Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Lize schreef:Dalijk maar eens even vragen. Wordt er nu een beetje vervelend van. Anders toch maar aan de Rennie's..
Dat kan sowieso geen kwaad. =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Lize schreef:3 sneetjes bruin brood met of philadelphia en tomaat, of stroop, of rookvlees oid.
Philadelphia, tomaten, stroop zijn ook wel zure voedingsmiddelen. Misschien kun je beter kipfilet of iets dergelijks nemen?
Gast- Gast
Wat zijn jullie allemaal goed bezig en wat leuk om jullie ervaringen te lezen.
Ik zou me graag bij jullie aansluiten, als dat mag? Ik lees hier al een tijdje mee als gast en heb nu speciaal voor jullie stimulerende topic een account aangemaakt.
Ik ben 25 jaar en kwam er net achter dat ik de 100kg over ben, bij een lengte van 1.74. Dit is gewoon echt te zwaar en ik ga de knop omzetten en er wat aan doen.
Ik heb de afgelopen weken het boek van Amber gelezen en wil op haar manier gezond gaan eten. Of zo gezond mogelijk Mijn valkuilen zijn onregelmatig eten, maaltijden overslaan, snacken en teveel cola en energiedrink nuttigen.
Ik wil daar helemaal mee stoppen, water en thee gaan drinken en gewoon gezond eten. Drie maaltijden en drie gezonde tussendoortjes. Vanavond eet ik nog uitsmijters op brood maar morgen moet echt de knop om. Vanavond nog wat lekkers bij Private practice en daarna geen ongezonde snacks meer eten.
Ik wil zeker 20kg afvallen maar ga net als veel van jullie kleinere doelen stellen. Mijn eerste doel is om onder de 100 kg te komen. Ik weeg nu met kleding en schoenen 105kg dus zal denk ik 103kg wegen.
Ik zou me graag bij jullie aansluiten, als dat mag? Ik lees hier al een tijdje mee als gast en heb nu speciaal voor jullie stimulerende topic een account aangemaakt.
Ik ben 25 jaar en kwam er net achter dat ik de 100kg over ben, bij een lengte van 1.74. Dit is gewoon echt te zwaar en ik ga de knop omzetten en er wat aan doen.
Ik heb de afgelopen weken het boek van Amber gelezen en wil op haar manier gezond gaan eten. Of zo gezond mogelijk Mijn valkuilen zijn onregelmatig eten, maaltijden overslaan, snacken en teveel cola en energiedrink nuttigen.
Ik wil daar helemaal mee stoppen, water en thee gaan drinken en gewoon gezond eten. Drie maaltijden en drie gezonde tussendoortjes. Vanavond eet ik nog uitsmijters op brood maar morgen moet echt de knop om. Vanavond nog wat lekkers bij Private practice en daarna geen ongezonde snacks meer eten.
Ik wil zeker 20kg afvallen maar ga net als veel van jullie kleinere doelen stellen. Mijn eerste doel is om onder de 100 kg te komen. Ik weeg nu met kleding en schoenen 105kg dus zal denk ik 103kg wegen.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Zo ik kom me ook maar eens melden, heb niet echt een al te beste week gehad. Ik slaap sinds 1,5 week bijna niet meer dus ben echt gebroken. Afvallen wil dan niet echt lukken helaas.
@ Inge: ik heb zo ongelofelijk veel respect voor jou dat je elke keer je eigen eten mee neemt of maakt. Ik zou dat gewoon echt niet kunnen. Je ziet bij jou natuurlijk ook wel heel goed resultaat met je -21! Echt super.
@ Antibes: ik heb hetzelfde probleem, heb ook de neiging om weinig te eten als ik wil afvallen. Niet slim van ons dus een schop onder je kont!
@ Puk & Antibes: ik heb ook altijd rokjes aan, van de h&m meestal of van de WE en heb ook de bekende stoffen rokjes, Deze heb ik onder andere:
en
en
in het blauw, zwart, grijs & blauw gestreept
en heb ook twee spijkerrokjes.
Puk heb je een foto van je konijntje, ben wel benieuwd!
@ Lize: wat goed onder de 100!! Mag je trots op zijn . Wat fijn dat je in die broek pastte!! Welke maat heb je nu?
@ Liv: wat knap dat je je hebt ingehouden en wat is jou vriend een schatje dat hij dat EN ziet EN er iets liefs van zegt! Hoe is het nu met de duif?
@ Schaapke: welke opleiding doe je? Fijn dat het einde in zicht is. Ik kom ook regelmatig in de campingwinkel in Skijndel
@ Fairy: wat goed dat je mee gaat met de roparun! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
@ Phileine: wat een fijn moment dat er zoveel af is! Jij bent ook al echt veel afgevallen, super goed! (vind je nieuwe naam zo mooi!)
@ Kiwi: welkom! Wat goed dat je een account hebt gemaakt voor ons, voel me vereerd
@ All: ik denk erover om naar een dietiste te gaan, misschien dat ik het fijn vind om een stok achter de deur te hebben en een keer van een professional te horen wat ik nou echt moet doen. Heeft er iemand ervaring mee en hoe beviel dit?
@ Inge: ik heb zo ongelofelijk veel respect voor jou dat je elke keer je eigen eten mee neemt of maakt. Ik zou dat gewoon echt niet kunnen. Je ziet bij jou natuurlijk ook wel heel goed resultaat met je -21! Echt super.
@ Antibes: ik heb hetzelfde probleem, heb ook de neiging om weinig te eten als ik wil afvallen. Niet slim van ons dus een schop onder je kont!
@ Puk & Antibes: ik heb ook altijd rokjes aan, van de h&m meestal of van de WE en heb ook de bekende stoffen rokjes, Deze heb ik onder andere:
en
en
in het blauw, zwart, grijs & blauw gestreept
en heb ook twee spijkerrokjes.
Puk heb je een foto van je konijntje, ben wel benieuwd!
@ Lize: wat goed onder de 100!! Mag je trots op zijn . Wat fijn dat je in die broek pastte!! Welke maat heb je nu?
@ Liv: wat knap dat je je hebt ingehouden en wat is jou vriend een schatje dat hij dat EN ziet EN er iets liefs van zegt! Hoe is het nu met de duif?
@ Schaapke: welke opleiding doe je? Fijn dat het einde in zicht is. Ik kom ook regelmatig in de campingwinkel in Skijndel
@ Fairy: wat goed dat je mee gaat met de roparun! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
@ Phileine: wat een fijn moment dat er zoveel af is! Jij bent ook al echt veel afgevallen, super goed! (vind je nieuwe naam zo mooi!)
@ Kiwi: welkom! Wat goed dat je een account hebt gemaakt voor ons, voel me vereerd
@ All: ik denk erover om naar een dietiste te gaan, misschien dat ik het fijn vind om een stok achter de deur te hebben en een keer van een professional te horen wat ik nou echt moet doen. Heeft er iemand ervaring mee en hoe beviel dit?
Gast- Gast
appeltje schreef:Zo ik kom me ook maar eens melden, heb niet echt een al te beste week gehad. Ik slaap sinds 1,5 week bijna niet meer dus ben echt gebroken. Afvallen wil dan niet echt lukken helaas.
Jullie mogen ook zeker vereerd zijn dat ik om jullie een account aangemaakt heb. Jullie helpen elkaar echt heel goed!
Slecht slapen is inderdaad slecht voor het afvallen, een goede nachtrust is erg belangrijk. Ik ga zelf niet naar een dietiste omdat ik weet wat ik fout doe, wil het eerst zelf proberen. Maar als jij een stok achter de deur nodig hebt dan zou ik het zeker doen. Als je een verwijzing van de dokter krijgt wordt het vergoed door je zorgverzekering.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Welkom Kiwi en succes!
Appeltje> jij kan die rokjes erg goed hebben. Die had je toen bij Lily ook een aan toch? Ik kan dat echt niet hebben vind ik dus draag het niet.
Vandaag heb ik mij netjes gehouden, alleen wel frietjes uit de oven gehad met uitje mayo en ketchup. Verder net nog een broodje pindakaas.
Zo meteen weer op die hometrainer. Al ben ik nog doodop van het weekend. Voel mij sloom en moe. Maar toch ga ik het proberen
Appeltje> jij kan die rokjes erg goed hebben. Die had je toen bij Lily ook een aan toch? Ik kan dat echt niet hebben vind ik dus draag het niet.
Vandaag heb ik mij netjes gehouden, alleen wel frietjes uit de oven gehad met uitje mayo en ketchup. Verder net nog een broodje pindakaas.
Zo meteen weer op die hometrainer. Al ben ik nog doodop van het weekend. Voel mij sloom en moe. Maar toch ga ik het proberen
Gast- Gast
Hey Kiwi! Welkom! Veel succes met afvallen.
Ik kom net terug van de WW. 0.3 kilo eraf Baal wel moet ik zeggen. Maarja, beter eraf dan eraan. En met goede moed verder. Denk dat ik de oorzaak wel weet, heb sinds een week ontzettend moeite met naar het toilet kunnen.
En volgende week naar NYC. Bij de WW zaten ze me allemaal de moed in de schoenen te praten hierover. Ik heb zelf wel zoiets van 'ik ga veel wandelen, veel water drinken, maar als ik daar bij de M&M's winkel sta mag ik dat best een beetje. Kom eens in mn leven in New York, dus t zal wel'... Maar wil ook niet die 3.8 kilo eraan eten
Ik kom net terug van de WW. 0.3 kilo eraf Baal wel moet ik zeggen. Maarja, beter eraf dan eraan. En met goede moed verder. Denk dat ik de oorzaak wel weet, heb sinds een week ontzettend moeite met naar het toilet kunnen.
En volgende week naar NYC. Bij de WW zaten ze me allemaal de moed in de schoenen te praten hierover. Ik heb zelf wel zoiets van 'ik ga veel wandelen, veel water drinken, maar als ik daar bij de M&M's winkel sta mag ik dat best een beetje. Kom eens in mn leven in New York, dus t zal wel'... Maar wil ook niet die 3.8 kilo eraan eten
Gast- Gast
meiden HELP! het afvallen wil helemaal niet lukken. ik weet het niet meer hoor, ik kom er niet meer in. ik ben zo bang als ik morgen ochtend op de weegschaal ga staan dat alles er weer gewoon dubbel en dwars weer aan zit. ik weet het niet meer..........
Hmmmmm elke keer als ik dit topic lees, en zie wat iedereen afvalt, word ik bijna jaloers! Omdat ik me niet weeg, weet ik gewoon niet of ik afgevallen ben en als ik dan jullie goede berichten lees denk ik: zal ik toch ook ff wegen? Maar aan de andere kant gaat het zo goed in mijn koppie, dat ik denk: ik moet wel afgevallen zijn, want ik zondig bijna nooit........Waahhh tweestrijd
Verder vanavond heerlijk gesport, voel me lekker na de tijd! Vanavond hebben we iets nieuws gedaan, mijn coach zei dat mijn conditie nu zo goed is dat ik wat extra's moet doen. Ik fiets altijd 20 minuten op niveau 12, nu moest ik 22 minuten fietsen, en dan de laatste 2 minuten op niveau 15 en extra hard trappen. Pffffff.. zweten joh! Maar het voelde lekker!! Wel fijn dat hij elke keer iets nieuws voor me verzint, zo blijf ik wel gemotiveerd, en hij haalt er ook voldoening uit zei hij, om mij vooruit te zien gaan, oftewel: iedereen weer tevreden, haha!
Ik ga zo lekker nog ff bankhangen en dan slapen, heb van het weekend slecht geslapen door de warmte, hopelijk is het nu beter te doen!
Ik vind jullie topmeiden!
XxxX
Verder vanavond heerlijk gesport, voel me lekker na de tijd! Vanavond hebben we iets nieuws gedaan, mijn coach zei dat mijn conditie nu zo goed is dat ik wat extra's moet doen. Ik fiets altijd 20 minuten op niveau 12, nu moest ik 22 minuten fietsen, en dan de laatste 2 minuten op niveau 15 en extra hard trappen. Pffffff.. zweten joh! Maar het voelde lekker!! Wel fijn dat hij elke keer iets nieuws voor me verzint, zo blijf ik wel gemotiveerd, en hij haalt er ook voldoening uit zei hij, om mij vooruit te zien gaan, oftewel: iedereen weer tevreden, haha!
Ik ga zo lekker nog ff bankhangen en dan slapen, heb van het weekend slecht geslapen door de warmte, hopelijk is het nu beter te doen!
Ik vind jullie topmeiden!
XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
applestar schreef:meiden HELP! het afvallen wil helemaal niet lukken. ik weet het niet meer hoor, ik kom er niet meer in. ik ben zo bang als ik morgen ochtend op de weegschaal ga staan dat alles er weer gewoon dubbel en dwars weer aan zit. ik weet het niet meer..........
Same here! Probeer de draad weer op te pakken, je kunt het echt wel. Morgen is ook mijn weegdag maar omdat ik een slechte week heb gehad sla ik die gewoon over, als ik niet ben afgevallen of ben aangekomen demotiveert me dat alleen maar. Dus misschien niet wegen? Wat lukt je precies niet? Ik snoep teveel
Gast- Gast
Lize schreef:Hey Kiwi! Welkom! Veel succes met afvallen.
Wat jammer dat ze bij de WW je de moed in de schoenen praatten, daar is het toch niet voor bedoeld? Jij mag echt wel lekker snoepen in NY, hoe vaak kom je daar nou dus geniet van die m&m winkel hoor! Je gaat waarschijnlijk ook veel lopen wat elkaar dan hopelijk precies opheft. En eraf is eraf he, 0,3 is ook weer eraf
Gast- Gast
@ kiwi, welkom. interresant boek is het he. Ik probeer me er zo veel mogelijk aan te houden. Ben begonnen met zo veel mogelijk suikers schrappen daar haal je al een hoop mee weg. Brood eet ik nog wel gewoon. Dat is met allemaal even veel. Misschien word dat de volgende stap.
@ appeltje ik vind die rokjes ook geweldig die iedereen heeft bedeol ik dan. Ze combineren zo makkelijk
@ ik weet niet meer. Dat weinig afvallen is frustrerend. In ieder geval het niet weten. Ik probeer me ook zo weinig mogelijk te wegen. Juist om demotivatie tegen te gaan.
@ all ben heel slecht om op hele lijsten te reageren. Ik vergeet dan wie wat gezegd had. Dus als ik vergeet op iemand te reageren sorry.
De roparun gaat zeker goed bevallen net een teammeeting weer gehad. Was weer super gezellig. Ben vorig jaar ook mee geweest. en dat was heel gaaf.
Voor mij zo even een tussendoortje want ik begin wel weer zin in iets te krijgen. Dus nog maar even wat nemen. Vanavond wel lekker gegeten. Altijd blij als mensen vooral vegetarisch koken . Ik vind dat zo lekker. Haha. Zo denk ik even een handje noten. Met misschien wat rozijnen.
@ appeltje ik vind die rokjes ook geweldig die iedereen heeft bedeol ik dan. Ze combineren zo makkelijk
@ ik weet niet meer. Dat weinig afvallen is frustrerend. In ieder geval het niet weten. Ik probeer me ook zo weinig mogelijk te wegen. Juist om demotivatie tegen te gaan.
@ all ben heel slecht om op hele lijsten te reageren. Ik vergeet dan wie wat gezegd had. Dus als ik vergeet op iemand te reageren sorry.
De roparun gaat zeker goed bevallen net een teammeeting weer gehad. Was weer super gezellig. Ben vorig jaar ook mee geweest. en dat was heel gaaf.
Voor mij zo even een tussendoortje want ik begin wel weer zin in iets te krijgen. Dus nog maar even wat nemen. Vanavond wel lekker gegeten. Altijd blij als mensen vooral vegetarisch koken . Ik vind dat zo lekker. Haha. Zo denk ik even een handje noten. Met misschien wat rozijnen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
En ik raak in de war van de appels!
Ene appel: ik sla ook de weegschaal een keertje over als ik echt het gevoel heb dat het niet goed is gegaan.. Dan probeer ik juist weer een weekend/midweek mijn best te doen voor ik weer op de weegschaal stap. En verder probeer ik echt niet teveel waarde te hechten aan gewichtschommelingen van ca. 1,5 kg ofzo.. Ik varieer gewoon!
Andere appel: ik twijfel daar ook over, gewoon elke twee weken dat je aan iemand moet verantwoorden dat je wat afgevallen bent en hoe het gegaan is.. Maar ik zit niet te wachten op een eet-zeven-boterhammen-en-0,0-vet-dieet... Dus ik weet niet waar ik dan terecht zou kunnen!
Hier balen! Dag ging zo goed en dan sluit ik af met een ijsje... Wel "maar" 220 kg, valt nog wel een béétje mee.. Maar toch.. STOM! Was ook helemaal niet nodig net, kon net zo goed gaan slapen..
Ene appel: ik sla ook de weegschaal een keertje over als ik echt het gevoel heb dat het niet goed is gegaan.. Dan probeer ik juist weer een weekend/midweek mijn best te doen voor ik weer op de weegschaal stap. En verder probeer ik echt niet teveel waarde te hechten aan gewichtschommelingen van ca. 1,5 kg ofzo.. Ik varieer gewoon!
Andere appel: ik twijfel daar ook over, gewoon elke twee weken dat je aan iemand moet verantwoorden dat je wat afgevallen bent en hoe het gegaan is.. Maar ik zit niet te wachten op een eet-zeven-boterhammen-en-0,0-vet-dieet... Dus ik weet niet waar ik dan terecht zou kunnen!
Hier balen! Dag ging zo goed en dan sluit ik af met een ijsje... Wel "maar" 220 kg, valt nog wel een béétje mee.. Maar toch.. STOM! Was ook helemaal niet nodig net, kon net zo goed gaan slapen..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:
Ik zou toch zwaar depressief worden als mijn weegschaal dat aangaf
Minx- Lady Post-a-lot
Juist, kcal dus!
Antibes- Ratel
inderdaad heel flauw.
Ohw ja de telefoon ik krijg een iPhone.
Ohw ja de telefoon ik krijg een iPhone.
Minx- Lady Post-a-lot
Zou 220 kg ijs me trouwens geen wereldrecord opleveren?
Antibes- Ratel
Voor morgen (en overmorgen) weer vast boodschappen gedaan. Weer yoghurt en bananen en crackers en een lunchsalade voor als ik morgen halve dag in het ov doorbreng..
Kijken of ik weer beter eet als ik gewoon zorg dat ik het in huis haal..
Antibes- Ratel
Dat denk ik wel. haha. Werkt vaak wel beter. Als ik niets in huis heb dan gaat het makkelijker. Maar ja ik heb geen eigen huis dus dat is dan ook weer een probleem haha. Morgen komen de ouders van mijn vriend hier eten dus even denken wat we dan gaan koken. Donderdag eten we bij hun zal wel weer iets lekkers vegetarisch worden. Woensdag eet ik laat. Vrijdag eet ik thuis. Zaterdag/zondag pasta en maandag weer bbq.
Minx- Lady Post-a-lot
Kenia
Phileine, ja ben stiekem zelf ook wel een beetje trots dat ik mijn eigen eten kook ipv slecht eten als we ongezond eten op de groep. Yupz al 21 eraf nog 0,6 te gaan en dan weeg ik 99,9 maar nu ongesteld dus volgende week pas wegen
Lize, vervelend dat je last heb van maagzuur. Misschien ipv bruinbrood volkoren brood proberen? het kan dat je van bruin brood last krijgt? je lichaam veranderen toch van binnen door het afvallen dus kan dat je er minder goed tegen kan nu. Ik heb sinds ik afval juist geen maagzuur meer.
Kiwi, welkom hier! Succes! je kan het! Regelmaat is heel belangrijk, hoewel ik wel in de zorg dus heb nooit echt regelmaat maar probeer op elke dag zo regelmatig mogelijk te eten (de ene dag is dat ontbijten om 7uur en de andere dag pas om 11u bv). frisdranken laten staan en vervangen voor water en thee is al super goed.
Appeltje, thans… zulke woorden doen wel goed
Theedoosje, ovenfriet zo heel afentoe is helemaal niet zo slecht hoor… heb je echte mayo op of yofresh? Ik doe heel soms ovenfrietjes met ketchup yofresh en uitje… heerlijk :p
Lize, 0,3 is toch super… Ow en over NY… vorig jaar zijn wij 2 weken NY en Chicago geweest… Ik heb heerlijk genoten van hamburgers, patatjes, wat gezondere maaltijden, wokmaaltijden, pindakaas m&m's etc, maar mega veel gelopen. Ik was na de vakantie 2 kilo aangekomen, maar na een paar dagen goed drinken was dat er weer af (was vocht)
Applestar; *schop* Kom op meid, je kan het… zet die knop in je hoofd om
Phileine, ja ben stiekem zelf ook wel een beetje trots dat ik mijn eigen eten kook ipv slecht eten als we ongezond eten op de groep. Yupz al 21 eraf nog 0,6 te gaan en dan weeg ik 99,9 maar nu ongesteld dus volgende week pas wegen
Lize, vervelend dat je last heb van maagzuur. Misschien ipv bruinbrood volkoren brood proberen? het kan dat je van bruin brood last krijgt? je lichaam veranderen toch van binnen door het afvallen dus kan dat je er minder goed tegen kan nu. Ik heb sinds ik afval juist geen maagzuur meer.
Kiwi, welkom hier! Succes! je kan het! Regelmaat is heel belangrijk, hoewel ik wel in de zorg dus heb nooit echt regelmaat maar probeer op elke dag zo regelmatig mogelijk te eten (de ene dag is dat ontbijten om 7uur en de andere dag pas om 11u bv). frisdranken laten staan en vervangen voor water en thee is al super goed.
Appeltje, thans… zulke woorden doen wel goed
Theedoosje, ovenfriet zo heel afentoe is helemaal niet zo slecht hoor… heb je echte mayo op of yofresh? Ik doe heel soms ovenfrietjes met ketchup yofresh en uitje… heerlijk :p
Lize, 0,3 is toch super… Ow en over NY… vorig jaar zijn wij 2 weken NY en Chicago geweest… Ik heb heerlijk genoten van hamburgers, patatjes, wat gezondere maaltijden, wokmaaltijden, pindakaas m&m's etc, maar mega veel gelopen. Ik was na de vakantie 2 kilo aangekomen, maar na een paar dagen goed drinken was dat er weer af (was vocht)
Applestar; *schop* Kom op meid, je kan het… zet die knop in je hoofd om
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
applestar schreef:meiden HELP! het afvallen wil helemaal niet lukken. ik weet het niet meer hoor, ik kom er niet meer in. ik ben zo bang als ik morgen ochtend op de weegschaal ga staan dat alles er weer gewoon dubbel en dwars weer aan zit. ik weet het niet meer..........
Probeer inderdaad de draad weer op te pakken. Ik ken het gevoel. Maar wanneer er dan weer iets af is ben je weel dubbel en dwars zo blij!
@all: wooow wat wordt er weer lekker veel gekletst Gezellig.
Hier gaat het redelijk goed. Ben nu bijna 5 kilo kwijt. Ben wel een beetje trots op mezelf.
Volgende week vrijdag ga ik mijn trouwjurk weer passen. Ben erg benieuwd of de vetersluiting nog wat strakker kan
Verder enorm druk met de studie vandaar dat ik niet zo actief meepost. Krijg een beetje de kriebels van sommige mensen uit mijn groep aangezien het as. vrijdag allemaal af moet en ze vrij weinig doen. Maar goed, nog even doorbijten.
Ladies zet m op!!! Binnenkort ga ik weer actiever mee kletsen!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Antibes schreef:Voor morgen (en overmorgen) weer vast boodschappen gedaan. Weer yoghurt en bananen en crackers en een lunchsalade voor als ik morgen halve dag in het ov doorbreng..
Misschien helpt dat ja. Gewoon uitproberen. Ik heb heel mijn koelkast volstaat met dingen die nu wel van het Dukan dieet mogen.
Mocht ik 's avonds trek hebben (en dat heb ik met grote regelmaat) dan pak ik een plakje kipfilet of kalkoenfilet.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Zo, net 50 minuten naar het station gelopen: op elke voet een dikke blaar.. En dan vanavond ook weer terug..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Zo, net 50 minuten naar het station gelopen: op elke voet een dikke blaar.. En dan vanavond ook weer terug..
Je hebt er zin in vandaag! Zeker door de stakingen? Echt balen! Ik zit in de trein naar school en ben mijn brood vergeten
Gast- Gast
appeltje schreef:Antibes schreef:Zo, net 50 minuten naar het station gelopen: op elke voet een dikke blaar.. En dan vanavond ook weer terug..
Je hebt er zin in vandaag! Zeker door de stakingen? Echt balen! Ik zit in de trein naar school en ben mijn brood vergeten
Yup en door de fietsenmaker die beloofd had dat ik om negen mijn fiets kon ophalen en er om half10 nog niet was...
Antibes- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: