Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 22 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 4:37

@ Inge: Wat super meid! Echt helemaal top!!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 22 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk vr 10 jun 2011 - 4:50

Inge, wat goedddddddddd! Kan me voorstellen dat je helemaal uit je dak ging! Helemaal top:)

Ik kom net van het sporten weer, dus ik ga gauw douchen, ik word altijd zo snel koud!

Fijn weekend!! XxxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 5:59

Farah schreef:wowwww inge!!! Ik zie dat je al 21 kilo bent afgevallen, super super super!!!
En nu onder de 100, echt geweldig!

Oasis en theedoosje waar komen jullie vandaan?

Omgeving Eindhoven Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 5:59

Juul schreef:
Inge schreef:Ben ook benieuwd naar die app

Even kort ego berichtje... ben zo blijjjjjjj... stuiter het hele huis door (oke oke ik overdrijf)...
Vanmorgen kwam ik uit mijn werk en toen ging ik heerlijk in bad (badkamer is sinds gister klaar, dus vandaag bad ingewijd) maar ik ging even wegen en ik zit onder de 100 Very Happy
99,7 woog ik vanochtend... waaaaahhhhh wooooeeeeeiiiiii :-D

Jaaaaa wat goed!!!! bounce hug Proud of you!

+1 Wat super goed Inge. Ik snap wel dat je stuiterde Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 7:29

Jeej Inge wat goed Very Happy, echt super knap gedaan.

Ik ben gister uit eten geweest om de verjaardag van mijn oma te 'vieren', was heel bijzonder. Verdrietig maar ook fijn om samen te zijn. Vandaag ook niet een al te beste dag. Volgende week weer beter..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:18

Hallo dames,

Ik heb dit topic nooit zo gevolgd, maar ben eens sinds het begin van dit topic aan het doorlezen en het ziet er gezellig uit. Ik doe sinds gisteren weer een serieuze poging om af te vallen en het lijkt me gezellig om hier mee te komen kletsen.

Ongeveer 4 jaar geleden ben ik begonnen met afvallen met behulp van een diëtiste. Woog toen 99,5 kg en ben ik relatief korte tijd (binnen een jaar) afgevallen tot 82,5 kg. Dat gewicht heb ik lang vast kunnen houden (wel even kort een dipje gehad en gestegen tot 86,5, maar vrij snel aan de bel getrokken en toen weer terug naar 82,5). Totdat we een huis gingen kopen... Toen begon de stress (= eetbuien) en heb ik de sportschool opgezegd omdat die nu te ver weg zit vanuit het nieuwe huis en ik ook helemaal geen tijd meer had om te sporten (terwijl ik voorheen 3 à 4 uur in de week sportte) en nu zit ik dus helaas weer op 92,5 kg... Heb een paar weken geleden eindelijk de moed gevonden om de diëtiste weer te bellen en sinds gisteren na mijn eerste afspraak weer serieus aan het afvallen. Ik wil sowieso terug naar de 82,5, maar eigenlijk is mijn ultieme doel 70 kg (bij een lengte van 1.65 m).

Anyway, tot zover een heel verhaal over mij. Ik ga nu verder lezen en zal de komende dagen wel vaker gaan reageren smile (door de week waarschijnlijk meer dan in het weekend).

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 10 jun 2011 - 8:24

Welkom hier vmn, ik herken de eetbuien/stress wel... gelukkig nu al een tijd niet meer gehad.

thanks allemaal... ben helemaal happiedepeppie ermee :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:31

Thanks! Ik had het ook al een hele tijd niet meer gehad, maar de verhuizing/verbouwing was iets te veel en te langdurig om te handelen geloof ik smile

Enne... Gefeliciteerd!!! Ik heb net ff een stukje teruggelezen om te achterhalen wat er aan de hand was, maar gaaf joh! Wat een goed gevoel moet dat geven.

Gast
Gast

Bericht  Kiwi86 vr 10 jun 2011 - 10:05

Meld ik me hier aan heb ik nog maar amper gepost Embarassed

Ik moet erg veel werken deze week en veel afspraken en dan de studie nog. Zal zondag even uitgebreid posten dan heb ik weer meer tijd.

Het gaat hier goed maar ik moet wel erg afkicken van de suiker. Mijn lichaam vraagt echt om suiker maar ik heb de verleiding goed weerstaan. Alleen vanavond een ijsje gehad, maar dat mag ook wel eens. Verder gezond gegeten en geen maaltijden overgeslagen, dat is al een hele stap in de goede richting.

Inge, wat geweldig dat je onder de 100kg bent. Gefeliciteerd!!

Een meeting lijkt me trouwens wel leuk ( wel erg spannend ). Maar het moet wel haalbaar zijn qua afstand, ik woon vlakbij utrecht.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 17:16

Wat gezellig nieuwe meiden! Very Happy

En jullie ook succes met afvallen!
Hier gaat het weer goed. Tot nu toe deze week 0,6 afgevallen, morgen de grote weegdag Very Happy
Vandaag staat op de planning wii-fitten als hij mee werkt (laatst deed het balanceboard het niet goed,uiteindelijk wel).
Maar ik voel weer de energie en zit weer in de goede vibe zeg maar Very Happy

Appeltje> hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 19:49

Goedemorgen. Zit alweer aan een kom met muesli Wink
Hier gaan alles goed, merk echt aan mijn broeken dat ze losser gaan zitten, fijn gevoel!

Leuk Merai dat je mee komt schrijven.

Heb een druk weekend voor de boeg, moet nog veel doen :S Reisplanning helemaal uitwerken, boodschappen doen, wassen, strijken, poetsen, spullen voor hondje kopen en haar wegbrengen Sad , verjaardag.. en dan kunnen we eindelijk vertrekken Very Happy
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 21:40

Goedemorgen dames!

@Kiwi: lastig is dat afkicken van suiker/veel eten he? Ik merk ook dat ik daar best wel moeite mee heb. Maar goed, even doorzetten en dan ben je door het ergste heen! En zeker mag een ijsje best eens af en toe. Lekker smile

@TD: wat fijn dat je weer in een goede vibe zit! Ben benieuwd naar het resultaat morgen!

@Lize: lekker he, broeken die losser gaan zitten! Gaan jullie op vakantie na dit weekend?

Mijn ochtend begon goed! Ik sta eigenlijk iedere dag wel op de weegschaal (heel slecht I know) en de laatste maand zat ik eigenlijk altijd boven de negentig en de laatste twee weken was het zelfs steeds rond de 92 en nu, na twee dagen m'n eetpatroon drastisch omgooien zit ik ineens alweer op 89,8, onder die 90!!! Ongelooflijk... Ik had wel verwacht dat het snel zou gaan omdat ik zo slecht at de laatste tijd en nu in een keer weer echt gezond, maar zó snel... Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Ik las iets over een meeting. Lijkt me best leuk eigenlijk, ook al ken ik de meesten van jullie nog niet zo goed. Ik moet alleen helemaal uit het uiterste zuiden van Limburg komen, dus maar even kijken of de locatie haalbaar is smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 21:43

Wij gaan idd na het weekend op vakantie. Gaan naar New York smile Net even boodschappen gedaan. Meteen lekker sjaaltje gekocht voor in het vliegtuig. Altijd wel fijn, want het wordt toch wel koud daar in de lucht.
Je moet maar kijken of je naar de meeting komt. Moet wel zeggen dat het wel een beetje in de buurt moet zijn voor mij, anders moet ik helaas ook passen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 21:55

Wauw New York! Gaaf hoor! Lijkt mij ook nog altijd een keer bijzonder om daarheen te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 21:59

Vergeet-me-nietje schreef:Goedemorgen dames!

@Kiwi: lastig is dat afkicken van suiker/veel eten he? Ik merk ook dat ik daar best wel moeite mee heb. Maar goed, even doorzetten en dan ben je door het ergste heen! En zeker mag een ijsje best eens af en toe. Lekker smile

@TD: wat fijn dat je weer in een goede vibe zit! Ben benieuwd naar het resultaat morgen!

@Lize: lekker he, broeken die losser gaan zitten! Gaan jullie op vakantie na dit weekend?

Mijn ochtend begon goed! Ik sta eigenlijk iedere dag wel op de weegschaal (heel slecht I know) en de laatste maand zat ik eigenlijk altijd boven de negentig en de laatste twee weken was het zelfs steeds rond de 92 en nu, na twee dagen m'n eetpatroon drastisch omgooien zit ik ineens alweer op 89,8, onder die 90!!! Ongelooflijk... Ik had wel verwacht dat het snel zou gaan omdat ik zo slecht at de laatste tijd en nu in een keer weer echt gezond, maar zó snel... Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Ik las iets over een meeting. Lijkt me best leuk eigenlijk, ook al ken ik de meesten van jullie nog niet zo goed. Ik moet alleen helemaal uit het uiterste zuiden van Limburg komen, dus maar even kijken of de locatie haalbaar is smile

Ja ik ben ook benieuwd naar resultaat morgen Very Happy
Bij mij gingen de 1e kilo's ook hard omdat je dan echt de foute dingen laat staan en dus ineens zo'n verandering hebt. Maar ja nu is het ongeveer hetzelfde eten (met mindere weken erbij :P).
Maar het motiveert wel zo op het begin zoveel er al af. Echt super joh! Ik hoop dat het zo door gaat bij jou smile Succes!

Gast
Gast

Bericht  Puk za 11 jun 2011 - 0:58

Whoeiiiii ik had gisteravond een verjaardag en de moeder van mijn jarige vriendin zei: Goh, jij bent ook goed afgevallen of niet! En zij wist niet dat ik bezig ben met afvallen, en dat vind ik dan zo tof! Dat mensen die het niet weten, het gaan zien...

Vanmiddag bij een vriendin langs die ook altijd met afvallen bezig is, kan er met haar heerlijk over kletsen, haha! Verder gaan we morgen bbq'en bij mijn ouders. Lekker relaxed weekend dus. Gaan jullie nog leuke dingen doen, dit pinksterweekend? X
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 2:05

Ooh wat fijn om te horen Puk Very Happy Dat doet je zo goed he Very Happy

Ik heb net 25 min gewii-fitt (haha is geen werkwoord maar ja ach :P), dat voelt goed.

Gast
Gast

Bericht  May za 11 jun 2011 - 2:42

Hallo meiden,
Ik kom toch maar even meeschrijven, denk dat het voor mij wel even dat steuntje in de rug is. Ik ben afgelopen dinsdag bij de dieetiste geweest omdat het met mijn darmen erg slecht gaat. Heb al PDS en ben lactose intollerant, maar had echt veel last. Samen met haar naar mijn eetpatroon gekeken en tot de conclusie gekomen dat ik nog maar 3 keer per dag koolhydraten en suikers mag, omdat ik waarschijnlijk schimmels heb zittten op de plekken waar normaal goede bacteriën zitten en die zich daar dus mee voeden.
Ik ben momenteel bij mijn ouders en mijn moeder zei meteen nou dan doe ik met je mee dus dat is echt super lief en ook al weer een mooie stimulans.
Maar ik merk echt dat ik op het moment zo aan het afkicken ben zowel geestelijk maar voornamelijk lichamelijk. Ben trillerig, onrustig, mijn hele lijf is van de hobbel. Maar goed hier moeten we ook maar weer even door! Het is voor een goed doel.
Ik ben momenteel 84.6 bij een lengte van 1.77, en ik wil uiteindelijk 10 tot 15 kilo afvallen. Ik heb hier nog geen termijn aan gesteld omdat ik eerst mijn darmen weer in orde wil hebben, en daardoor zal ik ook al wel afvallen, gezien de suikers en het vet in mijn dieet momenteel heel beperkt zijn.
Ik zal mijn alleen wegen bij de dieetiste momenteel, en 1 juli moet ik daar weer heen, dus ben benieuwd hoeveel ik dan in 3 weken tijd kwijt ben. Maar tot die tijd eerst maar eens heel erg mijn best doen!

Nu nog even wat ik onthouden heb:

Inge wat goed onder de 100! Dat is echt weer een mooie mijlpaal!

Vergeet me nietje jij gaat ook al super goed!

En toen was het gedaan met mijn geheugen Embarassed Ik gooi het maar op het afkicken dat mijn geheugen even heel slecht is, want normaal is die wel beter Wink
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 2:47

May wat fijn dat je moeder ook mee doet, dat scheelt al veel. Vervelend dat je er zo'n last van hebt (dat trillen en zo). Ik hoop dat je er gauw door heen bent en lekker kan afvallen. Succes!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 4:54

Alle "nieuwe" meiden, welkom! Ik vind het leuk en gezellig dat jullie mee gaan schrijven.

Ik was vanmorgen om half 9 al in de sportschool. Ik heb lekker een uurtje gestept. Daarna even boodschappen gedaan, broodje gegeten en met m'n vriend naar een nieuw bed wezen kijken. Ook nog even nieuwe kleding gekocht voor m'n vriend en we zijn net weer thuis. Vanavond blijven we lekker thuis.

Inge, super! Dat moet een lekker gevoel geven!

TD, ik vind jou altijd zo met iedereen meeleven. Je bent zo positief!

Puk, leuk is dat, he? Die reacties. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:06

Dank je Liv smile
En jeetje wat was jij vroeg in de sportschool. Maar het geeft je wel energie he, dat vind ik dan Wink
Heb je een nieuw bed gevonden? Fijn dat je voor kleding geslaagd bent voor je vriend.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:20

Puk, fijn inderdaad die reacties! Dan begint het blijkbaar echt zichtbaar te worden smile

May, lastig he, dat begin! Ik vind 't ook nog wel ploeteren op 't moment. Wel fijn dat je moeder meteen meedoet! Dat scheelt een heleboel.

Theedoosje, leuk dat je een wii-fit hebt! Hopelijk blijft het leuk, dan is dat een leuke manier om in beweging te zijn smile

Liv, jij was al vroeg in de sportschool! Netjes hoor!

Ik heb vandaag een beetje een raar eetpatroon. Hebben pas om 11 uur ontbeten, waardoor we pas om 15 uur gingen lunchen. Wel net al avondeten gegeten. Maar ik heb dus niks tussendoor gegeten vandaag. Ach ja, zal ook wel niet zoveel kwaad kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:23

VMN> ja het is wel leuk wii-fit alleen doordeweeks heb ik er de tijd vaak niet voor en weekends niet altijd zin :P Maar had vandaag echt zoiets van ik ga het wel doen, lekker ff sporten smile

En heel veel kwaad kan het niet om geen tussendoortjes te eten hoor. smile

Mijn tussendoortje was vandaag bak yoghurt met aardbeien en net een raket ijsje Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:40

Jammer dat je er door de week zo weinig tijd voor hebt. Werk je fulltime of heb je andere verplichtingen?

Oh lekker, ijs! Ik ben verzot op ijs, haha. Mijn vriend en ik waren vanmiddag de hele middag shoppen (woonboulevard in Heerlen) en toen stelde hij ineens voor om op de terugweg ergens een pannenkoek te gaan eten en daarna een ijsje te halen. Heel verleidelijk, maar heb nee gezegd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 5:44

Knap dat je nee hebt gezegd Very Happy Ja is is lekker :P Maar heb ook expres waterijs in huis en niks anders momenteel Wink

En ja werk. En voor ik thuis ben is het vaak al laat. Daarom ga ik wel op de hometrainer en kan ik gtst nog zien :P Very Happy Dus ik sport wel.

Zo meteen nog ff wii fitten denk ik. Heb teveel energie nog Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: