Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
@ Liv: Lekker, zo vroeg al sporten, ben ook echt een ochtendmens, helemaal geen avondmens. Ik ga dan liever 's ochtends sporten dan 's avonds.
@ Inge: Blijf je nog onder de 100? Of heb je niet meer gewogen?
@ Kiwi, May en vergeet-me-nietje: welkom!! Heel veel succes met het afvallen, hebben jullie nog een speciale manier waarop jullie het gaan doen?
@ all: Hoe gaan we die meeting regelen? Waar en wanneer lijken me nu even de grootste prioriteit. En wat ik me afvraag: wat verwachten jullie van de meeting? Wat willen we gaan doen?
Ik merk nu ook echt aan mijn kleding dat ik afgevallen ben. Ik liep namelijk gisteren door de stad, opweg naar een vriendin. Ik liep met een paraplu in de ene en mijn telefoon in de andere hand, toen ik merkte dat mijn broek langzaam aan begon te zakken: waaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik heb even de telefoon opgehangen en gehezen !
Verder ben ik vandaag weer begonnen met de shakes, op kamp gewoon meegedaan met eten en nu dus weer aan de shakes. Ging goed vandaag!
O: shake.
L: shake.
T: krentenbol.
A: shake en rauwkost.
Vanavond maak ik nog een hapje met kipfilet en rode paprika, gewoon voor lekker voor de tv.
Vandaag met mijn zusje op pad geweest: ze gaat samenwonen. Dan is het ineens niet meer je kleine zusje! Wasmachine, koelkast, combi-magnetron, waterkoker, stofzuiger, alles hebben we nieuw uitgezocht! Leuk hoor...andermans geld opmaken !
@ Inge: Blijf je nog onder de 100? Of heb je niet meer gewogen?
@ Kiwi, May en vergeet-me-nietje: welkom!! Heel veel succes met het afvallen, hebben jullie nog een speciale manier waarop jullie het gaan doen?
@ all: Hoe gaan we die meeting regelen? Waar en wanneer lijken me nu even de grootste prioriteit. En wat ik me afvraag: wat verwachten jullie van de meeting? Wat willen we gaan doen?
Ik merk nu ook echt aan mijn kleding dat ik afgevallen ben. Ik liep namelijk gisteren door de stad, opweg naar een vriendin. Ik liep met een paraplu in de ene en mijn telefoon in de andere hand, toen ik merkte dat mijn broek langzaam aan begon te zakken: waaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik heb even de telefoon opgehangen en gehezen !
Verder ben ik vandaag weer begonnen met de shakes, op kamp gewoon meegedaan met eten en nu dus weer aan de shakes. Ging goed vandaag!
O: shake.
L: shake.
T: krentenbol.
A: shake en rauwkost.
Vanavond maak ik nog een hapje met kipfilet en rode paprika, gewoon voor lekker voor de tv.
Vandaag met mijn zusje op pad geweest: ze gaat samenwonen. Dan is het ineens niet meer je kleine zusje! Wasmachine, koelkast, combi-magnetron, waterkoker, stofzuiger, alles hebben we nieuw uitgezocht! Leuk hoor...andermans geld opmaken !
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ja het is echt even wennen, maar ik hou me voor het is voor een goed doel!
Veel dingen zijn ook een gewoonte geworden, gister bijvoorbeeld ik was met mijn moeder naar zorro geweest en toen stond er bij de uitgang een pot met rolletjes pepermunt en ik wou zo uit gewoonte een rolletje pakken haha! Later lekker maar tomaatjes en worteltjes gegeten!
Veel dingen zijn ook een gewoonte geworden, gister bijvoorbeeld ik was met mijn moeder naar zorro geweest en toen stond er bij de uitgang een pot met rolletjes pepermunt en ik wou zo uit gewoonte een rolletje pakken haha! Later lekker maar tomaatjes en worteltjes gegeten!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maar pepermunt is niet zo slecht toch of wel?
Ik ben nu overigens weer aan het wii fitten. Alleen gaf hij aan dat ik ff pauze moest nemen whaha.
Schaapke> leuk mee shoppen met je zus(je) Ja de tijd gaat snel he. EN zusjes worden groot
Ik ben nu overigens weer aan het wii fitten. Alleen gaf hij aan dat ik ff pauze moest nemen whaha.
Schaapke> leuk mee shoppen met je zus(je) Ja de tijd gaat snel he. EN zusjes worden groot
Gast- Gast
Nee maar er zit wel suiker in en dat mag ik tussendoor niet hebben vandaar!
May- Ratel
May schreef:Ja het is echt even wennen, maar ik hou me voor het is voor een goed doel!
Hoe was Zorro? Ik ga ook in November, ben benieuwd wat je ervan vond!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
May schreef:Nee maar er zit wel suiker in en dat mag ik tussendoor niet hebben vandaar!
Oow ja natuurlijk, niet aangedacht.
ZO ik heb vandaag in totaal bijna een uur gewii-fit Zweet mij kapot. Heb nu last van mijn benen whaha.
Tijd om ff te douchen ook
Gast- Gast
Theedoosje schreef:May schreef:Nee maar er zit wel suiker in en dat mag ik tussendoor niet hebben vandaar!
Oow ja natuurlijk, niet aangedacht.
ZO ik heb vandaag in totaal bijna een uur gewii-fit Zweet mij kapot. Heb nu last van mijn benen whaha.
Tijd om ff te douchen ook
Wauw TD, goed bezuuug!!!
Schaapke- Prater
Dank je Schaapke VOel mij ook echt super vandaag Echt zoveel energie niet normaal, terwijl ik kei vroeg wakker was geworden door mijn vriend
Gast- Gast
woog vanochtend weer iets minder :-) 99,4 :-D
gister kwam mijn vriend thuis met een verrassing omdat ik onder mijn 1e grote doel zat... een bosje bloemen en een reservering voor een etentje.. zijn vanavond uit eten geweest en was erg gezellig en lekker. Verder vandaag wezen shoppen dus veel gelopen
Krijg de laatste tijd ook veel te horen dat mensen zien dat ik afgevallen ben, zelfs ouders van jongeren op mijn werk zeggen het. Zo gaaf!
May, succes. gaat je lukken!
gister kwam mijn vriend thuis met een verrassing omdat ik onder mijn 1e grote doel zat... een bosje bloemen en een reservering voor een etentje.. zijn vanavond uit eten geweest en was erg gezellig en lekker. Verder vandaag wezen shoppen dus veel gelopen
Krijg de laatste tijd ook veel te horen dat mensen zien dat ik afgevallen ben, zelfs ouders van jongeren op mijn werk zeggen het. Zo gaaf!
May, succes. gaat je lukken!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Wat lief van je vriend Inge En heb je veel geshopt ook?
Gast- Gast
Jeetje ing, wat veel!! Wat knap!!
Ik wil -5 haha. Dus eigenlijk hoor ik hier niet thuis, maar wilde toch even reageren!!
Ik wil -5 haha. Dus eigenlijk hoor ik hier niet thuis, maar wilde toch even reageren!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je WC-eend (grom ik typ elke keer je echte naam... bij sommige forummers heb ik dat elke keer )
Ook als je -5 kwijt wilt mag je meekletsen hoor :p
TD, ja super lief :-) soms is hij wel lief... en voor mijn -20 had ik al lacoste sandalen gehad die ik zelf eigenlijk te duur vond om te kopen!
Een stapel boeken voor de vakantie en voor gewoon, mini producten voor de vakantie, een paars shirtje en uhm verder korte broek, shirtje en polo voor vriend...
Ook als je -5 kwijt wilt mag je meekletsen hoor :p
TD, ja super lief :-) soms is hij wel lief... en voor mijn -20 had ik al lacoste sandalen gehad die ik zelf eigenlijk te duur vond om te kopen!
Een stapel boeken voor de vakantie en voor gewoon, mini producten voor de vakantie, een paars shirtje en uhm verder korte broek, shirtje en polo voor vriend...
Inge- Ratel
aaah super van hem zeg En goed geshopt zo te lezen
WC-eend klets maar gezellig mee hoor
WC-eend klets maar gezellig mee hoor
Gast- Gast
Puk schreef:May schreef:Ja het is echt even wennen, maar ik hou me voor het is voor een goed doel!
Hoe was Zorro? Ik ga ook in November, ben benieuwd wat je ervan vond!
Zorro was echt super! Heel erg genoten, zou zo nog een keer willen! Was het geld echt wel waard!
May- Ratel
Net met mijn stomme kop een halve banaan gegeten, had trek dus dacht doe wat plakjes banaan door mijn yoghurt, maar dat mag nu niet! Nou ja dat kleine beetje zal niet schrikbarend erg zijn maar baal er wel een beetje van!
May- Ratel
Probeer zo min mogelijk te balen als je een keer de fout in gaat... geniet ervan en denk "vanaf nu doe ik het beter"
Uit ervaring weet ik dat als je zo denkt het het makkelijkste is om vol te houden...
Uit ervaring weet ik dat als je zo denkt het het makkelijkste is om vol te houden...
Inge- Ratel
Ok, juist, haha, dat ging niet goed!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
@ Inge: wat een schat, die vriend van je! Zijn jullie al lang samen?
@ TD: En? Moe nu? Ik wel...kruip dus ook lekker mijn fris opgemaakte bed in! Heerrrlijk!
@ TD: En? Moe nu? Ik wel...kruip dus ook lekker mijn fris opgemaakte bed in! Heerrrlijk!
Schaapke- Prater
Schaapke> ik was nog niet echt heel moe eigenlijk gisteren. Ik kreeg er echt zo veel energie van Heb overigens heerlijk geslapen.
Alleen mijn weegmoment viel enorm tegen in vergelijking met vrijdag Ben nu maar 0,2 kwijt, en heb zo mijn best gedaan. Nou ja het is er iig af en niet bij. Maar toch.
Alleen mijn weegmoment viel enorm tegen in vergelijking met vrijdag Ben nu maar 0,2 kwijt, en heb zo mijn best gedaan. Nou ja het is er iig af en niet bij. Maar toch.
Gast- Gast
Wow Inge, goed bezig zeg En terecht zo schandalig geshopt! Voelt vast ook heel goed dat je nu maten kleiner kunt kopen?
TD, het is niet veel eraf, maar toch iets! Beter dan eraan komen, toch? Gewoon volhouden, het wordt weer beter
Ik weet nog niet of ik vandaag ga joggen, maar ik heb in ieder geval wel al de laatste drie dagen gezond gegeten, incl avondeten (wij waren nog wel regelmatig van het gemak, kant - en klaar eten ect, en nu koken we echt wel gezond!). Kleine stapjes vooruit
TD, het is niet veel eraf, maar toch iets! Beter dan eraan komen, toch? Gewoon volhouden, het wordt weer beter
Ik weet nog niet of ik vandaag ga joggen, maar ik heb in ieder geval wel al de laatste drie dagen gezond gegeten, incl avondeten (wij waren nog wel regelmatig van het gemak, kant - en klaar eten ect, en nu koken we echt wel gezond!). Kleine stapjes vooruit
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
TD: Maar er is wel weer wat af! En alle kleine beetjes iedere week maken uiteindelijk ook het verschil
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Goed bezig dus Oasis super! En dank je wel voor je woorden Ik ga ook zo door, want ik weet dat ik goed bezig ben dus ja En joggen gewoon een rondje doen Het is lekker weer. (iig hier )
Gast- Gast
Phileine schreef:TD: Maar er is wel weer wat af! En alle kleine beetjes iedere week maken uiteindelijk ook het verschil
Ja daar heb je wel helemaal gelijk in Dank je wel voor je lieve woorden
Hoe gaat het bij jou?
Gast- Gast
Haaaai meiden!
Oeh, vandaag lekker weertje! Jullie nog plannen? Wij gaan zo lekker een stuk wandelen en vanavond naar mijn ouders om te gourmetten. Ze hebben al kip en vis voor me ingeslagen, dus voor mij komt het goed!
Dat was het weer even voor vandaag!
Oeh, vandaag lekker weertje! Jullie nog plannen? Wij gaan zo lekker een stuk wandelen en vanavond naar mijn ouders om te gourmetten. Ze hebben al kip en vis voor me ingeslagen, dus voor mij komt het goed!
Dat was het weer even voor vandaag!
Schaapke- Prater
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: