Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Hoi meiden,
Wat kletsen jullie veel, leuk. Vanaf maandag weer streng aan het dieet gehouden, dus ik hoop dat de weegschaal zondag wat minder aangeeft. Ik wil heel graag afvallen omdat ik geen leuke kleren kan vinden en mezelf er echt niet uit vind zien in badkleding. We hebben ook best veel feesten en moet ik regelmatig een gala/avond jurk en die zijn soms moeilijk te vinden. Na de bevalling is mijn buik gaan hangen dus hij zou niet helemaal meer strak en slank zijn maar ik probeer het gewoon. Het zit vooral bij mij op mijn buik en heupen. Tot mijn 20ste jaar was ik super slank, alleen toen ik ben gaan samenwonen en geen Nederlandse eten meer gaan eten ben ik dikker geworden.
Fairytale, leuk dat het feest geslaagd was en dat er ook goede hapjes voor jou waren. Ik heb geen voor en na foto van mezelf en ik heb ook geen facebook trouwens
Linda, welkom. Leuk dat je ook begonnen ben met lijn. Als het je lukt om op je voeding te letten, hoef je volgens mij niet perse een speciaal dieet te volgen.
Inge, klinkt lekker je courgette. Heeft die gesmaakt? Waar ga je naar toe op vakantie?
Appeltje, die zonnatura helpt dat echt een beetje? Waar kan je het kopen? Ik wil het ook weleens proberen. Goed dat je afgevallen ben.
Puk, goed dat je zo hard aan trainen ben geweest in de sportschool. Ik heb het ook een jaartje gedaan maar ben daarna gestopt. Ik wil graag wel weer bodypump lessen volgen maar volgens mij doen ze dat nergens hier in de buurt zonder lid te worden van een sportschool weer.
Schaapke, goed dat je afgevallen ben.
Groetjes
Wat kletsen jullie veel, leuk. Vanaf maandag weer streng aan het dieet gehouden, dus ik hoop dat de weegschaal zondag wat minder aangeeft. Ik wil heel graag afvallen omdat ik geen leuke kleren kan vinden en mezelf er echt niet uit vind zien in badkleding. We hebben ook best veel feesten en moet ik regelmatig een gala/avond jurk en die zijn soms moeilijk te vinden. Na de bevalling is mijn buik gaan hangen dus hij zou niet helemaal meer strak en slank zijn maar ik probeer het gewoon. Het zit vooral bij mij op mijn buik en heupen. Tot mijn 20ste jaar was ik super slank, alleen toen ik ben gaan samenwonen en geen Nederlandse eten meer gaan eten ben ik dikker geworden.
Fairytale, leuk dat het feest geslaagd was en dat er ook goede hapjes voor jou waren. Ik heb geen voor en na foto van mezelf en ik heb ook geen facebook trouwens
Linda, welkom. Leuk dat je ook begonnen ben met lijn. Als het je lukt om op je voeding te letten, hoef je volgens mij niet perse een speciaal dieet te volgen.
Inge, klinkt lekker je courgette. Heeft die gesmaakt? Waar ga je naar toe op vakantie?
Appeltje, die zonnatura helpt dat echt een beetje? Waar kan je het kopen? Ik wil het ook weleens proberen. Goed dat je afgevallen ben.
Puk, goed dat je zo hard aan trainen ben geweest in de sportschool. Ik heb het ook een jaartje gedaan maar ben daarna gestopt. Ik wil graag wel weer bodypump lessen volgen maar volgens mij doen ze dat nergens hier in de buurt zonder lid te worden van een sportschool weer.
Schaapke, goed dat je afgevallen ben.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke dames!!!!
Heb ook maar eens wat fotootjes opgezocht
Foto's foetsie
Hihi heb echt een zonnebril verslaving zoals je ziet.
Zodra de zon maar een beetje schijnt, hup dat ding op
Morgen lekker met vriendlief naar de outlet in Roermond, 's avonds eindelijk naar pirates 4.
Vrijdag lunchen met een oud collega en 's avonds feest.
Druk druk druk
Al met al ben ik nu in een week en 3 dagen 3,7 kilo kwijt. Vind het wel netjes, moet ook niet te snel gaan!
Geniet allemaal van het lange weekend dames!
Heb ook maar eens wat fotootjes opgezocht
Foto's foetsie
Hihi heb echt een zonnebril verslaving zoals je ziet.
Zodra de zon maar een beetje schijnt, hup dat ding op
Morgen lekker met vriendlief naar de outlet in Roermond, 's avonds eindelijk naar pirates 4.
Vrijdag lunchen met een oud collega en 's avonds feest.
Druk druk druk
Al met al ben ik nu in een week en 3 dagen 3,7 kilo kwijt. Vind het wel netjes, moet ook niet te snel gaan!
Geniet allemaal van het lange weekend dames!
Laatst aangepast door Juul op wo 1 jun 2011 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik haal foto's straks weer weg dus liever niet quoten
dit is begin 2009
knip
En dit is vorige week woensdag.
knip
Tot vorig jaar was ik nog steeds redelijk slank maar na mijn operatie ben ik zo'n 14 kg aangekomen :s
Zo meteen lekker een kopje thee drinken en nog meer met mijn nichtje wel zin in. Mooi weer dus wie weet terras
dit is begin 2009
knip
En dit is vorige week woensdag.
knip
Tot vorig jaar was ik nog steeds redelijk slank maar na mijn operatie ben ik zo'n 14 kg aangekomen :s
Zo meteen lekker een kopje thee drinken en nog meer met mijn nichtje wel zin in. Mooi weer dus wie weet terras
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hoi meiden!
Ik vind het een leuk idee van die foto's. Jullie zijn leuke meiden!
Nou, hier kom ik dan.
(het lukt me niet om de afbeelding hier te krijgen, hoe moet dat?)
Ook weg!
Ik vind het een leuk idee van die foto's. Jullie zijn leuke meiden!
Nou, hier kom ik dan.
(het lukt me niet om de afbeelding hier te krijgen, hoe moet dat?)
Ook weg!
Laatst aangepast door _Liv op do 2 jun 2011 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Schaapke schreef:Puk schreef:Leuk idee om foto's te plaatsen, ik heb nog nooit eerder een foto geplaatst op dit forum waar ik herkenbaar opsta, maar goed, eens moet de 1e keer zijn he;) Dit is een foto van de fotoshoot die ik 7 mei heb gehad.
Op de laatste 2 foto's ben ik op mijn zwaarst. Op de 1e foto was ik ongeveer 5-6 kilo kwijt. Ik vind alles aan mezelf eigenlijk te dik, maar het is wel redelijk in proportie allemaal, daarom schrikken anderen ervan als ik zeg hoeveel kilo ik weeg, ze verwachten het niet, zoveel.
Verder is hier alles prima, ik ga alleen kapot van de spierpijn, heb maandagavond iets te zware, nieuwe oefeningen gedaan, dus vanavond moet ik maar proberen mijn spieren los te trainen! Maar eerst komt er een vriendin van me eten, gezellig!
Hebben jullie nog leuke plannen met het lange Hemelvaartsweekend?
XxxX
Hai!
Ook al zo'n leuke meid! Ik vind het er echt aan liggen hoe je jezelf verzorgt en voor de dag komt. Make-upje, haren, sieraden. Daar besteed ik dan altijd wel veel aandacht aan. Ook zorg ik er altijd voor dat ik lekker ruik.
Hoeveel weeg je eigenlijk, Puk? En hoe lang ben je? Of zeg je dat liever niet?
Bij mij is het namelijk een beetje hetzelfde...ik heb alles ook aardig in proportie, waardoor ik gelukkig wel een vrouwelijk figuur heb. Dat scheelt wel, vind ik.
Ik ga niet zoveel doen tijdens het lange hemelvaartsweekend, moet veel doen aan mijn studie, moet namelijk een onderzoek inleveren. En ik ga veel slapen, want daarna ga ik met de kinderen van mijn groep 8 op kamp naar Terschelling...dus zal alle slaap nodig hebben!
En jij?
Liefsss
Ik ben 1.81 en weeg nu 116:)
Saai dat je moet studeren in het weekend, maar het is voor een goed doel! leuk dat je op kamp gaat met groep 8, hoelang gaan jullie? Alvast veel plezier....ik ga morgen niks doen, vrijdag met 2 vriendinnen winkelen, zaterdagavond naar Petticoat met mijn moeder, zondag relaxen met mijn vriend:)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Mooie foto's meiden! Zal morgen eens kijken of ik nog een foto van mij ergens kan vinden.
Gast- Gast
Flaaaaaaauw zeg, allemaal foto's plaatsen als ik er een dagje niet ben...
Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan foto's op mijn pc heb en PM's (Puk? Fairytale?) zijn welkom.. Ik ben heull nieuwsgierig namelijk!
Ik ben ook weer wat actiever van de partij, ben weer thuis (was bij mijn ouders) en dus weer verantwoordelijk voor wat er op mijn eigen bordje belandt. En ik twijfel of ik die weegschaal van mijn ouders wel geloof, volgens mij wijkt die af van de mijne (kan natuurlijk ook zijn dat mijne niet klopt, maar dat is om het even).
Morgenochtend dus maar weer op de weegschaal en dan ga ik er weer tegenaan! Morgen wel een verjaardagspicknick om vijf, dus dat zal wel raar avondeten worden, maar overdag zal ik braaf zijn.. =)
Ben net bij de Hunkemoller geweest en ik snap er niets meer van. Had eigenlijk altijd 90B (baaalen), toen vorig jaar hebben ze me in een 85C gepraat. En nu kreeg ik heel erg op mijn donder dat ik nog beter geen bh kon dragen dan wat ik nu aan had. Want omvang was te groot en cup te klein. Dus nu ben ik een 80D!! (en eigenlijk een 80E maar dat weigerde ik ivm toekomstig afvallen)
Wat hebben jullie voor bh-maat?
Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan foto's op mijn pc heb en PM's (Puk? Fairytale?) zijn welkom.. Ik ben heull nieuwsgierig namelijk!
Ik ben ook weer wat actiever van de partij, ben weer thuis (was bij mijn ouders) en dus weer verantwoordelijk voor wat er op mijn eigen bordje belandt. En ik twijfel of ik die weegschaal van mijn ouders wel geloof, volgens mij wijkt die af van de mijne (kan natuurlijk ook zijn dat mijne niet klopt, maar dat is om het even).
Morgenochtend dus maar weer op de weegschaal en dan ga ik er weer tegenaan! Morgen wel een verjaardagspicknick om vijf, dus dat zal wel raar avondeten worden, maar overdag zal ik braaf zijn.. =)
Ben net bij de Hunkemoller geweest en ik snap er niets meer van. Had eigenlijk altijd 90B (baaalen), toen vorig jaar hebben ze me in een 85C gepraat. En nu kreeg ik heel erg op mijn donder dat ik nog beter geen bh kon dragen dan wat ik nu aan had. Want omvang was te groot en cup te klein. Dus nu ben ik een 80D!! (en eigenlijk een 80E maar dat weigerde ik ivm toekomstig afvallen)
Wat hebben jullie voor bh-maat?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes, wat raar van je cupmaat. Hoe kunnen je borsten ineens zo gegroeid zijn? Vaak is het zo dat je borsten kleiner en strakker worden als je aan het afvallen bent. Ik heb altijd al een 80E gehad, ook toen ik 72 kilo woog. En op dit moment heb ik ook die cupmaat.
Gast- Gast
Aah jammer foto's gemist
Maar goed, her gaat het op zich wel redelijk. Alleen nu ongesteld dus heb al wat tarwekoekjes op en een bekertje roomijs Vandaag ga ik mij verder maar in houden
Straks ga ik met mijn ouders naar een jaarmarkt dus loop ik het er hopelijk weer af
Maar goed, her gaat het op zich wel redelijk. Alleen nu ongesteld dus heb al wat tarwekoekjes op en een bekertje roomijs Vandaag ga ik mij verder maar in houden
Straks ga ik met mijn ouders naar een jaarmarkt dus loop ik het er hopelijk weer af
Gast- Gast
Jammer dat ik foto's gemist heb
Ik zeg nog een keer plaatsen :p
Antibes, balen is dat... maar je hoort wel vaker van vrouwen dat borstmaat onwijs verschilt... bij mij verschilt het heel erg 95D of 95E
Lindsay, de gevulde courgette was echt heerlijk. Wij gaan naar Kenia op vakantie, 1,5week op safari
Gister drukke werkdag gehad... eerst van 15.00uur tot 18.15uur behandelplanbespreking van mentorjongere 1, toen snel koken en eten en 18.45 - 19.45 gesprek voogd mentorjongere 2... was vrij pittig al die gesprekken en daardoor is mijn middagtussendoortje er ook bij ingeschoten.
's avonds ging mijn werk naar de mac, ik had mijn eigen eten mee wat ik gegeten heb
O; 2 volkoren boterhammen halvarine 10+ kaas. 1/2 L zonnatura thee
T; kiwi. 1/2 L groene thee
L; 2 volkoren boterhammen halvarine 10+ kaas als tosti met een beetje ketchup. 1/2 L pu ert thee
T; 1 L water en heel veel kopjes groene thee tijdens de bespreking
D; zilvervliesrijst met gehakt groente en een beetje tomatenpuree
A; aardbeien
Ik zeg nog een keer plaatsen :p
Antibes, balen is dat... maar je hoort wel vaker van vrouwen dat borstmaat onwijs verschilt... bij mij verschilt het heel erg 95D of 95E
Lindsay, de gevulde courgette was echt heerlijk. Wij gaan naar Kenia op vakantie, 1,5week op safari
Gister drukke werkdag gehad... eerst van 15.00uur tot 18.15uur behandelplanbespreking van mentorjongere 1, toen snel koken en eten en 18.45 - 19.45 gesprek voogd mentorjongere 2... was vrij pittig al die gesprekken en daardoor is mijn middagtussendoortje er ook bij ingeschoten.
's avonds ging mijn werk naar de mac, ik had mijn eigen eten mee wat ik gegeten heb
O; 2 volkoren boterhammen halvarine 10+ kaas. 1/2 L zonnatura thee
T; kiwi. 1/2 L groene thee
L; 2 volkoren boterhammen halvarine 10+ kaas als tosti met een beetje ketchup. 1/2 L pu ert thee
T; 1 L water en heel veel kopjes groene thee tijdens de bespreking
D; zilvervliesrijst met gehakt groente en een beetje tomatenpuree
A; aardbeien
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
_Liv schreef:Antibes, wat raar van je cupmaat. Hoe kunnen je borsten ineens zo gegroeid zijn? Vaak is het zo dat je borsten kleiner en strakker worden als je aan het afvallen bent. Ik heb altijd al een 80E gehad, ook toen ik 72 kilo woog. En op dit moment heb ik ook die cupmaat.
Krijg net in het andere topic de uitleg dat 90B = 85C = 80D en dat het dus wel meevalt. Wellicht dat ik altijd al 80D had en nu naar 80E ben gegaan.. Ik weet niet meer wat ik had toen ik 75 kg woog eigenlijk, maar was toen ook 17 dus hoe relevant dat nu is... Maar ik heb nu één BH in 80E, twee in 80D en één in 85C meegenomen (die kan ik dan altijd qua omvang nog weer laten innemen).
Ze zitten naar mijn gevoel allemaal goed, en hopelijk heb ik nu ook wat ruimte qua cup en omvang als ik afval op mijn borsten..
Antibes- Ratel
Wow, Inge, wat goed! Je eigen eten mee naar de Mac!!! Zo sterk ben ik niet hoor.. :$ Supergoed!!
Ik woog hier vanochtend weer 94. Wel aangekomen dus, maar wel minder dan een kg en scheelt ruim een halve kg met de weegschaal van mijn ouders. Lesson learned: ik houd het bij één weegschaal voortaan!
Ik woog hier vanochtend weer 94. Wel aangekomen dus, maar wel minder dan een kg en scheelt ruim een halve kg met de weegschaal van mijn ouders. Lesson learned: ik houd het bij één weegschaal voortaan!
Antibes- Ratel
Ja inderdaad, niet op 2 weegschalen wegen Antibes
Jammer dat je bent aangekomen, maar minder dan een kilo valt wel mee
Inge> wat goed dat je je eigen eten gegeten hebt ipv de mac
Jammer dat je bent aangekomen, maar minder dan een kilo valt wel mee
Inge> wat goed dat je je eigen eten gegeten hebt ipv de mac
Gast- Gast
Ben alsnog 2 kg lichter dan mijn startgewicht (iets meer dan een maand geleden). Had natuurlijk liever iets meer verschil gezien, maar er is een dalende lijn en moet maar gewoon doorgaan. Ben ook niet heel streng geweest afgelopen maand, best vaak de fout in gegaan, even helemaal niet meer opgelet etc...
Nu weer verder dus!
Nu weer verder dus!
Antibes- Ratel
Ja daarom komt goed
Ik hoop dat het bij mij ook weer daalt verder.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja daarom komt goed
Vast wel! Mooi weer komende dagen, lekker groenten en fruit eten en niet teveel ijsjes!!
Antibes- Ratel
En weer weg!
Antibes, dat wist ik niet van die cupmaten. Weer iets geleerd!
Antibes, dat wist ik niet van die cupmaten. Weer iets geleerd!
Laatst aangepast door _Liv op wo 1 jun 2011 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!
Ik was ook exact 4040 gram als baby!
Ik was ook exact 4040 gram als baby!
Antibes- Ratel
gefeliciteerd! Ze hebben de lengte wel gemeten? Bij collega hebben ze niet gemeten en vertelden ze dat ze Dit niet meer deden. Wat leuk trouwens dat jullie de naam goed hadden
Antibes> idd ijsjes laten staan of anders een waterijsje of zo nemen en fruit en groentes
Antibes> idd ijsjes laten staan of anders een waterijsje of zo nemen en fruit en groentes
Gast- Gast
Liv gefeliciteerd.
Ja vond het ook wel sterk van mijzelf dat ik mijn eigen eten gegeten heb ipv mac... mac is zo lekker, tenminste van te voren vind ik mac heel lekker en na het eten van mac denk ik altijd "hmmmz was dit het nou" maar jummie toch zo lekker haha
Ow ik vergat helemaal te zeggen dat er vanmorgen eindelijk weer iets af was
100,8 woog ik vanochtend
Ja vond het ook wel sterk van mijzelf dat ik mijn eigen eten gegeten heb ipv mac... mac is zo lekker, tenminste van te voren vind ik mac heel lekker en na het eten van mac denk ik altijd "hmmmz was dit het nou" maar jummie toch zo lekker haha
100,8 woog ik vanochtend
Inge- Ratel
Herkenbaar gevoel Inge Al kan ik ook goed de Mac laten staan als anderen eten (heb ik tijd terug ondervonden met Eindhoven meeting;) ).
Oh je bent bijna onder de 100!
Oh je bent bijna onder de 100!
Gast- Gast
Inge schreef:Liv gefeliciteerd.
100,8 woog ik vanochtend
Almost theeeeeere!!!
En ik heb precies hetzelfde met mac, het ruikt lekker, als ik ga denken wat ik wil hebben dan klinkt alles even heerlijk en als ik het op heb denk ik ook van tjah, uh, eigenlijk weet ik wel lekkerdere dingen.. Raar is dat toch!
Antibes- Ratel
Yeaaahhh :p eindelijk weer wat afgevallen na 3weken stilstand
haha ja heel vreemd...
Ik vind de frietsaus heerlijk, de frietjes lekker, de hamburger lekker, kipnuggets heerlijk, big mac jummie... maar er zijn zoveel lekkerdere dingen toch heeft de mac een soort aantrekkingskracht haha... Maar idd er zijn zoveel dingen die lekkerder zijn
haha ja heel vreemd...
Ik vind de frietsaus heerlijk, de frietjes lekker, de hamburger lekker, kipnuggets heerlijk, big mac jummie... maar er zijn zoveel lekkerdere dingen toch heeft de mac een soort aantrekkingskracht haha... Maar idd er zijn zoveel dingen die lekkerder zijn
Inge- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: