Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 12 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 3:50

Schaapke schreef:
Purple schreef:97 kilo op die foto met die zwarte jumpsuit joh?
Damn, dat zou je echt niet zeggen als je jou zo ziet! 97 klinkt zwaar maar zo zie jij (net als Antibes) er echt niet uit hoor!

Ik vind ook dat meetelt hoe je jezelf voor de dag brengt: make-upje, haren, sieraden, kleding. Dat werkt zó mee....

Wat lief, dankjewel. Ik heb gelukkig mee dat ik 1,82 ben en dat mijn kilootjes worden verdeeld over heel mijn lichaam Wink.

Ja klopt vind ik ook. Ik weet wat ik wel en niet kan dragen en zal nooit een maatje kleiner aandoen omdat het kan. En ik heb altijd make-up op en heb van mezelf een mooie bos krullen die ik goed verzorg. Dat scheelt dus allemaal weer Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 12 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 4:32

Knappe meiden hier allemaal zeg! Heb nog niet echt gezocht naar een foto van mij Embarassed

Heb mijn vriend vandaag wel foto's laten maken van voorkant en zijkant van lichaam en hoofd. Wil ik elke 5 kg doen, zodat ik echt vergelijkingsmateriaal heb Wink

Over 1.5 week heb ik vakantie. Moet dan echt op gaan passen.. Maar het wordt een vakantie waar we echt veel gaan lopen en ben van plan om veel water te gaan drinken. Maar toch zal er af en toe ook wel een hamburger of een cupcake in gaan I love you
Gaan jullie al bijna op vakantie? sunny

Ben eerlijk gezegd wel blij dat ik dit jaar niet in bikini hoef nerd

Gast
Gast

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 5:38

Purple schreef:97 kilo op die foto met die zwarte jumpsuit joh?
Damn, dat zou je echt niet zeggen als je jou zo ziet! 97 klinkt zwaar maar zo zie jij (net als Antibes) er echt niet uit hoor!
Nou dat dacht ik ook idd...
Appeltje mooie meid ben je en vind je gewicht niet bij je figuur passen, tenminste zou je dat niet geven
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 6:55

Oh meiden, jullie zien er stuk voor stuk prachtig uit! :shock:
Het scheelt dat jullie dan wat langer zijn en dan zijn de proporties anders als bij mij Wink

Maar echt appeltje bij jou ook die met zwarte jumpsuit, wauw! Super zie je er daar uit!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:40

Meiden, jullie zien er ook leuk uit! We moeten inderdaad blij zijn met ons zelf!

Vandaag heb ik een goede dag. Ik heb er gewoon weer zin in, haha!

Gast
Gast

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 8:01

Weet je wat me wel opvalt aan die foto's we hebben allemaal een goede vetverdeling waardoor we lichter lijken dan we zijn. Moeten we trots op zijn Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:02

Ja jullie hebben dat zeker een goede verdeling (jaloers! Very Happy) Maar goed dat komt bij mij ook wel ooit Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 8:15

mijn vetverdeling is idd heel goed... het zit namelijk overal Very Happy

Mijn bovenarmen zijn gruwelijk dik en dat vind ik wel ()&Y&YTE#@&!$#$
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 8:27

Ja dat is vaak dan wel jammer. Die van mij zijn ook een beetje too much. Het enige waarbij mij altijd weinig vet gaat zitten zijn mijn vingers. Gelukkig want ik heb hele kleine handjes met redelijk slanke vingers. Dus daar ben ik wel blij mee.

En dat hele bmi ik heb er ook weinig mee hoor. Het zal ooit ergens op gebaseerd zijn maar waarop geen idee. Vandaag trouwens weer een goede dag. Netjes gegeten. Bijna geen foute suikers binnen. Als het goed is krijg ik over een week oid een iphone heeft een van jullie daar toevallig nog een leuke app voor een dieeet app oid?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Schaapke do 2 jun 2011 - 8:48

Fairytale schreef:Ja dat is vaak dan wel jammer. Die van mij zijn ook een beetje too much. Het enige waarbij mij altijd weinig vet gaat zitten zijn mijn vingers. Gelukkig want ik heb hele kleine handjes met redelijk slanke vingers. Dus daar ben ik wel blij mee.

Daarnaast heb ik ook nog slanke kuiten, enkels en voeten. Dat scheelt ook wel met leggings enzo.

Ik ga pas over twee maanden op vakantie (24 juli) en dan gaan we lekker naar het zuid oosten van Frankrijk (grens met Italië en Zwitserland) met onze tent, heerlijk! We hebben er zo'n zin in!!
Waar gaan jullie allemaal heen en hoe ziet jullie vakantie er dan uit? Voor ons is het wel echt een luier vakantie hoor, we zijn niet echte wandelaars ofzo.

Ik heb hier trouwens wel netjes mijn eetlijstje lekker voort kunnen zetten, maar vanavond bij het avondeten heb ik voor het eerst geen weer eens een keer geen shake op. Het werd soep er een broodje, omdat we gingen vergaderen bij mij thuis. Naja, morgen maar weer streng dan...

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 8:53

Dat heb ik echt niet. Maatje 36 ga ik pas passen als ik ga stoppen met sporten en met eten. Lijkt me geen strak plan. Maar we gaan er morgen gewoon vol voor. Ondanks een bbq maar dat gaat goed komen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 8:54

Mijn enkels, voeten, polsen en vingers zijn heel smal, altijd smal geweest en nu nog... maar de rest Sad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 8:55

Fairytale schreef:Dat heb ik echt niet. Maatje 36 ga ik pas passen als ik ga stoppen met sporten en met eten. Lijkt me geen strak plan. Maar we gaan er morgen gewoon vol voor. Ondanks een bbq maar dat gaat goed komen.

Gewoon genieten morgen tijdens de bbq, toch Very Happy
Gaan we samen aan het water en de thee en verder lekker genieten Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 9:08

Ja inderdaad gewoon de goede keuzes maken. Gewoon er keihard voor gaan. Volgend weekend gaat zwaar worden. Dan is de roparun. Dan is het zeer onregelmatig leven en weinig groentes.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes do 2 jun 2011 - 9:30

Ik zwiert dronken door het Vondelpark: topdag!!! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 9:33

Antibes schreef:Ik zwiert dronken door het Vondelpark: topdag!!! Wink

wel wijn toch he Wink, wonen je ouders nog steeds in de dolfijnenstad?? Daar kwam je toch vandaan officieel?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes do 2 jun 2011 - 11:28

Fairytale schreef:
Antibes schreef:Ik zwiert dronken door het Vondelpark: topdag!!! Wink

wel wijn toch he Wink, wonen je ouders nog steeds in de dolfijnenstad?? Daar kwam je toch vandaan officieel?

Soort van! En met heel veel fruit (geimproviseerde sangria in emmers haha).. En hapjes, maar het was wel ook echt mijn avondeten.. Naja, het was in ieder geval een FANTASTISCH feestje, en dat is ook wat waard..

Oh, en ik houd van mijn nieuwe tieten.. :shock: cheers
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 11:56

haha ach er is vast een man voor wie het een handje vol is toch je kan dus nog steeds zeggen een handje vol. :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes do 2 jun 2011 - 12:07

Fairytale schreef:haha ach er is vast een man voor wie het een handje vol is toch je kan dus nog steeds zeggen een handje vol. :P

Daarom! En ik houd toch van lange mannen met grote handen.. Wink

Antwoord op andere vragen was ja en ja overigens.. Wink Wat doe jij nog op?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 12:11

ja daar ben ik ook nog niet achter nog geen zin in slapen denk ik. Te veel gedoe aan mijn hoofd. Maar ik ga zo echt slapen ik moet wel. Anders loop ik morgen als een kip zonder kop op mijn werk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes do 2 jun 2011 - 12:18

Fairytale schreef:ja daar ben ik ook nog niet achter nog geen zin in slapen denk ik. Te veel gedoe aan mijn hoofd. Maar ik ga zo echt slapen ik moet wel. Anders loop ik morgen als een kip zonder kop op mijn werk.

Hmm, balen! Ik neig naar ADD in mijn hoofd (geen zin psychische mallemolen voor een diagnose), maar probeer nu mezelf iedere dag 2x vijf minuten te geven dat ik niets mag doen en gewoon in een stoel zit. Mijn gedachten MOGEN dan op hol slaan zeg maar, heb het idee dat dat me door de dag heen meer rust geeft. Misschien tip voor jou?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes do 2 jun 2011 - 12:24

Oefg, alcohol is kicking in..

*valt om
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 19:45

haha heerlijk Very Happy
Als je maar genoten hebt Very Happy

Vanmorgen weer stiekem op de weegschaal gestaan (oke dat doe ik elke dag :P) en er is eindelijk weer wat af Very Happy
(oke oke gister ook al) 100,5 weeg ik nu... wieeeeehhhhhh nog 0,6 te gaan Very Happy
Nu richting mijn werk en vanavond bbq'en en idd proberen de gezonde keuzes te maken Very Happy
Ik ga in ieder geval met de auto zodat ik niet aan de alcohol kan gaan (zelfbescherming :P)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:00

Antibes, als je maar genoten hebt. Lekker geslapen?

Fairytale, jij was ook nog laat wakker. Lekker geslapen?

Ik hou eigenlijk helemaal niet van alcohol. Daar kan je me echt niet blij mee maken. Daar ben ik eigenlijk ook wel blij mee. Vaak ben ik dan degene die rijd, maar dat vind ik niet erg. Ik ga straks naar de kapper en ben een wasje aan het draaien.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:48

Heej meiden. Vandaag boodschappen gedaan voor het weekend en heb alleen maar 1 zak wokkelchips gehaald en 1 zakje snack a jacks Wink En verder lekker fruit. Ben zo trots Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: