Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
En wat kost die van zonnatura? Kruiden klinkt altijd goed
Er is weer veel bijgeschreven, heb nu niet de tijd om alles te lezen.
Appeltje> ja roomijs is lekker, te lekker
Lize> goed die kilo er af..ga zo door!
Degene waarbij het niet wil lukken afvallen (naam kwijt?) en die het druk heeft met studeren> anders laat je het even zo en ga er weer voor als je je er wel weer toe kan zetten. Het is geen falen. Maar soms kan je je niet concentreren op 2 dingen. Afvallen komt wel weer
Degene waarbij het niet wil lukken afvallen (naam kwijt?) en die het druk heeft met studeren> anders laat je het even zo en ga er weer voor als je je er wel weer toe kan zetten. Het is geen falen. Maar soms kan je je niet concentreren op 2 dingen. Afvallen komt wel weer
Gast- Gast
Geloof 1,60 of 1,70 per doosje, heb hem net ook maar gekocht kan altijd proberen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
OKe dat is nog te doen Dank je wel. Ik ga eens kijken morgen of zo.
Gast- Gast
Ik hou echt niet van kruidenthee, drink altijd vruchtenthee. Maar nu vandaag een muntplant gekocht en zit nu aan de verse muntthee.. is best lekker!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Daar hou ik ook niet zo van. Hebben jullie toevallig ook facebook?? Ik kan me namelijk zo voorstellen dat de meesten hier niet graag foto's plaatsen van begin tussen en hopelijk eind. Maar heb het ooit eerder ook gedaan en gemerkt dat dat heel erg motiveerd mocht je er even door zitten. Het is zo maar een idee hoor. Dus als jullie het niets vinden ook eerlijk zeggen.
Minx- Lady Post-a-lot
Oh ik maak eigenlijk niet echt voor en na foto's Niet bewust iig. En foto's plaatsen doe ik heel soms. Op facebook heb ik ook nog geen foto's volgens mij.
Gast- Gast
nee ok snap ik. Dat doe ik ook niet heel bewust maar motiveert wel heel erg.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb wel facebook, maar daar staan geen voor en na foto's op. Wel foto's hoe ik vroeger was en nu weer wil worden...
Penny Blossom- Prater
Sorry ik breek even in... Maar ook al heb je het druk het is toch niet heel veel meer moeite om gewoon iets bewustere keuzes te maken dan? Boodschappen doen moet je toch dus of je nou volkoren brood of witbrood koopt of thuis een appel eet of een roze koek.. Ik bedoel afvallen hoeft toch niet perse iets te zijn wat je heel veel tijd in moet stoppen? Ik studeer ook en ik kan me trouwens ook stukken beter concentreren ed als ik gezond eet..Theedoosje schreef:En wat kost die van zonnatura? Kruiden klinkt altijd goed
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel> maar het kan wel zjn dat je dan minder of niet kan sporten (en als ik niet sport merk ik het ook gelijk), en misschien eet ze wat onregelmatiger of zo. Maar goed je moet verder gaan als je er weer achter staat, anders werkt het niet.
Gast- Gast
Eens met theedoosje. Daarnaast als ik stress heb grijp ik eerder naar zoete dingen..
Penny Blossom- Prater
ARGGGGG ik ga weer even frustreren. Volgens de weegschaal 2 kg aangekomen. Ik snap er helemaal niets van 1 dag slecht en de anderen gewoon goed. Ik denk dat ik maar eens een andere weegschaal moet kopen want deze vertrouw ik voor geen meter. En hoe kan ik nou steeds aankomen terwijl ik bijna alleen maar gezonde dingen eet. En ook zeker niet te veel.
Minx- Lady Post-a-lot
BlackRabbit schreef:Eens met theedoosje. Daarnaast als ik stress heb grijp ik eerder naar zoete dingen..
denk dat je als emo eter dat ook makkelijker begrijpt dan iemand die geen honger heeft op zulke momenten.
Minx- Lady Post-a-lot
@Fairytail: Door te weinig eten/drinken kun je ook aankomen. Dat is mijn probleem vooral...
Penny Blossom- Prater
Dat is bij mij het probleem niet. Ik ben sinds ik bij de dietiste ben geweest meer gaan eten. Dat moest ik. Zelfs zij snapte niet waarom ik niet afviel. Ik denk dat ik aardappel en tarwe ook maar even helemaal ga verbannen. Want aan een van de twee ligt het waarschijnlijk. Word er dan even niet makkelijker op. Maar het moet maar.
Minx- Lady Post-a-lot
En in centimeters? Ik kilo's val ik ook niets af, maar wel in centimeters. Volgens mijn dietiste kan dat komen omdat het eetpatroon omgegooid wordt, en dan kan het een tijdje duren voor je een goede daling van het gewicht ziet. Bij mij verwacht ze dat ook pas over een aantal weken, vooral omdat ik van niet sporten naar tweemaal per week sporten ben gegaan. Spieren wegen zwaarder dan vet!
Penny Blossom- Prater
Ja dat weet ik. Ook in centimeters maakt het vrij weinig uit. Alles zit nog steeds even strak. Het enige is is dat mijn buik minder opgeblazen aanvoelt. Heb net even geteld en zit vandaag rond de 1600 calorieen. Wist sommige dingen niet precies dus die gegokt. Boven de 2000 zit ik dus sowieso niet. Stom lichaam stomme galblaas.
Minx- Lady Post-a-lot
fairy, dat is gewoon vocht... je moet namelijk zo achtelijk veel eten voor een kilo vet aankomen
JIj bedoeld dat we een groep aanmaken op facebook waar we foto's kunnen plaatsen en motiveren enzo?
JIj bedoeld dat we een groep aanmaken op facebook waar we foto's kunnen plaatsen en motiveren enzo?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
ja, het is waarschijnlijk ook gewoon vocht. Maar het frustreerd wel. Kijk we kunnen hier ook goed kletsen alleen foto's zal ik niet heel snel hier neer zetten.
Minx- Lady Post-a-lot
@ Lavendel dat doe ik nog wel. 'Stoppen' voor dit moment is voor mij geen vrijbrief om dan maar alles te eten. Ik probeer nog steeds de goede keuzes te maken e.d. Wel heb ik momenteel het gevoel dat ik de hele dag door wel kan eten. Ook hier probeer ik zoveel mogelijk goede keuzes te maken door ipv chips wat cherry tomaatjes te pakken. Of japanse mix ipv chocola.
Het nadeel voor mij hiervan is dat het niet genoeg is om kilo's kwijt te raken. Ik ben al langere tijd goed bezig qua niet snoepen en gezonde dingen eten. Ik moet gewoon echt drie dingen doen: regelmatig eten, sporten en meer drinken. Die eerste twee punten lukken me nu gewoon niet en veel drinken is echt een strijd voor mij. Ik heb vandaag bijvoorbeeld pas een halve liter op. Daar kom ik pas 's avonds achter en nu kan ik niet te veel meer drinken, want dan moet ik vannacht continue naar de wc. Niet sporten betekent voor mij ook niet dat ik niet beweeg. Ik fiets elke dag naar school bijvoorbeeld. Maar helaas is dat gewoon niet genoeg voor mij.
Het nadeel voor mij hiervan is dat het niet genoeg is om kilo's kwijt te raken. Ik ben al langere tijd goed bezig qua niet snoepen en gezonde dingen eten. Ik moet gewoon echt drie dingen doen: regelmatig eten, sporten en meer drinken. Die eerste twee punten lukken me nu gewoon niet en veel drinken is echt een strijd voor mij. Ik heb vandaag bijvoorbeeld pas een halve liter op. Daar kom ik pas 's avonds achter en nu kan ik niet te veel meer drinken, want dan moet ik vannacht continue naar de wc. Niet sporten betekent voor mij ook niet dat ik niet beweeg. Ik fiets elke dag naar school bijvoorbeeld. Maar helaas is dat gewoon niet genoeg voor mij.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hallo meiden!
Pfoeh! Ik heb het écht heel erg druk op het moment, vandaar dat ik even wat minder reageer en wat minder meelees. Dit is dus niet omdat ik jullie niet meer lief vind, maar gewoon omdat mijn studie even alle tijd opeist.
Ik ben uiteraard wel doorgegaan met de shakes en de repen en inmiddels, na ruim een week 3 kilo afgevallen. Jeuj!!!
@ Inge: die gevulde courget met groente en vlees, is dat niet heel vet? Of doe je er verder geen saus doorheen om het te binden?
@ Fairy: ik maak eigenlijk geen voor en na foto's, maar heb wel gewoon foto's van mezelf op facebook staan. Ik vind niet dat die foto's me extra motiveren.
Jammer dat je weer aangekomen bent, weet je waar het aan ligt?
@ all: zullen we, voor degene die het willen, allemaal een foto plaatsen, zodat we een beetje weten met wie we kletsen? Ik begin:
Pfoeh! Ik heb het écht heel erg druk op het moment, vandaar dat ik even wat minder reageer en wat minder meelees. Dit is dus niet omdat ik jullie niet meer lief vind, maar gewoon omdat mijn studie even alle tijd opeist.
Ik ben uiteraard wel doorgegaan met de shakes en de repen en inmiddels, na ruim een week 3 kilo afgevallen. Jeuj!!!
@ Inge: die gevulde courget met groente en vlees, is dat niet heel vet? Of doe je er verder geen saus doorheen om het te binden?
@ Fairy: ik maak eigenlijk geen voor en na foto's, maar heb wel gewoon foto's van mezelf op facebook staan. Ik vind niet dat die foto's me extra motiveren.
Jammer dat je weer aangekomen bent, weet je waar het aan ligt?
@ all: zullen we, voor degene die het willen, allemaal een foto plaatsen, zodat we een beetje weten met wie we kletsen? Ik begin:
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Schaapke, nee hoor dat is niet vet. In tomatenpuree zit namelijk bijna niks. Je kan ook zonder saus doen. Ik had er wel een klein beetje tomatenpuree door gedaan. en verder gebruik je rundergehakt en veel groente dus naja gewoon een gezonde en lekkere maaltijd
Succes met de studie en super dat je al 3 kilo kwijt bent.
Foto van mij
Niet mijn meest charmante foto maar wel de laatste waar ik helemaal op sta
vooral mijn dikke bovenarmen zijn mijn irritatie
10 a 15 kilo geleden
En ik wil heel graag weer terug naar:
Hier dacht ik echt dat ik moddervet was, naja zou dat figuur graag terug willen
Succes met de studie en super dat je al 3 kilo kwijt bent.
Foto van mij
Niet mijn meest charmante foto maar wel de laatste waar ik helemaal op sta
vooral mijn dikke bovenarmen zijn mijn irritatie
10 a 15 kilo geleden
En ik wil heel graag weer terug naar:
Hier dacht ik echt dat ik moddervet was, naja zou dat figuur graag terug willen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
@ Inge, oké ik ben nu heel erg bezig met Studie Ontwijken Gedrag, maar moet even op je reageren... Ik vind dat we wel op elkaar lijken! Op de foto die ik nu op je het forum heb staan heb ik mijn haar dan wel in een staart, maar heb ongeveer net zo lang haar en qua kledingstijl kan ik me ook wel in je vinden ! Leuke meid ben je!
@ all: ik zal hier nog even mijn eetlijstje neerzetten:
o: shake vanille
t: tussendoortje van Weight Care
l: yoghurt drink shake en een bakje rauwkost.
t: nu aan de appel.
a: shake aardbei en salade van wortel, komkommer, eiwit en tonijn.
Ik denk dat ik vanavond nog een perenijsje pak.
@ all: ik zal hier nog even mijn eetlijstje neerzetten:
o: shake vanille
t: tussendoortje van Weight Care
l: yoghurt drink shake en een bakje rauwkost.
t: nu aan de appel.
a: shake aardbei en salade van wortel, komkommer, eiwit en tonijn.
Ik denk dat ik vanavond nog een perenijsje pak.
Schaapke- Prater
Leuk idee om foto's te plaatsen, ik heb nog nooit eerder een foto geplaatst op dit forum waar ik herkenbaar opsta, maar goed, eens moet de 1e keer zijn he;) Dit is een foto van de fotoshoot die ik 7 mei heb gehad.
Weggggggg:)
Op de laatste 2 foto's ben ik op mijn zwaarst. Op de 1e foto was ik ongeveer 5-6 kilo kwijt. Ik vind alles aan mezelf eigenlijk te dik, maar het is wel redelijk in proportie allemaal, daarom schrikken anderen ervan als ik zeg hoeveel kilo ik weeg, ze verwachten het niet, zoveel.
Verder is hier alles prima, ik ga alleen kapot van de spierpijn, heb maandagavond iets te zware, nieuwe oefeningen gedaan, dus vanavond moet ik maar proberen mijn spieren los te trainen! Maar eerst komt er een vriendin van me eten, gezellig!
Hebben jullie nog leuke plannen met het lange Hemelvaartsweekend?
XxxX
Weggggggg:)
Op de laatste 2 foto's ben ik op mijn zwaarst. Op de 1e foto was ik ongeveer 5-6 kilo kwijt. Ik vind alles aan mezelf eigenlijk te dik, maar het is wel redelijk in proportie allemaal, daarom schrikken anderen ervan als ik zeg hoeveel kilo ik weeg, ze verwachten het niet, zoveel.
Verder is hier alles prima, ik ga alleen kapot van de spierpijn, heb maandagavond iets te zware, nieuwe oefeningen gedaan, dus vanavond moet ik maar proberen mijn spieren los te trainen! Maar eerst komt er een vriendin van me eten, gezellig!
XxxX
Laatst aangepast door Puk op do 2 jun 2011 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Puk schreef:Leuk idee om foto's te plaatsen, ik heb nog nooit eerder een foto geplaatst op dit forum waar ik herkenbaar opsta, maar goed, eens moet de 1e keer zijn he;) Dit is een foto van de fotoshoot die ik 7 mei heb gehad.
XxxX
Hai!
Ook al zo'n leuke meid! Ik vind het er echt aan liggen hoe je jezelf verzorgt en voor de dag komt. Make-upje, haren, sieraden. Daar besteed ik dan altijd wel veel aandacht aan. Ook zorg ik er altijd voor dat ik lekker ruik.
Hoeveel weeg je eigenlijk, Puk? En hoe lang ben je? Of zeg je dat liever niet?
Bij mij is het namelijk een beetje hetzelfde...ik heb alles ook aardig in proportie, waardoor ik gelukkig wel een vrouwelijk figuur heb. Dat scheelt wel, vind ik.
Ik ga niet zoveel doen tijdens het lange hemelvaartsweekend, moet veel doen aan mijn studie, moet namelijk een onderzoek inleveren. En ik ga veel slapen, want daarna ga ik met de kinderen van mijn groep 8 op kamp naar Terschelling...dus zal alle slaap nodig hebben!
En jij?
Liefsss
Schaapke- Prater
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: