Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Schaapke wo 1 jun 2011 - 22:05

Aaaaah, wat leuk Liv! Gefeliciteerd, speciaal gevoel is dat hè, om tante te worden?

Ik heb de rest van de foto's, fairy, Liv en antibites (dacht ik), gemist hoor...Ze waren ook zo snel weer weg...Misschien nog een keer plaatsen of even PM'en? Ben toch wel heel benieuwd naar jullie!

Hier vandaag weer begonnen met een shake en vriend is nu even een appeltje aan het schillen.

@ Puk: Ik dacht inderdaad al te zien dat je lang bent, ik ook! Ik weeg alleen 8 kilo zwaarder.
We gaan 4 dagen naar Terschelling met kamp, ik ben zó benieuwd, niet alleen hoe het gaat met de kinderen, maar ook met mezelf. Heb namelijk heel erge heimwee...stom hè?

Dat was het weer even voor vandaag, ik wacht nu op mijn ouders, want we gaan met z'n vieren fietsen.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes wo 1 jun 2011 - 22:21

Het is Antibes, zonder die extra it! angel
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:25

Zo en nu ga ik lunchen met vriend, en daarna weg met mijn ouders. Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 1 jun 2011 - 22:26

Dit ben ik nu, 1.81 en 94 kg (kan zijn dat ik hier paar kg minder ben, weet het niet exact, varieer nogal in gewicht maar zal rond de 90 zijn):

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 IMG_0038-1
Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Naamloos-7

En ik wil weer naar de 75-80 kg uiteindelijk, hier woog ik 75:

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Monaco_11-1

En DIK dat ik me toen voelde! Echt zó zonde, want ik had een prachtig figuur toen... Cry Maar was toen net in een jaar ruim 10 kg aangekomen vanaf dit:

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Xandra
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:29

Schaapke, mijn foto staat er met een link. Ik weet niet hoe ik hem er anders op moet zetten. Veel plezier met het schoolkamp! Ik ben 2 weken geleden meegeweest met groep 7/8 en het is zo leuk!

Inge, goed zo! Het gaat weer de goede kant op!

TD, hij werd inderdaad wel gemeten. Ik heb ook weleens gehoord dat het niet meer gedaan werd, maar toch is hij wel gemeten. Veel plezier vandaag!

Antibes, ik vind jou altijd een leuke en knappe meid om te zien! Hoe krijg ik m'n foto in dit scherm? Help!

Ik vind de Mac helemaal niet zo lekker. Dan haal ik liever iets bij het cafetaria dan dat ik iets bij de Mac ga halen. In mijn woonplaats hebben we een Mac en ik ben er sinds de 7 maanden dat ik hier woon misschien 1x geweest. Ik ben vanmorgen weer op de weegschaal geweest. In totaal is er nu 900 gram af. Ik ga ook weer de goede kant op!

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 1 jun 2011 - 22:35

Als het links zijn [img ] ervoor en [/img ] erachter (maar dan alles aan elkaar en niet die spatie voor het tweede haakje dus!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 1 jun 2011 - 22:36

Antibes, ik vind jou echt een mooie meid. Ook nu nu je wat zwaarder bent vind ik je mooi. Je lichaam is mooi in verhouding. Heel zonde dat je je toen te dik voelde

Theedoosje fijne dag!

Ik ga genieten van de zon Very Happy

Liv, netjes zeg 900 gram eraf, goed bezig... tja ik mac eigenlijk bijna nooit maar altijd als ik langs een mac rij/loop denk ik lekker mac Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes wo 1 jun 2011 - 22:42

Heb net jouw foto gevonden Liv! Ook een leuke meid! En ook qua figuur nog prima in verhouding.. =) Daar hebben we allemaal wel geluk mee hoor...

Pfff, nu ik toch in die oude doos aan het zoeken ben, ook uit mijn 75 kg periode:

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Xan_-_St_Marguerite_3

Een GEVECHT dat mijn moeder moest voeren om me uberhaupt in die bikini, laat staan op de foto te krijgen.. Snifff, zat echt iets fout tussen mijn oren toen.. Sad

Laatst aangepast door Antibes op wo 1 jun 2011 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:43

Weg!

Laatst aangepast door _Liv op do 2 jun 2011 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:43

Jeeej! Alleen nu is hij weer zo groot, haha! Ik haal hem wel weer weg.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:44

Jammer!

Laatst aangepast door _Liv op do 2 jun 2011 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:46

Antibes, bedankt voor het compliment!

De onderste foto is alweer 4 jaar geleden (2007).

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:48

Antibes schreef:Snifff, zat echt iets fout tussen mijn oren toen.. Sad
Niet rot bedoelt hoor wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat jij je toen net zo "dik" zag als dat je jezelf nu ziet... Als je over een paar jaren 120 kilo zou zijn zou je naar je 90 kilo van nu ook terug kijken met dat gevoel. Je bent echt goed in verhouding en ziet er echt niet zo zwaar uit hoor. Het is maar een getal op de weegschaal, je ziet er prachtig uit.

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 1 jun 2011 - 22:48

_Liv schreef:En op deze foto was ik 72 kilo. Daar wil ik uiteindelijk wel weer naartoe!

Dat is een hele mooie foto inderdaad! Mooi figuur ook zeg! Ik houd niet zoveel borst meer over vrees ik, als ik echt 15 kg kwijt ben straks.. Maja, kan niet alles hebben.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes wo 1 jun 2011 - 22:51

Purple schreef:
Antibes schreef:Snifff, zat echt iets fout tussen mijn oren toen.. Sad
Niet rot bedoelt hoor wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat jij je toen net zo "dik" zag als dat je jezelf nu ziet... Als je over een paar jaren 120 kilo zou zijn zou je naar je 90 kilo van nu ook terug kijken met dat gevoel. Je bent echt goed in verhouding en ziet er echt niet zo zwaar uit hoor. Het is maar een getal op de weegschaal, je ziet er prachtig uit.

Dat zou best kunnen inderdaad... =( Maar laat ik dat maar niet gaan uitproberen!! nerd

Ik werk wel ook aan mijn zelfbeeld hoor, want ik besef dat ik me nu ook echt af en toe walgelijk enorm voel, terwijl dat écht wel meevalt. Ik ben te zwaar, ja, maar wel hooguit 20 kg te zwaar. Meer zou ik echt niet af moeten vallen en 20 kg zou natuurlijk niet van slank - walgelijk dik moeten zijn.. Rationeel snap ik ook wel dat dat niet klopt...

En ik ga al vooruit wat dat betreft. Ik vind me nu af en toe ook "best meevallen", het is niet dat ik me constant vet voel.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:53

Ik hoop ook dat ik m'n 80E gewoon kan houden. Op die foto heb ik ook gewoon 80E en dat heb ik nu nog steeds. Op die foto vond ik mezelf echt mooi. Ik weet nog dat mijn vriend die foto maakte. Het was gewoon een topvakantie met m'n vriend, ouders en familie. Deze zomer gaan we weer. Alleen ben ik wel veel zwaarder. Ik hoop dat gevoel van toen wel een beetje terug te krijgen.

In principe was ik toen ook nog "te dik," Ik ben 1.68m en was toen 72 kilo. Het lukte gewoon niet om meer af te vallen. Ik stond al weken stil.

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 1 jun 2011 - 22:56

_Liv schreef:Ik hoop ook dat ik m'n 80E gewoon kan houden. Op die foto heb ik ook gewoon 80E en dat heb ik nu nog steeds. Op die foto vond ik mezelf echt mooi. Ik weet nog dat mijn vriend die foto maakte. Het was gewoon een topvakantie met m'n vriend, ouders en familie. Deze zomer gaan we weer. Alleen ben ik wel veel zwaarder. Ik hoop dat gevoel van toen wel een beetje terug te krijgen.

In principe was ik toen ook nog "te dik," Ik ben 1.68m en was toen 72 kilo. Het lukte gewoon niet om meer af te vallen. Ik stond al weken stil.

Hmm, ik vind dat je echt niet misstaan.. Ik zou ook niet denken dat je toen te zwaar was. Niet superslank, maar gewoon een normaal postuur toch? Ik zou denken dat je een BMI van 23 zou hebben daar ofzo, 65 kg ofzo...

Nogmaals: lang leve goede verhoudingen!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 0:08

Haha! Daarom! cheers

Gast
Gast

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 0:40

zijn ze weer
Ik tegen de 90 kg vorige week woensdag
knip
Ik 77 kg, nog steeds te zwaar volgens mijn bmi maar daar wil ik echt weer heen.
knip

en over bh maat. Ik heb eigenlijk al jaren 75/80 D ligt er ff aan hoe dik ik ben. Heb op dit moment een 75D aan van de honkemoller alleen dat model zit me toch niet helemaal top meer. Een 80 trek ik uit met shirt en al en een 75 zijn de cups niet goed die prikken. Ben nu ook maar over gegaan op bh's van esprit. Wel wat duurder maar zit 10 keer beter.

Laatst aangepast door Fairytale op do 2 jun 2011 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 3:37

Wat leuk om alle foto's te zien!

Ik heb er wel een paar gemist Sad

@ Inge: wat ben jij mooi! Je hebt echt een sprankelende uitstraling (klinkt ontzettend Gerard Joling maar het is zo).

@ Puk: ook al zo mooi, onwijs mooie foto ook!

@ Fairy: op die tweede foto vind ik jou echt helemaaaaal niet te zwaar, soms geeft dat bmi zo'n verkeerd beeld. Vind jou erg mooi.

@ Antibes: ik vind jou ook erg mooi. Je bent trouwens wel echt superslank geweest. Zo slank ben ik nooit geweest volgens mij :P

@ Liv: jou heb ik gemist Sad edit: zie hem nu staan, jij bent ook mooi! mooi figuurtje, zou ik ook willen!

@ Schaapke: jij ziet er heel lief uit! Vind jou ook een hele mooie uitstraling hebben.

Leuk om te zien wie er allemaal meekletst, echt leuk om een beeld te hebben van iedereen Very Happy. Ik heb ook bh maat 80 E. Heb ik al een hele lange tijd ook toen ik slanker was. Gelukkig want ben er wel blij mee Wink

Ik heb een paar foto's. Ben erachter gekomen dat ik eigenlijk amper foto's heb waar ik helemaal op sta :shock:

Foto's weg!

Laatst aangepast door appeltje op do 2 jun 2011 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 3:44

97 kilo op die foto met die zwarte jumpsuit joh?
Damn, dat zou je echt niet zeggen als je jou zo ziet! 97 klinkt zwaar maar zo zie jij (net als Antibes) er echt niet uit hoor!

Gast
Gast

Bericht  Schaapke do 2 jun 2011 - 3:45

Wat een stel leuke meiden zijn we toch bij elkaar! We zijn allemaal niet echt blij met ons zelf, maar we mogen er wel zijn, vind ik!

@ Antibes: sorry, dat ik je nick verkeerd spelde, zal t niet meer doen! angel
Kan het zijn dat ik je van het vorige forum 'ken'? Toen had je wel een andere naam....toch?

@ Applestar: wat een lief compliment, dank je!

@ all: ik ben net 3 uur, 38 kilometer wezen fietsen...pfff, ben er nu wel even klaar mee, haha! Maar wel weer goed voor de calorietjesss!

Dat was het weer, tot snel allemaal!

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 3:45

Antibes schreef:Snifff, zat echt iets fout tussen mijn oren toen.. :(En ik ga al vooruit wat dat betreft. Ik vind me nu af en toe ook "best meevallen", het is niet dat ik me constant vet voel.
Dat ben je in ieder geval goed bezig! Very Happy Antibes, je bent zelfs zo heel mooi. Als je je mooi voelt ga je er ook mooier en zelfverzekerder uit zien hoor! smile

Laatst aangepast door Purple op do 2 jun 2011 - 3:46; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Schaapke do 2 jun 2011 - 3:45

Purple schreef:97 kilo op die foto met die zwarte jumpsuit joh?
Damn, dat zou je echt niet zeggen als je jou zo ziet! 97 klinkt zwaar maar zo zie jij (net als Antibes) er echt niet uit hoor!

Ik vind ook dat meetelt hoe je jezelf voor de dag brengt: make-upje, haren, sieraden, kleding. Dat werkt zó mee....

Schaapke
Prater
Prater

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 3:48

Schaapke schreef:Ik vind ook dat meetelt hoe je jezelf voor de dag brengt: make-upje, haren, sieraden, kleding. Dat werkt zó mee....
Inderdaad. Als je weet wat (en hoe) je moet dragen kan je er heel goed uit zien.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: