Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Zaterdag 2 juli: Vergeet-me-nietje TD
Zondag 3 juli:TD
Zaterdag 9 juli: TD, Oasis
Zondag 10 juli: TD, Oasis
Zaterdag 16 juli: TD, Oasis
Zondag 17 juli: TD, Oasis
Zaterdag 23 juli: Oasis
Zondag 24 juli: Oasis
Zaterdag 30 juli: Vergeet-me-nietje, TD, Oasis
Zondag 31 juli: Vergeet-me-nietje, TD, Oasis
Ik kan vaak genoeg Update over sport, eten, ect doe ik morgen .
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Fairy> heb jij ook meegelopen? EN hoeveel km? Ik zag het op tv, echt heftig en emotioneel inderdaad. Maar wel mooi dat mensen dit doen.
Gast- Gast
Fairytale, ik kan me voorstellen dat dat heftig is, maar het is ook een hele mooi prestatie! En daar moet je trots op zijn!
TD, jij bent lekker fanatiek bezig. Ga zo door!
Ik heb vandaag een studiedag van de stichting waar ik werk. Als het goed is, is Schaapke daar ook. Misschien zie ik haar wel.
TD, jij bent lekker fanatiek bezig. Ga zo door!
Ik heb vandaag een studiedag van de stichting waar ik werk. Als het goed is, is Schaapke daar ook. Misschien zie ik haar wel.
Gast- Gast
Liv dank je wel
Leu kdat schaapke er ook is vandaag:) Wat moet je doen vandaag?
Leu kdat schaapke er ook is vandaag:) Wat moet je doen vandaag?
Gast- Gast
Fairy lijkt me inderdaad heel heftig allemaal!
Liv wat leuk dat jullie elkaar misschien gaan ontmoeten!
Liv wat leuk dat jullie elkaar misschien gaan ontmoeten!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Vanmorgen woog ik 99,2 :-)
Zaterdag 2 juli: Vergeet-me-nietje, TD, Inge
Zondag 3 juli:TD, Inge
Zaterdag 30 juli: Vergeet-me-nietje, TD, Oasis, Inge (moet wel eerst werken tot 11u)
Zaterdag 2 juli: Vergeet-me-nietje, TD, Inge
Zondag 3 juli:TD, Inge
Zaterdag 30 juli: Vergeet-me-nietje, TD, Oasis, Inge (moet wel eerst werken tot 11u)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wat goed Inge! Je gaat echt mooi gestaag door!
May- Ratel
Hoi Meiden,
Theedoosje, ja dat is ook waar maar ik durf niet zo goed Een keertje mag het wel, klinkt lekker een vlaai. Zo jij ben actief geweest. ik wist niet dat die Wii-fit zo actief was, leuk.
VMN, misschien is dat toch een steuntje in de rug een diëtiste, dat je het nu allemaal braaf schrijf.
Puk, dan is het heel erg verleidelijk als je ouders naast een snackbar wonen met heerlijke ijsje. Dat is altijd leuk om te horen dat je goed je best doet. Ik kan ijs ook moeilijk weerstaan Ik volg het dieet van Sonja Bakker.
Inge, ik ga ook elke week naar de markt voor fruit en groente, is veel goedkoper dan in de supermarkt. Wat goed zeg onder 100 Hoe maak je die smoothies, als ik vragen mag?
May, sinds dat ik aan het dieeten ben vind ik echt alles lekker, ook dingen die vroeger helemaal niet lekker vond maar ik kan het gelukkig aardig ook weerstaan.
Ik heb sinds gisterenavond heftig kiespijn niet normaal. Ik mag pas morgen bij de tandarts komen, echt balen maar ja even door zetten. Ik ben helemaal sloom van de pijnstiller. Ik probeer wel zo goed als ik kan me dieet te volgen want helemaal niet eten is ook niks.
Groetjes
Theedoosje, ja dat is ook waar maar ik durf niet zo goed Een keertje mag het wel, klinkt lekker een vlaai. Zo jij ben actief geweest. ik wist niet dat die Wii-fit zo actief was, leuk.
VMN, misschien is dat toch een steuntje in de rug een diëtiste, dat je het nu allemaal braaf schrijf.
Puk, dan is het heel erg verleidelijk als je ouders naast een snackbar wonen met heerlijke ijsje. Dat is altijd leuk om te horen dat je goed je best doet. Ik kan ijs ook moeilijk weerstaan Ik volg het dieet van Sonja Bakker.
Inge, ik ga ook elke week naar de markt voor fruit en groente, is veel goedkoper dan in de supermarkt. Wat goed zeg onder 100 Hoe maak je die smoothies, als ik vragen mag?
May, sinds dat ik aan het dieeten ben vind ik echt alles lekker, ook dingen die vroeger helemaal niet lekker vond maar ik kan het gelukkig aardig ook weerstaan.
Ik heb sinds gisterenavond heftig kiespijn niet normaal. Ik mag pas morgen bij de tandarts komen, echt balen maar ja even door zetten. Ik ben helemaal sloom van de pijnstiller. Ik probeer wel zo goed als ik kan me dieet te volgen want helemaal niet eten is ook niks.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Mijn reactie is net dus niet geplaatst.
@ inge denk dat start to run moet lukken. Bij vragen kun je altijd mij vragen.
Vanochtend 90,6 met weegschaal die altijd te veel aangeeft en ontbijt op en nog slaapkleding aan. Dus waarschijnlijk wel onder de 90 .
De roparun heb ik niet gelopen dan was ik nu 4 kg lichter geweest haha, ben mee geweest als fysio. Wel heel gaaf hoor. Mijn eten gister was bijna goed. Ontbeten met een chocomuffin. lunch een zakje naturel chips. Toen op de coolsingel werd ik wat licht in mijn hoofd. Dus nog maar ff twee muffins bij gebrek aan wat anders gegeten. 's Avonds gebbq'd. Wel lekker maar niet heel goed haha. Oeps....
@all, is het voor de meeting misschien een idee om met zijn allen te gaan sporten in een park. Als ik dan mee kan wil ik wel een oefenschema maken. Moet lukken met mijn studie en werk haha. En daarna gaan picknicken met gezonde dingen oid.
@ inge denk dat start to run moet lukken. Bij vragen kun je altijd mij vragen.
Vanochtend 90,6 met weegschaal die altijd te veel aangeeft en ontbijt op en nog slaapkleding aan. Dus waarschijnlijk wel onder de 90 .
De roparun heb ik niet gelopen dan was ik nu 4 kg lichter geweest haha, ben mee geweest als fysio. Wel heel gaaf hoor. Mijn eten gister was bijna goed. Ontbeten met een chocomuffin. lunch een zakje naturel chips. Toen op de coolsingel werd ik wat licht in mijn hoofd. Dus nog maar ff twee muffins bij gebrek aan wat anders gegeten. 's Avonds gebbq'd. Wel lekker maar niet heel goed haha. Oeps....
@all, is het voor de meeting misschien een idee om met zijn allen te gaan sporten in een park. Als ik dan mee kan wil ik wel een oefenschema maken. Moet lukken met mijn studie en werk haha. En daarna gaan picknicken met gezonde dingen oid.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Thanks May... gaat idd de goede kant op... en -100 op vakantie dat doel is bereikt ga zondag op vakantie dus heerlijk :-)
Lindsay, wat vervelend die kiespijn, kiespijn is echt 1 van de vervelendste pijnen die er is Ik had een tijd terug ontsteking in wortelkanaal en kon alleen nog maar onder de koude kraan hangen en huilen, zo'n pijn had ik. Toen naar een noodtandarts geweest. Wat vervelend dat je pas morgen terecht kan. Probeer idd wel wat te eten, dingen als vla en soep, aardappelpurree en dat soort zachte dingen.
Ik maak smoothies met de blender en daar doe ik fruit in en dan magere yoghurt erbij. Erg lekker... Ik heb nu op; magere yoghurt/aardbei/banaan/kiwi, magere yoghurt/banaan/aarbei, magere yoghurt/meloen/aardbei/banaan, optimel vla perzik maracuja/aardbei/ananas/banaan, optimel drink/optimel yoghurt/aardbei/ananas/banaan. Eigenlijk gooi ik gewoon van alles er in haha :-)
Fairy, ik ga na mijn vakantie mij eens verdiepen in start to run
is sporten wel heel handig als we daarna gaan picknicken (dus sjouwen met allerlei lekkere gezonde dingen )
Ben nu aan het werk, zou om 14uur moeten beginnen maar werd gebeld of ik 12uur wilde beginnen, nu door tot 22uur en morgen 9-19 werken en dan donderdag een slaapdienst en dan dus lekker vrijdag vakantie :-)
Kom er alleen net achter dat ik 13juli een behandelplanbespreking heb van mijn mentorjongere en aangezien 12 juli weer mijn 1e werkdag na de vakantie is mag ik dat nu gaan doen, balen. (dus zocht even afleiding op het yesforum en ga nu weer verder )
Lindsay, wat vervelend die kiespijn, kiespijn is echt 1 van de vervelendste pijnen die er is Ik had een tijd terug ontsteking in wortelkanaal en kon alleen nog maar onder de koude kraan hangen en huilen, zo'n pijn had ik. Toen naar een noodtandarts geweest. Wat vervelend dat je pas morgen terecht kan. Probeer idd wel wat te eten, dingen als vla en soep, aardappelpurree en dat soort zachte dingen.
Ik maak smoothies met de blender en daar doe ik fruit in en dan magere yoghurt erbij. Erg lekker... Ik heb nu op; magere yoghurt/aardbei/banaan/kiwi, magere yoghurt/banaan/aarbei, magere yoghurt/meloen/aardbei/banaan, optimel vla perzik maracuja/aardbei/ananas/banaan, optimel drink/optimel yoghurt/aardbei/ananas/banaan. Eigenlijk gooi ik gewoon van alles er in haha :-)
Fairy, ik ga na mijn vakantie mij eens verdiepen in start to run
is sporten wel heel handig als we daarna gaan picknicken (dus sjouwen met allerlei lekkere gezonde dingen )
Ben nu aan het werk, zou om 14uur moeten beginnen maar werd gebeld of ik 12uur wilde beginnen, nu door tot 22uur en morgen 9-19 werken en dan donderdag een slaapdienst en dan dus lekker vrijdag vakantie :-)
Kom er alleen net achter dat ik 13juli een behandelplanbespreking heb van mijn mentorjongere en aangezien 12 juli weer mijn 1e werkdag na de vakantie is mag ik dat nu gaan doen, balen. (dus zocht even afleiding op het yesforum en ga nu weer verder )
Inge- Ratel
Op zich als je in een parkje zit dan hoeft het geen probleem te zijn. Leg je alles een beetje in de buurt en dan bewegen.
Minx- Lady Post-a-lot
Lindsya, wat vervelend van je kiespijn.
Fairytale, ik vind het wel leuk om te sporten, maar.. Sporten vind ik het fijnst met sportkleding aan en ik vind het niet prettig om in m'n sportkleding te eten. Al hoe wel.. Sporten is leuk!
Inge, super!
Ik heb me vanmorgen gewogen en weeg nog steeds 88,8. Er is niks af en er is niks bij. Ik vraag me alleen af hoe dat kan. Vandaag had ik dus die studiedag. Ik heb een workshop gevolg over opbrengst gericht werken bij rekenen/wiskunde in groep 4 en kansrijke combinatiegroepen. Schaapke had volgens mij niet eens door dat ik het was, haha! Op het laatst heb ik even naar haar gezwaaid. Ik wilde wel iets zeggen, maar ze was aan het bellen. Ik weet nu wel wie het is, haha!
Fairytale, ik vind het wel leuk om te sporten, maar.. Sporten vind ik het fijnst met sportkleding aan en ik vind het niet prettig om in m'n sportkleding te eten. Al hoe wel.. Sporten is leuk!
Inge, super!
Ik heb me vanmorgen gewogen en weeg nog steeds 88,8. Er is niks af en er is niks bij. Ik vraag me alleen af hoe dat kan. Vandaag had ik dus die studiedag. Ik heb een workshop gevolg over opbrengst gericht werken bij rekenen/wiskunde in groep 4 en kansrijke combinatiegroepen. Schaapke had volgens mij niet eens door dat ik het was, haha! Op het laatst heb ik even naar haar gezwaaid. Ik wilde wel iets zeggen, maar ze was aan het bellen. Ik weet nu wel wie het is, haha!
Gast- Gast
Ik ben niet zo voor een meeting met sporten. Ik zweet snel en stink dan ook en voel mij niet prettig. Dus nee liever niet.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik ben niet zo voor een meeting met sporten. Ik zweet snel en stink dan ook en voel mij niet prettig. Dus nee liever niet.
Hier ben ik het mee eens:) Ik ga liever ergens gewoon wat drinken/eten ofzo....
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Puk schreef:Theedoosje schreef:Ik ben niet zo voor een meeting met sporten. Ik zweet snel en stink dan ook en voel mij niet prettig. Dus nee liever niet.
Hier ben ik het mee eens:) Ik ga liever ergens gewoon wat drinken/eten ofzo....
+1, en dat kan je ook zo gezond maken als je zelf wilt . Maar zie het niet zitten om met rood hoofd (dat krijg ik van intensief sporten) en bezweet lichaam te picknicken ofzo haha..
Oasis- Ratel
Liv komt wel goed, vanzelf komt het moment dat er wel wat af gaat
gezond picknicken? of high tea?
gezond picknicken? of high tea?
Inge- Ratel
Ook prima . Ik weet mijn werkrooster nog niet dus kan er nog niet veel over zeggen helaas.
Minx- Lady Post-a-lot
Oeh high tea
Oasis- Ratel
Dat denk ik ook wel, Inge. Zo lang het er maar niet aan komt, vind ik alles goed.
Gast- Gast
dat is het belangrijkste idd :p
Inge- Ratel
Maar goed.. Even over die meeting. Ik moet gewoon even kijken. De aankomende weken heb ik het druk met afronden op school. En 16 juli gaan we op vakantie. En het ligt er ook een beetje aan waar het is.
Gast- Gast
Inge, klinkt lekker die smoothies. Ga ik ook eens proberen, bedankt. Vreselijk he die kiespijn, ik word er helemaal gek van. Ik heb teveel pijnstillers genomen nu heb ik ook nog last van mijn maag erbij, bah. Hopelijk is het morgen over. Werk ze nog.
Liv, ik ben ook ruim twee weken blijven hangen op hetzelfde gewicht en opeens was ik weer afgevallen. Hopelijk ga je ook weer afvallen hierna.
Morgen kan ik gelukkig naar de tandarts dus ik hoop dat ik snel van die pijn af ben.
Groetjes
Liv, ik ben ook ruim twee weken blijven hangen op hetzelfde gewicht en opeens was ik weer afgevallen. Hopelijk ga je ook weer afvallen hierna.
Morgen kan ik gelukkig naar de tandarts dus ik hoop dat ik snel van die pijn af ben.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Gezonde picknick en gewoon een voetbal/tennissetje mee.. Beweeg je ook..
Hier drukte drukte drukte! Vandaag naar World Press Photo geweest, lunchen, scriptie-en, bios, uit eten. Tussen de bedrijven door last minute me nog voor bestuur vereniging opgegeven.. Nu lekker slapen! =D
Lunch een clubsandwich en bolletje rabarberijs, avondeten een calzone (gelukkig weinig kaas en helft deeg laten liggen), wel nog ijsje en paar zure matjes van mijn zus gekaapt in de bios. Zo flauw, ik zomdig op zich te vaak, maar snoep alsnog VEEL minder dan normaal en toch val ik niets af. Kan ik net zoveel gewoon helemaal eten zoals ik at, want toen kwam ik ook niet meer aan...
Hier drukte drukte drukte! Vandaag naar World Press Photo geweest, lunchen, scriptie-en, bios, uit eten. Tussen de bedrijven door last minute me nog voor bestuur vereniging opgegeven.. Nu lekker slapen! =D
Lunch een clubsandwich en bolletje rabarberijs, avondeten een calzone (gelukkig weinig kaas en helft deeg laten liggen), wel nog ijsje en paar zure matjes van mijn zus gekaapt in de bios. Zo flauw, ik zomdig op zich te vaak, maar snoep alsnog VEEL minder dan normaal en toch val ik niets af. Kan ik net zoveel gewoon helemaal eten zoals ik at, want toen kwam ik ook niet meer aan...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik zal morgen even alles lezen en reageren.
Maar vandaag mijn eerste echte werkdag gehad sinds mijn dieet. En het is me 100% meegevallen, het is wel even zoeken naar de juiste eetmomenten icm cliënten maar kwam helemaal goed. En ook de mindere calorieën hebben geen effect gehad.
En net naar een feestje geweest, mijn eigen bakje rauwkost maar meegenomen, en terwijl de rest allemaal lekker aan de chips en de borrelhapjes en de alcohol zat, zat ik lekker met mijn glaasje water en bakje rauwkost haha.
En nu ga ik lekker slapen!
Maar vandaag mijn eerste echte werkdag gehad sinds mijn dieet. En het is me 100% meegevallen, het is wel even zoeken naar de juiste eetmomenten icm cliënten maar kwam helemaal goed. En ook de mindere calorieën hebben geen effect gehad.
En net naar een feestje geweest, mijn eigen bakje rauwkost maar meegenomen, en terwijl de rest allemaal lekker aan de chips en de borrelhapjes en de alcohol zat, zat ik lekker met mijn glaasje water en bakje rauwkost haha.
En nu ga ik lekker slapen!
May- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: