Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwanger van je 2de,3de,4de kindje

+9
Leah
Liadan
Darius
Bruintje Beer
MamaCa
Kat1980
LMCurious
Meeko
Tazz
13 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Darius vr 24 dec 2010 - 0:53

Tazz, mooi dat het nu wat opgelost is wat betreft je moeder en broertje! Ik hoop eigenlijk voor je dat de baby nog even blijft zitten! Zo met die feestdagen is het ook niet alles!

Mamaca: idd tijdje niet gezien! Hoe is het?

Woezel: aaa lekker roze. Dat behang in je andere topic vond ik echt heel gaaf! Jammer dat wij overal glasvezel op de muur hebben zitten. En alles is ook wit geverfd toen we hier twee jaar geleden kwamen wonen. Nu gaan we in februari een muur op Laurens zijn nieuwe kamertje verven, ik ben benieuwd!

Liadan, ja wij schelen idd maar twee dagen! Volgens mijn cyclus ben ik op 16 mei uitgerekend en de echo wees uit 15 mei. Dezelfde uitgerekende datum als bij Laurens! Ik heb 30 december de 20 weken echo, net als bij Laurens twee jaar geleden. Vond het wel leuk om het op dezelfde datum te zetten!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Tazz zo 26 dec 2010 - 10:59

Ik ben al een week lang misselijk, eigenlijk al wel langer maar dat waren alleen vlagen, maar vandaag echt aanhoudend vanaf de middag en nu nog steeds. Heb ook veel last van maagzuur en heb het idee dat ik de baby vandaag een stuk minder voelde bewegen. Heb ook af en toe wazig zicht, dan moet ik echt meerdere keren met mijn ogen knipperen om weer scherp te zien, ik dacht eerst dat mijn ogen misschien achteruit waren gegaan door de hormonen en ik weer even naar de oogarts moest om mijn ogen opnieuw te laten meten (heb nu ook een bril). Maar las vanmiddag toevallig op internet dat als je zicht achteruit gaat dat een reden kan zijn om de verloskundige te bellen.

Had de afgelopen week ook echt last van pijnlijke harde buiken/ voorweeen de hele dag en nacht door, maar vandaag was het bijna verdacht rustig.

Wat denken jullie, zijn dit echt redenen om de verloskundige te bellen of hoort het gewoon bij de laatste loodjes?


Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Bloempjuh23 zo 26 dec 2010 - 11:06

Hoi Tazz,

Heb in dit topic voor de rest niets te zoeken maar zag je berichtje staan..

Ik zou zeker naar de VK bellen! Het kunnen tekenen zijn van een hoge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging!
Ik zou hier toch het zekere voor het onzekere nemen.

Succes!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 20:58

Tazz, hoe is het nu met jou? De verloskundige nog gebeld?
Zou wel even aan de bel trekken hoor met die klachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  sheila123 zo 26 dec 2010 - 23:01

woezel schreef:Tazz, hoe is het nu met jou? De verloskundige nog gebeld?
Zou wel even aan de bel trekken hoor met die klachten.
Tazz,ik zou ook zeker ff bellen naar de VK! Sterkte!

Darius,bijna de 20 weken echo! Spannend!!! Maak je hier bekend wat het word? Cool
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Darius ma 27 dec 2010 - 0:05

sheila123 schreef:
woezel schreef:Tazz, hoe is het nu met jou? De verloskundige nog gebeld?
Zou wel even aan de bel trekken hoor met die klachten.
Tazz,ik zou ook zeker ff bellen naar de VK! Sterkte!

Darius,bijna de 20 weken echo! Spannend!!! Maak je hier bekend wat het word? Cool

Hier niet denk ik ivm herkenning! Maar misschien maak ik stiekum wel een andere roze of blauwe ticker....let maar op! Cool
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Liadan ma 27 dec 2010 - 0:32

Hallo allemaal,

Vandaag is Yara alweer 2 jaar geworden. Vanmorgen is ze al goed verwend met kadootjes en na haar middagslaapje komen er nog meer mensen. Ze heeft haar mooie rok aan en als we vragen hoe oud ze is geworden probeert ze 2 vingers op te steken maar dat lukt nog niet:-).

De misselijkheid is gelukkig eindelijk een heel eind over en nu ik mijn avondeten weer lust, komen de kilo's die ik af was gevallen ook weer langzaam aan. Morgen hebben we de 20 weken echo, spannend!

mamaca, vandaag je laatste werkdag, wat heerlijk! Geniet van je verlof!

woezel, wat een leuk behang. Wij moeten ook nog iets uit gaan zoeken voor de babykamer. Maar we zijn eerst bezig om de babykamer op te ruimen want daar staat nog een heleboel rommel in. Wat leuk dat je je kindje hebt voelen draaien. Ik voel nu wel af en toe ons kindje naar mijn hand toekomen.

darius, houden ze bij jou de echo dan niet aan? Dat doen ze bij mij nu juist wel, ik dacht zelf dat ik rond de 20e uitgerekend zou zijn maar volgens de echo is het de 14e en dat houden ze aan. Jij dus donderdag de 20 weken echo, spannend weer he? Welke dag is Laurens geboren?

tazz, ik zou ook even de verloskundige bellen. Wat spannend zeg, dat het nu elk moment kan gaan beginnen. Bij A. was je al bevallen toch?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 1:59

Darius, spannend bijna de 20 weken echo.

liaden, gefeliciteerd met Y. Hier ook nog een klein weekje dan is C ook alweer 2 jaar.
Wanneer hebben jullie de 20 weken echo?

Hier is vanmorgen de vloer gelegd in de babykamer. Dus nu zijn we toe aan het behangen. Hopelijk kunnen mijn ouders daar vd week een begin mee maken. Vrijdag even bij de babydump geweest. En even wat spulletjes gehaald voor de kleine meid. oa 2 setjes kleren en een muziekolifantje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  sheila123 ma 27 dec 2010 - 4:30

Darius schreef:
sheila123 schreef:
woezel schreef:Tazz, hoe is het nu met jou? De verloskundige nog gebeld?
Zou wel even aan de bel trekken hoor met die klachten.
Tazz,ik zou ook zeker ff bellen naar de VK! Sterkte!

Darius,bijna de 20 weken echo! Spannend!!! Maak je hier bekend wat het word? Cool

Hier niet denk ik ivm herkenning! Maar misschien maak ik stiekum wel een andere roze of blauwe ticker....let maar op! Cool
Oke en anders lees ik het wel op onze hyves natuurlijk Wink

Liadan,gefeliciteerd met Y.! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Tazz ma 27 dec 2010 - 8:34

@ Liadan, van harte gefeliciteerd met Yara!

Vanochtend de verlos gemailt met alle klachten op een rijtje. Ze belde me 's middags op dat ik gelijk langs kon komen. Daar aangekomen was mijn bloeddruk gewoon in orde, en hartje klonk goed, maar ze verwees me toch nog even door naar de Gyn. Dus we zijn een aantal uren in het ZH geweest voor een CTG en een echo. Alles was prima, wel zeiden ze (de verlos en de gyn) dat het een groot kindje was, en zeker 8 pond zou worden.

Nou moet ik woensdag nog een keertje terug komen voor een CTG. En vrijdag heb ik gewoon weer een afspraak bij de verlos.

Ik was zo overstuur toen ik thuis kwam, je zou denken waarom overstuur alles is goed met je kindje, en daar ben ik ook wel heel blij mee. Maar stiekem dacht ik wel ergens als er nou iets aan de hand is, te weinig vruchtwater oid, dan grijpen ze misschien al eerder in. We gaan weer gewoon verder met afwachten...

Ik ben nu inderdaad al 3 dagen langer zwanger dan bij A.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  sheila123 ma 27 dec 2010 - 9:22

Tazz,fijn dat toch alles goed is met de kleine man! Ik hoop dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten! Heel veel sterkte met de laatste loodjes meid!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 wo 29 dec 2010 - 21:58

Zo, daar zijn we ook weer eens!

Tazz: Ik had het al op je hyves gelezen, maar gelukkig dus alles goed met de kleine. Ik kan me ook wel voorstellen dat je baalt dat ze de kleine niet eerder willen halen. Je kampt al zo lang met allerlei kwaaltjes en op een gegeven moment trek je het gewoon niet meer, zeker niet als je nog een peuter hebt rondlopen. Ik hoop echt dat hij nog dit jaar komt!

Woezel: Leuk dat jullie druk zijn met de babykamer! Laat je foto's zien als het klaar is?

Liadan: Nog gefeliciteerd met Yara! Hebben jullie een leuke dag gehad? En hoe was de 20 weken echo?

Hier gaat het wel aardig. Alleen last van mijn bloeddruk waar geen peil op te trekken is. Eerste kerstdag was hij (onderdruk) opeens 101, tweede kerstdag 75 en afgelopen dinsdag weer 85 (normaal gesproken heb ik 65/70). Moet vandaag weer naar de vk voor controle, dus ben benieuwd hoe het nu gaat. Ze hebben ook iedere keer mijn urine gecontroleerd, maar ook daar is niks in te vinden. Verder ook wel regelmatig last van voorweeen, dus het rommelt wel al lekker. Maar goed, dat hoeft niks te zeggen over wanneer de kleine komt.

Als ik jullie niet meer spreek alvast een fijne jaarwisseling!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:01

Kat, spannend dat het rommelt. Al weet ik uit ervaring dat het niets zegt. Fijn dat je bloeddruk goed in de gaten word gehouden..

Hier zit het behang op de muren, nu de plinten nog en dan kunnen alvast de meubels die kant op. Wel leuk als het zondag met C verjaardag een beetje wat lijkt. Straks even kijken voor gordijnstof.
Als het af is zal ik vast wel een foto plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  sheila123 ma 3 jan 2011 - 22:58

Hey meiden.

Hier weer even een update van mij! Alweer 24 weken onderweg. Gister weer op controle geweest en alles was weer in orde. Kleintje doet het erg goed. Met mij gaat het best aardig,alleen slaap niet zo heel best meer,die buik zit al flink in de weg maar ik slaap met een voedingskussen (die mijn man overigens de hele nacht inpikt whahaha) en dan gaat het wel beter.

Met J. gaat het ook goed alleen word ze steeds weer veel wakker s'nachts....nu bijna 17 maanden..sprong? Ik word er gek van namelijk haha! Hopelijk slaapt ze snel weer door want dit is niks. Moet er soms 3x uit...:S

Zo gister hier trouwens lekker alle kerstzooi opgeruimd en het huis gepoetst! Wat is dat dan heerlijk he! Zo'n ruimte ineens! Paar mooie nieuwe planten voor het raam gekocht en alles is weer als nieuw.

Zo ik heb me weer even geupdate..! Hoe is het met de rest van de meiden?

Liadan,jij had de 20 weken echo ook al gehad toch? Hoop dat alles in orde was met de kleine!

Tazz,ook hier nog een keer van harte met de geboorte van jullie zoon!

Woezel,ben benieuwd hoe het kamertje is geworden!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  LMCurious di 4 jan 2011 - 1:46

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

Zo ik heb ook weer een tijd niets van me laten horen. Voor de kerst drukke maand gehad. Veel verjaardagen en dan nog eenv erhuizing van Dave zn bedrijf, en dan nog even volop drukte voor de kerst met klanten. Vorige week vrij geweest, maar wel veel gedaan. We hebben het geboortebord gemaakt, die hangen we dan later in het kamertje boven de commode. Ik heb bij hip design 3 geboortekaartjes gemaakt, moeten we van de week even proefdrukken ophalen, en dan kijken welke we het leukste vinden. Verder vorige week met de korting bij prenatal even een 2e kinderstoel en nieuw boxkleed en nog een hoop kleertjes voor zowel joris als zusje ingeslagen. Dus druk zat gehad. Was gisteren echt doodop. Hele dag op bed gelegen, ik had alleen savonds klanten en Joris was naar kdv. Die dagen zijn me veel waard nu, dat ik echt niets hoef. Ik begin het echt weer zat te worden, zal blij zijn als ik nooit meer zwanger hoef te zijn. Ik ben heel dankbaar dat we vooralsnog een gezond 2e kindje krijgen, en dat we redelijk vlot zwanger zijn geworden beide keren, maar bleh....wat vind ik het zwanger zijn vervelend zeg. Steeds is er wel weer iets. Ik kan een blokje om lopen met Joris, maar dan kan ik de uren erna dus weer niks, en zo gaat het met alles. Krijg vlug harde buiken, maar niks doen is ook niet leuk. Nou ja, aftellen maar. Ik zal stoppen met zeuren en klagen nu! Nog 2,5 week werken en dan vakantie/verlof!!!! Yeah!!!!!

Joris begint het steeds leuker te vinden lijkt wel. Als hij een baby ziet op tv of in een tijdschrift wil hij die elke keer aaien en kusjes geven. En hij heeft het superveel over zusje. Hij weet ook goed dat de knuffeltjes/kleertjes enzo die hij voor zusje heeft uitgepakt met kerst voor haar zijn en niet voor hem. En vooralsnog is ie meestal weer beter te handelen binnen zijn 'nee fase'. Als ik vraag of hij soms in de hoek wil is dat meestal al voldoende om hem te doen luisteren. En net als vanochtend is ook hij aan het bijslapen van een drukke week vol bezoekjes etc. Hij lag er toch al om 18.30 in gisteren, maar werd pas om 9.30 wakker vanochtend! Heerlijk! Ook hebben we nu een trapje bij de commode gezet zodat hij er zelf op kan klimmen en ik hem niet steeds hoef te tillen. En ook dat vind ie superleuk. Dus ik probeer het me ook zo makkelijk mogelijk te maken momenteel.

Tazz en Kat, gefeliciteerd met de nieuwe beebjes!!!! Fijn dat jullie niet zo superlang hebben hoeven doorlopen aangezien jullie het ook zat waren. Maar (tazz? weet het ff niet meer zeker) wat een snelle bevalling zeg! Wow, kan me voorstellen dat je dan ff moet bijkomen en moet wennen aan het idee. Maar dan zijn de voorweeen in elk geval niet voor niets geweest!

Woezel, ben benieuwd naar de nieuwe kamer!

Sheila, jij gaat ook hard zeg! Het is wel wat anders he, met een 2e. Buiken die eerder in de weg zitten enzo. Gaat J neit zelf weer slapen? Wij hadden bij Joris ook een tijdje dat hij veel wakker werd, maar dan na minuutjes ofzo wel weer indoezelde.

Hoe is het met de rest?
Liefs LMC.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Meeko di 4 jan 2011 - 9:10

Hey meiden,
hier ook nog een gelukkig nieuwjaar. Ook al een tijdje niet geweest. Het gaat hier redelijk. Ene dag gaat beter dan de andere. Nu weer slecht want heb ontzettend veel pijn. En dan ben ik vandaag nog thuis geweest ook. Echt balen, want wilde gaan zwemmen om nog een beetje in beweging te blijven maar dat lukt dus niet. En weet niet of ik dat hier al verteld had, maar heb dus een verzakking. Als ik meer last ga krijgen daarvan dan moet ik naar de gyn en krijg ik een of andere ring om alles omhoog te houden. Als het na me bevalling nog zo erg is moet ik misschien geopereerd worden :shock: M'n oefeningen zouden moeten helpen, maar als ik steeds zoveel pijn heb kan ik me oefeningen ook niet doen. Maar moet zeggen dat t daarmee de laatste dagen ook wat beter gaat. Heb vooral pijn als ik verstopt zit, dan ga ik teveel persen en heb ik t gevoel dat alles eruit komt. Heb daarvoor lactulose gekregen maar kreeg er alleen maar pijn van in me buik. Zit nu aan de Roosvicee Laxo en dat gaat een stuk beter, dus ben hard aan t hopen dat t niet erger wordt.

Senna is laatste dagen wat van slag. Plast weer vaker in der broek, op het kdv slaapt ze 's middags niet meer, hier gellukkig wel. En 's avonds naar bed brengen is nogal drama, moeten dan boven blijven anders is t krijsen bij het traphekje. Denk dat t komt door al die drukke dagen, tussen kerst en Oud en nieuw was Fenk ook nog jarig, dus daar ook weer visite voor gehad, en denk dat ze ook genoeg voelt dat ik me niet goed voel. Dus proberen nu echt even een beetje rustiger aan met haar te doen.

Babykamer is helemaal klaar. Staat al een topic van of foto's op me hyves. Ben er erg blij mee.
Nu nog 3 en halve week werken en dan verof. Hoop dat ik t nog even ga volhouden, en anders stop ik er helemaal mee.

Sheila, fijn dat de echo goed was! Spannend dat jullie t niet weten. Wisten jullie t bij de 1e ook niet? Haha, moet je voor je man ook een voedingskussen gaan aanschaffen dus. Lekker hoor alles weer opgeruimd. Ik was begonnen maar kwam niet verder. Morgen toch maar de rest doen want ben er wel weer klaar mee.

Woezel, wat leuk zeg dat jullie er een meid bij krijgen!! Wel even omschakelen denk ik na 2 jongens. Leuk zo met de babykamer bezig, en al een geboortekaartje! Wij nog niet. We zouden allebei een exemplaar ontwerpen, ik heb m al lang af maar Fenk nog niet. Dus als de kleine ineens nu komt, kiezen we gewoon die van mij :P Ik vind ook dat deze zwangerschap wat meer langs me heen gaat. Ik probeer elke avond echt even de tijd te nemen om contact te maken enz. Dat schiet er zo bij in door alle drukte. Ja dat setje van de Hema heb ik ook! Zo schattig! Super leuk jullie behang! Wij hebben die voor Senna in de andere combinatie.

Famke, leuk een jongetje! Van allebei 1! En fijn ook dat alles goed was.

Tazz en Kat, gefeliciteerd met jullie zoontjes!! Daarbij sta ik alweer op nr 2 cheers

Liadan, leuk dat je de kleine nu ook eerder voelt. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!

MamaCa, zal je altijd zien dat soort dingen als je vriend weg is. Had ik hier ook een tijd geleden, was er enorme onweer en vlogen de stoppen eruit, nou was meteen helemaal hysterisch. Maar lekker hoor al verlof, moet zelf nog eventjes en dan kan ik er ook van genieten.

LMC, ik vind deze zwangerschap ook minder leuk. Heb steeds zoveel pijn. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet dat t voorbij is. Dat getrappel enzo, dat krijg ik waarschijnlijk nooit meer. Fijn dat Joris zo goed reageert. Senna vind t ook erg leuk, maar ook genoeg dat ze er geen zin in heeft om er over te praten als mensen er naar vragen bijvoorbeeld.

Darius, en hoe was de echo?
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Meeko di 4 jan 2011 - 9:46

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Naamlooszc

Hmm dit is t lijstje maar ik krijg m niet mooier hier geplakt. Zal morgen wel even kijken nog.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 di 4 jan 2011 - 19:42

Hey meiden,
Dank je wel voor de felicitaties!
Hier alles goed. De kleine is echt een vreetzak en groeit dus ook goed. Maar dat mag ook wel aangezienhij flink was afgevallen door veel spugen vanwege ingeslikt vruchtwater en veel ontlasting de eerste dag.
Ik denk trouwens dat ik hier nog even blijf kletsen. Voel me toch meer een2011 mama aangezien ik er daar meer van ken. En om alleen met tazz in een topic te zitten is ook zo rustig.

Balen dat jullie ook allemaal steeds meer last krijgen van klachten.
Lmc: ik was het van de vlotte bevalling. Ben inmiddels al weer bijgekomen en geniet met volle teugen van de kleine man.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Darius di 4 jan 2011 - 20:22

Kat: wel grappig als ik je een paar posts geleden nog iedereen gelukkig nieuwjaar zie wensen, en een dag later ben je gewoon bevallen!

Fijn dat alles goed gaat bij jullie!

Verder even heel kort, alles was goed bij de 20 weken echo! Baby groeit goed. Bij Laurens waren die stipjes op de lijn bijna allemaal net onder het midden, en bij deze baby juist allemaal over het midden. De 'uitgerekende' datum (goed, het wordt toch niet veranderd) zou nu op 11 mei komen, omdat de baby wat groot was. Het zou mij benieuwen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Meeko ma 10 jan 2011 - 8:47

Darius, grappig bij Senna was ik ook op 11 mei uitgerekend (en bevallen)

Hier gaat t wel. Ben echt aan t aftellen. Heb t idee dat me buik helemaal aan t scheuren is. Voelt zo strak aan. Heb aan de onderkant ook al een aantal dikke paarse strepen zitten. Had ik bij Senna niet. Maar voelt erg vervelend. Bekken gaan ook redelijk. Merk echt dat t steeds zwaarder wordt, maar verder voel ik me op zich wel goed.
Hoe is t bij jullie?
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  MamaCa ma 10 jan 2011 - 8:58

Hejj hallo allemaal!

Ook even weer eens n reactie van mij,

Allemaal nog de beste wensen. Ik zie dat ik gewoon bovenaan sta in het lijstje! heb al wel telkens buikpijn enzo volgens mij gewoon grieperig. Diarree en gevoel dat ik overgeven moet.
Vandaag bij vk geweest alles was goed, kleintje zit ingedaald. Heb toch n beetje spijt dat we het geslacht niet weten moet ik eerlijk zeggen. Heb zo lang zitten piekeren over de jongensnaam en volgens mij zijn we er nu uit. Maar de meisjesnaam vind ik leuker. Dus ergens hoop ik nu weer dat het n meisje wordt. Stom he? alleen om de naam omdat ik onze meisjesnamen zo leuk vind. Maar goed, als het maar gezond is.. maar dat gepieker over de naam.... Als we ooit voor n 3e gaan wil ik het wel weten. Kan niet zo goed tegen onzekerheid en ik merk ook dat ik heel gespannen ben, echt niet fijn!
Heb trouwens ook n belschema meegekregen, omdat de 1e bevalling zo snel ging mag ik nu ook gelijk bellen ook snachts.
hoe gaat het met jullie?

Kat: fijn dat alles goed gaat!!

Meeko: balen die strepen, ik heb ze ook al n beetje.. weet niet of het nieuwe of oude zijn.. Wat voor verzakking heb je? ik heb namelijk ook een lichte wandverzakking, ga na de bevalling naar de fysio. Hoop dat het niet erger wordt na de bevalling.. tot nu toe valt het gelukkig nog mee.. wel heel vervelend he! Bij mij zei de huisarts trouwens dat mocht het erger worden en ik last ervan zou krijgen pas een operatie zinvol was als je geen kinderen meer wilde en dat zeker wist.
Een ring is toch voor de baarmoeder? ik heb het toevallig vandaag aangegeven bij de vk dat ik een wandverzakking heb, maar volgens haar hoefde het geen problemen te geven bij de bevalling. Bij jou dan?

darius: en weet je wat het wordt? fijn dat alles goed was!

trusten!


Laatst aangepast door MamaCa op ma 10 jan 2011 - 20:13; in totaal 2 keer bewerkt
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:05

Ik kom me ook maar weer eens hier melden. Heb geloof al heel lang niet laten horen Embarassed
Maar alles gaat goed hier. Heb eigenlijk best weinig klachten, wat maagzuur, rugpijn, obstipatie en moe. Maar dat mag de pret allemaal niet drukken.
Ik begin nu wel uit te kijken naar het eind van de zwangerschap. Gewoon om de simpele reden dat ik me erg opgeblazen voel (niet alleen mijn buik maar ook mijn benen, gezicht en armen beginnen op te zwellen) en ik wel weer eens iets anders aan wil dan positiekleding.
Hoewel ik ook nog wel erg kan genieten van de baby in mijn buik.

Ik ga in ieder geval de komende weken weer even actief meelezen en schrijven :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  sheila123 ma 10 jan 2011 - 9:10

Meeko en Mamaca,wat gaat het ineens hard met jullie!!

Meeko,balen van de striemen:( Hier is er nog niet veel te bekennen maar dat kan de laatste week nog maar zo komen..helaas) Ik heb het bij J. gelukkig ook nooit gehad. We zullen zien hier dit keer. Heb je mijn berichtje op hyves nog gezien? Wink

Mamaca,wat een gedoe met die namen haha,maar idd als het maar gezond is! Hier ook een beetje last van de buik en misselijkheid,maar hier heerst ontzettend buikgriep mss daar ook? Rustig aan he!

Hier verders ook alles goed! 25 weken alweer en ik kan wel zeggen dat ik veel eerder zat ben als met J. het slapen gaat nog steeds bagger en ik moet nog 15 weken haha,maar goed heb vandaag even een mindere dag maar hier is het echt de ene dag beter als de andere. Wat wel een leuk weetje is dat de kleine meid eindelijk loopt! Dat scheelt echt enorm met tillen en zo! Net als haar mama een late op het gebied van lopen Wink Oja en woensdagavond hebben we de pretecho! Zin in!!! Verder geen nieuws haha!

Fijne avond meiden!

sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Liadan ma 10 jan 2011 - 9:20

Ik ook weer even hier dan.
We hebben 28 dec. de 20 weken echo gehad en alles was goed. Ook bij de verloskundige de dag ervoor was het goed, mijn buik is alleen wel erg groot voor de zwangerschapsduur, maar ook dat was niet erg.
Ik heb wel snel last van mijn buik, geen harde buik maar mijn buik voelt dan erg zwaar aan, alsof er nog 10 kilo extra aan hangt. Volgens de verloskundige een teken om rustiger aan te doen, maar ik heb het soms al als ik de trap op loop of op sta van de bank, dus dan wordt het lastig om rustig aan te doen. Op mijn werk let ik wel goed op dat ik niet teveel buk of til.
Dit weekend hebben we voor Yara een kast en ladenkast gekocht voor haar kamertje. Ze slaapt al een maand in een peuterbedje en dat gaat heel goed, dus de meubeltjes konden we dit weekend verhuizen naar de babykamer. Nu moeten we de kamer van Yara en de babykamer nog wat aankleden en dan is het helemaal af (en mooi geworden:-) ).
Ik heb sinds gisterenavond alleen wel wat last van mijn onderrug, waarschijnlijk toch te weinig rust gepakt dit weekend.

Sheila, wat leuk dat je dochter loopt (en inderdaad ook fijn voor jou dat je haar dan wat minder hoeft te tillen). Hier een nog latere loper trouwens, Yara liep met precies 18 maanden. Veel plezier woensdag met de echo!


Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Meeko ma 10 jan 2011 - 10:32

Mamaca, haha je noemt me bij me eigen naam Wink Maar idd he, wij staan gewoon bovenaan! Leuk ook want dat was bij de 1e ook zo! maar balen dat je beetje ziekjes ben. Lastig he met de naam. Wij zijn inmiddels ook weer veranderd van 2e naam. Maar 1e naam zijn we wel echt overuit. Nou ik weet eigenlijk niet wat voor verzakking ik heb. heeft me fysio nooit zo benoemd. Maar ik heb t meest last met plassen bijvoorbeel, echt t gevoel dat er een hele bal uitkomt, en enorm veel druk. Maar een wandverzakking zoals bij jou, wat zijn daar je klachten bij dan? Hoeveel kilo ben jij tot nu toe aangekomen? Ik zit nu op 8 kilo. Wel al meer als bij Senna dus ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen.

Sunpincess, gelukkig dat t allemaal goed gaat, en alleen last van de welbekende kwaaltjes, dat is wel fijn. Ooh ik ben die zwangerschapskleding ook zo zat. Vooral die broeken met die buikband.

Sheila, bij mij is t ook pas sinds een paar weekjes die striemen. Die van Senna zijn toen mooi weg getrokken, dus hopelijk gebeurt dat nu ook wel. Yep, heb je al toegevoegd Wink je woont trouwens wel heel dicht bij mij. Moet zeggen dat ik t ook wel een tijd had dat ik t zat was. Maar nu vind ik t weer leuk en geniet ervan, ondanks die rot bekken. Leuk een pretecho! En super zeg dat ze loopt. Scheelt idd veel straks. Is ook 1 van de redenen dat we effe gewacht hebben met een 2e. Is nu zoveel makkelijker.

Liadan, fijn dat de 20-weken echo goed was. Jullie willen niet weten wat t wordt? Hmm idd wat rustiger aan doen, maar makkelijker gezegd dan gedaan. Wordt mij ook regelmatig gezegd, maar t is zo moelijk met al een kind.

Nou ik ga lekker slapen, slaap laatste nachten slecht dus ga nu even wat innemen, kijken of dat helpt. Morgenmiddag lekker alleen thuis, wil morgen avond gaan zwemmen, dus ga de hele middag niks doen anders lukt t weer niet.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 4 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum