Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Shcaapke een fijne dag!
Mijn plannen zijn het huishouden hahah. Verder was ik van plan te wii-fitten maar dat zie ik nog wel
Mijn plannen zijn het huishouden hahah. Verder was ik van plan te wii-fitten maar dat zie ik nog wel
Gast- Gast
Schaapke, in juni zijn wij 7jaar samen... volgend jaar gaan we trouwen :-) Ja super lief
Fijne dag... klinkt als een heerlijke dag.
Oasis, voelt heel erg goed... Had ook al online geshopt haha :-) 2 tankini's, vrijetijdsbroek (soort harembroek... vind ze verschrikkelijk maar voor vrijetijd heerlijk en nog wat shirtjes en een strandjurkje)... Shop nu maat 44 of 46 of xl en voorheen was het 48 a 50
Oasis, dat zijn best wel grote stappen vooruit hoor... je eetpatroon aanpassen is namelijk een behoorlijke grote stap... dus niks kleine stapjes vooruit... jullie hebben je eetpatroon aangepast en dat is een hele stap.
Wij gaan vanavond naar de bios, the hangover 2 (ja Storm ik ga toch maar naar the hangover) en vanmiddag een stuk lopen of fietsen.
Ga nu een heerlijke smoothie maken van magere yoghurt, aardbei en banaan en misschien nog meloen of ananas erdoor. Eet overdag vandaag even voornamelijk fruit ivm etentje gister (was wel niks aangekomen vandaag op de weegschaal maar toch). Vanavond eten we tandoori wraps met kip, veel groente en komkommersalade.
Fijne dag... klinkt als een heerlijke dag.
Oasis, voelt heel erg goed... Had ook al online geshopt haha :-) 2 tankini's, vrijetijdsbroek (soort harembroek... vind ze verschrikkelijk maar voor vrijetijd heerlijk en nog wat shirtjes en een strandjurkje)... Shop nu maat 44 of 46 of xl en voorheen was het 48 a 50
Oasis, dat zijn best wel grote stappen vooruit hoor... je eetpatroon aanpassen is namelijk een behoorlijke grote stap... dus niks kleine stapjes vooruit... jullie hebben je eetpatroon aangepast en dat is een hele stap.
Wij gaan vanavond naar de bios, the hangover 2 (ja Storm ik ga toch maar naar the hangover) en vanmiddag een stuk lopen of fietsen.
Ga nu een heerlijke smoothie maken van magere yoghurt, aardbei en banaan en misschien nog meloen of ananas erdoor. Eet overdag vandaag even voornamelijk fruit ivm etentje gister (was wel niks aangekomen vandaag op de weegschaal maar toch). Vanavond eten we tandoori wraps met kip, veel groente en komkommersalade.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Heej dames,
Heerlijk weer inderdaad vandaag! Wij gaan nog wat klusjes in huis opknappen, verder niet veel bijzonders. Vanochtend naar de kerk geweest (ben pianiste bij een koor en 't koor moest zingen) en normaal ga ik daar met de auto heen, maar vanochtend ben ik op de ligfiets gegaan. Da's alweer 1,5 uur fietsen voor vandaag Net wel een flinke lunch op, maar goed, dat mag dan ook wel. Wij eten vanavond hutspot met een braadworstje (rund voor mij).
@Schaapke: lekker hoor, gourmetten! Met vis en kip is dat ook goed te doen
@Inge: veel plezier vanmiddag met het fietsen en vanavond bij de film!
@TD: Jammer dat het weegmoment tegenviel, maar je moet inderdaad maar zo denken: beter 0,2 eraf dan erbij! Gewoon doorzetten en dan gaat er vanzelf volgende week meer vanaf.
Heerlijk weer inderdaad vandaag! Wij gaan nog wat klusjes in huis opknappen, verder niet veel bijzonders. Vanochtend naar de kerk geweest (ben pianiste bij een koor en 't koor moest zingen) en normaal ga ik daar met de auto heen, maar vanochtend ben ik op de ligfiets gegaan. Da's alweer 1,5 uur fietsen voor vandaag Net wel een flinke lunch op, maar goed, dat mag dan ook wel. Wij eten vanavond hutspot met een braadworstje (rund voor mij).
@Schaapke: lekker hoor, gourmetten! Met vis en kip is dat ook goed te doen
@Inge: veel plezier vanmiddag met het fietsen en vanavond bij de film!
@TD: Jammer dat het weegmoment tegenviel, maar je moet inderdaad maar zo denken: beter 0,2 eraf dan erbij! Gewoon doorzetten en dan gaat er vanzelf volgende week meer vanaf.
Gast- Gast
JUllie zijn lief dank je wel VMN
Inge> wil jij mij je recept geven van die wraps met kip tandoori wat je gaat eten ?
Inge> wil jij mij je recept geven van die wraps met kip tandoori wat je gaat eten ?
Gast- Gast
Zo, er is weer veel bij getypt, gezellig!
Ja, ik was er gister inderdaad vroeg bij, maar dat vind ik wel lekker. Als je dan thuis komt en gelijk ga douchen.. Dat gevoel is zo lekker! Haha!
Ik heb vandaag het huishouden gedaan. Ik was om half 9 al actief.
Straks komen m'n schoonouders op visite. Ik zit nu even op de was te wachten en dan is die ook weer klaar.
TD, we hebben een mooi bed gezien. Alleen zo duur! We gaan eerst even kijken of het allemaal wel gaat passen.
Schaapke, wat trek je dinsdag aan? Ik moet je wel herkennen.
Inge, wat heb jij een lieve vriend. Echt fijn dat hij je zo steunt.
Ja, ik was er gister inderdaad vroeg bij, maar dat vind ik wel lekker. Als je dan thuis komt en gelijk ga douchen.. Dat gevoel is zo lekker! Haha!
Ik heb vandaag het huishouden gedaan. Ik was om half 9 al actief.
Straks komen m'n schoonouders op visite. Ik zit nu even op de was te wachten en dan is die ook weer klaar.
TD, we hebben een mooi bed gezien. Alleen zo duur! We gaan eerst even kijken of het allemaal wel gaat passen.
Schaapke, wat trek je dinsdag aan? Ik moet je wel herkennen.
Inge, wat heb jij een lieve vriend. Echt fijn dat hij je zo steunt.
Gast- Gast
Liv> balen dat hij zo duur is. Waar hadden jullie hem gezien?
Ik vind het ook wel lekker op vroeg al van alles gedaan te hebben Dan heb je de rest van de dag nog
Veel plezier met je schoonouders vandaag.
Ik vind het ook wel lekker op vroeg al van alles gedaan te hebben Dan heb je de rest van de dag nog
Veel plezier met je schoonouders vandaag.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:JUllie zijn lief dank je wel VMN
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar! Inge maakt volgens mij altijd lekkere dingen
Gast- Gast
May schreef:Net met mijn stomme kop een halve banaan gegeten, had trek dus dacht doe wat plakjes banaan door mijn yoghurt, maar dat mag nu niet! Nou ja dat kleine beetje zal niet schrikbarend erg zijn maar baal er wel een beetje van!
Waarom mag je geen banaan in je yoghurt? Je mocht toch wel fruit eten? En waarom geen pepermunt? Nieuwsgierig
Gast- Gast
Inge schreef:Oasis, dat zijn best wel grote stappen vooruit hoor... je eetpatroon aanpassen is namelijk een behoorlijke grote stap... dus niks kleine stapjes vooruit... jullie hebben je eetpatroon aangepast en dat is een hele stap.
Dankjewel voor de lieve woorden Veel plezier bij The Hangover vanavond!
Ja, ik doe Start To Run en ga morgen les 1 nog eens herhalen (aangezien de vorige keer ik het niet eens volhield ). Jij doet rondjes om jullie flat las ik? Goed bezigStorm schreef:Oasis, ben je ook bezig met joggen?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
ahhh meiden, ik wil ook starten met start to run, maar ben bang dat ik daar nog te zwaar voor ben en dat niet goed is voor mijn spieren etc
hmz soms maak ik wel lekkere dingen ja haha :p
ik hou van koken dus
Maareh ik kan vanavond geen tandoori wraps eten want ben de kokosmelk vergeten
Nu wordt het denk ik kip teriyaki met veel groente en zilvervliesrijst
Het recept is;
volkoren wraps
kipfilet
veel groente
tomaten in stukjes gesneden
veel tandoori kruiden (je kan ook de kruiden; gember, knoflook, komijn, kardemon, kruidnagel, kaneel en noodmuskaat gebruiken)
2 el kokosmelk (je kan ook 2 el griekse kwark of magere yoghurt gebruiken, dan is het wat dikker, kokosmelk moet je niet te veel gebruiken)
Ik doe hoeveelheden meestal een beetje op de gok
Je hebt trouwens ook tandoori wraps in een pakje van conimex... die is ook heel erg lekker.. maar heb geprobeerd die zelf na te maken dus vandaar bovenstaand recept... maar je kan dus ook het pak gebruiken (daar zitten ook heerlijke tandoori kruiden in voor komkommersalade... die heb ik nog niet na kunnen maken maar komkommersalade doe ik met komkommer, azijn, cayennepeper en scheutje citroensap...)
hmz soms maak ik wel lekkere dingen ja haha :p
ik hou van koken dus
Maareh ik kan vanavond geen tandoori wraps eten want ben de kokosmelk vergeten
Nu wordt het denk ik kip teriyaki met veel groente en zilvervliesrijst
Het recept is;
volkoren wraps
kipfilet
veel groente
tomaten in stukjes gesneden
veel tandoori kruiden (je kan ook de kruiden; gember, knoflook, komijn, kardemon, kruidnagel, kaneel en noodmuskaat gebruiken)
2 el kokosmelk (je kan ook 2 el griekse kwark of magere yoghurt gebruiken, dan is het wat dikker, kokosmelk moet je niet te veel gebruiken)
Ik doe hoeveelheden meestal een beetje op de gok
Je hebt trouwens ook tandoori wraps in een pakje van conimex... die is ook heel erg lekker.. maar heb geprobeerd die zelf na te maken dus vandaar bovenstaand recept... maar je kan dus ook het pak gebruiken (daar zitten ook heerlijke tandoori kruiden in voor komkommersalade... die heb ik nog niet na kunnen maken maar komkommersalade doe ik met komkommer, azijn, cayennepeper en scheutje citroensap...)
Inge- Ratel
Dank je wel Inge!
Kun je die tandoorikruiden zo kopen ook?
Ik ga je recept opslaan!
Kun je die tandoorikruiden zo kopen ook?
Ik ga je recept opslaan!
Gast- Gast
Ik heb tandoori kruiden op de markt gekocht, hier in zwolle staat een man met allerlei kruiden.
Maar heb voorheen de aparte kruiden gebruikt allemaal.
Maar heb voorheen de aparte kruiden gebruikt allemaal.
Inge- Ratel
Oow damn ik denk niet dat wij die hier hebben en de markt is altijd als ik moet werken...ik ga eens op zoek denk ik
Gast- Gast
Reva schreef:May schreef:Net met mijn stomme kop een halve banaan gegeten, had trek dus dacht doe wat plakjes banaan door mijn yoghurt, maar dat mag nu niet! Nou ja dat kleine beetje zal niet schrikbarend erg zijn maar baal er wel een beetje van!
Waarom mag je geen banaan in je yoghurt? Je mocht toch wel fruit eten? En waarom geen pepermunt? Nieuwsgierig
Ik mag alleen suikers en koolhydraten tijdens de drie hoofdmaaltijden momenteel, en in zowel banaan als pepermunt zitten suikers!
Zal straks even op iedereen reageren!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat wordt hier veel gekletst! Niet bij te houden joh
Die tandoori wraps klinken inderdaad lekker! Misschien binnenkort ook eens maken. Ik wist niet dat er volkorenwraps bestonden trouwens.
Ik ben net terug van een rondje wandelen met m'n vriend. Beweging zit dus wel goed vandaag Eens kijken of we ons dadelijk nog kunnen zetten tot het ophangen van wat lampen. Daarna gaat m'n vriend als het goed is nog wat afkitten en ga ik schoonmaken, moet ook eens gebeuren
Die tandoori wraps klinken inderdaad lekker! Misschien binnenkort ook eens maken. Ik wist niet dat er volkorenwraps bestonden trouwens.
Ik ben net terug van een rondje wandelen met m'n vriend. Beweging zit dus wel goed vandaag Eens kijken of we ons dadelijk nog kunnen zetten tot het ophangen van wat lampen. Daarna gaat m'n vriend als het goed is nog wat afkitten en ga ik schoonmaken, moet ook eens gebeuren
Gast- Gast
Nee wist ik ook niet, maar tijd terug zag ik ze bij de jumbo...
van het merk waar de andere wraps ook van zijn, die rode verpakking (weet even niet wat het merk is)
van het merk waar de andere wraps ook van zijn, die rode verpakking (weet even niet wat het merk is)
Inge- Ratel
Klinkt goed! Ik heb meestal maiswraps, maar volkeren is uiteraard gezonder
Gast- Gast
Ik weet niet of het zo gezond is om hele volkeren te eten
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik weet niet of het zo gezond is om hele volkeren te eten
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
@ inge
als je wilt hardlopen maar bang bent voor je overgewicht moet je is op www.slimrun.nl kijken.
kost wel geld
dit is een programma gericht op afvallen en wisselt actief lopen,sprotief lopen wandelen en joggen ed constant met elkaar af.speciaal voor mensen met overgewicht
zelf heb ik niveau 3 en als iemand met een klein beetje conditie moet ik elke les een paar keer doen voor ik het vol kan houden maar ga vooruit! Ik kan ze alleen niet doormailen want er schijnt een beveiliging op te zitten.
als je wilt hardlopen maar bang bent voor je overgewicht moet je is op www.slimrun.nl kijken.
kost wel geld
dit is een programma gericht op afvallen en wisselt actief lopen,sprotief lopen wandelen en joggen ed constant met elkaar af.speciaal voor mensen met overgewicht
zelf heb ik niveau 3 en als iemand met een klein beetje conditie moet ik elke les een paar keer doen voor ik het vol kan houden maar ga vooruit! Ik kan ze alleen niet doormailen want er schijnt een beveiliging op te zitten.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hebben jullie dat ook, dat je je op momenten wat slanker voelt en andere moment weer wat voller?
Nu heb ik het idee dat ik wel iets slanker ben bij mijn buik bijvoorbeeld.
Of zit dit tussen mijn oren?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Hebben jullie dat ook, dat je je op momenten wat slanker voelt en andere moment weer wat voller?
Dat kan goed kloppen! Ik heb dat ook, hangt ook samen met hoeveel lucht ik in mijn buik heb
Gast- Gast
Oh gelukkig dat jij dat ook hebt haha.
Ik kan mij dan echt super goed voelen :d En andere momenten weer echt verschrikkelijk.
Ik kan mij dan echt super goed voelen :d En andere momenten weer echt verschrikkelijk.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh gelukkig dat jij dat ook hebt haha.
En die supergoede momenten komen steeds vaker, de verschrikkelijke momenten nemen steeds meer af.. Komt dus helemaal goed
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: