Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Inge een hele fijne vakantie! lekker genieten
Ik ga lekker ff wii-fitten ipv op de hometrainer vandaag. Fijne avond!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Inge een hele fijne vakantie! lekker genieten
119 kcal verbrand n 17 min. Zo GTST kijken dus vandaag niet langer. Maar heb wel gehoelahoept, gejogd en kongfu of zo iets
Gast- Gast
Inge, Fijne vakantie en geniet ervan.
Theedoosje, jij ben goed bezig met die wii-fit. Ik heb ook een soort fitness spel op de wii misschien moet ik er ook eens aan beginnen.
Theedoosje, jij ben goed bezig met die wii-fit. Ik heb ook een soort fitness spel op de wii misschien moet ik er ook eens aan beginnen.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Inge een fijne vakantie!! Geniet ervan.
Ik wil ook een WII fit hebben, eens kijken wat me dat allemaal gaat kosten
Ik wil ook een WII fit hebben, eens kijken wat me dat allemaal gaat kosten
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Inge fijne vakantie .
Net ff een uurtje getraind. Vanaf volgende week wil ik beginnen met start to run. Trainen word moeilijk dus dan kan ik mooi mijn conditie opbouwen. Hebben erg veel dames volgend seizoen en wil wel graag in mijn team blijven. Nu gaan er 3 een maand of 4 weg en vertelde 1 net dat ze zwanger is dus de kansen worden steeds groter.
Net ff een uurtje getraind. Vanaf volgende week wil ik beginnen met start to run. Trainen word moeilijk dus dan kan ik mooi mijn conditie opbouwen. Hebben erg veel dames volgend seizoen en wil wel graag in mijn team blijven. Nu gaan er 3 een maand of 4 weg en vertelde 1 net dat ze zwanger is dus de kansen worden steeds groter.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Zucht, studentenleven (lees vereniging/genootschappen) en alcohol.........
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Lindsya> Ja de wii-fit is leuk En ja ben weer enthousiast Alleen met tussendoor een keer wegen zie ik nog niet veel verschil....maar goed we gaan gewoon door.
Antibes> studentenleven is zwaar heb je je laten gaan met alcohol?
Fairy> super dat je nu steeds meer kans maakt ! Ik duim voor je. En goed dat je gaat beginnen met start to run, super!
Het is nog lekker vroeg, maar moet zo werken. Zo even ontbijten en dan de weg op. Fijne dag allemaal!
Antibes> studentenleven is zwaar heb je je laten gaan met alcohol?
Fairy> super dat je nu steeds meer kans maakt ! Ik duim voor je. En goed dat je gaat beginnen met start to run, super!
Het is nog lekker vroeg, maar moet zo werken. Zo even ontbijten en dan de weg op. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik kom even binnenvallen met een Wii-fit tip je kunt steps ook aanhouden terwijl je gewoon tv-kijkt. Je remote blijft dan het ritme aangeven Kan dus gewoon onder gtst :p
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Naja, het was wijngenootschap meets biergenootschap... Waar de tequila bij hoorde weet ik niet! :face:
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
:-)
Dank jullie wel allemaal... komt goed!
Nog paar uurtjes werken (kom uit de slaapdienst) en dan lekker vakantie :p
Dank jullie wel allemaal... komt goed!
Nog paar uurtjes werken (kom uit de slaapdienst) en dan lekker vakantie :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:maar kiwi het is ook niet de bedoeling dat je normaal weer gaat eten, daarna moet je een gezond eetpatroon volhouden. Ik heb zoiets of je nu met gezond eten begint zo out of te blue of eerst shakes en dan gezond eetpatroon... komt in principe op hetzelfde neer.
Dit is dus wat ik bedoel ! Kan het even niet beter verwoorden ! Thanx Inge!
@ Inge: je hebt nu vakantie! Ging je nog óp vakantie?
@ Lindsya: Ja, het shoarma-prutje was eigenlijk heel erg geslaagd! En wat je zei over je kleding: ik koop nu ook nog geen nieuwe kleding, hoor...eerst nog maar wat meer afvallen en dan pas shoppen!
@ all: vandaag weer boodschappen wezen doen en veel fruit en groente ingeladen, heerlijk!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
[quote="Schaapke"]
Schaapke: natuurlijk snap ik dat je na de shakes gezond gaat eten en je niet vol gaat stoppen met junkfood. Maar je zal meer voedingsstoffen binnenkrijgen als je normaal/gezond gaat eten. Dan kom je toch aan?
Maar het is geen aanval, ieder valt hier op zijn eigen manier af. Zou het alleen jammer vinden als je nu zoveel moeite doet en het straks allemaal voor niks is geweest.
Ik moet zo naar de verjaardag van mijn schoonmoeder, als ik mazzel heb is er diepvriestaart. Die sla ik makkelijk af
Inge schreef:maar kiwi het is ook niet de bedoeling dat je normaal weer gaat eten, daarna moet je een gezond eetpatroon volhouden. Ik heb zoiets of je nu met gezond eten begint zo out of te blue of eerst shakes en dan gezond eetpatroon... komt in principe op hetzelfde neer.
Schaapke: natuurlijk snap ik dat je na de shakes gezond gaat eten en je niet vol gaat stoppen met junkfood. Maar je zal meer voedingsstoffen binnenkrijgen als je normaal/gezond gaat eten. Dan kom je toch aan?
Maar het is geen aanval, ieder valt hier op zijn eigen manier af. Zou het alleen jammer vinden als je nu zoveel moeite doet en het straks allemaal voor niks is geweest.
Ik moet zo naar de verjaardag van mijn schoonmoeder, als ik mazzel heb is er diepvriestaart. Die sla ik makkelijk af
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Mijn collega heeft dit een hele tijd gedaan en is 30kilo afgevallen (met shakes en soepen) volgens mij bouw je dat langzaam weer op (eerst 3 shakes/soepen/repen, dan 2 en een gewone gezonde maaltijd etc)... Zij is daarna gezond gaan eten en niet aangekomen maar nog meer afgevallen.
Yupz ga zeker nog op vakantie, zondagochtend vliegen we naar Kenia... 2 weken op safari :-)
Yupz ga zeker nog op vakantie, zondagochtend vliegen we naar Kenia... 2 weken op safari :-)
Inge- Ratel
Inge schreef:Mijn collega heeft dit een hele tijd gedaan en is 30kilo afgevallen (met shakes en soepen) volgens mij bouw je dat langzaam weer op (eerst 3 shakes/soepen/repen, dan 2 en een gewone gezonde maaltijd etc)... Zij is daarna gezond gaan eten en niet aangekomen maar nog meer afgevallen.
Ja, zo wil ik het ook gaan doen (dat afvallen).
Naar Kenia?! Mag ik mee? Ooooh, dat lijkt me zó gaaf! Veel foto's maken en posten hier na die twee weken hè? Heeeel veel plezier!
Schaapke- Prater
Zora schreef:Ik kom even binnenvallen met een Wii-fit tip je kunt steps ook aanhouden terwijl je gewoon tv-kijkt. Je remote blijft dan het ritme aangeven Kan dus gewoon onder gtst :p
Dank je voor de tip, maar ik wist het al Maar kijk liever gewoon gtst zonder steps. Met hometrainer vind ik het niet zo erg
Twijfel of ik op de hometrainer ga of zo de wii fitt
Gast- Gast
Schaapke ik ga super veel foto's maken, komt goed...
Hebben de canon 7D en de compactcamera mee met voor beide een extra geheugenkaartje :p
Tanzania hebben we 3000 foto's gemaakt en NY en Chicago iets van 4000 :p dus dat komt goed
*wil je alle foto's zien *
Hebben de canon 7D en de compactcamera mee met voor beide een extra geheugenkaartje :p
Tanzania hebben we 3000 foto's gemaakt en NY en Chicago iets van 4000 :p dus dat komt goed
Inge- Ratel
Woow 3000 Neuj hoeft niet perse hoor allemaal
Iig een hele fijne vakantie
Iig een hele fijne vakantie
Gast- Gast
Inge schreef:
Nou.......in de aankomde 9 weken heb ik toch niks te doen.....hahaha!!!
Neeee, pik de mooiste er maar uit! Misschien zit er voor mij nog een mooie bureaublad-achtergrond bij!
Schaapke- Prater
Hallo even een berichtje van mij . Heb mijn eigen crackers mee genomen op kamp. Was bang dat ik het met al dat slechte eten anders niet ging trekken en zondag krom van de buikpijn op bed zou liggen. Zijn ook nog eens lijnzaad rackets zonder tarwe. Dus ik ben helemaal happy. Op dit moment zit ik met een teamgenoot op de laatste groep te wachten die langs onze post komt. Zitten dan nu ook in zo'n gat waar ze wireless internet uitgevonden hebben maar het beveiligen nog niet snappen. Ik vermaak me hoer dus prima . Weltrustrusten, ik meld me hoop ik zondag weer want ben intussen laptoploos
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Woow zo laat nog wachten op een groep? welke leeftijd had je?
En laptoploos? Dat is nooit fijn..herkenbaar.
Ik ben 0,3 kg afgevallen...dus weer wat kwijt, niet veel maar wel wat. Misschien morgen nog wel ietsie meer,hoop ik
En laptoploos? Dat is nooit fijn..herkenbaar.
Ik ben 0,3 kg afgevallen...dus weer wat kwijt, niet veel maar wel wat. Misschien morgen nog wel ietsie meer,hoop ik
Gast- Gast
Wow wat is er weer veel gereageerd!
@Lindsya: ik probeer eigenlijk juist de light frisdranken te laten staan. Heb ik vroeger veel gedronken en toen had ik altijd last van hoofdpijn. Toen ik geen light meer dronk, ging de hoofdpijn ook langzamerhand weg. Misschien dat ik het wat ga combineren: soms light, soms niet.
@Reva: thanks, maar ik vind het zelf nog steeds niet echt een prestatie hoor. Ik denk echt dat dat een kwestie is van een totaal ander eetpatroon ineens en daardoor veel vocht kwijt. Hoe gaat het met jouw afvallen op dit moment?
@Fairytale: lastig is dat op kamp he? Wel knap dat je je eigen crackers hebt meegenomen!
@Schaapke: fijn is dat he, als je kleren te groot beginnen te worden. Heerlijk vond ik dat altijd!
@Inge: mocht je het nog lezen: een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan, maak maar lekker veel foto's en hou je niet te veel bezig met de lijn. Dat komt daarna wel weer
@TD: fijn dat je weer wat bent afgevallen! Het hoeft ook niet iedere week veel te zijn he, als het er maar langzaam maar zeker allemaal afgaat!
Hier gaat het even ietsje minder. Donderdagochtend vlaai gehad op het werk omdat een collega jarig was. Had voor mezelf besloten dat ik dat soort traktaties niet afsla, omdat het er toch maar 10 per jaar zijn, maar om een of andere manier voelde ik me er toch rot over en dan sla ik dus door met eten. Heb 's avonds nog een grote chocolate chip cookie, een suikerwafel, een bakje chips en een stukje ontbijtkoek gehad. Tja... En gisteren 's middags 2 kleine chocoladereepjes gehad en daarna 's avonds nog een housewarming hier thuis, wat natuurlijk ook niet handig is qua hapjes. Heb een stuk rijstevlaai, 4 toastjes met diverse kazen en wat komkommer en tomaat gehad.
Maar goed, nu is er natuurlijk nog het een en ander van die kazen over en we hebben nog 3 stukken vlaai over dus tja... En vandaag heb ik familiedag waar we ook alweer gebak krijgen en 's avonds uit eten gaan. Dadelijk zitten de kilo's die ik vorige week ben afgevallen er na deze week meteen weer aan joh
Anyway, ik ga proberen vandaag met mate te genieten en dan vanaf morgen weer wat strenger te zijn. Hopelijk is het volgende week weer wat droger en kan ik dus met de fiets naar het werk, dan heb ik tenminste wat beweging.
@Lindsya: ik probeer eigenlijk juist de light frisdranken te laten staan. Heb ik vroeger veel gedronken en toen had ik altijd last van hoofdpijn. Toen ik geen light meer dronk, ging de hoofdpijn ook langzamerhand weg. Misschien dat ik het wat ga combineren: soms light, soms niet.
@Reva: thanks, maar ik vind het zelf nog steeds niet echt een prestatie hoor. Ik denk echt dat dat een kwestie is van een totaal ander eetpatroon ineens en daardoor veel vocht kwijt. Hoe gaat het met jouw afvallen op dit moment?
@Fairytale: lastig is dat op kamp he? Wel knap dat je je eigen crackers hebt meegenomen!
@Schaapke: fijn is dat he, als je kleren te groot beginnen te worden. Heerlijk vond ik dat altijd!
@Inge: mocht je het nog lezen: een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan, maak maar lekker veel foto's en hou je niet te veel bezig met de lijn. Dat komt daarna wel weer
@TD: fijn dat je weer wat bent afgevallen! Het hoeft ook niet iedere week veel te zijn he, als het er maar langzaam maar zeker allemaal afgaat!
Hier gaat het even ietsje minder. Donderdagochtend vlaai gehad op het werk omdat een collega jarig was. Had voor mezelf besloten dat ik dat soort traktaties niet afsla, omdat het er toch maar 10 per jaar zijn, maar om een of andere manier voelde ik me er toch rot over en dan sla ik dus door met eten. Heb 's avonds nog een grote chocolate chip cookie, een suikerwafel, een bakje chips en een stukje ontbijtkoek gehad. Tja... En gisteren 's middags 2 kleine chocoladereepjes gehad en daarna 's avonds nog een housewarming hier thuis, wat natuurlijk ook niet handig is qua hapjes. Heb een stuk rijstevlaai, 4 toastjes met diverse kazen en wat komkommer en tomaat gehad.
Maar goed, nu is er natuurlijk nog het een en ander van die kazen over en we hebben nog 3 stukken vlaai over dus tja... En vandaag heb ik familiedag waar we ook alweer gebak krijgen en 's avonds uit eten gaan. Dadelijk zitten de kilo's die ik vorige week ben afgevallen er na deze week meteen weer aan joh
Anyway, ik ga proberen vandaag met mate te genieten en dan vanaf morgen weer wat strenger te zijn. Hopelijk is het volgende week weer wat droger en kan ik dus met de fiets naar het werk, dan heb ik tenminste wat beweging.
Gast- Gast
VMN> je kan echt wel zo'n dag hebben ALs je nu vandaag toch vlaai wilt nemen, neem dan een half stukje bijvoorbeeld? En bij uiteten gaan toch voor wat lekkers kiezen maar dan wel kijken naar wat gezonds wat er bij staat.
Dan kun je toch genieten maar met mate
Maar ben jaloers dat jij al zoveel kwijt bent....ik weet bij mij gaat het nu er ook wel weer af, maar weer zo langzaam bah. Maar goed er af is er af he
Dan kun je toch genieten maar met mate
Maar ben jaloers dat jij al zoveel kwijt bent....ik weet bij mij gaat het nu er ook wel weer af, maar weer zo langzaam bah. Maar goed er af is er af he
Gast- Gast
Haha ik weet wel dat je af en toe best een slechte dag kunt hebben, maar je moet er niet teveel achter elkaar hebben natuurlijk. Misschien inderdaad vandaag een half stukje nemen ofzo. Ik vind het namelijk stom om in mijn eentje geen vlaai te nemen tussen de hele familie die vlaai zit te eten. Bij uit eten hebben we drie opties: pannenkoek, kip met friet of kipreepjes in pittige saus met rijst en salade. Duidelijk welke het gezondst is natuurlijk, maar dat trekt me dus helemaal niet. Stom gedoe
Die 9,5 kilo die ik kwijt ben zijn niet van dit jaar he. Ik ben ooit 3 jaar geleden ofzo in totaal 17 kilo afgevallen en was dus nu weer 10 kg aangekomen. Die -9,5 is de tussenstand ten opzichte van mijn zwaarste gewicht ooit. Ik heb dat in mijn onderschrift gezet in plaats van de -2,5 om mezelf een beetje gemotiveerd te houden. Om in ieder geval niet uit het oog te verliezen dat ik nog steeds 10 kg kwijt ben ten opzichte van mijn zwaarste gewicht.
Maar jij gaat er ook komen hoor! Kilo's die je langzaam kwijt raakt, blijven vaak ook het langst weg, dus in die zin is dit alleen maar goed. En eigenlijk moet je ook vooral kijken naar je levensstijl. Dat die nu een stuk gezonder is, is al een winst op zich. Dat je er dan ook nog beetje bij beetje van afvalt, is alleen maar een extra voordeel
Die 9,5 kilo die ik kwijt ben zijn niet van dit jaar he. Ik ben ooit 3 jaar geleden ofzo in totaal 17 kilo afgevallen en was dus nu weer 10 kg aangekomen. Die -9,5 is de tussenstand ten opzichte van mijn zwaarste gewicht ooit. Ik heb dat in mijn onderschrift gezet in plaats van de -2,5 om mezelf een beetje gemotiveerd te houden. Om in ieder geval niet uit het oog te verliezen dat ik nog steeds 10 kg kwijt ben ten opzichte van mijn zwaarste gewicht.
Maar jij gaat er ook komen hoor! Kilo's die je langzaam kwijt raakt, blijven vaak ook het langst weg, dus in die zin is dit alleen maar goed. En eigenlijk moet je ook vooral kijken naar je levensstijl. Dat die nu een stuk gezonder is, is al een winst op zich. Dat je er dan ook nog beetje bij beetje van afvalt, is alleen maar een extra voordeel
Gast- Gast
He hallo!!
Elke keer als ik hier kom is er weer zoveel bijgeschreven!
Hier is alles prima, over 2 weken ga ik weer wegen! Ben zo benieuwd:-) Ik houd het nog steeds goed vol, qua sporten en qua eten, ben er echt blij mee!!
Gisteravond ben ik naar een try out van Jochem Myjer geweest, wat was dat lachen zeg, heb volgens mij een boel calorieën verbrand alleen door het lachen! Vanochtend ook weer lekker gesport en nu ben ik kapot, moet echt ff bijkomen, heb nieuwe sportschema's en die zijn behoorlijk intensief, maar over een uurtje ben ik wel weer boven Jan hoop ik;-)
Inge, fijne vakantie!!
Vergeet me nietje, dit is niet bedoelt als aanval ofzo, maar wat is er stom aan om geen taart te nemen terwijl de rest wel neemt? Ik denk dat mensen het alleen maar heel knap van je vinden en er niks geks van denken hoor!
Fairytale, knap dat je je eigen crackers hebt meegenomen op kamp:-) En je zat idd nog lekker laat op je post! Wat voor spel deden jullie? Een dropping ofzo?
Ik ga nu lekker lunchen met mijn vriend, duitse harde broodjes, heerlijk!!
Fijn weekend allemaal!! XxxxX
Elke keer als ik hier kom is er weer zoveel bijgeschreven!
Hier is alles prima, over 2 weken ga ik weer wegen! Ben zo benieuwd:-) Ik houd het nog steeds goed vol, qua sporten en qua eten, ben er echt blij mee!!
Gisteravond ben ik naar een try out van Jochem Myjer geweest, wat was dat lachen zeg, heb volgens mij een boel calorieën verbrand alleen door het lachen! Vanochtend ook weer lekker gesport en nu ben ik kapot, moet echt ff bijkomen, heb nieuwe sportschema's en die zijn behoorlijk intensief, maar over een uurtje ben ik wel weer boven Jan hoop ik;-)
Inge, fijne vakantie!!
Vergeet me nietje, dit is niet bedoelt als aanval ofzo, maar wat is er stom aan om geen taart te nemen terwijl de rest wel neemt? Ik denk dat mensen het alleen maar heel knap van je vinden en er niks geks van denken hoor!
Fairytale, knap dat je je eigen crackers hebt meegenomen op kamp:-) En je zat idd nog lekker laat op je post! Wat voor spel deden jullie? Een dropping ofzo?
Ik ga nu lekker lunchen met mijn vriend, duitse harde broodjes, heerlijk!!
Fijn weekend allemaal!! XxxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
VMN> ik zou het wel weten met die kipreepjes in die saus en rijst...lekker!
En die 9,5 vind ik dan nog knap hoor! Ik moet het nog zien te halen Maar kom er wel
Je hebt helemaal gelijk over die kilo's en gezondere levenstijl. Daar hou ik mij dan ook aan vast
Puk> Jochem is leuk! En veel plezier en eet smakelijk met je vriend
En die 9,5 vind ik dan nog knap hoor! Ik moet het nog zien te halen Maar kom er wel
Je hebt helemaal gelijk over die kilo's en gezondere levenstijl. Daar hou ik mij dan ook aan vast
Puk> Jochem is leuk! En veel plezier en eet smakelijk met je vriend
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: