met de fiets ga Wink Het is denk ik een half uurtje fietsen, maar moet straks ook nog werken. en we gaan weer wandelen sowieso. Nah ik kijk zo wel.
Gisteren op de hometrainer ging echt helemaal super. Ik heb weer 5 min langer gedaan als anders smile Misschien ga ik wel van 30 min naar 45 binnenkort :P

Fairytale> afscheid van schoonvader? Drama? Hoezo?

Gast
Gast

Bericht  Lindsya di 21 jun 2011 - 20:54

Goedemorgen,

May, gefeliciteerd met je broer. Goed dat je netjes aan je dieet heb gehouden. Sterkte met je tand.

Fairytale, dat is minder dat het eten niet zo goed was op kamp maar ja pannenkoeken zijn ook wel verleidelijk soms. Voor jou dus geen feestje meer verlopig, het is soms moeilijk veel feestje achter elkaar en dan jezelf aan je dieet te houden. Nu even weer twee weken door zetten voor je schoonvader weer jarig is.

Theedoosje, goed dat het goed gaat op de hometrainer en dat je het langer heb vol gehouden, netjes.

Gelukkig gaat het hongerige gevoel al aardig want ik ben bijna klaar. Ik heb me ondanks wel netjes aan het menu gehouden en vooral veel verleiding proberen te weerstaan of watermeloen genomen. Zondag weer wegen dus ben benieuwd. Ik was afgelopen zondag eigenlijk niks afgevallen dus dat was wel jammer maar ik had het al in mijn achterhoofd gehouden door de maandelijkse periode.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 21:39

Ah joh je valt wel weer af Lindsya smile Zeker als je goed op let met je eten en je niet meer ongesteld bent Wink

Ik heb net 15 min heen gefietst naar een dorp verderop om met een vriendin boodschappen te doen en dus ook weer 15 min terug. Ben wel trots want ik fiets vrij weinig nog buiten Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:09

Ik ben weer terug in NL! Heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar zal ik straks ff doen.
Op zich is t niet eens heel erg slecht gegaan.. Heb niet gesnoept en heeeeel veeeel gelopen.

Hoe gaat het hier verder?

Gast
Gast

Bericht  Minx di 21 jun 2011 - 23:44

Theedoosje schreef:

Fairytale> afscheid van schoonvader? Drama? Hoezo?
drama met eten bij een feestje is het moeilijk om echt gezond te eten. Voel me nu nIet helemaal fit. Vriend zal zO wel roepen heb je weer tot hal 1 geslapen. En moet steaks werken en ook nog leren voor mijn toets Sad
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kiwi86 wo 22 jun 2011 - 2:32

Lize, ik wil foto's van NY zien. Een heleboel Wink

Lindsay, deze week zal je vast afvallen. Als je ongesteld bent is iedere vrouw iets zwaarder Evil or Very Mad Ik heb gelukkig geen last van mijn rug ondanks de grote cupmaat. Een borstverkleining hoef ik niet maar als ze met het afvallen "krimpen" naar een e-cup hoor je mij niet klagen. Misschien mijn vriend alleen Wink

Puk, geef mij ook maar een zak chips i.p.v. chocola. Heb nu al 2 weken zo goed als geen chips op. Alleen in het weekend een paar chipjes, 5 ofzo.

Theedoosje, lopen met een bolderkar vol kids lijkt me idd een prima training.

Storm, succes met sonja bakker.

Oasis, zou het niet helpen als je een dag gewoon pizza of patat eet. Ik doe dat op zaterdag en helpt mij heel goed. Die dag mag ik dan zondigen met mate. Zaterdag heb ik een familie bbq dus probeer dan zoveel mogelijk kip en salades te eten en op de sausjes te letten.

Fairytale, fijn dat het kamp een succes was. En pannenkoeken zijn soms wel eens lekker.

May, wat een leuk/druk weekend heb je achter de rug. Vind het erg knap dat je op je broers trouwdag zo goed gegeten hebt.

Ik ben net mijn vriend shag wezen brengen op de fiets, 20 minuten heen en terug gefietst. Zijn shag was op en hij had geen geld bij zich. Dus heb mijn beweging weer binnen. Zo werken tot half 9 dus eet wel laat vanavond. Maar anders zou ik nu al moeten eten en dan heb ik om half 9 weer zo'n honger dat ik 2 keer eet. Dan dus maar ietsje later eten.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:10

Lize> welkom terug! Wat knap dat je het toch goed gedaan hebt dan. EN ja veel lopen dat geloof ik ja :d

Kiwi> Ja goede training he met volle bolderkar :P

Fairy> ja feestjes zijn vaak lastig. Maar kies daar toch gezondste uit Wink En heeft je vriend nog wat gezegd tegen je?

Gast
Gast

Bericht  Schaapke wo 22 jun 2011 - 6:24

Hai meiden!

@ Lize: Jaaa! Je bent er weer! Hoe heb je het gehad? Mooie dingen gezien en veel geshopt? Hoe is het bij de douane gegaan?

@ Fairy: Ja, dat vind ik ook altijd drama: feestjes! Je 'mag' dan altijd net iets meer van jezelf Wink !

@ Kiwi: Goed van je, fietsen! Niet nat geworden?

@ Lindsya: Goed hoor, dat je bijna klaar bent! Volhouden hoor Wink !!

Vandaag even 'stout' geweest en een taartje op mijn werk genomen...hij ríep me gewoon angel !
Maar goed, er is nu dan ook al 8 kilo af...in vier weken! cheers

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 7:00

Schaapke ja soms MOET je er gewoon even aan toegeven :P

Hier heb ik mij weerstaan van lekkere koeken en popcorn van een stagiaire Very Happy En heb maar een heeeel klein stukje cake gehad. Dus ben wel trots.
En vanmorgen 2x 15 min gefietst naar dorp verder op waar ik met een vriendin had afgesproken. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 7:36

Oh hier gaat alles ook goed dus! Fijn om te horen!

De foto's komen binnenkort, ben er nog mee bezig. Was echt super fijn geweest. Niet al te veel geshopt, want heeft weinig zin met het oog op mn gewicht angel Wel een tas, 2 paar schoenen, 4 truitjes, enz enz.

Gast
Gast

Bericht  Puk wo 22 jun 2011 - 7:49

Goede avond:)

Kiwi, dat is wel heel erg lief dat je je vriend shag bent gaan brengen, ik ben anti roken dus ik zou dat echt nooit gedaan hebben;-) Je hebt wel lekker je beweging gehad in ieder geval!!

Schaapke, foei, stoute meid:-P Whaha, nee moet soms kunnen toch, als dat soms maar niet regelmatig wordt is er niks aan de hand toch! Heb je er wel van genoten?

Lize, mooi dat je genoten hebt, ben net als de rest nieuwsgierig naar de foto's:-)

Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik sport 3-4 keer in de week. Ligt er maar aan hoe druk ik ben. Deze week wordt het maar 3 keer, morgen gaan we op schoolreis, dus dan ben ik waarschijnlijk afgepeigerd als ik thuis kom. Vrijdag moeten we gelijk na het werk naar een familie reünie, mijn nicht uit Zuid Afrika is in NL, en daarna hebben we nog een bruiloft, dus dan ga ik zaterdagochtend nog ff sporten, dus dan heb ik 3 keer gehad. En als ik niks bijzonders heb, wordt het 4 keer:-)

Nu lekker Criminal minds kijken, de UPC box neemt hem op, zodat we de reclames lekker door kunnen spoelen:-)

FIjne avond!! XxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Minx wo 22 jun 2011 - 9:52

Nee hij heeft er niets over gezegd maar ben dan ook niet topfit mijn callorie teller geeft aan dat 1000 calorieën op een dag toch echt te weinig is haha nou ja morgen beter dan zit er nog anderhalf uur sport bij. Kijken wat mijn klasgenoten voor me bedenken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Oasis wo 22 jun 2011 - 20:42

Kiwi86 schreef:Oasis, zou het niet helpen als je een dag gewoon pizza of patat eet. Ik doe dat op zaterdag en helpt mij heel goed. Die dag mag ik dan zondigen met mate.

Zo zal ik het ook moeten doen vrees ik! Dit weekend ga ik uit eten met mijn schoonfamilie bij de Griek, dus ik probeer de dagen ervoor en erna gezond te eten.
Tot nu toe gaat dat aardig! Zolang er geen snoep oid in huis is, is er niks aan de hand. Vanavond ga ik naar de bioscoop en dan moet ik wel weer opppassen... wil een zakje worteltjes/appelstukjes oid halen bij de Ah om toch iets te eten te hebben Embarassed.

Beweging is er deze week helaas een beetje bij ingeschoten door drukte. Hopelijk kan ik dat volgende week goed maken!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Kiwi86 wo 22 jun 2011 - 23:41

Ik ga vanavond met een vriendin tapas eten, dus wordt goed opletten.

Geen alcohol en de gezonde tapas kiezen Very Happy

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  May do 23 jun 2011 - 4:06

Pfff ik zat tegen een eetbui aan vanmiddag, maar heb er niet aan toegegeven! Was wel even moeilijk maar ben blij dat ik niet naar de winkel ben gesjeest om eten te halen.
Verder gaat het qua eten hier wel goed!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Minx do 23 jun 2011 - 4:28

May heel goed,

Ik heb vandaag weer een uur fanatiek gesport. Had sporttoets en we moesten om en om een kwartier lesgeven. Ik heb twee vormen door elkaar gehaald en daarom had ik een 7 in plaats van een 8 haha. Beetje jammer.

Ik krijg maandag px90 van een klasgenoot. Schijn je heel mooi van in shape te komen. Dus gaan we ook maar proberen. Wat extra bewegen kan geen kwaad.

En mijn laptop kwam vandaag. En ik ben helemaal happy. Ik was bang dat ik een zwarte zou krijgen. Ik had een zilveren. Trek ik net de doos open blijkt die rood te zijn Very Happy. Dus dat was even een leuke verrassing. Vooral omdat je daar normaal echt iets van 50 euro voor bij moet betalen als je een kleurtje wil Very Happy.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Schaapke do 23 jun 2011 - 6:23

Puk schreef:

Schaapke, foei, stoute meid:-P Whaha, nee moet soms kunnen toch, als dat soms maar niet regelmatig wordt is er niks aan de hand toch! Heb je er wel van genoten?

Ja!!!!!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191

Bericht  Lindsya do 23 jun 2011 - 9:05

Hoi meiden,

Schaapke, een keertje mag het wel. De chocolade riep mij ook vandaag :P, ik heb wel twee stukjes op dus ik heb me ingehouden.

Lize, welkom terug. Waar ben je geweest op vakantie?

Puk, ik vroeg het dat is netje 3 á 4 keer per week. Je heb het komende dagen druk, veel plezier.

May, goed dat je niet aan toegegeven heb aan je eetbui.

Vandaag heb ik twee stukjes chocolade op, mocht wel weer een keer na zoveel weken. Nu weer even streng zijn voor mezelf de komende weken want anders wordt het niks natuurlijk Very Happy

Groetjes

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 23 jun 2011 - 9:18

Ik zag zelf weer foto's van mezelf, Sad die ben ik heel erg aan het ontwijken op het moment, en ik schrok er toch best wel weer van Sad. Dus ik heb echt weer motivatie.

Laatst aangepast door Fairytale op vr 24 jun 2011 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: