Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Erg fout.. even van me afschrijven..

+7
Phileine
Susan
PluDan
Laquisia
luisa
Paper Crown
Sweety
11 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Erg fout.. even van me afschrijven.. Empty Erg fout.. even van me afschrijven..

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 22:39

Ik kan het wel in het biechttopic zetten maar ik wordt denk ik toch wel herkent..
Ik heb sinds 2 weken contact met een leuke jongen.Leerde hem kennen op een site en we begonnen gezellig te praten met elkaar. Hij heeft alleen al een vriendin ( 10 jaar ) en hij woont er ook mee samen. Eerst waren de gesprekken gewoon normaal over films en wat hij en ik zoal doen. Daarna werden ze serieuzer. We hadden het over mij en dat ik weer thuis woon, over mijn ex en mijn exen daarvoor. Ook spraken we een beetje over zijn vriendin maar dan meer op de manier dat hij eigenlijk graag kinderen wil maar omdat zij net klaar is met haar opleiding en nu dus eerst wil genieten van het leven, het nog langer gaat duren voordat hij kinderen kan krijgen. Hij vertelde ook dat als ze nog een opleiding ging doen ( ze wilde eigenlijk nog de uni gaan doen ) hij dan bij haar weg zou gaan. Dus daar spraken we een beetje over. We spraken elkaar elke dag en het was gewoon gezellig, serieus en daarna meer. Tenminste voor mij werd het meer. Ik schaam me hier toch wel voor om op het forum te zetten en ik praat het ook helemaal niet goed, ik verwacht ook wel gemene opmerkingen, maar ik wil het wel graag even kwijt. Hij vertelde me dat hij contact heeft met een meisje via msn waar hij ook webcam seks mee heeft. ( dat is sinds deze week afgelopen want hij wilde ermee stoppen omdat ze begon te praten over dat hij een speciaal plekje had in haar hart, elke dag als stond er een berichtje klaar op msn van haar, beetje stalkerig enz. ) Nadat hij dat vertelde ( voordat het gestopt was ) begonnen onze gesprekken wat ondeugender te worden. ( nogmaals ik praat het niet goed ) En ik ging erin mee. Ik merk dat ik wat gevoelens begin te krijgen. We hebben elkaar nog nooit in real life gezien en ik ben ervan overtuigd dat dat ook niet gaat gebeuren. Ook al kunnen we gewoon goed, en normaal, ook gezellig met elkaar praten. Ik vind het zo dubbel van mezelf. Ik keur het niet goed van mezelf wat ik doe, maar aan de andere kant ik doe ook niks bijzonders. Het is zijn relatie en hij is daar verantwoordelijk voor. Maar ik kan mezelf ook wel vinden in haar mocht ze er ooit achter komen. Het vervelende van mezelf vind ik alleen dat ik nu zit te "wachten" tot hij online komt en dan vanuit zichzelf tegen me begint te praten. Ik wil namelijk wel beginnen maar wil ook weer niet stalkerig overkomen. Ik vind het gewoon leuk om met iemand te praten en mijn aandacht daar aan kan geven. Ik ben daardoor niet bezig met mijn ex of met een woning. Ik doe gewoon iets wat ik leuk vind, alleen verlies ik mezelf er een beetje door..
Ik wilde het alleen even opschrijven om het kwijt te zijn. En misschien zijn er wel meiden die ook zoiets hebben meegemaakt en hun ervaringen over wil vertellen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg fout.. even van me afschrijven.. Empty Re: Erg fout.. even van me afschrijven..

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:42

Wat ingewikkeld Sweety.. Ik weet niet wat je moet doen..

Ik heb ook wel met iemand seks gehad die bezet was..
laughcry

Gast
Gast

Erg fout.. even van me afschrijven.. Empty Re: Erg fout.. even van me afschrijven..

Bericht  Paper Crown di 24 mei 2011 - 22:44

*even je quote weggehaald*
Zitten er mensen serieus nog op MSN? Kap gewoon cold-turkey met die vent. He's no good!

Laatst aangepast door 2CKC2 op di 24 mei 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:45

Waarom zou je gemene opmerkingen krijgen?

Het is logisch dat je dit leuk en spannend vind. Maar pas wel op dat je eigenlijk niets van hem weet. Hij kan wel een compleet verzonnen verhaal ophangen, en je weet niet waar hij heen wil (goh, misschien moet ik dat soort dingen eens vaker tegen mezelf zeggen lol! ) Ga geen grenzen over die je zelf niet over wilt en doe geen dingen waar je niet achter staat. Ik denk dat het logisch is dat je hem opzoekt en op hem zit te wachten, maar pas daar wel mee op.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 22:56

@ Donnaa : was het een eenmalig iets of was het vaker gebeurd?

@ CKC2 : ja die zitten er nog op Laughing Ik had er al heel lang niet meer op gezeten en nu zit ik er weer iedere dag op dankzij hem.

@ Persephone: ik dacht dat ik misschien wel gemene opmerkingen zou krijgen vanwege het feit dat ik weet dat hij een vriendin heeft en toch zo ondeugend praat met hem. Dat klopt inderdaad wat je zegt over dat ik feitelijk niks weet. Behalve wat hij me verteld maar dat kan ook een verhaal zijn. Tot nu toe doe ik nog geen dingen waardoor ik een grens over ga voor mezelf. Hij zei wel een aantal keer dat hij me graag wil ontmoeten, maar toen ik van de week zei of hij dat nog steeds wil en dat we misschien een bakkie koffie op een terras konden doen moest hij er over nadenken. Begrijpelijk natuurlijk, maar hij is bang dat, buiten het feit dat het gezellig zal worden zei hij, er misschien ook een bepaalde spanning zal hangen vanwege de ondeugende praat. En hij weet niet wat er gebeurt als hij me dan in real life zou zien.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  luisa di 24 mei 2011 - 22:58

Maar vindt je het geen afknapper dan dat hij terwijl hij bezet is zo met jou praat en tevens webcamsex heeft met weer een ander meisje?
Ik begrijp dat je gevoelens voor hem begint te krijgen. Neem jezelf in bescherming en kap er mee, nu zal het minder moeilijk zijn dan als er echt gevoelens bij komen kijken.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:00

Ik ben afgehaakt na "hij heeft alleen al tien jaar een vriendin". Punt, lijkt me (tenzij hij serieus overweegt het uit te maken).

Edit: oh ik las nog even verder tot "hij heeft ook webcamseks met een ander meisje" :shock: Gooi hem van je msn/zijn nummer uit je telefoon voordat je nog meer gevoelens krijgt. Wat een slapjanus.

Laatst aangepast door Fauve op di 24 mei 2011 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:01

Sweety schreef:Ik kan het wel in het biechttopic zetten maar ik wordt denk ik toch wel herkent..
Ik heb sinds 2 weken contact met een leuke jongen.Leerde hem kennen op een site en we begonnen gezellig te praten met elkaar. Hij heeft alleen al een vriendin ( 10 jaar ) en hij woont er ook mee samen. Eerst waren de gesprekken gewoon normaal over films en wat hij en ik zoal doen. Daarna werden ze serieuzer. We hadden het over mij en dat ik weer thuis woon, over mijn ex en mijn exen daarvoor. Ook spraken we een beetje over zijn vriendin maar dan meer op de manier dat hij eigenlijk graag kinderen wil maar omdat zij net klaar is met haar opleiding en nu dus eerst wil genieten van het leven, het nog langer gaat duren voordat hij kinderen kan krijgen. Hij vertelde ook dat als ze nog een opleiding ging doen ( ze wilde eigenlijk nog de uni gaan doen ) hij dan bij haar weg zou gaan. Dus daar spraken we een beetje over. We spraken elkaar elke dag en het was gewoon gezellig, serieus en daarna meer. Tenminste voor mij werd het meer. Ik schaam me hier toch wel voor om op het forum te zetten en ik praat het ook helemaal niet goed, ik verwacht ook wel gemene opmerkingen, maar ik wil het wel graag even kwijt. Hij vertelde me dat hij contact heeft met een meisje via msn waar hij ook webcam seks mee heeft. ( dat is sinds deze week afgelopen want hij wilde ermee stoppen omdat ze begon te praten over dat hij een speciaal plekje had in haar hart, elke dag als stond er een berichtje klaar op msn van haar, beetje stalkerig enz. ) Nadat hij dat vertelde ( voordat het gestopt was ) begonnen onze gesprekken wat ondeugender te worden. ( nogmaals ik praat het niet goed ) En ik ging erin mee. Ik merk dat ik wat gevoelens begin te krijgen. We hebben elkaar nog nooit in real life gezien en ik ben ervan overtuigd dat dat ook niet gaat gebeuren. Ook al kunnen we gewoon goed, en normaal, ook gezellig met elkaar praten. Ik vind het zo dubbel van mezelf. Ik keur het niet goed van mezelf wat ik doe, maar aan de andere kant ik doe ook niks bijzonders. Het is zijn relatie en hij is daar verantwoordelijk voor. Maar ik kan mezelf ook wel vinden in haar mocht ze er ooit achter komen. Het vervelende van mezelf vind ik alleen dat ik nu zit te "wachten" tot hij online komt en dan vanuit zichzelf tegen me begint te praten. Ik wil namelijk wel beginnen maar wil ook weer niet stalkerig overkomen. Ik vind het gewoon leuk om met iemand te praten en mijn aandacht daar aan kan geven. Ik ben daardoor niet bezig met mijn ex of met een woning. Ik doe gewoon iets wat ik leuk vind, alleen verlies ik mezelf er een beetje door..
Ik wilde het alleen even opschrijven om het kwijt te zijn. En misschien zijn er wel meiden die ook zoiets hebben meegemaakt en hun ervaringen over wil vertellen.
Klinkt als een leuke jongen... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 23:02

Ja het is wel ergens een afknapper. Maar met dat meisje waar hij eerst webcam seks mee had is hij gestopt. ( zegt hij dan he ) Dus eigenlijk praten wij dan nog over van alles en nog wat. Ik snap eigenlijk niet precies van mezelf waarom ik gevoelens krijg voor hem. Heb hem nog nooit in real life gezien! Maar dat is ook wel weer te verklaren eigenlijk, ik krijg aandacht van hem en de dingen die we bespreken met elkaar ( over het dagelijkse leven ) dat klikt zo goed. Ervan uitgaande dat het klopt wat hij allemaal zeg.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:03

Noa schreef:
Klinkt als een stel met een heel verschillend toekomstbeeld..

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 24 mei 2011 - 23:03

luisa schreef:Maar vindt je het geen afknapper dan dat hij terwijl hij bezet is zo met jou praat en tevens webcamsex heeft met weer een ander meisje?
Ik begrijp dat je gevoelens voor hem begint te krijgen. Neem jezelf in bescherming en kap er mee, nu zal het minder moeilijk zijn dan als er echt gevoelens bij komen kijken.

Dit is precies wat ik wou typen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  PluDan di 24 mei 2011 - 23:03

luisa schreef:Maar vindt je het geen afknapper dan dat hij terwijl hij bezet is zo met jou praat en tevens webcamsex heeft met weer een ander meisje?

Het dik gedrukte vraag ik mij ook af.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Susan di 24 mei 2011 - 23:03

Even realistisch, je zit op de reservebank en zelfs daar ben je niet eens de eerstwachtende, want behalve zijn vriendin is er nog een meisje voor wie hij gevoelens heeft. Ik snap dat het moeilijk is om het contact af te kappen omdat je blijkbaar iets voor hem voelt, maar bedenk wel dat dit echt totaal geen perspectief heeft. Ik geloof ook niet dat hij het zal uitmaken met zijn vriendin puur omdat zij niet gelijk opgaat met zijn kinderwens, waarschijnlijk zegt hij dat alleen om haar onder druk te zetten, als puntje bij paaltje komt dan staat hij er waarschijnlijk heel anders tegenover. Als hij het uitmaakt zal hij ook niet op korte termijn vader worden, want dan moet hij eerst weer iemand van het begin af aan leren kennen en een relatie opbouwen die stabiel genoeg is om een gezin te starten en daar gaan meestal ook wel jaren overheen. Hij zal daar dus niets mee opschieten en het waarschijnlijk ook niet doen als die relatie voor de rest goed is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 23:04

Noa schreef:
Sweety schreef: Hij vertelde ook dat als ze nog een opleiding ging doen ( ze wilde eigenlijk nog de uni gaan doen ) hij dan bij haar weg zou gaan.
Het verhaal wat hij hierbij zei was dat ze het laatste jaar van haar HBO opleiding zoveel ruzie hadden dat het niet goed ging tussen hun. Om dat te voorkomen wil hij dus niet dat ze nog een uni opleiding gaat doen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:04

Sweety schreef:@ Donnaa : was het een eenmalig iets of was het vaker gebeurd?
Dat is wel vaker gebeurd.. En nee, daar ben ik ook niet trots op..

Maargoed, hij webcamsekst met nog een meisje en al is hij daar mee gestopt, het is wel behoorlijk respectloos.. Waarom heeft hij nog een relatie?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:05

Het maakt toch niet uit of hij ermee gestopt is of niet? Wil je een vriend die in zijn vorige relatie webcamseks had met een ander meisje?

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 24 mei 2011 - 23:05

Sweety schreef:Ja het is wel ergens een afknapper. Maar met dat meisje waar hij eerst webcam seks mee had is hij gestopt. ( zegt hij dan he.

Ik krijg het vermoeden dat jij misschien haar opvolgster mag zijn, tot jij ook gevoelens voor hem krijgt en deze jegens hem uit.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:05

_Donnaa schreef:
Noa schreef:
Ja dat ook, maar ik denk dat de eerste vereiste voor een goede relatie is dat je de ander zijn ontwikkeling gunt, de dromen die iemand heeft stimuleert, diegene kan zien en respecteren los van je eigen wensen en behoeften.

Gast
Gast

Bericht  luisa di 24 mei 2011 - 23:06

Nee, ik denk ook dat hij het niet zal uitmaken met zijn vriendin (ook niet mocht zij gaan studeren). Hij snoept immers vaker buiten de deur, dus lijkt me echt dat dat ook nu zijn intentie zal zijn. Zolang zijn vriendin van niets weet zal dat vast niet veranderen gok ik zo.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Susan di 24 mei 2011 - 23:06

Ik krijg het gevoel dat hij gewoon baalt dat zijn vriendin het druk heeft met haar opleiding en op deze manier afleiding zoekt (en het haar op deze manier betaald probeert te zetten dat ze niet doet wat hij wil).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:09

Sweety schreef:Ja het is wel ergens een afknapper. Maar met dat meisje waar hij eerst webcam seks mee had is hij gestopt. ( zegt hij dan he ) Dus eigenlijk praten wij dan nog over van alles en nog wat. Ik snap eigenlijk niet precies van mezelf waarom ik gevoelens krijg voor hem. Heb hem nog nooit in real life gezien! Maar dat is ook wel weer te verklaren eigenlijk, ik krijg aandacht van hem en de dingen die we bespreken met elkaar ( over het dagelijkse leven ) dat klikt zo goed. Ervan uitgaande dat het klopt wat hij allemaal zeg.

Weet je, ik denk dat je dat vrij goed ziet. De aandacht die je krijgt, de bevestiging die je krijgt, dat is gewoon prettig. Ik heb hetzelfde met iemand die ik dan wel irl zie, maar die ook een relatie heeft. Ook bij hem weet ik niet altijd wat wel en niet waar is, al ga ik er ook vanuit dat wat hij zegt klopt, omdat hij geen reden heeft om te liegen. Maar deze meneer heeft wél een reden om te liegen, voor mijn gevoel wil hij wel degelijk aansturen op seks, ook bij een ontmoeting, maar hij moet dat nog een beetje inkleden. Wil jij dat ook, dan is er niets aan de hand (los van het feit dat hij een relatie heeft) maar pas op als je denkt dat er een relatie inzit met deze jongen, want dán ga je de mist in. Hij is niet betrouwbaar, hij heeft contact met meerdere vrouwen tegelijkertijd, buiten zijn vriendin om. Als hij echt zijn relatie serieus neemt en kinderen wil, waarom is hij dan aan het sekschatten met anderen vrouwen? Dat gaat niet zo goed samen: iemand die graag een stapje verder wil met zijn relatie, toe is aan de volgende stap, maar ipv het daarover te hebben met zijn vriendin vreemdgaat met andere vrouwen?

In het geval van mijn verhaal was het heel duidelijk: hij heeft een relatie, ik heb een relatie, die willen we alletwee niet opgeven, maar we willen ook elkaar. Geen poespas, geen verhalen eromheen, geen gedoe over wat er allemaal zo fout was aan onze relaties (want in mijn geval zit daar niets fouts aan en in zijn geval wel, maar dat was totaal niet relevant). Bij jullie is dat anders, hij zoekt in zijn relatie een excuus om contact te hebben met andere vrouwen (zij wil geen kinderen, dus ik doe dit) en dat vind ik fout.
Waar is hij op uit? Ik vermoed dat hij niet wil afspreken voor alleen maar koffie, maar dat hij verder wil dan dat en dat hij wil uitvinden of jij daar ook voor in bent of niet.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 23:10

_Donnaa schreef:
Dat is wel vaker gebeurd.. En nee, daar ben ik ook niet trots op..

Maargoed, hij webcamsekst met nog een meisje en al is hij daar mee gestopt, het is wel behoorlijk respectloos.. Waarom heeft hij nog een relatie?
Dat weet ik eigenlijk ook niet waarom hij dan nog bij haar is. Ik zei toen wel tegen hem dat mocht het echt fout lopen tussen hun dat het dan lastiger zal zijn om uit elkaar te gaan vanwege de koopwoning die ze nu hebben. Hij zei toen wel dat dat niet iets is om bij elkaar te blijven.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Phileine di 24 mei 2011 - 23:11

Volgens mij voel je zelf ook al aan (dat meen ik tenminste te lezen in je reactie) dat dit niet goed zit. Het is leuk om met hem te praten, maar het is niet eerlijk ten opzichte van zijn vriendin. Misschien moet jij in deze situatie de verstandigste zijn en het contact afkappen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:11

Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:
Ja dat ook, maar ik denk dat de eerste vereiste voor een goede relatie is dat je de ander zijn ontwikkeling gunt, de dromen die iemand heeft stimuleert, diegene kan zien en respecteren los van je eigen wensen en behoeften.

Maar elkaar dat gunnen kan ook heel prima inhouden dat je dan dús besluit om uit elkaar te gaan omdat dat zo haaks staat op wat je voor jezelf wilt. Als je de ander dan gunt wat hij/zij wil, dan houdt dat in dat je je eigen toekomst 180 graden moet bijstellen en dat is ook niet gezond. Relaties werken alleen als er een relatief overeenkomstig toekomstbeeld is, anders heb je niets om naartoe te werken.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 23:13

luisa schreef:Nee, ik denk ook dat hij het niet zal uitmaken met zijn vriendin (ook niet mocht zij gaan studeren). Hij snoept immers vaker buiten de deur, dus lijkt me echt dat dat ook nu zijn intentie zal zijn. Zolang zijn vriendin van niets weet zal dat vast niet veranderen gok ik zo.
Zijn vriendin wist inderdaad ook niet dat hij op die site stond. En ik denk ook niet dat hij het zal gaan uitmaken met haar. Doordat ze al 10 jaar samen zijn en omdat ze net een koopwoning hebben.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: