Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even van me afschrijven

4 plaatsers

Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Even van me afschrijven

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 4:52

Ik zit er eventjes helemaal doorheen. Naast het overlijden van mijn vriendin heb ik vanmorgen nog meer slecht nieuws gekregen.. Ik heb een moedervlek op mijn buik die in het afgelopen jaar erg gegroeid is. Ik kreeg er de laatste tijd ook heel erg jeuk aan. Voor de zekerheid ben ik dus vanmorgen eventjes naar de dokter geweest om hem te laten nakijken. Ik doe dat wel vaker en er is nooit iets aan de hand, dus ik maakte me helemaal geen zorgen. Maar de dokter vond deze moedervlek er wel erg gek uitzien.. Hij heeft mij nu dus doorverwezen naar een dermatoloog die het verder gaat onderzoeken.. Waarschijnlijk wordt de moedervlek geheel verwijderd en daarna onderzocht, tenzij de dermatoloog hem er niet verdacht uit vind zien.

Bah, ben best wel een beetje bang nu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  Caresses di 24 apr 2012 - 5:00

Probeer je, zolang je de uitslag nog niet weet, er maar niet te druk om te maken! Bij mij is toevallig laatst ook een moedervlek weg gehaald omdat deze ook wat onrustig was. Gelukkig bleek de uitslag hiervan positief. Ik snap dat het moeilijk is hoor!

hug

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  Carra di 24 apr 2012 - 5:57

He bah wat naar. Maar het hoeft niks te zijn he! Maak je niet te druk, en wacht rustig af tot de dermatoloog er naar gekeken heeft. Het is vaak alleen voor de zekerheid dat ze je doorsturen. Dat is alleen maar goed.

Even van me afschrijven 699888
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  Tinus di 24 apr 2012 - 6:55

Begrijpelijk dat je je zorgen erom maakt. Maar je kunt nu gewoon nog niks doen(helaas) dan afwachten. Probeer jezelf niet gek te laten maken door allerlei gedachten.
Weet je al wanneer je naar de dermatoloog kan?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 7:01

Dat is ook niet echt fijn nieuws om te horen, maar grote kans dat er niks mee aan de hand is.

Ik zou alsnog vragen of ze de moedervlek wel weg willen halen, heb ik ook gedaan, deze was op dat moment nog rustig, maar ja, wanneer is het onrustig? Dat zat ze me niet lekker, dus ik heb 'm uit voorzorg toch weg laten halen, dat geeft ook weer rust.

Sterkte met alles!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 7:03

Het zit je niet mee he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 7:30

Ik weet inderdaad dat de kans dat het iets ernstigs is heel klein is, maar ik ben er zo van geschrokken. Ik kan als het goed is volgende week al naar de dermatoloog en ik ga denk ik maar gewoon meteen vragen of ze de moedervlek sowieso kunnen verwijderen. Dat scheelt mij weer zorgen maken.

Het zit me inderdaad eventjes niet mee nu.. Maar het wordt vast weer beter binnenkort Even van me afschrijven 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 8:56

Ik snap dat je je daar zorgen om maakt. Zal voor je duimen dat het allemaal meevalt en het onschuldig is. En net wat Reva zegt, het zit je op het moment niet mee inderdaad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 9:23

He wat naar zeg... Kan me heel goed voorstellen dat je je daar zorgen om maakt... Probeer het toch even van je af te zetten, zolang je nog geen uitslag hebt kun je nog niks... Hoop dat het niks ernstigs is in elk geval! Sterkte met alles, helaas komt slecht nieuws vaak vlak na elkaar... Even van me afschrijven 699888

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van me afschrijven Empty Re: Even van me afschrijven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum