Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Erg fout.. even van me afschrijven..

+7
Phileine
Susan
PluDan
Laquisia
luisa
Paper Crown
Sweety
11 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Erg fout.. even van me afschrijven.. - Pagina 2 Empty Re: Erg fout.. even van me afschrijven..

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:13

Persephone schreef:
Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:
Klinkt als een leuke jongen... Rolling Eyes
Klinkt als een stel met een heel verschillend toekomstbeeld..
Ja dat ook, maar ik denk dat de eerste vereiste voor een goede relatie is dat je de ander zijn ontwikkeling gunt, de dromen die iemand heeft stimuleert, diegene kan zien en respecteren los van je eigen wensen en behoeften.

Maar elkaar dat gunnen kan ook heel prima inhouden dat je dan dús besluit om uit elkaar te gaan omdat dat zo haaks staat op wat je voor jezelf wilt. Als je de ander dan gunt wat hij/zij wil, dan houdt dat in dat je je eigen toekomst 180 graden moet bijstellen en dat is ook niet gezond. Relaties werken alleen als er een relatief overeenkomstig toekomstbeeld is, anders heb je niets om naartoe te werken.
Ja, dat bedoel ik inderdaad.. Maargoed, dan is het wel de bedoeling dat je er daadwerkelijk een punt achter zet en niet webcamseks hebt met een ander en wie weet hoeveel nog meer contacten.. laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg fout.. even van me afschrijven.. - Pagina 2 Empty Re: Erg fout.. even van me afschrijven..

Bericht  Susan di 24 mei 2011 - 23:14

Persephone schreef:
Maar elkaar dat gunnen kan ook heel prima inhouden dat je dan dús besluit om uit elkaar te gaan omdat dat zo haaks staat op wat je voor jezelf wilt. Als je de ander dan gunt wat hij/zij wil, dan houdt dat in dat je je eigen toekomst 180 graden moet bijstellen en dat is ook niet gezond. Relaties werken alleen als er een relatief overeenkomstig toekomstbeeld is, anders heb je niets om naartoe te werken.

Maar ik lees hier niet dat zij nooit kinderen wil of iets totaal anders wil met haar hele leven, alleen dat ze eerst nog een studie wil afronden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:15

Sweety schreef:
luisa schreef:Nee, ik denk ook dat hij het niet zal uitmaken met zijn vriendin (ook niet mocht zij gaan studeren). Hij snoept immers vaker buiten de deur, dus lijkt me echt dat dat ook nu zijn intentie zal zijn. Zolang zijn vriendin van niets weet zal dat vast niet veranderen gok ik zo.
Zijn vriendin wist inderdaad ook niet dat hij op die site stond. En ik denk ook niet dat hij het zal gaan uitmaken met haar. Doordat ze al 10 jaar samen zijn en omdat ze net een koopwoning hebben.
Wat wil jij ermee dan? Vind je die spanning voor nu voldoende? Neem je genoegen met wat je nu hebt? Of hoop je stiekem op meer? Wat is goed voor jóu?

Dat van zijn vriendin zou ik even buiten beschouwing laten, of het nu wel of niet eerlijk is tegenover haar is niet jouw verantwoordelijkheid. Ik zou eerder kijken naar wat goed is voor jou.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:15

Sweety schreef:
luisa schreef:Nee, ik denk ook dat hij het niet zal uitmaken met zijn vriendin (ook niet mocht zij gaan studeren). Hij snoept immers vaker buiten de deur, dus lijkt me echt dat dat ook nu zijn intentie zal zijn. Zolang zijn vriendin van niets weet zal dat vast niet veranderen gok ik zo.
Zijn vriendin wist inderdaad ook niet dat hij op die site stond. En ik denk ook niet dat hij het zal gaan uitmaken met haar. Doordat ze al 10 jaar samen zijn en omdat ze net een koopwoning hebben.
Okee, dus hij gaat het niet uitmaken.. Wat zijn je verwachtigen van deze jongen? Ik zou ermee kappen, voordat je hem leuk begint te vinden en het alleen maar moeilijker wordt. Leuk ondeugend contact kan je ook wel hebben met iemand die echt vrijgezel is natuurlijk..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:16

Susan schreef:
Persephone schreef:

Maar ik lees hier niet dat zij nooit kinderen wil of iets totaal anders wil met haar hele leven, alleen dat ze eerst nog een studie wil afronden.

Ik heb het ook niet per se over dit geval, ik reageer op Noa die zegt dat je elkaar altijd alle vrijheid moet gunnen om een eigen doel na te streven en elkaar moet stimuleren hierin, als je van elkaar houdt. Maar dat vind ik niet altijd opgaan.

Maar ik geloof er ook geen hout van dat het is dat hij kinderen wil en zij niet en dat hij daarom vreemdgaat. Dat staat zo haaks op elkaar dat het niet meer grappig is.

Gast
Gast

Bericht  Phileine di 24 mei 2011 - 23:16

Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:
Ja dat ook, maar ik denk dat de eerste vereiste voor een goede relatie is dat je de ander zijn ontwikkeling gunt, de dromen die iemand heeft stimuleert, diegene kan zien en respecteren los van je eigen wensen en behoeften.

Ik ben niet altijd met je eens Noa, maar in dit geval wel. Ik vind het getuigen van weinig inlevingsvermogen (en egoïsme) om degene van wie je houdt zijn of haar dromen niet te gunnen. Voor mijn zou het een enorme afknapper zijn.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:18

Vilein schreef:
Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:

Ik ben niet altijd met je eens Noa, maar in dit geval wel. Ik vind het getuigen van weinig inlevingsvermogen (en egoïsme) om degene van wie je houdt zijn of haar dromen niet te gunnen. Voor mijn zou het een enorme afknapper zijn.

Maar als het jóuw droom is om te gaan trouwen, te gaan wonen op het platteland en 4 kinderen te krijgen, en het is de droom van je man om een wereldreis te maken, nooit op een vaste plek te gaan wonen, steeds te verhuizen en zo min mogelijk vastigheid te willen en al helemaal geen kinderen.... Hoe ga je dat dan oplossen als je elkaar je dromen en plannen gunt? Een middenweg is er niet echt, lijkt me. Romantisch geneuzel 'je moet elkaar je dromen gunnen', want het gaat maar tot op zekere hoogte op in de praktijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:18

Vilein schreef:
Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:

Ik zou er ook niet echt gelukkig van worden als ik NU kinderen wil en mijn vriend besluit om nog 4 jaar te gaan studeren.. Maargoed, als je de relatie verbreekt staan eventuele kinderen nog verder van je af :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:21

_Donnaa schreef:
Sweety schreef:@ Donnaa : was het een eenmalig iets of was het vaker gebeurd?
Dat is wel vaker gebeurd.. En nee, daar ben ik ook niet trots op..

Maargoed, hij webcamsekst met nog een meisje en al is hij daar mee gestopt, het is wel behoorlijk respectloos.. Waarom heeft hij nog een relatie?

Tja, gemak, gewoonte, iemand die zijn sokken wast, hij kan erdoor in dat leuke huis blijven wonen, hij vind haar vast nog leuk, seks op reguliere tijden, plaatje voor de buitenwereld, geld, vertrouwdheid, angst voor alleen blijven, geen oude schoenen willen wegdoen voordat je nieuwe hebt...
Er zijn zoveel redenen waarom mensen een relatie hebben terwijl je niet meer echt van een relatie kunt spreken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:22

Persephone schreef:
Vilein schreef:
Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:

Maar als het jóuw droom is om te gaan trouwen, te gaan wonen op het platteland en 4 kinderen te krijgen, en het is de droom van je man om een wereldreis te maken, nooit op een vaste plek te gaan wonen, steeds te verhuizen en zo min mogelijk vastigheid te willen en al helemaal geen kinderen.... Hoe ga je dat dan oplossen als je elkaar je dromen en plannen gunt? Een middenweg is er niet echt, lijkt me. Romantisch geneuzel 'je moet elkaar je dromen gunnen', want het gaat maar tot op zekere hoogte op in de praktijk.
Ja ik ben het wel met je eens hoor. Sommige dromen liggen zo ver uit elkaar dat het niet te verenigen valt in 1 relatie. Dan kan de consequentie zijn dat je uit elkaar gaat. In dit geval denk ik niet dat dit het geval is. Hij wil graag kinderen, zij wil dat ook, maar eerst wil ze nog investeren in haar studie en ze heeft nog een paar jaar nodig om op dat punt te komen van kinderen. Ik vind dat je dan best wat tegemoet kan komen ipv als een klein kind te gaan jengelen: ik wil NU kinderen, voor een man is dat ook iets anders dan voor een vrouw, als je van iemand houdt dan gun je iemand toch die ruimte? In mijn visie wel...

Maar idd klinkt deze jongen niet als een serieus iemand die toe is aan het vaderschap.......

Laatst aangepast door Noa op di 24 mei 2011 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:24

Persephone schreef:
_Donnaa schreef:

Maargoed, hij webcamsekst met nog een meisje en al is hij daar mee gestopt, het is wel behoorlijk respectloos.. Waarom heeft hij nog een relatie?

Tja, gemak, gewoonte, iemand die zijn sokken wast, hij kan erdoor in dat leuke huis blijven wonen, hij vind haar vast nog leuk, seks op reguliere tijden, plaatje voor de buitenwereld, geld, vertrouwdheid, angst voor alleen blijven, geen oude schoenen willen wegdoen voordat je nieuwe hebt...
Er zijn zoveel redenen waarom mensen een relatie hebben terwijl je niet meer echt van een relatie kunt spreken.
Ik wil weer een relatie.. bounce

Gast
Gast

Bericht  Phileine di 24 mei 2011 - 23:26

Persephone schreef:
Vilein schreef:
Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:

Dan moet je misschien besluiten om de relatie te beeindigen. Als twee levens zo van elkaar verschillen, dan werkt het denk ik niet. Of je moet een compromis sluiten, maar als het in dit geval aan de kant van de man niet werkt, dan zou het voor mij als vrouw snel afgelopen zijn. Ik vind het op zich niet per se romantisch geneuzel om elkaar je dromen te gunnen. Als je van elkaar houdt, dan kan ik mij niet voorstellen dat je de ander zijn of haar dromen niet gunt. Laten we het zo zeggen: Ik zou in mijn relatie niet gedwongen willen worden om andere keuzes te maken dan wanneer ik geen relatie zou hebben. Het is altijd een kwestie van geven en nemen, maar als ik zoals in dit geval die studie zou willen volgen, dan zou ik het niet op prijs stellen dat mijn partner mij dit verbiedt. Tenzij het praktisch onmogelijk is qua financiën oid.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:26

_Donnaa schreef:
Persephone schreef:
_Donnaa schreef:

Whaha.

Ik heb me hetzelfde afgevraagd van mijn scharrel, wat doet hij in vredesnaam nog bij zijn vrouw, ze hebben geen seks, ze spreken elkaar letterlijk nooit (en ik weet dat dat klopt) omdat ze zoveel mogelijk zorgen niet tegelijk thuis te zijn, ze hebben ook geen ruzie, maar er is gewoon níets meer. Gewoon alleen functioneel contact 'wie regelt dit, wie regelt dat, wanneer ben jij thuis, wanneer ben ik thuis' en verder gewoon alletwee een eigen leven. En toch gaat hij niet weg. En zij ook niet. Om een flink aantal van bovenstaande redenen, aangevuld met kinderen.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 23:41

Persephone schreef:
Wat wil jij ermee dan? Vind je die spanning voor nu voldoende? Neem je genoegen met wat je nu hebt? Of hoop je stiekem op meer? Wat is goed voor jóu?

Dat van zijn vriendin zou ik even buiten beschouwing laten, of het nu wel of niet eerlijk is tegenover haar is niet jouw verantwoordelijkheid. Ik zou eerder kijken naar wat goed is voor jou.
Wat ik ermee wil.. Eigenlijk wil ik met hem afspreken en leuk contact hebben met hem. Als hij echt zo is als hij overkomt in de gesprekken die we hebben, hoop ik stiekem misschien wel op meer. En dan bedoel ik de gewone gesprekken die we hebben. Wat goed is voor mij is eigenlijk een jongen die vrijgezel is en dezelfde dingen belangrijk vind en leuk vind als dat ik ze vind. Maar het lijkt wel elke keer alsof ik mezelf bij de verkeerde mannen laat gaan.
En op het tweede gedeelte van je wil ik even zeggen dat ik het ook zo zie. Het is zijn verantwoordelijkheid naar zijn vriendin toe.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 23:44

Susan schreef:
Wat hij me vertelde is dat ze wel kinderen wil maar nu niet. Pas over een aantal jaar. Maar wat ik zo begreep van hem was dat hij er al klaar voor is.

Dan nog over dat dit niet de reden is dat hij dit allemaal doet klopt ook. ( nogmaals ik ga uit van dat wat hij me verteld klopt ) Hij gaf al aan dat het toen met het laatste jaar van haar opleiding niet goed ging tussen hun en dat hij dingen mist in zijn relatie. En het meest op seksueel gebied.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Janelie di 24 mei 2011 - 23:45

Sweety, echt stop ermee. Dit kan in mijn ogen tot niets anders leiden dan heel veel verdriet. Diep van binnen weet je dat zelf ook wel denk ik, anders had je dit topic niet geopend. Deze jongen is gewoon echt fout, om al de redenen die al zijn genoemd. Hoe hij tot deze acties komt doet helemaal niet ter zake. Denk aan jezelf. De aandacht die je nu van hem krijgt maakt je gelukkig op korte termijn, maar deze aandacht doet je alleen maar verdriet op lange termijn.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 23:48

_Donnaa schreef:
Persephone schreef:

Haha..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:51

Janelie schreef:Sweety, echt stop ermee. Dit kan in mijn ogen tot niets anders leiden dan heel veel verdriet. Diep van binnen weet je dat zelf ook wel denk ik, anders had je dit topic niet geopend. Deze jongen is gewoon echt fout, om al de redenen die al zijn genoemd. Hoe hij tot deze acties komt doet helemaal niet ter zake. Denk aan jezelf. De aandacht die je nu van hem krijgt maakt je gelukkig op korte termijn, maar deze aandacht doet je alleen maar verdriet op lange termijn.

Dat denk ik ook. Stop er alleen al mee omdat je gevoelens voor hem krijgt. Je kan verder niks met die gevoelens, als je contact blijft houden voed je die gevoelens en volgens mij brengt dat straks alleen maar verdriet.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 24 mei 2011 - 23:55

Ik denk dat je jezelf alleen maar heel veel verdriet aan doet als je doorgaat met deze jongen. Hoe moeilijk het voor jou ook zal zijn om het contact te stoppen, het lijkt mij wel het beste. Ik vermoed dat dit een sexbeluste jongen is die hier te weinig van krijgt in zijn relatie en daarom op zoek is naar een derde persoon die hem in zijn behoeften kan voorzien. Als jij hier ook voor open zou staan was het een heel ander verhaal geweest. Dan nog bleef je met het vraagstuk zitten dat hij een vriendin heeft. Maar ik maak uit jouw posts op dat je hem leuk begint te vinden en al eventueel verder over de toekomst na zit te denken, al in hele kleine stappen. Lieve meid, stoppen. Deze jongeheer heeft geen intenties om een relatie met een ander op te bouwen. Hij zal je alleen maar heel veel verdriet bezorgen.

hug
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:58

Ik ben het wel met de rest eens. Je verdient zoveel beter dan deze jongen!! Kijk, als je hem nou alleen zou zien als een sexspeeltje, dan zóu het nog kunnen, al is het ook niet echt integer, maar ok. Maar je begint gevoelens voor hem te krijgen, het liefst zou je met het afspreken een relatie met hem krijgen... maar alles wat je over hem zegt klinkt mij verkeerd in de oren... Hij is op het moment niet trouw, hij bespreekt persoonlijke zaken van zijn vriendin met jou, hij toont geen respect voor de wens om door te studeren van zijn vriendin, hij gaat vreemd etc.

Dusse.... echt je verdient meer dan deze kneus!! Je bent een hartstikke mooie meid! Er zijn echt wel mannen op de wereld die wel lief, integer, eerlijk en oprecht zijn, toch zo wel een aantal zaken die je vast belangrijk vindt?

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 23:58

Persephone schreef:
_Donnaa schreef:
Whaha.

Ik heb me hetzelfde afgevraagd van mijn scharrel, wat doet hij in vredesnaam nog bij zijn vrouw, ze hebben geen seks, ze spreken elkaar letterlijk nooit (en ik weet dat dat klopt) omdat ze zoveel mogelijk zorgen niet tegelijk thuis te zijn, ze hebben ook geen ruzie, maar er is gewoon níets meer. Gewoon alleen functioneel contact 'wie regelt dit, wie regelt dat, wanneer ben jij thuis, wanneer ben ik thuis' en verder gewoon alletwee een eigen leven. En toch gaat hij niet weg. En zij ook niet. Om een flink aantal van bovenstaande redenen, aangevuld met kinderen.
Zo zie je dan eigenlijk dat gemak, angst en vertrouwdheid het "wint". Voor zover je het winnen kan noemen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 0:01

Sweety, om de zoveel tijd komt er van jou een topic voorbij over mannen die je leuk vindt. Dan weer een vriendje-in-wording die alles voor je is, maar als hij ermee stopt is het opeens weer je ex die je mist en nu weer dit. Meid, zorg er eens een keer voor dat je alleen kan en durft te zijn, dan beland je ook niet meer in zulke situaties als je nu hebt omschreven: dan heb je namelijk voldoende zelfrespect om je hiervoor niet te laten lenen. Dan heb ik het overigens nog niet eens over de vriendin van deze jongen. Walgelijk vind ik het, omdat ik dat meisje aan de andere kant ben geweest en dat is erg pijnlijk en verdrietig. Ik vind het bullshit om te doen alsof je daar niets mee te maken zou hebben, want je kiest er bewust voor om in mee te gaan - ik ken geen zelfrespecterende vrouwen die dat bewust doen. In jouw geval heb je ook nog eens het bewijs dat jij gewoon sletje nummer zoveel in de rij bent voor hem als je ziet dat er ook al een ander meisje de revue is gepasseerd. Met een beetje meer eigenwaarde zou je nooit zo vatbaar zijn voor deze achterlijke, gladde praatjes.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 25 mei 2011 - 0:04

Dank jullie wel meiden voor jullie woorden. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Wat Noa zei over het seksspeeltje ( als ik hem zo zou zijn ) dat dacht ik eerst ook nog kan ik dat wel. Maar ik ben toch het persoon dat gevoel moet hebben bij iemand waarmee ik het bed deel. En _Leah_, het klopt wel dat ik stiekem aan het denken ben aan de toekomst. Ik denk dan meer in wat als hij toch bij zijn vriendin weg zou gaan. Dan nog betekent het niet dat ik wat met hem zou krijgen, maar het schiet wel soms door mijn hoofd heen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 0:15

Ik ben het ergens wel met guattari eens, ik heb het idee dat jij je gevoel voor eigenwaarde van anderen af laat hangen. Dat is zo zonde, je bent hartstikke leuk. Ik weet hoe het voelt, want 1.5 jaar terug was ik precies hetzelfde. Guattari heeft toen het een en ander tegen mij gezegd waar ik (samen met mijn eigen ontwikkeling) echt veel aan heb gehad. Het is eigenlijk jammer dat ik die PM niet meer heb (was het oude forum) want dan had je hem moeten lezen.

Je moet je hier niet voor laten lenen. Als hij ook webcamsex (sowieso, huh?) heeft met andere meisjes, niet van plan is bij zijn vriendin weg te gaan en jou aan het lijntje houdt, dan wil je dat toch niet?

Maar ik vind niet dat je je pertinent nooit met bezette mannen in mag laten. Als jullie tot over je oren verliefd op elkaar zijn, zijn relatie toch al op sterven na dood was en hij sowieso wel bij haar weg zou gaan, dan vind ik het niet enorm erg.

Mijn vriend had ook een vriendin toen ik hem leerde kennen, we werden heel erg verliefd en hij is meteen eerlijk naar zijn ex toe geweest en heeft een punt achter zijn relatie gezet. Ik weet dat het niet erg netjes is om gevoelens voor een bezette man te krijgen, maar het is gebeurd en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Maar misschien was dat een iets andere situatie omdat hij meteen open en eerlijk voor mij koos.. Ik voel me echt wel lullig tegenover haar, want dat is niet iets wat je iemand toewenst, dat je verlaten wordt voor een ander, maar ik vond mezelf net even wat belangrijker. Ik denk ook dat hij sowieso wel bij haar weg was gegaan, of wij nou uiteindelijk iets met elkaar kregen of niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 0:19

Powerbabe schreef:Ik ben het ergens wel met guattari eens, ik heb het idee dat jij je gevoel voor eigenwaarde van anderen af laat hangen. Dat is zo zonde, je bent hartstikke leuk. Ik weet hoe het voelt, want 1.5 jaar terug was ik precies hetzelfde. Guattari heeft toen het een en ander tegen mij gezegd waar ik (samen met mijn eigen ontwikkeling) echt veel aan heb gehad. Het is eigenlijk jammer dat ik die PM niet meer heb (was het oude forum) want dan had je hem moeten lezen.

Wat lief dat je dat zegt. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: