Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 4:24

Ja hier ook. Deze week was ik echt goed bezig naar mijn idee maar vanmorgen gaf anders aan. Hoop toch dat hij morgen minder aangeeft Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 6:37

Theedoosje schreef:Ja hier ook. Deze week was ik echt goed bezig naar mijn idee maar vanmorgen gaf anders aan. Hoop toch dat hij morgen minder aangeeft Wink

Ik was de badkamer aan het poetsen (en nog meer in het huishouden Wink ) en dacht ik ga eens op de weegschaal staan omdat hij daar stond. Ben ik ineens toch bijna een kilo lichter dan vanmorgen :shock: Wink Ben dus erg benieuwd morgenvroeg.

Gast
Gast

Bericht  Phileine vr 27 mei 2011 - 6:43

Theedoosje schreef:
Theedoosje schreef:Ja hier ook. Deze week was ik echt goed bezig naar mijn idee maar vanmorgen gaf anders aan. Hoop toch dat hij morgen minder aangeeft Wink

Ik was de badkamer aan het poetsen (en nog meer in het huishouden Wink ) en dacht ik ga eens op de weegschaal staan omdat hij daar stond. Ben ik ineens toch bijna een kilo lichter dan vanmorgen :shock: Wink Ben dus erg benieuwd morgenvroeg.

Ik merk de laatste tijd ook vaak dat ik later op de dag lichter ben dan 's ochtends vroeg als ik nog niet gegeten heb. Maar laat op de avond ben ik dan juist weer veel zwaarder.

Hier gaat het goed, ben alleen zo misselijk dat het amper lukt om voldoende te eten. Maar ik probeer toch drie keer per dag te eten, al is het maar 1 boterham zoals vanmiddag bij de lunch. Ik ben overigens niet zwanger, het komt door medicatie Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge vr 27 mei 2011 - 6:45

Vervelend Vilein dat je zo misselijk bent.

Ik heb dat ook wel eens dat ik na ontbijt lichter was dan de ochtend... zit vast wel goed morgen met je gewicht Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 6:45

Vilein ik hoop dat je gauw opgeknapt bent.

Inge dat hoop ik wel :P

Gast
Gast

Bericht  Schaapke vr 27 mei 2011 - 9:54

Ik reageer nu vanaf mijn telefoon, maar wilde even melden dat ik wel meegelezen heb de afgelopen dagen, maar datk ik het zo druk gehad heb met school, dat ik geen tijd had om te reageren...sorry meiden!!

Het feestje van mijn vriendin was heel gezellig, heb als hapje lekker tomaatjes kunnen eten (die hadden ze speciaal voor mij neer gezet) en 's avonds een klein beetje macaroni en heel veel sla smile Prima opgelost!
Gisteren een matige dag gehad...ik ging wokken met een vriendin, heb wel al het gezonde gegeten; groente, vis van de plaat, maar wel véul! Dus vandaag een balans/strenge dag!

@TGR: ik sluit me aan bij wat Inge typte. Ik probeer nu eerst even een flinke slag met shakes te maken en dan over te gaan op een gezonde leefstijl.

@ all: lees dat er een aantal zijn met motivatieproblemen, speciaal voor jullie: KOM OP!! We gaan er weer tegenaan deze week!!!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Minx vr 27 mei 2011 - 10:31

Het blijft toch moeilijk als ik thuis ben, dan kan ik zelf niet zo goed bepalen wat ik eet. Dat maakt het een stuk moeilijker. Vandaag opa opgehaald van texel. Dus hele dag heen en weer geraced.

En ik heb behoorlijk de balen van een klasgenoot waar ik een project mee samen doe. Eerst dik stressen dat ze het perse gisteren af wou hebben. Ik zou de lay out en alles doen. Zij zou het artikel online zetten. Dus ik vannacht tot 2 uur door gegaan omdat ik de lay out perfect wou hebben, wat nogal een werk was omdat ze totaal geen idee heeft hoe word werkt en er dus echt rare dingen in stonden die allemaal logisch gemaakt moesten worden. Nu staat het dus nog steeds niet online.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Antibes vr 27 mei 2011 - 11:21

Oh, frusterend is dat Fairytale! Ik heb ook écht een pokkehekel aan groepswerk daardoor.. Hopelijk komt het allemaal nog goed, wanneer ligt je deadline?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Minx vr 27 mei 2011 - 11:30

we hebben woensdag presentatie maar die is een week naar voren gehaald met onze toestemming. Maar het is gewoon irritant want het is zo duidelijk dat ik het meeste ervaring met artikels heb. En word kun je dus alleen mee typen. En dan vooral het zo perfectionistisch zijn dat alles wat ik doe bij voorbaat al fout is terwijl het van haar perfect is. Ook met meten mijn metingen waren telkens 2 tienden trager. Haar vriend was ook aan het meten even en onze metingen kwamen overeen. Goh wie zou er dan niet helemaal zuiver meten. Vooral ook irritant dat alles op haar tijd moet. Donderdag dus ook eerder op school afgesproken. Ik had al 100 keer gezegd dat het programma niet werkte. Nou ik heb echt geen donder gedaan daar want zij had mij de laatste versie nog niet gestuurd en ja ik ga dus niet werken in een oud bestand. Ik kan wel ff door gaan maar dit is gelukkig mijn laatste project. Ik snap ook niet wie dat verzonnen heeft.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 18:26

Jaaaaa vandaag is ook nog hetzelfde als gisterenavond!! Eindelijk weer wat af > 0,8 kilo ! Very Happy
Vandaag komen er allemaal lekkere dingen op tafel, meeting met meiden van hier, maar ga met mate eten en dan kies ik voor een lichte maaltijd vanavond.
Oow ik ben zo blij na mijn dip te hebben gehad voel ik mij weer helemaal goed qua afvallen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 27 mei 2011 - 19:40

Ah lekker. Wat kleine dingen moet kunnen toch.

Verhaal van klasgenoot ging nog ff verder. Nu was ze het niet eens met mijn voorkant. En heeft ze haar voorkant en die van mij naar een docent gestuurd om het door hem te laten beoordelen. Nou heb ik nieuws voor haar ik ga niet iets inleveren waar 5 foto's op staan de titel in wordart Pilot studie is en dan in het klein wederom in wordart wat kleiner het eigenlijke onderwerp.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 20:04

Jeej wat vervelend Fairy Sad En heel irritant zo iemand. Ik hoop dat het goed komt.

Mijn taart Very Happy Die yoghurt. Nu is het met de gelatine goed gelukt, alleen moet ik het de volgende keer gelijk op de koekjes doen ipv eerst opstijven in de bak. Dan wordt hij mooi glad in de vorm Wink Maar hij wordt steeds beter Very Happy

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 6 Yoghurttaart28mei20112-1

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 27 mei 2011 - 21:11

Hoi Meiden,

Even een vraagje aan jullie. Ik ben al ruim een maand aan het afvallen via Sonja Bakker. Nu heb ik al twee weken dat ik rond hetzelfde gewicht blijft hangen, hebben jullie dat ook weleens en zo ja wat kan ik nu het beste doen? Dit is de eerste keer dat ik zo probeer af te vallen. Alvast bedankt.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 21:37

Door blijven gaan. Het overkomt heel veel meiden met afvallen geloof ik. Maar vooral door gaan en niet stoppen.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 27 mei 2011 - 22:14

Lindsay, ik heb dat nu Sad Zit al 2 weken op 101,1 en baaaaaaal gruwelijk. Aan de andere kant snap ik heel goed dat ik na 20 kilo afvallen even stil sta... ik laat mij er ook niet door demotiveren hoop ik
Voorheen ook een keer een tijdje gehad dat ik stil bleef staan en 2 weken daarop viel ik opeens heel goed af.. soms heeft je lichaam dat even nodig.

Theedoosje, lekker taart :p

Fairy; irritant is dat.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  May vr 27 mei 2011 - 22:26

Nog bedankt trouwens voor de antwoorden op mijn vraag :-)
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Minx vr 27 mei 2011 - 22:47

"Ja inderdaad dat gebeurt vaker. Ik stond via de dietist zelfs maanden stil voordat mijn lichaam wat ging doen wat ie uiteindelijk dus niet deed. Vanaf maandag ga ik helemaal streng. Morgen namelijk nog het 25 jarig huwelijkfeest van mijn ouders dus ja dan geen suiker in ieder geval word moeilijk. Dat heb ik verder wel de hele week gedaan. Uiteindelijk vandaag nog een jurkje gevonden. Wel grappig ook dat die verkoopster aangaf dat moeders het vaak wat groter willen terwijl dat niet nodig is. Moeder kwam gister namelijk met dingen maat xxl aan zetten. Ja dat jurkje sloot mooi aan op mijn heupen.... uhm mam dat stuk hoort op mijn taille.

Onderstaand jurkje heb ik nu gekocht Very Happy

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 6 TS110025204_Granada-dot-dress
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya vr 27 mei 2011 - 22:48

Inge, dat is balen dat je ook blijft hangen rond hetzelfde gewicht. Dit is de eerste keer dat ik zo afval. Ik ben 18 april begonnen en ben nu 8 kilo kwijt dus is op zich wel netjes. Ik lees regelmatig hier mee en je ben ook al wat kilo's afgevallen, goed hoor. Hopelijk ga je ook weer wat afvallen komende week.

Theedoosje, dank je wel voor je antwoord. Ik blijf zeker door gaan, ik wil graag voor dat ik op vakantie gaat minstens 15 kilo kwijt zijn.

Fairytal, leuke jurk. Veel plezier morgen.

Laatst aangepast door Lindsya op vr 27 mei 2011 - 22:50; in totaal 2 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:49

Leuk jurkje!

Lindsey> wanneer ga je?

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 27 mei 2011 - 22:50

Ohw ja @ inge een lekker irritant gewicht ook om te blijven hangen. Als het nou 99,8 ofzo was geweest dan klonk het gelijk al vele malen minder. Maar ik zeg nog 2 weken en jij zit onder die 100 kilo. En dan ga jij over ruim een jaar supermooi slank je trouwjurk in. (en dat niet alleen natuurlijk)

Tot vanavond. Ik ga nu ff sporten Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya vr 27 mei 2011 - 22:51

Theedoosje schreef:Leuk jurkje!

Lindsey> wanneer ga je?

We gaan 11 juli vliegen dus voor die tijd moet er nog wat af zijn.

Ben jij al veel kilo's afgevallen of niet?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:54

7,2 ben ik kwijt. Met afvallen en aankomen en afvallen haha :P Maar nu zit ik weer in de dalende fase dus dat voelt goed smile

Maar dan heb je nog hard te halen denk ik als je er dan 15 kwijt wil. Ik vind dat een groot doel.

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 27 mei 2011 - 23:07

Theedoosje, dat is ook netjes. Volg je een bepaald dieet of let je gewoon op je eten?
Het is inderdaad een groot doel wat ik wil halen maar het is niet perse dat het moet, het is even streefdoel voor mij. Mijn buik en heupen zijn aardig minder door die 8 kilo dus dat was eigenlijk hoofddoel.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes vr 27 mei 2011 - 23:23

Bah, ja hoor, weer een kg erbij! =( Ik moet toch maar eens wat strenger gaan zijn!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 23:32

Antibes schreef:Bah, ja hoor, weer een kg erbij! =( Ik moet toch maar eens wat strenger gaan zijn!

Hou jij niet gewoon veel vocht vast? Drink je genoeg?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: