Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ff van me afschrijven...

+19
Burn
Sea of Trees
Charles
Bazinga
Elliot
SarahKey
Viva
Lady Starstruck
Atelier Madame
Highway
Linda
Caresses
Marin
Sterre
Ayla
SDL
Nyx
mezzoforte
Printje
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 8:46

Gisteravond zouden RYW en ik lekker gaan stappen en het begon heel leuk. Toen we in een kroeg kwamen waar ik veel mensen ken, zag ik daar meteen een man aan de bar zitten die ik nog nooit eerder had gezien en hij zonderde zich ook af en praatte met niemand. Toen hij ons een paar minuten had zitten observeren, kwam hij naar ons tafeltje en vroeg waar we nog meer naartoe gingen. Ik liet in mijn antwoorden merken dat ik geen behoefte had dit met hem te bespreken en uit mijn lichaamshouding sprak ook dat RYW en ik liever samen zouden kletsen en hij dus weg moest gaan. Dom genoeg hebben we onze drankjes even laten staan, toen ik buiten een sigaretje wilde roken en hoogstwaarschijnlijk is er iig in 1 drankje GHB gedaan. Of het in beide glazen zat weet ik niet, want juist het drankje van RYW schonk ze over in mijn glas erbij. Uurtje later merkte ik dat ik echt alle controle over m'n lichaam en emoties kwijt was en ik kon met de beste wil van de wereld niet rechtop (blijven) staan. We hadden maar een paar wijntjes gehad en heb ooit eerder drugs in m'n drankje gekregen en voelde me vergelijkbaar. M'n stem veranderde, ik wankelde over straat en RYW moest me echt ondersteunen en eenmaal thuis ben ik eerst redelijk zacht gevallen en daarna van boven naar beneden van de trap - kan bijna niet lopen en het doet erg veel pijn. Overal schaafwonden en m'n bovenbeen voelt alsof ik in elkaar ben geslagen, ofzo. Ik heb dus ook gaten, wat ik bij die eerdere drugservaring ook had. Het schijnt dat we tot aan mijn huis door 3 opdringerige mannen zijn achtervolgd en ik weet het gewoon niet meer. RYW heeft me omgekleed en op bed gelegd en ook dat herinner ik me niet. Wtf!?!? Net nu ik een week alleen thuis ben en weinig zelfredzaam nu. De supermarkt zit 200 meter verderop, maar ik ga er of een halfuur over doen om ff boodschappen te halen of ik moet mensen in mijn omgeving vragen dit te doen zolang het zo pijnlijk aanvoelt. Ik ben niet bang nu ik alleen thuis ben, maar dit had ook zo anders kunnen aflopen. Godzijdank heeft RYW dat weten te vermijden en is ze echt heel lief voor me geweest, maar we zijn beiden flink geschrokken en opeens besef ik dan dat je als vrouw zijnde toch wel heel kwetsbaar kan zijn/worden als je onder invloed bent van middelen, zonder dat je dat zelf door hebt gehad... Moest het even kwijt, want als ik dit m'n ouders laat weten staan ze morgen op de stoep en worden ze heel bezorgd. Dat is niet nodig, het was niet dat ik me een delirium in heb gezopen en het voelde ook niet als dronken. In 1 keer sloeg het in en het verschil met RYW tekende zich heel erg af; zij helder en ik compleet in de war en alle controle over m'n lichaam kwijt. Nu valt het nog mee in vergelijking met de vorige keer (toen ook van de trap gevallen en buiten bewustzijn en pas na 3 pijnprikkels van de ambulancebroeder schijn ik bij te zijn gekomen, om vervolgens 3 weken plat te moeten liggen met een zware hersenschudding), maar ik voel me ff heel erg 'ontregeld'... Cry

Niet quoten; ik wilde het even van me afschrijven, maar ook weer kunnen verwijderen.


Laatst aangepast door Guattari op zo 17 maa 2013 - 8:55; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Printje zo 17 maa 2013 - 8:49

Pfff jeetje wat heftig zeg!

Hopelijk knap je snel weer op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  mezzoforte zo 17 maa 2013 - 8:52

Heftig verhaal :O Je kan helaas inderdaad niet even je drankje uit het oog verliezen....
Ik hoop dat je je snel beter voelt hug
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Nyx zo 17 maa 2013 - 9:07

Dat is iets waarvan ik hoop dat het mij nooit zal overkomen. Mijn ouders zeiden vroeger al, houd je drankjes in de hand en altijd in de gaten en op de één of andere manier ben ik daar heel strikt in.

Ik hoop dat je snel opknapt!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 9:14

Heftig! Toch is het goed om je even in de gaten te laten houden. GHB kan een heel nare uitwerking hebben.

Hopelijk knap je snel weer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  SDL zo 17 maa 2013 - 9:16

Wat een hufters! Gelukkig zijn jullie beide veilig thuis gekomen en kan zij zich alles nog herinneren. Bah.

Sterkte!
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Ayla zo 17 maa 2013 - 9:24

Pff heftig! In dit geval "geluk" dat RYW haar drankje bij jou erin gegoten heeft, anders had het heel naar af kunnen lopen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 10:41

Bedankt voor de lieve, meelevende reacties. Ik vind het heel raar dat ik me zo "labiel" voel nu. Alsof het besef doordringt hoe het ook had kunnen aflopen...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Sterre zo 17 maa 2013 - 21:36

Wat naar Guat! Maar kan het niet toch wat anders zijn, zoals moeheid, stress of gebruik van bijvoorbeeld antibiotica waardoor je opeens anders reageert op alcohol? GHB heeft een hele zoute smaak en zou je in de meeste gevallen wel proeven in je drankje.

Alsnog een klote ervaring natuurlijk, met vervelende gevolgen Sad ik hoop dat je gauw opknapt!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Marin zo 17 maa 2013 - 21:41

Jeetje wat eng, dat soort dingen lijken me echt zo raar en onwerkelijk, dat je het zelf niet in de hand hebt dat er iets met je lichaam gebeurt. Heel eng! Nog ten onwille van jezelf ook.

Let even heel goed op jezelf dan maar, dat je niet alsnog er last van krijgt (en ook psychisch nu niet natuurlijk).

Sterkte en knuffel aan RYW ook! Fijn dat ze goed voor je heeft kunnen zorgen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Caresses zo 17 maa 2013 - 21:43

Wat naar zeg Sad. Gelukkig is het goed afgelopen, maar toch. hug

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Linda zo 17 maa 2013 - 22:11

Oh bah, wat vreselijk zeg! Echt een nachtmerrie. Sterkte. hug

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 22:12

Wat naar zeg Sad Sterkte. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Highway zo 17 maa 2013 - 22:25

Wat klote voor je, sterke. Maar waarom niet de politie ingeschakeld en zelf voor controle langs ha post?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 22:29

Wat heftig! Ik lees dit nu pas Sad anders was ik even langsgekomen.
Ik heb vanavond een vergadering maar morgenavond zou ik boodschappen voor je kunnen doen? Ik kan alleen niet te lang blijven want ik moet nog zoveel uitpakken :o. Laat maar weten of je dat fijn vindt!

Sterkte, rustig aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Atelier Madame zo 17 maa 2013 - 22:44

Oh wat eng zeg :nopompom: sterkte!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Elliot zo 17 maa 2013 - 22:46

Oh bah, wat heftig en eng! Fijn dat RYW zo goed voor je heeft gezorgd.

Toen ik nog thuis woonde zei mijn moeder altijd: Niet je drankje ergens laten staan he! En toen dacht ik altijd: Tjee, wat een zeur! Maar ze heeft wel gelijk, er gebeuren zulke rare dingen soms. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.


Laatst aangepast door Elliot op zo 17 maa 2013 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Lady Starstruck zo 17 maa 2013 - 23:09

Heftig zeg. Sterkte ermee. Wie doet dan ook zoiets. Wat een eikel zeg.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Viva zo 17 maa 2013 - 23:36

Heftig zeg, ook voor RYW.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  SarahKey zo 17 maa 2013 - 23:43

Elliot schreef:Oh bah, wat heftig en eng! Fijn dat RYW zo goed voor je heeft gezorgd.

Toen ik nog thuis woonde zij mijn moeder altijd: Niet je drankje ergens laten staan he! En toen dacht ik altijd: Tjee, wat een zeur! Maar ze heeft wel gelijk, er gebeuren zulke rare dingen soms. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Dit zei mijn moeder ook altijd voor ik ging stappen. 2-3 keer in de week Ff van me afschrijven... 394967 Maar door haar woorden hield ik wel altijd mijn drankje bij me.
Wat heftig G. En wat fijn dat RYW zo goed voor je heeft gezorgd en wat een geluk dat zij haar drankje aan jou gaf. Ff van me afschrijven... 699888
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Elliot zo 17 maa 2013 - 23:51

Wow, dikke spelfout in mijn post, ik zie het nu in jouw quote SK! Ff van me afschrijven... 827601
Mijn moeder had altijd zo'n heel riedeltje als ik uitging:
- Niet je drankje ergens laten staan;
- Geen gekke dingen doen;
- Niet met vreemde mannen meegaan;
- Niet alleen naar huis komen;
- Geen drugs;
enz.
Haha, iedere keer dat ik wegging kreeg ik de hele preek.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 2:13

Ik laat nooit mijn drankje ergens staan, zeker niet als ik buiten een sigaretje ga roken. Best naief, vind het niks voor jou en RYW. Wel vind ik het uiteraard ontzettend erg voor je wat er is gebeurd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 2:16

@Sterre: I know dat het een heel zoute smaak heeft, maar die valt wel weg als je eigen smaakpapillen zijn "aangetast" door alcohol en als het in een glas alcohol is gedaan. Dan proef je het iig veel minder snel. Ik heb over 8 uur tijd 4 wijntjes gehad, daar word ik echt niet dronken van. Het leek ook niet op dronken zijn en verder gebruik ik geen medicijnen o.i.d. Stress heeft doorgaans de uitwerking op mij dat ik niet zin heb om leuke dingen te gaan doen...

@Highway: de politie kan hier niets mee, ja hooguit een melding noteren. Feitelijk is er niets gebeurd. Vorige keer heb ik wel aangifte gedaan, omdat het in de stad waar ik toen woonde uitzonderlijk(er) is. Toen bleek nog een ander persoon het ook in dezelfde kroeg in haar drankje te hebben gekregen en zij is verkracht die nacht. Echt vreselijk.:-(


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 2:18

@Harrison: wat superlief van je. Vooralsnog heb ik deze week 'hulptroepen' geregeld. Iig t/m vrijdag en ik hoop dat ik dan zelf weer mobiel genoeg ben om die paar honderd meter naar de supermarkt te lopen. Ik vind het wel echt heel lief van je, want jij zit ook gewoon met een verhuizing en drukte. Laten we ff appen en kijken of we snel iets af kunnen spreken. Nogmaals bedankt!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 2:21

Carrie schreef:Ik laat nooit mijn drankje ergens staan, zeker niet als ik buiten een sigaretje ga roken. Best naief, vind het niks voor jou en RYW. Wel vind ik het uiteraard ontzettend erg voor je wat er is gebeurd!

Naief, niet goed opgelet, te druk in gesprek; tsja... geef het een naam. Normaal gesproken zit ik daar met allemaal bekenden, waarvan er een aantal wel en niet rookt. Als we dus naar buiten gaan om te roken, zijn er altijd nog 2-4 mensen die bij de drankjes blijven zitten en dat associeer ik met in die kroeg een drankje doen, dus zo gebeurde het dat ik er zo bij wegliep. Weet je, voor RYW is het erg, ik weet immers de helft niet meer en heb nu alleen erg veel pijn overal en vooral m'n been. Dat we zijn achtervolgd door 3 mannen die zich op wilden dringen, heb ik niet eens meegekregen. Echt gaten in m'n geheugen, dat vind ik wel heel naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum