Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 7 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk vr 27 mei 2011 - 23:51

He meiden,

Wat balen dat er sommigen hier stil staan of aankomen, frustrerend is dat he! Ik merk aan mezelf dat ik het heel fijn vind om niet zo vaak meer te wegen, dan kan het ook niet tegenvallen. En ik voel me op dit moment heel fijn bij gezond eten en goed sporten, zonder dat ik elke dag/week resultaat wil zien.

Misschien is het een idee voor de meiden die stilstaan of zelfs aankomen, eens te meten wat je omvang is, misschien raak je wel centimeters kwijt en geen kilo's, dat kan!

Verder gaat het hier prima, heb gisteravond een bakje zoute popcorn gegeten, heerrrlijk! Is soms zo lekker, ff zondigen;-) Vanmiddag ga ik met een vriendin ff de stad in en vanavond ook ergens wat eten, is altijd zo gezellig!

Dames, fijn weekend!! XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 7 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes za 28 mei 2011 - 0:00

appeltje schreef:
Antibes schreef:Bah, ja hoor, weer een kg erbij! =( Ik moet toch maar eens wat strenger gaan zijn!

Hou jij niet gewoon veel vocht vast? Drink je genoeg?

Dat is onderdeel van mijn strenger zijn, strenger qua regelmaat.. Ik drink soms zo twee liter water en soms haal ik een liter nog niet..

Regelmaat regelmaat regelmaat...... :face:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 0:30

Antibes schreef:
appeltje schreef:
Antibes schreef:Bah, ja hoor, weer een kg erbij! =( Ik moet toch maar eens wat strenger gaan zijn!

Hou jij niet gewoon veel vocht vast? Drink je genoeg?

Dat is onderdeel van mijn strenger zijn, strenger qua regelmaat.. Ik drink soms zo twee liter water en soms haal ik een liter nog niet..

Regelmaat regelmaat regelmaat...... :face:

Probeer anders ook minimaal een liter groene thee te drinken, dat werkt reinigend. Ik moet daar altijd veel van plassen. En de afvalthee van zonnatura (gezond gewicht) vind ik ook erg fijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik genoeg drinken ook heeeeel moeilijk vind!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 0:39

Ik had gister een mindere dag dus die vergeten we even Wink.

Vandaag onbeten met crackertjes met bio chocopasta niet echt gezond maar goed. Nu aan het lunchen met 2 boulogne broodjes met rauwe ham en sandwichspread. Tussendoor wordt smoothie en vanavond weet ik nog niet!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 2:38

Oh, gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was bij wie het even niet zo lekker gaat.
Ik hoop dat het volgende week weer beter gaat. Ik merk ook dat ik nu gewoon niet op de weegschaal wil gaan staan. En ik moet meer drinken, pff.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 3:26

Nou de meeting zit er op en heb mij netjes gedragen al zeg ik het zelf. Wel van alles geproeft, ook minder goede dingen :P Maar niet zoveel dat ik er vol van zit of zo.
Vanavond weer lekker op de fiets (hometrainer) en dan ben ik weer helemaal blij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sjors za 28 mei 2011 - 3:40

Ik kan jullie bijna niet bijhouden, er wordt echt veel gepost!
Dat stil blijven staan qua gewicht vind ik ook moeilijk, ik raak dan inderdaad vaak gedemotiveerd en dan gaat het al snel de verkeerde kant op. Ik heb wel het idee dat ik nu een knop om heb gezet en veel gemotiveerder ben dan de vorige keren, hoop dat het gaat helpen! Het is inderdaad gewoon een kwestie van doorzetten maar das wel moeilijk.
Ik heb vanmorgen de batterij van de weegschaal vervangen en kon het niet laten erop te gaan staan en ik was al 1.2 kilo kwijt, jeeeeeeeeeeej!! Very Happy

Dit weekend gaat lastig worden, vanavond heb ik een feestje en morgen gaan we op bezoek bij vrienden maar ben van plan wel streng te zijn voor mezelf. Ik ben vanavond de bob, dan kom ik in ieder geval niet in de verleiding om aan de drank te gaan!
Volgende week gaan we op vakantie, dat zal ook wel moeilijk worden.... Maar als ik die week goed doorsta kan ik alles aan Wink. Ga gewoon veel zwemmen en wandelen.
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 4:14

Ik vind je jurkje echt heel leuk, Fairytale!! Dat staat mij echt niet met mn dikke pens Sad

Hier gaat het niet goed, dus ik wens jullie alleen succes en vind het nog steeds knap hoe jullie bezig zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 4:21

Reev> hoe komt het dat het niet goed gaat?

Gast
Gast

Bericht  Juul za 28 mei 2011 - 7:14

Hey meiden!

Voor wie even stilstaat of aangekomen is, balen is dat he?
Maar geef de moed niet op.

Ik ben nu redelijk op weg, alleen worden lekkere dingen zoals friet, pizza of nachochips Wink
Van de week ging iemand in de trein met een frietje tegenover me zitten. Toen had ik het wel even moeilijk!
Hoewel ik het tot nu toe goed vol hou heb ik wel zoiets van als ik me een keer laat gaan o dat ik me niet meer in kan houden,
nja jammer en morgen weer verder.

Heel af en toe moet je er ook wel eens aan toe geven. Ik ben echt een type die zich anders helemaal gek kan maken Wink

Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Lindsya za 28 mei 2011 - 22:04

Goedemorgen,

Puk, ik weeg mezelf één keer per week en meer ook niet. Ik denk dat het ook niet heel goed helpt om meerder keren op de weegschaal te gaan staan.

Juul, ik eet ovenfriet, zijn best lekker dus misschien moet je die een keer proberen.

Anti (ik ben even je naam verder kwijt), balen dat je een kilo ben aangekomen.

Hopelijk gaan we allemaal een goede week in om af te vallen. Ik weeg mezelf pas volgende week zondag weer voor het eerst, hopelijk ben ik weer wat afgevallen.

Fijne zondag.

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx za 28 mei 2011 - 22:38

Dat jurkje kleed juist heel mooi af. Dus ideaal.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 22:45

Goedemorgen!

Meiden, vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen! We gaan ervoor! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Minx za 28 mei 2011 - 23:44

Vandaag word waarschijnlijk niet een hele goede dag. Ouders zijn morgen 25 jaar getrouwd dus vandaag een feestje.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  applestar zo 29 mei 2011 - 0:19

Hello allemaal!

Heb eindelijk wat tijd gevonden om te reageren.
Hier eigenlijk niet zo heel veel bijzonders te melden. Ben alweer een stuk opgeknapt alleen blijf nog steeds erg misselijk dus erg veel eet ik nog niet.

Mijn eetlijstje tot nu toe:
Ont: 1 boterham met filet american
Td: 3 koppen thee en een flesje water
Moet nog even lunchen =)

Ik ga mij morgen ochtend wegen en dan hoop ik het afvallen weer goed te kunnen oppakken.

Ik zie er dat al een aantal paginas zijn verwijderd omdat het er al heel veel waren. We kletsen hier gewoon te veel Wink

@TGR: mijn plan is dan om ook op dat gewicht te blijven. Hoe? Door gezond en met mate te blijven eten en door te sporten. Ik hoop ook dat ik mijn eetpatroon/stijl helemaal kan omgooien.

@may: ik ben wel een aantal keer naar de dieetiste geweest en ik heb het als postief ervaren. Ze gaf veel tips en hiel mij om mijn eetgewoontes te veranderen. Bij mij ging het wel om het afvallen maar mocht ik een keer niet zijn afgevallen was dat ook niet erg.

@antibes: jij hebt wel lekkere dingen gekocht zeg!

@appeltje: wat goed dat je de taart hebt afgeslagen!

@inge: jeetje zeg! Dat is zeker schrikken. Hoe gaat het nu met je moeder?

@puk: Dat is nog eens een leuk ‘foutje ‘ super meid!

@lind@: welkom hier!

@liv: balen dat je in een dipje zit! Hopelijk kom je er snel weer uit

@theedoosje: Jee toch wat eraf! Jou taart ziet er wel super lekker uit!

@lindsya: Gewoon blijven doorgaan. Iedereen heeft wel eens een periode dat je stil blijft staan.
Je lichaam heeft dan de behoefte in meer voedingsstoffen. Wat je ook kan doen is 1 maaltijd ‘ gewoon’ eten ( niet een Sonja bakker maaltijd ) en daarna weer wel. Dan heeft je lichaam even zijn behoefte aan voedingsstoffen gehad en dan heb je grote kans dat je gewicht daarna weer minder wordt.

@fairytail: Mooie jurk!

@sjors: wat fijn dat je 1.2 kg kwijt bent! super meid!

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 1:33

Fairytale schreef:Vandaag word waarschijnlijk niet een hele goede dag. Ouders zijn morgen 25 jaar getrouwd dus vandaag een feestje.

Lekker van genieten smile Die dagen mogen er ook zijn. Ga je de dag er na weer wat strenger zijn smile Gefeliciteerd trouwens smile

Applestar: Ja hij was ook erg lekker! Fjn dat je wel wat opgeknapt bent. Balen alleen dat je nog misselijk bent.

Gast
Gast

Bericht  Schaapke zo 29 mei 2011 - 3:32

Ik ben nu ook een beetje slecht bezig...we gingen gourmetten bij m'n schoonouders. Heb me niet helemaal vol gegeten, maar wel wat sausjes en op. Daar baal ik dan wel een beetje van...
Vanmiddag wezen winkelen voor vriend en toen nog een ijsje op Embarassed, we konden het niet weerstaan.
Morgen weer vol goede moed aan de shakes en de repen!!!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Inge zo 29 mei 2011 - 6:52

Even kort berichtje...
Ik was vanmorgen gewoon aangekomen :o snap er niks van, want heb hele goede dagen gehad... Baal er echt gruwelijk van. Zou kunnen komen omdat ik gister te weinig gedronken heb maar kom je daar 0,6 kilo van aan :'(

Vandaag met mijn vriend en een vriendin naar de efteling geweest. Had voor ontbijt en lunch volkoren puntjes gekocht en daar 4 van op en overdag niks slechts gegeten... net lekker tapas gegeten :p

Eetlijstje, niet super goed maar ach
O; 1 volkoren puntje met kipfilet
T; 1 volkoren puntje gebakken ei
L; 1 volkoren puntje ei en 1 volkoren puntje kipfilet
T; fruit
D; broodjes met aioli, 2 gehaktballetjes in pittige tomatensaus, 1 kipkluifje, 3 pepertjes met roomkaas, 2 botjes spareribs, champignons in knoflook en een goddelijk goddelijk heerlijk toetje.... een pannenkoek licor 43 met slagroom, kaneelijs en wat brokjes pure chocola.
Verder nog te weinig gedronken (ongeveer 1,5 liter) dus zit nu aan een 1/2 L groene thee

@applestar, het gaat wel met mijn moeder... niet super. ze voelt zich nog niet goed. hopelijk gaat het snel beter
sorry dat ik verder niet op iedereen reageer, ben verschrikkelijk moe.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 7:10

Inge dat geeft nks dat je niet op iedereen reageert. Snap dat je moe bent.
Balen dat je bent aangekomen zelfs terwijl je zo goed bezig bent. Ik kan mij niet voorstellen dat je aankomt van te weinig drinken?

Leuke dag gehad in de efteling?

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 29 mei 2011 - 8:56

Hoi meiden,

Is goed als ik met jullie mee blijft schrijven? Hopelijk is het goed.

Inge, balen dat je aangekomen ben. Ik zou niet durven zeggen of het komt door te weinig drinken. Was het druk in de Efteling? Lekker uitrusten.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Inge zo 29 mei 2011 - 9:09

Naja aankomen aankomen, ik schommel de hele week al in gewicht.
Maandag woog ik opeens weer 102,2 en donderdag 101,8 vrijdag 101,1 en vandaag weer 101,8
snap er niks van omdat ik mij er keurig aan hou en niks extra's genomen heb, op vandaag na dan :p
efteling was niet super super druk... wachttijden waren niet super lang dus dat was wel fijn...
ga nu snel slapen smile
truste meiden, morgen klets ik weer langer denk
vanaf morgen zitten we 2 weken in verbouwing, badkamer wordt eruit gesloopt en vervangen (eindelijk een bad :p)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Juul zo 29 mei 2011 - 9:43

@Linsdya, ja die moet ik zeker over een tijdje een proberen. Als ik weer aardappelen mag dan ga ik het eens testen Wink

@Inge; balen van het schommelen. Ik had het eergisteren ook dat ik juist een halve kilo aan was gekomen. Toen had ik ook veel te weinig gedronken. Gisteren weer genoeg veranderen, dat resulteerde in een kilo eraf! Slaap lekker.

Net heerlijk 12 km gewandeld! Voelde erg goed.
Alleen pijnlijke voetjes dus maar wandelschoenen overwegen!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Minx zo 29 mei 2011 - 20:59

hoi hoi,

gister een best slechte dag gehad. maar wel lekker van genoten. Een stuk of 3 bitterballen, een plakje cake en een warm chocolade notentaartje met een bolletje vanilleijs.

Feest was in het café van vrienden van mijn ouders. Die er dus ook waren. Samen met hun kinderen (dochter is vriendin van oudste broertje en zoon beste vriend van mijn jongste broertje). Helaas hadden ze maar 1 iemand kunnen vinden die achter de bar kon werken dus moesten ze zelf ook nog werken. Mijn broertjes zijn dus ook een tijdje achter de bar gegaan. Iedereen die was uitgenodigd is ook gekomen + nog een vriendin van vroeger van mijn moeder die ze eigenlijk niet meer spreekt. Die had gehoord dat het feest was en had zoiets ik ga spontaan langs echt super leuk. Feest zou om 7 uur afgelopen zijn dat is net niet gelukt :P. Om half 9 kwart voor 9 was iedereen daar weg. Omdat we nog wel moesten eten zijn we met 2 ooms en tantes + neefje en nichtjes. Ouders broertjes, en ook de eigenaren van het cafe + de barvrouw nog uit eten geweest. Uiteindelijk was ik om kwart over 12 thuis. Vriend had het wel een beetje gehad die was een half uurtje eerder al weg gegaan.

Gelukkig waren er ook nog "goede" hapjes. Ik vind ei met rookvlees heel erg lekker dus daar nog wat van gehad en natuurlijk ook de nodige wijntjes. Maar wel een topfeest.

Vanochtend om 8 uur ging de wekker. Die ik tot 5 voor half 9 heb uitgedrukt. Toen mijn bed uit tanden gepoetst en naar de orthodontist geweest. Ik had namelijk mijn beugel los getrokken. Ben nu wel een soort van best brak dus maar een grote hoeveelheid fruit gehaald. Dus vandaag weer ff heel streng net als de rest van de week.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  L!ND@ ma 30 mei 2011 - 3:32

Hey meiden, hier was ik ook weer. Ik ben vanaf vandaag aan de lijn. Ik ben nu niet bewust een dieet aan het volgen, maar pas eerst mijn eetgewoontes aan. Ik wil eerst eens zien hoe ver ik daarmee kom. Ik ben heel slecht in het drinken van water en fruit eten, dus daar moet ik me echt toe zetten. Net even de supermarkt in geweest om "gezonde" producten te kopen. Voelt best fijn! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vandaag een best stuk taart heb gegeten, maar kom op.....als je zelf jarig bent geweest, ga je toch zeker je eigen traktatie niet overslaan? Ik heb trouwens iets ongelooflijk stoms gedaan!!! Ik ben me vergeten te wegen Embarassed Niet erg handig als je je gewicht wilt bijhouden hahaha! Nou ja, morgenochtend dan maar even op de weegschaal staan.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  L!ND@ ma 30 mei 2011 - 3:37

Is ook wel even leuk als ik op anderen reageer Wink

@ Lindsya Leuk dat je ook mee komt kletsen, ik ben zelf ook net begonnen.
@ Inge, wat vervelend dat je zo schommelt zeg! Wat voor een dieet doe jij? Wat ik ooit ergens gelezen heb, is dat je sowieso iedere dag een ander gewicht kunt hebben, dus op zich lijkt het me niet heel raar. Ik wil zelf in ieder geval niet elke dag op de weegschaal gaan staan. Ik denk dat ik daar erg snel gefrustreerd van zou raken. We wonen trouwens dicht bij elkaar in de buurt zeg!
@Fairytale Dat was een leuk feestje zo te lezen! Hoe was het bij de ortho? Beugel weer gerepareerd?
@ Juul 12 km....Pffff! Knap hoor!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: