Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 13 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar do 2 jun 2011 - 22:24

hooi meiden!

ik meld mij ook weer eens. Ik heb een hele slechte week (nouja, 4 a 5 dagen achter de rug ) heb echt gewoon veelste veel gegeten en het lukte me niet om de knop weer om te zetten. ik baal er echt enorm van omdat het zo goed ging de laatste tijd.

Nu heb ik alles wee bij elkaar geraapt en wil ik weer met een schone lei beginnen. Zondag ga ik mij weer wegen en vanaf dat gewicht ga ik weer verder!'

Hoe is het met jullie?
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 13 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 22:26

Balen applestra dat het niet zo goed gaat met afvallen. Maar die zin dat je er weer voor gaat klinkt goed smile

Hier blijft het ook hetzelfde geloof ik tot nu toe qua gewicht, maar ben nu wel weer beter aan het eten Wink
En ipv roomijs heb ik nu waterijsjes> raketjes gehaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 22:51

TD, je hebt goed je best gedaan met de boodschappen.

Applestar, heel herkenbaar! Bij mij is de knop ook weer om, dus we gaan er weer voor.

M'n vriend smste net dat we morgen gaan bbqen met mijn ouders. Ik moet zeggen dat ik me dan altijd wel goed in kan houden. Vanavond gaan we naar de stad om een cadeautje voor ons neefje te kopen. We eten daar ook een hapje. Ik moet zeggen dat ik daar niet tegenop zie. Ik heb er juist heel veel zin in!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:33

Dank je Liv smile

Jij veel plezier! En ja met bbqen is gewoon kijken wat je neemt, keuzes maken dus smile En je niet te vol eten aan stokbrood met kruidenboter of zo Wink

Gast
Gast

Bericht  Schaapke vr 3 jun 2011 - 0:38

Oeh! Ik wil ook bbq-en! Lekkerrr! Maar goed, dat zal de aankomende dagen niet gebeuren: shakes is wat de klok slaat!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 0:44

TD, dat gaat wel goed komen!

Schaapke, is het een beetje vol te houden met die shakes?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 0:46

Ik ga morgen ook bbq-en. Ga lekker een grote fruitsalade maken smile Lekker hoor.

Wij gaan op vakantie naar NYC. Normaal zijn we ook niet zo van het wandelen, maar dat moet nu wel. Echt heel veel zin in! Volgend jaar gaan we ook weer luieren (hopelijk strak in het vel).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 0:47

Schaapke: Shakes? Werkt dat nou?

Gast
Gast

Bericht  Schaapke vr 3 jun 2011 - 0:54

Lize schreef:Schaapke: Shakes? Werkt dat nou?

Ja, ben er nu in anderhalve week tijd, 4 en halve kilo mee afgevallen. Ik wil dit een paar weken volhouden en dan overgaan op 1 (of misschien nog 2 shakes per dag) en dan 's avonds weer 'gewoon' avondeten.

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 1:01

Oké. fijn dat het werkt. Ik dacht altijd dat je dan best wel veel honger had. Maar dat valt dus wel mee?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij gaan in de zomervakantie 3 weken kamperen op een camping in Spanje. In de meivakantie zijn we al 9 dagen naar de Dominicaanse Republiek geweest. Mijn vriend mocht de meivakantie kiezen en ik de zomervakantie. Ik kom al vanaf 1991 op die camping en ik heb er zin in. M'n ouders en familie zijn er ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 1:06

_Liv schreef:
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij gaan in de zomervakantie 3 weken kamperen op een camping in Spanje. In de meivakantie zijn we al 9 dagen naar de Dominicaanse Republiek geweest. Mijn vriend mocht de meivakantie kiezen en ik de zomervakantie. Ik kom al vanaf 1991 op die camping en ik heb er zin in. M'n ouders en familie zijn er ook.

Ik vroeg het Wink Waar in Spanje? Ben ik ook 14 jaar gekomen. Altijd erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 1:24

Empuria Brava. Ken je dat?

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 3 jun 2011 - 1:52

Ik heb heerlijk geslapen, beetje kort om half 8 ging de wekker weer moest werken. Broertje zou mee rijden was 5 minuten te laat klaar en dan moet je zo haasten. Heeft vervolgens zijn fiets niet goed op de auto gezet waardoor die er na 3 straten afdonderde en maar alle tijd nemen :S. Dus ik was lekker geirriteerd op het werk. Gelukkig wel 8 diensten deze maand. Een heel stuk beter dan 1 vorige maand.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schaapke vr 3 jun 2011 - 3:01

_Liv schreef:Oké. fijn dat het werkt. Ik dacht altijd dat je dan best wel veel honger had. Maar dat valt dus wel mee?

Ja, ik moest er in het begin wel even aan wennen. Veel honger de eerste drie dagen, ofzo, maar daarna: super. Wat mij betreft. Merk nu wel dat de maaltijdrepen me een beetje tegen beginnen te staan...dat ga ik vervangen door een shake of yoghurtdrink van Weight Care. Ik zie wel Wink!

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 3:35

_Liv schreef:Empuria Brava. Ken je dat?

Ja, naam komt me zeer bekend voor!

Gast
Gast

Bericht  Puk vr 3 jun 2011 - 9:39

Whoeiiiii wat een heerlijke dag! Heb lekker gewinkeld met 2 vriendinnen van me en ik ben zo ontzettend goed geslaagd, ben helemaal blij!! Heb een gebloemd rokje, een blauw flubbershirtje, 2 bloemetjes shirtjes, een bh en een kikkergroen jurkje gekocht.

Ook qua eten heb ik me redelijk goed gehouden, ik had in mijn tas een krentenbol meegenomen als ochtendtussendoortje, en als lunch hebben we op een terras gezeten en heb ik een baguettte filet american gehad en rivella. Voor we naar huis gingen, nog ff een softijsje gescoord, dat laatste is niet zo best, maar het was wel heel lekker cheers

Morgenochtend sporten en dan 's middags ons nieuwe konijntje ophalen, leukleuk!!
En dan morgenavond ook nog met mijn moeder naar Petticoat, ben benieuwd of hij leuk is!

Fijn weekend allemaal:) XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Antibes vr 3 jun 2011 - 10:01

Zo, gelukkig nét gefaald in het afbranden van Westerpark.. Maar verder ging de barbecue best goed, ik weet zeker dat het de volgende keer écht lukt.. =D

En nu ga ik drie dagen vega eten, twee hamburgers en nog een mexicaans vleesding en nog een zalmspies of.. Oeff, vooral die hamburgers/mexicano: ik ben zó niet gewend veel vlees te eten haha..

Was wel héél gezellig! Morgen weer groenten/fruit halen.. Wink

Puk: leuk joh! Fotoooooo's!!! Lukt het jou wel om rokjes te kopen? Ik heb mijn lengte vooral in mijn benen zitten heb echt lengte 36 nodig van broeken. En op een of andere manier vallen rokjes bijna nooit meer mooi. Knierokjes zijn korte rokjes en rokjes over de knie vallen opeens op mijn knie: weg model.. Waar ben je geslaagd?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Inge vr 3 jun 2011 - 10:32

Lize, NY is zooooo super gaaf Very Happy

Vanavond lekker gebbq't Very Happy

eetlijstje
O; 1 bhm 20+ smeerkaas, 3 zonnatura thee
T; 4 kopjes groene thee
L; 2 bhm halvarine gebakken ei, 1 L water
T; 2 tomaten, 4 kopjes groene thee
D; wat stukjes tomaat, komkommer, paprika, ui. stokbroodjes met kruidenboter, 2 scheppen aardappelsalade, 2 scheppen huzarensalade, 1 kipstokje, 1 kipsparerib, 1 speklapje, 1 filetlapje
A; 2 chocolaatjes, 2 koppen thee
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 20:02

Goedemorgen smile

Oh ik moet nog strenger gaan zijn Sad Het gaat met afvallen niet zo goed, terwijl ik wel het gevoel had de goede kant op te gaan Sad

Het gaat goedkomen! Het moet gewoon! Wink

Gast
Gast

Bericht  Puk vr 3 jun 2011 - 20:14

Antibes schreef:Zo, gelukkig nét gefaald in het afbranden van Westerpark.. Maar verder ging de barbecue best goed, ik weet zeker dat het de volgende keer écht lukt.. =D

En nu ga ik drie dagen vega eten, twee hamburgers en nog een mexicaans vleesding en nog een zalmspies of.. Oeff, vooral die hamburgers/mexicano: ik ben zó niet gewend veel vlees te eten haha..

Was wel héél gezellig! Morgen weer groenten/fruit halen.. Wink

Puk: leuk joh! Fotoooooo's!!! Lukt het jou wel om rokjes te kopen? Ik heb mijn lengte vooral in mijn benen zitten heb echt lengte 36 nodig van broeken. En op een of andere manier vallen rokjes bijna nooit meer mooi. Knierokjes zijn korte rokjes en rokjes over de knie vallen opeens op mijn knie: weg model.. Waar ben je geslaagd?

Ik vind rokjes kopen ook lastig omdat ik idd ook lange benen heb. Maar goed, aangezien ik een legging fan ben, komt het vaak wel goed. Ik ben bij de Vero Moda geslaagd voor een rokje, er zit een elastiek aan de bovenkant, en die kan mooi mee krimpen met de kilo's die eraf vliegen:-) Dit is hem, ik heb hem alleen in het zwart met bloemen........

hmmm foto doet het niet, jammer!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Schaapke vr 3 jun 2011 - 21:50

Theedoosje schreef:Goedemorgen smile

Oh ik moet nog strenger gaan zijn Sad Het gaat met afvallen niet zo goed, terwijl ik wel het gevoel had de goede kant op te gaan Sad

Het gaat goedkomen! Het moet gewoon! Wink

Aaaaah, meis! Het kan gewoon even zijn dat je stil staat, maar niet opgeven nu, hoor! Als je nu doorzet dan vliegen de kilo's er zometeen weer gewoon vanaf!

@ Puk: Leuk, al die nieuwe kleertjes! I love shopping!

@ all: vandaag nog even lekker de stad in, chillen aan de Waal en dan naar mijn schoonouders om te bbq-en, herlich!

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Antibes vr 3 jun 2011 - 21:55

Haha, dat zijn een hoop barbecues zeg!! Very Happy

Puk: jammer maar helaas! Wat heb jij voor maat dan? Vero Moda heeft vaak mijn maat (44) niet.. =( Maja, elastiek rekt natuurlijk wel een beetje mee, dus wie weet!

Ik ga zo weer richting park, iets van fruit en water mee ofzo.. Heerlijk!

Had net op mijn oude, nog net niet geinactiveerde e-matching profiel een heel spontaan, enthousiast berichtje van een best knappe, 30 jarige, kinderarts-to-be... Heb al geantwoord, maar twijfel nu echt of ik dat hele internetdate gebeuren wel weer in gang wil zetten. Heb echt best vaak gedate, maar altijd waren de dates leuk, maar kregen ze toch geen vervolg... En ik haat onzekerheid! :shock:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 21:57

@Inge: Ik heb het gehoord dat het gaaf is, ben zeer benieuwd Wink

@Theedoosje: Je bent al keiveel afgevallen, is super goed! Probeer vanaf vandaag weer de goede moed erin te houden!! hug

Heb me vanmorgen weer gewogen. Vind dat smorgens naakt toch fijner dan bij WW savonds op de weegschaal. En weeg nu 99,5 kilo! Jeah cheers Onder de 100!! Geeft een goed gevoel.

Vanavond wel weer BBQ, maar neem wel wat extra fruit en rustig met het vlees Wink

Allemaal een fijn weekend!!! sunny

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 3 jun 2011 - 22:04

waaaaah Lize wat super goeddddd!!!!!

Antibes, doen joh... zonde als je wel een leuke date met vervolg mis gaat lopen.

Ik ga nu lekker zwemmen en vanavond samen met mijn vriend bbq'en smile

Fijne dag allemaal
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:06

Ik ga ook door met afvallen hoor :P
Maar ik wil ook zoo graag onder die 100 komen Sad Maar dat duurt nog ff :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: