Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
_Liv schreef:De duif is nog wel erg zwak. We proberen zijn snavel zo vaak mogelijk te bevochtigen. Hij eet nog niet echt veel. Wel poept hij, dus dat is een goed teken. Ik hoop dat het snel aangesterkt is, zodat hij weer lekker z'n eigen gang kan gaan. Dus je hebt gister ook een leuke avond gehad? Super! Leuk, he? Die opmerkingen. Ze kunnen je zo'n goed doen.
Aaaaah, lieve opmerking die hij maakte!
Je hebt trouwens weer een PM terug!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ben je vrolijk omdat je ongesteld bent, Fairytale? Ik heb daar altijd zo'n hekel aan!
Gast- Gast
_Liv schreef:Ben je vrolijk omdat je ongesteld bent, Fairytale? Ik heb daar altijd zo'n hekel aan!
Ik denk dat ze vrolijker is, omdat je tijdens de ongesteldheid meer weegt, dus in praktijk weegt ze nu even meer, maar in theorie dus eigenlijk niet....toch?
Schaapke- Prater
haha nee dan ben je meestal wat zwaarder en daar had ik geen rekening mee gehouden toen ik op de weegschaal ging staan.
Maar hebben jullie nog tips voor volgend weekend met eten. Ik ga dan 2 dagen/nachten weg waarbij ik op de gekste tijden bezig ben met masseren. En dus ook niet een volledige nachtrust ga hebben.
Maar hebben jullie nog tips voor volgend weekend met eten. Ik ga dan 2 dagen/nachten weg waarbij ik op de gekste tijden bezig ben met masseren. En dus ook niet een volledige nachtrust ga hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Enne.. Ik snap het nu. Tja, sorry blonT! Wat ga je dan precies doen die 2 dagen/nachten? Je mag mij altijd wakker maken voor carpaccio, heerlijk!
Gast- Gast
Ik ga mee met de roparun als fysio.
De Roparun is een estafetteloop van ongeveer 520 kilometer van Parijs naar Rotterdam waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker. Ook wel een avontuur voor het leven genoemd. Dat blijkt overigens ook uit het motto wat al jaren is: "Leven toevoegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven".
Een Roparunteam bestaat uit maximaal acht lopers die dus ieder gemiddeld zo'n 65 kilometer lopen oftewel meer dan 1 ½ marathon. Daarnaast bestaat een team uit minimaal twee fietsers en nog een aantal mensen in de begeleiding. Denk hierbij aan chauffeurs, verzorgers, cateraars en wegkapiteins.
Ons team is opgesplitst in 2 subteams, waarbij er steeds om en om 4 mensen lopen en er 4 rust hebben. Er word ongeveer om de 40 km gewisseld van team. Ik ga dan met 1 team mee waarbij ik ook mee de route op ga in de auto. Tijdens het lopen zorg ik ervoor dat de lopers genoeg eten en drinken. Komen we bij het wisselpunt aan is het gelijk masseren, en dan hopelijk een beetje slapen. Dus is behoorlijk zwaar, maar dat hebben we over voor het goede doel.
De Roparun is een estafetteloop van ongeveer 520 kilometer van Parijs naar Rotterdam waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker. Ook wel een avontuur voor het leven genoemd. Dat blijkt overigens ook uit het motto wat al jaren is: "Leven toevoegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven".
Een Roparunteam bestaat uit maximaal acht lopers die dus ieder gemiddeld zo'n 65 kilometer lopen oftewel meer dan 1 ½ marathon. Daarnaast bestaat een team uit minimaal twee fietsers en nog een aantal mensen in de begeleiding. Denk hierbij aan chauffeurs, verzorgers, cateraars en wegkapiteins.
Ons team is opgesplitst in 2 subteams, waarbij er steeds om en om 4 mensen lopen en er 4 rust hebben. Er word ongeveer om de 40 km gewisseld van team. Ik ga dan met 1 team mee waarbij ik ook mee de route op ga in de auto. Tijdens het lopen zorg ik ervoor dat de lopers genoeg eten en drinken. Komen we bij het wisselpunt aan is het gelijk masseren, en dan hopelijk een beetje slapen. Dus is behoorlijk zwaar, maar dat hebben we over voor het goede doel.
Minx- Lady Post-a-lot
Dat klinkt erg leuk en betekenisvol! Dan moet je wel goed eten en dan heb je alleen aan carpaccio niet genoeg.
Gast- Gast
haha zelfs dat word moeilijk. ja tis gewoon dat je door slasptekort meer gaat eten wat niet echt goed is natuurlijk
Minx- Lady Post-a-lot
Ja, dat is herkenbaar. Maar aan de andere kant is het "maar" 2 dagen. Stel dat je verkeerd eet, is de schade nog wel beperkt.
Gast- Gast
Ja dat is wel waar. Maar het is inderdaad heel erg gaaf. We hebben een super leuk team. Mijn vriend en een vriend van hem gaan dit jaar voor het eerst mee als chauffeur. Dus in ieder geval erg gezellig.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik was vandaag in de stad en ik paste gewoon in een broek bij de Esprit-EDC! Was ik echt blij om
En vanavond een joggingbroek aan die ik ook al een jaar niet meer aankon, zo'n fijn gevoel!
Jullie leuke zondag gehad?
Wij hebben sinds vandaag een merel in de tuin die een nest aan het maken is Zo leuk om te zien! Alleen als er baby's zijn, zijn we waarschijnlijk net op vakantie. Aan de ene kant goed, want dan is de tuin hond-vrij.
En vanavond een joggingbroek aan die ik ook al een jaar niet meer aankon, zo'n fijn gevoel!
Jullie leuke zondag gehad?
Wij hebben sinds vandaag een merel in de tuin die een nest aan het maken is Zo leuk om te zien! Alleen als er baby's zijn, zijn we waarschijnlijk net op vakantie. Aan de ene kant goed, want dan is de tuin hond-vrij.
Gast- Gast
Wie geeft me een schop! Vandaag 2 crackers met kaas, plakje kaas, handje noten en kop bouillon op... Gisteren was niet veel beter.. Wanneer leer ik het nou toch?
Ik weet zeker dat "hongeren", gezond eten, "hongeren", gezond eten etc. ook écht funest is voor mijn gewicht...
Ik weet zeker dat "hongeren", gezond eten, "hongeren", gezond eten etc. ook écht funest is voor mijn gewicht...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes: Honger lijden is niet goed als je een dieet volgt! Je moet gewoon gezond eten! *SCHOP!*
Gast- Gast
Het is gewoon stom, ik heb gewoon geen honger. Heb niets in huis en zit in mijn pyjama Roland Garros te kijken. Waarom zou ik douchen en boodschappen doen als ik niet eens honger heb?
Ik weet dat het stom is en toch kan ik me er niet toe zetten..
Ik weet dat het stom is en toch kan ik me er niet toe zetten..
Antibes- Ratel
@ Antibes: *SCHOP*!!!!
Schaapke- Prater
Nu ben ik blij, want zat onder de 93 voor het eerst. Maar als ik nu weer twee dagen normaal avondeten eet, zit er zo weer een kg aan zeker..
Antibes- Ratel
Ik heb even een heel groot vreugdemoment, gisteren woog ik 95,9, dat was al een klein feestje waard, maar vanochtend woog ik 95,3 Nu op naar onder de 90, dat doel komt nu al steeds meer in zicht.
Voor de dames waarbij het nu even niet zo lekker gaat, kop op! Gewoon de draad weer oppakken en dan zie je snel weer resultaat. En nog even een klein tipje: bij mij werkt afwisseling erg goed. Elke dag ander broodbeleg en iedere dag ander avondeten. Door die afwisseling blijft je stofwisseling (denk ik) goed op gang.
Voor de dames waarbij het nu even niet zo lekker gaat, kop op! Gewoon de draad weer oppakken en dan zie je snel weer resultaat. En nog even een klein tipje: bij mij werkt afwisseling erg goed. Elke dag ander broodbeleg en iedere dag ander avondeten. Door die afwisseling blijft je stofwisseling (denk ik) goed op gang.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi hoi, gister heerlijk gegeten. Veel vis en kip heb de gehakt/bacon rolletjes voornamelijk aan de mannen over gelaten. Leek me wel een slim plan. De pittige kip was echt pittig haha. Er is nog een beetje kip over en nog paprika en champignons. Die ga ik zo dus even bakken met een beetje sla erbij. Ik zeg een prima lunch. Misschien nog wat noten erdoor. En dan lekker eten.
Werd vanochtend gemaild dat een van de fysio's niet mee kan met de roparun. Dus is niet heel prettig word extra druk voor de anderen.
Daarnaast een telefoontje dat mijn nummerbehoud goed is gekeurt. Morgen komt mijn nieuwe telefoon. is fijner forummen dan nu:P
Werd vanochtend gemaild dat een van de fysio's niet mee kan met de roparun. Dus is niet heel prettig word extra druk voor de anderen.
Daarnaast een telefoontje dat mijn nummerbehoud goed is gekeurt. Morgen komt mijn nieuwe telefoon. is fijner forummen dan nu:P
Minx- Lady Post-a-lot
Fairy ik ben jaloers op je bijna nieuwe tel
Moet nog een jaar met mijn tel doen en is geen pretje met die vlekken in het beeldscherm
Naja nog een jaar en dan ga ik ook een iphone nemen.
Gister lekker rundergehakt, champignons, paprika, ui, tomaar roergebakken met macaroni en ketchup/pesto/sambal... was erg lekker... de jongeren op mijn werk en mijn collega zaten aan de patat en snacks, dus best een hele overwinning voor mijzelf Doe dit eigenlijk altijd wel, maar elke keer voelt weer als een overwinning
Ga vanavond met een vriendin tapas eten en naar de bios.
Moet nog een jaar met mijn tel doen en is geen pretje met die vlekken in het beeldscherm
Naja nog een jaar en dan ga ik ook een iphone nemen.
Gister lekker rundergehakt, champignons, paprika, ui, tomaar roergebakken met macaroni en ketchup/pesto/sambal... was erg lekker... de jongeren op mijn werk en mijn collega zaten aan de patat en snacks, dus best een hele overwinning voor mijzelf Doe dit eigenlijk altijd wel, maar elke keer voelt weer als een overwinning
Ga vanavond met een vriendin tapas eten en naar de bios.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vind het echt knap van jou, Inge, dat je gewoon je eigen, gezonde avondeten neemt, terwijl er ook patat is. Je staat aan al die verleidingen bloot én kiest niet voor de gemakkelijke weg. En al 21 kilo eraf! Zit je al bijna onder de 100?
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Wat krijgt Fairy voor telefoon?
Ik mag vanavond weer naar de Weight Watchers. Ben benieuwd, voor mijn gevoel is er niets tot weinig af.
Zit nog wel met een ding, misschien dat jullie me daarmee kunnen helpen. Sinds dat ik aan het afvallen ben, heb ik iedere keer smiddags na het lunchen kei erge maagzuur. En dat gaat niet meer over. Vandaag heb ik er heel lang last van, want het is nu nog niet over. Klinkt dat voor iemand van jullie bekend?
Ik mag vanavond weer naar de Weight Watchers. Ben benieuwd, voor mijn gevoel is er niets tot weinig af.
Zit nog wel met een ding, misschien dat jullie me daarmee kunnen helpen. Sinds dat ik aan het afvallen ben, heb ik iedere keer smiddags na het lunchen kei erge maagzuur. En dat gaat niet meer over. Vandaag heb ik er heel lang last van, want het is nu nog niet over. Klinkt dat voor iemand van jullie bekend?
Gast- Gast
Hmm, nee, ik heb 's avonds in bed wel last van maagzuur, maar dat is duidelijk afhankelijk van stress en dus alleen als ik ga liggen (ook wel logisch)..
Waar lunch je meestal mee?
Waar lunch je meestal mee?
Antibes- Ratel
3 sneetjes bruin brood met of philadelphia en tomaat, of stroop, of rookvlees oid.
Gast- Gast
Hmm, dan weet ik het ook niet.. Ik zou adviseren minder vet (heb je al niet) of meer brood/cracker oid (heb je ook al)...
Sorry, ik weet het niet..
Sorry, ik weet het niet..
Antibes- Ratel
Dalijk maar eens even vragen. Wordt er nu een beetje vervelend van. Anders toch maar aan de Rennie's..
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: