Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 29 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 4:06

Wow! Wat is er veel gereageerd.

Inge, fijne vakantie!

Hier gaat het lichamelijk even iets minder. Ik heb een fikse blaasontsteking en alles doet me zeer. Maar ik heb ook goed nieuws. Gister kwam de directeur op klassenbezoek en had ik mijn functioneringsgesprek en ik krijg per volgend schooljaar een vast contract! Ik ben zo blij!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 29 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 4:08

Liv gefeliciteerd wat fijn!!
Wel balen die blaasontsteking Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 4:21

TD, dank je! Ik ben er ook helemaal blij mee! En vooral in deze tijden..

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 18 jun 2011 - 4:43

Hallo allemaal,

Hier is mijn vrouwelijke periode gekomen dus ik zou helaas niet zoveel afvallen deze week, gezien de laatste keer. Ik heb dan echt honger en niet genoeg aan het menu maar ja ik probeer het vol te houden en een gezonde tussendoortjes te nemen. Morgen ga ik mezelf weer wegen, benieuwd.

Inge, dat zijn een boel foto's. Lijkt me wel heel gaaf Kenia. Veel plezier nogmaals.

VMN, een dagje mag het wel een keer lekker dingen, als je de rest van de week wel aan je dieet houdt. Je ben al goed afgevallen. Ik vind die kipfile in saus met rijst ook geen straf om te eten Very Happy

fairytale, veel plezier op kamp.

Puk, goed dat het zo goed gaat met sporten en het eten. Ik hoop voor je dat over twee weken de weegschaal je goed beloont voor je inspanningen. Hoeveel wil je eigenlijk afvallen?

Liv, gefeliciteerd met je vast contract. Beterschap met je blaasontsteking.

Fijn weekend allemaal.

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 5:04

Lindsay> dat komt na deze periode wel weer goed Wink

Hier staat sinds maaaaaanden weer eens lasagne in de oven. Was lang geleden dat ik die gemaakt had.
Heb wel magere dingen er in gedaan en 48+ geraspte kaas...dat is betere kaas toch ?
Maar ja de lasagnebladeren zijn wat minder Wink

Gast
Gast

Bericht  Kiwi86 za 18 jun 2011 - 5:28

Theedoosje schreef:Lindsay> dat komt na deze periode wel weer goed Wink

Hier staat sinds maaaaaanden weer eens lasagne in de oven. Was lang geleden dat ik die gemaakt had.
Heb wel magere dingen er in gedaan en 48+ geraspte kaas...dat is betere kaas toch ?
Maar ja de lasagnebladeren zijn wat minder Wink

48+ is juist de slechte kaas. 20+ of 30+ is een stuk minder vet, wel meteen ook een stuk minder lekker.

Hier net terug van mn werk en keurig gegeten alleen een hapje appeltaart, maar een hapje moet kunnen. Nu maar even snel de spaghetti opwarmen die ik gisteren van mn schoonouders meekreeg. Lekker makkelijk!

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 5:43

oh echt joh? dacht juist goed ...zo weinig kaas eet ik Embarassed

Ook wel lekker dat je alle maar hoeft op te warmen smile Trouwens een hapje appeltaart is niks nee Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 18 jun 2011 - 6:27

Theedoosje, je moet inderdaad 30+ kaas gebruiken. Maar een keertje maak niet uit. Was de lasagne lekker? Ja na mijn periode komt het wel weer goed. Ik ben ook wel blij dat ik het nu ben geworden want dan ben ik het op vakantie niet Very Happy

Kiwi, oh lekker een stukje appeltaart. Lekker makkelijk even je eten opwarmen, eet smakkelijk.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 6:49

Ja dat kan je beter hebben dan op ja vakantie Lindsya Very Happy
En ja de lasagne was lekker Very Happy 30 + dus beter....dan ben ik gewoon in de war joh. Nou ja ik eet anders vrijwel nooit kaas dus ja mag wel een keer Wink

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 18 jun 2011 - 7:11

Theedoosje schreef:Ja dat kan je beter hebben dan op ja vakantie Lindsya Very Happy
En ja de lasagne was lekker Very Happy 30 + dus beter....dan ben ik gewoon in de war joh. Nou ja ik eet anders vrijwel nooit kaas dus ja mag wel een keer Wink

Ik eet regelmatig kaas maar sinds ik aan het dieet begonnen ben is het veranderd in 30+ kaas dat staat ook in het boek. Ik mag af en toe weleens een pistoletje gezond.
Gelukkig dat de lasagne gesmaakt heeft.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge za 18 jun 2011 - 8:34

idd 20+ of 30+ kaas en er is zelfs 10+ kaas
voor lasagna kan je beter 30+ kaas nemen omdat dat beter smelt dan 20+ kaas
hoe hoger het getal hoe vetter de kaas

ik ga nu slapen want om 3u gaat de wekker weer... om 4u op schiphol zijn (zijn nu bij mijn ouders en die wonen ongeveer half uurtje van schiphol)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:36

Heej Inge ik had je niet verwacht nog :d

En goed ezelsbruggetje hoe hoger hoe vetter dank je!
En dank je voor de tip van het beter smelten smile

Een hele goede reis Inge en onwijs fijne vakantie! SLaap ze!

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 18 jun 2011 - 9:03

Inge, goede reis
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge za 18 jun 2011 - 17:10

Haha ach bij mijn ouders nog even online geweest! Nu via iPod op Schiphol nog even online! Over een uurtje vliegen we! Eindelijk!
Gister thuis (voor vaderdag) Chinees gehaald en softijsje toe gegeten! En lekker dat het was :-p
Naja nu ben ik niet meer online hoor! Heeeeeel misschien als we ergens toevallig draadloos gratis internet hebben! Maar ik geloof dat we dat weinig hebben! 1e en laatste nacht slapen we in hotel in Nairobi! Maar verder in lodges en 2 nachten in een tent!
Naja byebye! Succes allemaal! Werkse/studeerde/genieter/afvalse/etcetc
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Schaapke za 18 jun 2011 - 23:47

@ Theedoosje: Hoe smaakte je lasagna? Ik vind dat altijd zó lekker! Vooral als mijn vader 'm maakt;)!

@ Lindsya: ooooh....ongesteld zijn, Evil or Very Mad , minder! Wel gemotiveerd blijven, hoor!

@ Liv_: Meid! Wat super leuk voor je, dat vaste contract. Heb je vorige week een beetje staan netwerken op de studiedag Wink ? Haha!

@ Inge: Waarschijnlijk lees je dit niet meer...maar toch nog een heule fijne vakantie toegewenst!

@ all: gisteren bij mijn schoonouders wezen eten. Had mijn schoonmoeder gevraagd om vis voor me te maken, ze had al groente en rijst. Heeft ze toch een kwak met saus eroverheen gegoten! Heb even lief gezegd dat dat niet echt de bedoeling was....uiteindelijk was het allemaal heel lekker, ook zonder saus. Het toetje heb ik afgeslagen (terwijl ik dat zó lekker vind)! Best trots op mezelf!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 23:52

Schaapke> het was lekker Very Happy Heb nu net als lunch nog een restje gegeten smile

Wat ben jij goed bezig joh ! GOed dat je dat zo gedaan hebt bij je schoonmoeder...klasse!

Gast
Gast

Bericht  Puk zo 19 jun 2011 - 8:16

He hoi!

Allemaal een fijn weekend gehad? Mijn weekend was heerlijk, vrijdagavond dus naar Jochem Myjer geweest, gisteravond feestje van mijn oude sportclub, ik ben nog rustend lid daar, dus mag nog op de feestjes komen, altijd gezellig! Daarna nog ff het café ingeweest om de nieuwe vlam van een vriendin van me te keuren, vandaag lekker uitgeslapen en relaxed aan gedaan.

Qua eten ging het ook prima, heb gisteravond op het feestje niks lekkers genomen bij de koffie, maar wel 3 borrelhapjes. Dat vind ik altijd fijn, kiezen uit iets lekkers bij de koffie, of een paar hapjes.

Morgen weer aan het werk! Nog maar 2 weekjes, dan is het al zomervakantie, mennn gaat echt zo snel, dit schooljaar!!

XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Schaapke zo 19 jun 2011 - 8:56

Puk schreef:

Qua eten ging het ook prima, heb gisteravond op het feestje niks lekkers genomen bij de koffie, maar wel 3 borrelhapjes. Dat vind ik altijd fijn, kiezen uit iets lekkers bij de koffie, of een paar hapjes.

Zo doe ik het ook vaak. Ik neem dan liever iets hartigs, dan het zoete.

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Kiwi86 ma 20 jun 2011 - 1:59

Schaapke schreef:
Puk schreef:

Zo doe ik het ook vaak. Ik neem dan liever iets hartigs, dan het zoete.

Ik heb ook liever hartig dan zoet Very Happy

Vanmorgen had ik me verslapen dus niet ontbeten, erg slecht. Toen op school een appel en kop koffie gekocht, er waren nog geen broodjes. En een mars leek me een erg slecht idee om de week mee te beginnen Wink

Bij de lunch een volkoren broodje met gerookte kip en veel sla en een bakje yoghurt. Nu eet ik een stuk meloen en vanavond kip met tomaat en pesto en pasta.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Minx ma 20 jun 2011 - 5:17

Vandaag weer een goede dag Very Happy. Zo even wat eten en dan een relaxt avondje. Die crackers was niet zo moeilijk hoor. Dat brood vind ik echt niet te eten dus dan lekker ontbijten met een cracker is geen straf verder wel gewoon de lekkere dingen gehad maar vandaag weer begonnen. Ik zat inderdaad post bij de dropping iedereen vanaf dertien mocht mee en vanaf vijtien was het verplicht. De jongste die er was was vijf die kwam Ook maar een dagje de oudste achttien een leuke groep dus. Totaal 65 man de eigenaar was heel erg te spreken over ons had alleen de ochtendgymnastiek van zaterdag gehoord en van de rest niet. Zaterdagavond hadden we spook tocht waarbij er flInk gegild is. Vrijdag en zondag een kilometer of 25 gefietst zaterdag een kilometer of 6 en vandaag ook weer dus nog wel bewogen smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Puk ma 20 jun 2011 - 8:31

Klinkt als een geslaagd kamp, Fairytale!Very Happy

Schaapke en Kiwi, leuk, dat jullie dat herkennen van dat hartige eten, mij maak je echt veel gelukkiger met een zak chips dan met chocolade ofzo.

Verder ben ik de week weer goed begonnen, vanochtend hadden we taart in de pauze, niks genomen, en vanmiddag kwam de man van een collega saucijzenbroodjes brengen omdat we een lange vergadering hadden, maar ik heb beide keren niks genomen en ik moet zeggen dat het me geen moeite kost om het af te slaan. Wat een fijn gevoel is dat!

Verder vanavond weer lekker gesport, nu lekker relaxen en optijd naar bed, ik kon vanochtend echt mijn bed niet uitkomen, bah!

Fijne avond allemaal:) XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Schaapke ma 20 jun 2011 - 9:02

Puk schreef:

Schaapke en Kiwi, leuk, dat jullie dat herkennen van dat hartige eten, mij maak je echt veel gelukkiger met een zak chips dan met chocolade ofzo.

Verder ben ik de week weer goed begonnen, vanochtend hadden we taart in de pauze, niks genomen, en vanmiddag kwam de man van een collega saucijzenbroodjes brengen omdat we een lange vergadering hadden, maar ik heb beide keren niks genomen en ik moet zeggen dat het me geen moeite kost om het af te slaan. Wat een fijn gevoel is dat!

Ja, ik neem ook graag 'hartige' smaken ijs, zoals: kaneel, pistache, etc. Terwijl mijn vriend liever kiest voor: aardbei, meloen, banaan.

Knap van je dat je het allemaal kon afslaan!

Ik heb vandaag ook weer een goede dag gehad:
O: shake
T: tussendoortje Weight Care
L: shake en rauwkost
T: appel
A: shake en salade
T: 2 snack a Jack's
Daarnaast lekker wezen fietsen naar stage (26 km in totaal). Dus die is ook weer in de pocket!

Zijn er nog concrete plannen voor de meeting?

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Kiwi86 ma 20 jun 2011 - 10:15

Ik moest vanmiddag echt op jacht naar een BH, had er echt een nodig. Ze vallen allemaal van ellende uit elkaar.

Heb er 17 gepast voor ik de perfecte gevonden had, wat een gezweet dat passen Evil or Very Mad Een voorgevormde strappless zwarte bh waar je ook bandjes aan kunt doen. Ik heb een G cup dus altijd een hel om een goede bh te vinden.

Zie ik net op een engelse site dat ze daar 20 euro goedkoper zijn dus als hij bevalt weet ik waar ik de volgende keer bh's ga bestellen.

Net 2 grote koppen groene thee op dus zal wel weer plassen worden vannacht Very Happy

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  May ma 20 jun 2011 - 12:13

Meiden ik ga mijn best doen morgen alles bij te lezen en te reageren!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 17:26

Wat zijn jullie goed bezig!

Hier ging gisteren niet zo goed. Heb nl dropjes gegeten en een minibar (of hoe heet zo iets, een nep mars Wink )
Wel heb ik goed bewogen. We gingen met mijn werk met de bolderkar naar een collega. In de regen :shock: :P En er zaten op de terugweg 7 kinderen in ipv 6 Wink Dus dat was stevig doorduwen en snel lopen omdat het zo regende dus.

Vandaag ga ik weer beter mijn best doen en de verleidingen weer staan smile (hoop ik :P)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: