Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwanger van je 2de,3de,4de kindje

+9
Leah
Liadan
Darius
Bruintje Beer
MamaCa
Kat1980
LMCurious
Meeko
Tazz
13 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 do 9 dec 2010 - 1:20

Alles gisteren weer helemaal prima bij de gyn. De kleine is inderdaad al een beetje ingedaald (hoef dus niet meer te gaan liggen, mochten mijn vliezen breken :P ) Qua groei ligt hij ook nog steeds op het gemiddeld. Mijn bloeddruk ook prima, dus we zijn helemaal blij.
Verder vanmorgen de kerstboom versierd samen met Jamie en de puntjes op de i gezet voor de tekst van de geboortekaartjes. Laat het vanavond nog even aan mijn vriend zien en dan ga ik ze morgen even bestellen. Weer een puntje dat ik van mijn lijstje kan strepen, haha.

Darius: Ik vind het niet erg om goed in de gaten gehouden te worden. Zeker niet bij een gyn, iedere keer weer een echo Very Happy Wat zal me dat dan gaan tegenvallen bij de vk, haha. Maar goed, het is nog maar een paar weken. Ben veel nieuwsgieriger hoe dit kleine mannetje er in het echt uit ziet!!!
Fijn dat bij jou de fysio zo goed helpt! Wat dat betreft ben ik er te laat mee begonnen en kan ze bij mij de klachten alleen maar verminderen en niet meer wegkrijgen, omdat mijn spieren al heel erg zijn opgerekt.

Leah: Ja, die mama's van 2008 zijn niet meer zo actief. Ik klets nu ook bijna alleen hier mee. Nu weer iets actiever omdat ik al met verlof ben en dus meer tijd heb.
Wat spannend dat je morgen kan testen!!! Is dit de eerste ronde?
En hoe ik er tegenaan kijk, de combinatie baby en peuter... Het lijkt me wel pittig, zeker omdat Jamie echt aan het peuter-puberen is. Maar het biedt ook wel voordelen, omdat Jamie 's middags nog 2 tot 2,5 uur slaapt en ik dan als de baby er is ook even mijn rust kan nemen. En als ik zie hoe lief hij voor zijn kleine neefje van 2,5 maand is, komt het vast wel goed. Hij vindt het super om te helpen door een speentje te pakken of een spuugdoekje en wil zijn neefje constant aaien.

Sheila: Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo! Weten jullie ook wat het wordt?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Famke do 9 dec 2010 - 9:00

Hey meiden,

Ik kom hier ook weer even kijken. Ik ben Aukje83, heb nu een ander naam inloggen onder Aukje lukt niet goed.
Ik heb deze site nog niet echt in mijn systeem, moet er nog een beetje aan wennen.

Maar binnenkort kom ik hier wat vaker, wat fanatieker, haha.

Groetjes!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 ma 13 dec 2010 - 0:27

Leah: En, nog getest???
Famke: Leuk dat je ook weer mee komt kletsen.

Wat hormonen toch met je kunnen doen zeg... Moest vanmorgen bijna huilen, omdat Jamie een zielig pruillipje trok op het kdv. Maar gauw een kus gegeven en weggegaan, staat anders ook zo stom. Raar he, anders heb ik daar nooit last van, maar nu....
Verder vandaag weer verder met mijn "lijstje" Ziekenhuistas inpakken, al wat kleertjes in de wasmachine gooien etc.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Leah ma 13 dec 2010 - 6:25

Ik heb getest en ben niet zwanger. Ergens vind ik het wel heel jammer. Ik was er eigenlijk wel van overtuigd . Embarassed Maar het is maar beter zo. Vriendlief wil liever geen tweede kindje meer. En anders hadden we de zolder helemaal moeten verbouwen om een kamertje vrij te maken, maar dat geld kunnen we nu spenderen aan de bruiloft.
@sheila123: Ik zag er wel een beetje tegenop, omdat het mij ook best zwaar leek. Maar het lijkt me ook wel heel leuk inderdaad. Als ik zwanger was, dan was het deze keer niet gepland. Vandaar dat ik eerst zoiets had van...hoe gaan we dit doen? Succes met de laatste 20 weken!!

@Kat: HIer ook een peuterpuber hahaha. Ik ben ook heel benieuwd hoe je kleine man op de uk zal reageren. Maar dat komt vast goed. Wat schattig dat hij zo lief is voor zijn neefje. Ik spiek ook altijd naar je foto's op hyves. Hij heeft zo'n lief koppie hahaha.
Verschrikkelijk zijn die hormonen he. Ik heb er mijn hele zwamgerschap last van gehad. Huilde om de stomste dingen! Nog even volhouden en straks lekker genieten van je gezinnetje!

Helaas kan ik dus niet meekletsen. Maar ik houd mezelf op de hoogte van jullie hoor. Ik vind het zo leuk om jullie weer te volgen tijdens jullie zwangerschap! Succes allen!

Leah
Leah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Tazz ma 13 dec 2010 - 7:53

@ Leah Wat jammer dat je niet zwanger bent, uit je reactie begrijp ik dat je het stiekem best graag gewild zou hebben. Nu je maar volledig concentreren op je bruiloft, heb je al wat dingen geregeld?
@ Famke, Ik had echt het idee dat jouw meisje nog een baby was, jeetje die is gewoon alweer 1,5 geweest en jij bent alweer 20 weken zwanger! Van harte gefeliciteerd. Leuk dat je mee komt kletsen Very Happy

Stage lopen gaat op zich best goed, het zijn erg lieve kindjes en ze vinden mij ook wel lief volgens mij. Ik word regelmatig aan mijn hand gepakt, kom mee, spelen! Al is het toch wel zwaar maar goed. Vind eigenlijk alle opdrachten (en het hele stage lopen) nergens op slaan. Zelfs de gastouder waar ik stage loop heeft nog totaal geen info gehad, zij weet dus niet eens wat ik moet doen, dat moet ik haar vertellen. En ik moet opdrachten verzinnen om met die kinderen ga doen, dus een puzzel maken en daar moet ik dan een werkplanning voor maken, yeah right dat doet geen een gastouder, een opdracht is zelfs een verslag schrijven over een schoonmaakactiviteit na de lunch. De tafel schoonmaken dus. Echt de simpel en doelloos voor woorden maar goed we doen het maar. Dan hebben we het maar gehad.

Met de rug/bekkenklachten gaat het helaas nog niet beter, eerder slechter, tijdens het fietsen, vooral met op en af stappen heb ik echt enorm veel pijn. Ook lig ik iedere nacht van 3 tot half 5 minimaal wakker en kan ik gewoon echt niet meer slapen. gelukkig slaapt Aylin 's middags weer dus kan ik ook wat uurtjes pakken overdag.

Net werd ik wakker na het middagslaapje en ik verging van de pijn. Volgens mij heeft het mannetje een feestje gebouwd toen ik lag te slapen, alles deed zeer en nog steeds, mijn ribben aan de linkerkant zijn helemaal beurs/gekneusd. En dat terwijl hij volgend de verlos toch al wel aan het indalen is.

Toch wil ik nog niet klagen, geestelijk kan ik het allemaal nog prima aan Wink Toch hoop ik nu iedere dag dat 'het' vandaag gaat gebeuren.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:59

Leah, jammer dat je toch niet zwanger bent. Lijkt me wel moeilijk, dat jij wel kriebels hebt voor een 2e en je man niet

Tazz, denk je wel goed om jezelf. Hoe lang ga je nog stage lopen?

Hier vanmiddag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit.
En het is nog steeds een meid. Mijn moeder was mee en die had stiekem vorige week al een rose pakje gekocht. Dus het eerste meidenpakje is ook binnen, zo schattig.
Ondertussen heb ik het kamertje al in gedachten en heb ik ook een proefkaartje besteld (zonder tekst). Even kijken of er genoeg tekst op kan.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Tazz ma 13 dec 2010 - 8:06

@woezel, tot ik ga bevallen, alles wat ik nu doe, hoef ik straks na mijn bevalling niet meer te doen en dan kan ik dus langer thuis blijven. Nee de 24ste is de laatste dag geloof ik, want daarna heeft de gastouder waar ik stage loop ook gewoon vakantie. Maar mocht het straks echt niet meer gaan dan stop ik er eerder mee, ik hoef ook niet per se hele dag daar te blijven. Als ik al eerder moe ben of last heb ga ik gewoon naar huis. En begin dan weer half februari als alles goed gaat. En dat is dan maar 1 dag in de week.

Je bent trouwens al vroeg met het geboortekaartje. smile En super leuk dat je het eerste meidenpakje al binnen hebt, ik heb ook nog een hoop meisjeskleding die ik te koop aanbied ;-)
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Famke ma 13 dec 2010 - 9:01

Hallo Meiden!

Wij hebben afgelopen weekend ook de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit! Super opgelucht, want ik vond het toch wel weer spannend. En we krijgen een jongen! Ook erg gaaf, dus ik kan weer helemaal los met shoppen.

Tazz: Haha ze is inderdaad niet bepaald een baby meer, al een echt dametje. Maar ik heb dat ook vaak hier op het forum, wanneer mensen bijvoorbeeld vertellen dat ze weer zwanger zijn. Dan denk ik ook "zo das snel" maar dan zijn de kindjes toch echt al een jaar ofzo.

Woezel: Fijn dat de echo goed was, en nog steeds en meid! Leuk hoor! Je bent er inderdaad vroeg bij met het kaartje. Leuk behang zag ik trouwens voorbij komen, al een keuze gemaakt?

Leah: Jammer dat je niet zwanger bent, maar ja als je vriend niet wil... Wil hij nooit meer een tweede? En kun jij ook achter die keuze staan? (je bent niet verplicht tot antwoorden hoor, als het te persoonlijk is)



Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 ma 13 dec 2010 - 21:08

Leah: Jammer dat de test negatief was. Lijkt me best moeilijk als jij eigenlijk toch nog graag zou willen en je vriend eigenlijk niet meer.
Wanneer gaan jullie eigenlijk precies trouwen? Wij moeten hier ook nog een bruiloft regelen. Ben van de zomer gevraagd door mijn vriend en de planning is om in september 2011 te gaan trouwen. Alleen vanwege mijn zwangerschap en alles wat we daarvoor moesten regelen, hebben we nog niet eens een precieze datum geprikt en al helemaal niks voorbereid… Ach ja, we willen het toch klein houden, dus neem aan dat het in een maand of 9 wel te regelen is.
Dank je voor je compliment over Jamie's lieve koppie. Maar achter dat lieve koppie schuilt soms toch echt een deugniet :P

Tazz: Ik vind het echt zo knap dat je nu nog stage loopt. Moet er persoonlijk niet meer aan denken, ben blij dat ik ’s morgens rustig aan kan doen en desnoods de hele dag in mijn joggingbroek kan rondlopen. Wat een simpele en doelloze opdrachtjes inderdaad. Maar ach des te eerder heb je het dan waarschijnlijk afgerond omdat je het meeste zo kan opschrijven omdat het zo vanzelf sprekend is.
Wat balen dat je steeds meer last van je rug en bekken krijgt. Ga je wel nog naar de fysio? Bij mij heeft ze echt wonderen verricht, had ik veel eerder moeten doen.
Ook heel herkenbaar dat de bevalling snel mag beginnen. Ik durf het ook niet echt uit te spreken, omdat ik van de ene kant blij ben dat ik langer zwanger ben dan bij Jamie. Maar van de andere kant zou ik er echt voor tekenen om met 37 weken te bevallen. Ben het soms zo zat; last van maagzuur (dacht ook dat dat weg zou gaan als het kind ingedaald is), slecht slapen (weet echt niet meer hoe ik moet gaan liggen) en volgens mij heb ik soms ook al last van oefenweeen (pijnlijk Mad )

Woezel: Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. Leuk dat je moeder al voor je aan het shoppen is geweest! En inderdaad, wat ben je er vroeg bij met het geboortekaartje. Ik heb vorige week pas de kaartjes besteld en als het goed is krijgen we vandaag of morgen een proefdruk van hoe het gaat worden.

Famke: Fijn dat bij jullie ook alles goed was bij de 20 weken echo. En dit keer een jongen, wat leuk!!! Dus je kan lekker gaan shoppen voor allemaal stoere jongenspakjes.

Hoe zat dat trouwens bij jullie vorige zwangerschappen, kwamen jullie op het einde ook opeens zoveel in gewicht aan? Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en schrok er echt van. Opeens ben ik totaal zo'n 15 kilo aangekomen :shock: , terwijl het al een hele tijd tussen de 10 en 11 kilo was. Stel je voor dat de kleine tot 42 weken blijft zitten, dan ga ik misschien wel over de 20 kilo heen... Help, het moet er straks ook allemaal weer af!!!
Verder niet veel nieuws hier. Gisteren begonnen met het wassen van de kleertjes (ja, lekker op tijd he Wink ), wat past er veel van dat kleine spul in een wasmachine. Ben ik niet meer gewend, hahaha.
O, ik ruik hier een vieze poepbroek... Ga er gauw vandoor!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 21:24

Valt mee hoor meiden, met het geboortekaarte. Was toevallig aan het neuzen en we zagen er 1 die we beide leuk vonden. Maar kijkt zo raar op de pc, dus nu even het kaartje besteld zodat we hem in het echt kunnen zien. Het is geen standaard vierkant kaartje, dus even kijken of er genoeg tekst op kan. Tekst hebben we verder ook nog niet enz. Als dit kaartje niets is wil ik wel binnenkort wat boeken in huis halen.

Tazz, echt knap hoor dat je nu nog stage loopt. Ik zou het nu al niet eens meer redden.

Famke, ik ben nog steeds verliefd op het behang. En volgens mijn moeder gaan we dat redden. Dus ik ben er over uit. Nu eens kijken waar het het goedkoopst is Very Happy

Kat, erg he dat maagzuur. Ik had er bij de jongens ook zo'n last van. Tot nu toe valt het hier gelukkig mee. Neem wel voor het slapen een rennie, maar verder nog niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 wo 15 dec 2010 - 22:19

Woezel: En, hoe bevalt het kaartje in het echt?

Vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige. Gaan we het ook meteen hebben over thuis bevallen. Zit nu wel in mijn hoofd dat ik dat graag wil, maar wie weet hoe ik daar op het moment van weeen over denk.
Verder zijn er bij Jamie weer 2 kiezen door. Nog maar 2 kiezen te gaan!!! Hoop eigenlijk nog dat zijn gebit compleet is voor de baby komt, maar heb het idee daat de laatste 2 nog niet echt in aantocht zijn (zie of voel verder niks in zijn mond).
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Tazz vr 17 dec 2010 - 23:38

Ik heb het helemaal gehad, ik zit er echt doorheen. Iedere beweging die ik maak doet vreselijk veel zeer. Ik heb vannacht wel redelijk geslapen, wel weer vaak wakker geworden maar het duurt uren voordat ik eindelijk in slaap ben gevallen. gisternacht maar 2 uur geslapen! Gewoon de hele tijd wakker gelegen. En die jeuk, ik heb vreselijke onderhuidse jeuk, van die restless leggs, die ik maar moet blijven bewegen.

Afgelopen maandag heeft de baby me een gekneusde rib geschopt waardoor ik 4 dagen lang zowat echt invalide was. Er is niet echt iemand waar ik bij terecht kan die er veel begrip voor heeft. De rest doet het af met "ja dat hoort er bij, het zijn de laatste loodjes."

Vannacht is een kennis bevallen van haar zoon en zij was 2 dagen later uitgerekend dan ik, ik ben heel blij voor ze maar ik wil ook! En als ik dat dan aan mijn ouders vertel krijg ik een reactie `geniet nog maar van die buik, straks is hij weg.´ ik zal blij zijn als die buik weg is. Het hele doel van zwanger worden is voor mij dat we straks nog een kindje hebben, als dat zou kunnen zonder het zwanger zijn had ik daar wel voor gekozen. Ik vind zwanger zijn gewoon niet leuk, het is wel heel mooi die ontwikkeling etc. maar ik mis het niet als het straks voorbij is.

Ik voel me ook ontzettend onbegrepen en eenzaam.

A. voelt ook dat ik niet lekker in mijn vel zit en loopt dan ook om ieder dingetje te miepen. En dan loop ik mezelf ook gewoon voorbij met Stage, ik wil heel graag die opleiding halen en probeer daarom nu ook zoveel mogelijk uren te maken. Zodat ik straks na de bevalling wat langer thuis kan blijven. Afgelopen dinsdag ben ik na een paar uurtjes naar huis gegaan omdat ik teveel pijn had en afgelopen vrijdag heb ik helemaal afgezegd. Nou heb ik alleen voor komende week nog 3 halve dagen staan en een lesavond. Al denk ik niet dat ik alle 3 die stage dagen nog ga, al vind ik het aan de andere kant wel weer lekker om niet thuis te hoeven zitten. Daar verveel ik me dood! Lekker naar buiten gaan zit er niet echt meer in omdat veel staan/lopen te pijnlijk is. En ik ben er te moe voor.

En dan hebben we nog dat mijn ouders in het buitenland wonen, in eerste instantie zouden ze naar Nederland komen rond de uitgerekende datum. Omdat ze maar 2 weken verlof hebben, lopen ze dan het risico dat ik nog steeds niet bevallen ben als zij al weer terug moesten. Dus kozen ze voor een andere optie, dat ze meteen naar NL zouden komen als ik bevallen was. Maar nu is het zo dat mijn broertje met kerst en oud&nieuw naar hun toegaat, dus komen ze ongeacht wat er gebeurd pas de tweede week van januari terug. Ik ben daar eigenlijk best verdrietig om en vind het zo egoïstisch. Vooral omdat ik dan opmerkingen krijg van mijn moeder: Hij moet nog in je buik blijven zitten hoor dat is beter voor de longen, hij mag echt niet de 27ste komen hoor, ik vind 11-01-11 wel een mooie datum voor zijn geboorte. Ze denkt alleen maar aan zichzelf. Want het is natuurlijk onzin dat het beter als hij nog zoveel langer blijft zitten. Vanaf 37 weken is het gewoon op tijd. Aylin is geboren met 38 weken en er is niks mis met het meisje. Plus dat het voor mij prettiger zou zijn om zo niet veel langer meer door te lopen. Ze wil gewoon dat hij blijft zitten zodat zij zich niet schuldig hoeft te voelen als ze niet naar NL komt als hij straks geboren is.

Oke een heel klaagverhaal maar moest het echt even kwijt.

@ Kat, hoe was het bij de verloskundige? Bij A. was ik in mijn verlof opeens 10 kilo aangekomen, daarvoor maar 5 kilo! Nu kom ik gewoon nog geleidelijk aan maar dat is misschien omdat ik nog veel doe. De verlos zei wel dat de baby toch zeker 7 waarschijnlijk zelfs 8 pond zou worden. Ik heb helaas ook nog steeds last van maagzuur, heb daarom ook het hoofdeinde van mijn bed een klein stukje omhoog staan.

@Famke, wat leuk, ook een jongen! Jongens zijn weer in de meerderheid heb ik het idee.

@ Woezel, snap het ook wel hoor dat je het geboortekaartje toch even wilt zien, wij hebben ook een proefdruk gekozen al een paar maanden geleden en ben blij dat we dat toen gedaan hebben, het plaatje was wel heel mooi, maar was met glans en we wilden toch liever een mat kaartje, nu hebben we een ander kaartje die wel echt heel leuk is. Hoe bevalt het kaartje bij jou?


Laatst aangepast door Tazz op zo 26 dec 2010 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : prive)
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 za 18 dec 2010 - 1:55

Tazz: Meid, ik begrijp echt helemaal dat je er doorheen zit. Als je zoveel last hebt van pijn en ook nog eens waardeloos slaapt, kan ik me echt heel goed voorstellen dat je het nu genoeg vindt. Heb je het hier al met je vk over gehad? Misschien is er een mogelijkheid om je eerder in te leiden of zo?
En dan inderdaad die opmerkingen van anderen over dat je er nog maar van moet genieten en dat het er allemaal bij hoort... Anderen hebben zo makkelijk praten als ze het zelf niet meemaken!!!
En van je ouders is echt onbegrijpelijk, als ouders zijnde wil je er toch graag meteen voor je dochter zijn als je kleinkind geboren is. En wat een onzin van de longetjes moeten nog rijpen. Volgens mij zijn de longen met 34/35 weken al volledig gerijpt en het is inderdaad niet voor niets dat je vanaf 37 weken gewoon thuis mag bevallen. Ik kan hier gewoon zo kwaad van worden als ik dit zo lees.

Bij de verloskundige was alles prima. Nog even naar het hartje geluisterd en een echo gemaakt. Ze wilde nog even leuk een echo foto meegeven, maar het was moeilijk om het hoofdje er goed op te krijgen omdat het al aardig diep in mijn bekken lag. Ook over de bevallingsmogelijkheden gehad en waarschijnlijk gaan we toch voor een thuisbevalling (zelfs mijn vriend is overtuigd). Alleen mijn onderdruk was ietsje verhoogd in vergelijking met de vorige keren (een onderdruk van 80), maar nog geen reden om je zorgen te maken. Aankomende donderdag mag ik weer terugkomen.
Dinsdag ook nog met Jamie naar het cb. Eigenlijk de 2 jarige afspraak, maar ze waren vergeten om me in te plannen. Zou een afspraak met de post krijgen. Uiteindelijk zelf maar gebeld, maar kon ik nu dinsdag dus pas terecht. Ben benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is. volgens mij is hij qua lengte wel aardig gegroeid, maar doordat hij 's avonds amper wat eet ben ik toch wel heel benieuwd naar zijn gewicht. Hoewel hij voor de rest van de dag wel heel goed eet.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 2:44

Tazz, wat een verhaal zeg zo alles bij elkaar. Kan me voorstellen dat je het goed zat bent.
Hier kan het onbegrip op het moment ook slecht hebben. Een man die zucht om alles wat hij moet doen. Andere die zeggen van maar hij moet ook zoveel. Net alsof ik dat niet weet en me er al klote genoeg door voel. Fysio gister nog gezegd dat ze tevreden is, maar me echt niet met het kamertje moet bezig houden. Vertel ik dat en dan is het "maar wie moet het dan doen". Ik baal er ook gewoon zo giga van dat mijn lichaam het niet wil. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik gewoon nog lekker zelf voor de jongens kan zorgen.
Maar om op jou terug te komen, denk wel goed om jezelf he. Ik snap dat je nu zoveel mogelijk stage wilt doen. Maar aan de andere kant, wat is dat ene weekje wat je nu nog wil doen. Ik zou zeggen neem even tijd voor je zelf en geniet straks lekker vd kleine en daarna weer met frisse moed verder aan je opleiding.

Kat, fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Spannend hoor dat jullie voor een thuisbevalling gaan. Ik laat het hier tegen die tijd maar op me af komen.

Hier gister het proefkaartje binnengehad. En we vinden hem beide mooi. Nu kijken of we een leuk gedichtje kunnen vinden wat er leuk op past enz. Ook gister het behang besteld voor 1 muur. En een idee mee voor de andere muren. Gelukkig vind mijn man die ook mooi, dus die volgende week bestellen.
Verder heb ik me gister toch maar op gegeven voor een zwangerschapscursus. Even een avond voor mij en de kleine meid. Dat gaat deze zwangerschap zo langs me heen. Dat ik er zo even bij wil staan enz.

Fijn weekend,

x

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Famke za 18 dec 2010 - 3:33

Tazz wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop voor je dat je kereltje zich snel zal laten zien. Vervelend ook die toestand met je ouders. Die opmerkingen zijn inderdaad heel "dom", ik snap het nooit waarom je er zo verplicht van moet genieten. Heel vaak is het duidelijk niet meer genieten, van dat onnozele gewaffel. Ik zie het zwanger zijn net zo als jou; het is een noodzakelijk kwaad om je een kindje te krijgen. En dat heb ik er met alle liefde voor over maar dat roze wolk gebeuren is zo zwaar overdreven.

Kat: Fijn dat jullie eerste VK bezoekje goed is verlopen, en dat jullie de keuze hebben gemaakt voor een thuisbevalling. Was je vriend eerst wat huiverig voor een thuisbevalling? Vind het zo fijn voor jullie dat je deze keer waarschijnlijk gewoon a terme gaat bevallen!

Woezel: Gelukkig is het kaartje in het echt ook naar jullie zin! Deze zwangerschap gaat ook veel meer langs me heen dan de vorige. Misschien toch ook maar eens kijken voor een cursusje, alleen geen zwangerschapscursus meer voor mij. (vooral omdat ik weet dat we toch weer dezelfde leidtster hebben, en daarmee klikt het niet)

Hier niet echt veel nieuws. Krijg zo nu en dan rugklachten maar dat is dan wel na een hele dag poetsen (een hele dag! Lang leve de nesteldrang.) dus meestal heb ik het er zelf wel naar gemaakt, op rustige dagjes nergen last van. Gister voor het eerst de baby aan de buitenkant gevoeld. Zo leuk!

Morgen ben ik jarig. De visite komt allemaal morgenochtend rond een uur of half 11 en eten dan tussen de middag nog even een hapje mee. Waarschijnlijk ben ik dan om half 3 helemaal klaar en hebben we nog even wat tijd om weer lekker op te ruimen.

Groetjes!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 7:36

Famke, gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een gezellige dag gehad?
Bij jou komt de nesteldrang ook om het hoekje kijken.
Hier ga ik nu ook voor een andere cursus. Bij de eerste had ik er 1 via mensendieck en ga nu zwanger er fit doen. Ben benieuwd. Krijg het vergoed via de zorgverzekering, dus dat scheelt ook weer. Ik had echt zoiets van de laatste zwangerschap dus extra genieten, maar dat lukt helemaal niet. Gaat zo snel, dus wie weet lukt het even met zo'n cursus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Leah zo 19 dec 2010 - 8:24


@ Tazz: Als bleek dat ik toch zwanger zou zijn, dan had ik dat ook echt leuk gevonden inderdaad. Maar ik vind het ook niet zo erg nu het blijkt dat ik niet zwanger ben. Kan ik lekker genieten van mijn wijntje Wink Maar mocht ik toch zwanger raken van een meid...dan wil ik heel graag al jouw meidenkleertjes overkopen hahaha. A.ylin ziet er altijd zo leuk uit!

@woezel: Op zich valt het wel mee met de kriebels gelukkig. Anders zou ik dat echt heel vervelend vinden inderdaad. Ik wacht gewoon geduldig op een neefje of nichtje. Fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was. Heb je een foto van het pakje? Nu ben ik wel nieuwsgierig!!

@ Famke: Mijn vriend wil op dit moment echt helemaal geen tweede kindje meer. Hij moet daar echt niet aan denken. En gezien zijn leeftijd (41) vind ik zelf dat als we voor een tweede willen gaan, we hier ook niet te lang mee moeten wachten. Dus ik denk niet dat het erin zit. Maar ik vind het zo ook goed hoor. Ik ben nu ook erg gelukkig. Maar super dat jullie een jongetje verwachten! Gefeliciteerd! En nog gefeliciteerd met je verjaardag

@ Kat: Dus jullie ook aan het trouwen geslagen! Gefeliciteerd! Wij hebben nog helemaal niets gepland. Dat komt allemaal wel. Datum maakt ons echt niet zoveel uit en veel zullen wij er ook niet aan doen. Alleen een feest voor familie en vrienden. Het schiet nu echt op voor je. Gelukkig mag je nog tot vlak voor de bevalling beslissen of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Hoe vind je het om nu ook de echte laatste weekjes in te gaan en nu ook echt jezelf kan voorbereiden op de bevalling?





Leah
Leah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Leah zo 19 dec 2010 - 8:30

@ Tazz: Wat rot dat je je zo voelt zeg. Ik wou dat ik je ergens mee kon helpen. Volgens mij ben je gewoon op en dat kan ik me heel goed voorstellen. Doe rustig aan meis. Laat die stage even voor wat het is. Dat komt wel. Rust maar goed uit. Die laatste loodjes zijn ook echt zwaar. Ik hoop voor je dat de kleine zich snel laat zien en dat je je weer een stuk beter en fitter voelt. hug
Leah
Leah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Darius zo 19 dec 2010 - 21:27

Tazz, hoe is het nu met je?

Woezel: fijn dat jullie het kaartje al hebben! Wel gezellig om weer even op gym te gaan, net wat je zegt, even een uurtje echt zwanger zijn en niks anders. Ik vind het trouwens ook wel lekker om in bad te gaan, kun je ook even gezellig met de baby spetteren! Ik krijg namelijk steeds gezellige schopjes als ik in bad lig!

Famke: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb dat helemaal gemist, van je zwangerschapsgym de vorige keer! Ik ga strakjes op yoga. Bij L heb ik een cursus gedaan via het CB, maar dat was alleen maar theorie dus niet echt interessant. Dat lees ik wel in de boekjes dan.

Ik moet nog even wat administratie doen voor mijn werk, daarna nog naar twee leerlingen en dan heb ik zalig kerstvakantie!!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 22:25

Leah, wel fijn dat je niet zulke kriebels hebt. En neefjes en nichtjes zijn ook heel leuk.
We hebben dit shirtje, met een gestippeld broekje en bijpassend mutsje gehad.
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/baby/newborn/overslaghemd-(33366200).aspx

Darius, wij hebben geen bad helaas. Lijkt me op zo'n moment wel even lekker inderdaad.

Zo hier vanmorgen vroeg al op jacht geweest voor skipakjes. En ook een leuke roze meegenomen voor volgend winter.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 zo 19 dec 2010 - 23:32

Woezel: Mannen zijn ook allemaal hetzelfde he. Dat gezucht als je vraagt of hij iets wilt doen herken ik wel. Het zijn nog maar een paar kleine klusjes die ik wil dat hij nog doet, waarschijnlijk samen in 1,5 uur gefikst. Dus als hij even zijn schouders er onder zet is het zo gebeurd. En dan zeggen mannen dat zwangere vrouwen zeuren, hoe zou dat nu komen Wink
Lekker dat je toch een zwangerschapscursus gaat doen. Even alleen een momentje met je kleine meid in je buik! Het is echt zo dat je er bij een tweede (of in jouw geval derde) zwangerschap veel minder mee bezig bent.

Famke: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad en ben je lekker verwend?
Ja, mijn vriend zag een thuisbevalling eerst niet zitten. Een collega had een drama verhaal verteld over een thuisbevalling. Net alsof het dan bij ons ook zo moet gaan.

Leah: Gelukkig maar dat je toch niet totaal anders over een tweede denkt als je vriend. En inderdaad, een kleine bruiloft met alleen vrienden en familie is hartstikke leuk. Ik vind het ook belangrijker dat er alleen mensen zijn waar we echt wat mee hebben.
Het is zeker fijn dat ik me nu beter kan voorbereiden op de bevalling, omdat ik langer zwanger ben. Maar op zich had ik me stiekem toch al weer ingesteld op die 31 weken en dacht ik iedere dag erna als ik ’s ochtends wakker werd van he ik ben nog steeds zwanger. Nu kan ik dat gelukkig wat meer loslaten en is het vooral nieuwsgierigheid naar de kleine waardoor het van mij niet meer weken op zich hoeft te laten wachten. Maar die kleine bepaald wanneer hij komt, dus we zullen zien hoe eigenwijs hij is smile

Darius: Lekker dat je bijna kerstvakantie hebt! Ook al weer 19 weken zwanger, wanneer hebben jullie de 20 weken echo?

Tazz: Hoe gaat het nu met je meid?

Hier vanochtend al weer druk geweest en kan ik de rest van de dag tenminste binnen blijven. Alleen even Jamie nog van het kdv afhalen vanmiddag.
Hem vanmorgen dus weggebracht, na 15 minuten bezig geweest te zijn met mijn auto sneeuw en ijs vrij te maken. Ook waren de foto's van het kdv klaar, dus nu heb ik mooi een extra cadeautje voor kerst voor de oma's (meteen ook maar even een fotolijstje er voor gekocht). Moet ik alleen even voor onszelf foto's nabestellen. Daarna naar de drukkerij gegaan om de enveloppen van de geboortekaartjes op te halen. Kan ik die mooi al gaan schrijven binnenkort. Ook naar de thuiszorgwinkel gegaan en de klossen en ondersteek opgehaald. En als laatste boodschappen gedaan. Nu dus lekker relaxen en ook een beetje schoonmaken vandaag!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Liadan ma 20 dec 2010 - 8:32

Hier ben ik ook weer een keer. Ik lees hier wel steeds mee maar van meekletsen komt het maar niet.
Ik ben inmiddels alweer 19 weken zwanger en sinds anderhalve week voel ik ons kindje ook. Heel zachtjes, helemaal onderin mijn buik. Voelt heel anders dan bij Yara, toen voelde ik pas iets met ruim 21 weken en dat was meteen veel duidelijker en hoger in mijn buik. 28 december hebben we de 20-weken echo, spannend weer hoor! Maar eerst Yara's verjaardag vieren maandag, dan wordt ze alweer 2 jaar.
2 jaar geleden was ik op 20 december uitgerekend en keek ik uit naar de bevalling.
De misselijkheid is eindelijk een stuk minder, vorige week had ik nog een slechte dag en heb ik weer over moeten geven, maar over het algemeen zijn er nu meer betere dagen.

kat, wat fijn dat je alweer 36 weken zwanger bent, moet een heerlijk gevoel zijn! Hopelijk krijg je een hele mooie thuisbevalling. Wat een werk was het vanmorgen hè, het sneeuwvrij maken van de auto, ik ben er 10 minuten mee bezig geweest en ben toen als een slak naar mijn werk gereden.

Darius, ik zie dat wij maar 2 dagen schelen. Met hoeveel weken ben jij bij je zoontje bevallen? En wanneer mag jij voor de 20 weken echo?

Famke, nog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad? Leuk dat je de baby al aan de buitenkant hebt gevoeld!

Woezel, wat leuk dat jullie het geboortekaartje al hebben uitgezocht, ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest, maar ga binnenkort ook maar eens zoeken. Bij mij gaat de zwangerschap nu ook veel meer langs me heen, al moet ik zeggen dat ik er wel van kan genieten nu ik ons kindje voel en de misselijkheid een stuk minder is. Maar er zijn toch veel minder momenten dat ik erbij stil sta.

Tazz, wat een vervelende situatie met je ouders en je broer, je wilt toch graag dit bijzondere moment meteen kunnen delen met je ouders. Hopelijk kunnen ze na de bevalling toch snel komen. Wel spannend hoor dat je nu al bijna net zover bent als toen je bij A. was bevallen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  MamaCa di 21 dec 2010 - 6:37

Hoi meiden!

pffff wat veel geschreven, ben de laatste tijd wel erg weinig aktief he? kom er maar niet aan toe.. neem het me maar niet kwalijk.
Gaat alles goed?

Leah: balen dat je niet zwanger bent...Sad

Tazz: he, jij zit er echt helemaal doorheen.. pff ik had dat afgelopen 2 weken ook. Allemaal pech mn vriend ver weg etc.. khad het ook ff helemaal gehad. Jij bent nog een stuk verder dus begrijp hoe jij je nu moet voelen!

Woezel: Leuk dat jullie al n kaartje in gedachten hebben! Lekker idee dat je dat lekker op tijd klaar hebt, hadden wij ook al op tijd uitgezocht ivm de feestdagen en alles.. Ben benieuwd naar je ideeen over het kamertje.

Lmc: gefeliciteerd met Joris nog! (beetje laat)

Kaartje: over proefdruk gesproken.. wij kregen gewoon een kopietje zwart wit met hoe de tekst kwam.. niet echt het kaartje hoe het wordt als je het verstuurd??!! jullie wel dus.. had ik ook liever!

Kat: bij jou schiet het op zeg!! leuk dat je thuis wilt bevallen (wil ik ook!) is me vorige keer zo goed bevallen!! Fijn dat alles goed gaat ook met de kleine!

Famke: jouw ken ik volgens mij nog nie zo goed.. maar gefeliciteerd nog met je verjaardag! jullie hebben n dochter en verwachten een zoon? leuk!

Pff volgens mij ben ik nog de helft vergeten of nie??? anders sorry!!

hier gaat alles wel goed, mn vriend is n paar weken voor werk weggeweest maar ben heeeel blij dat ie nu niet meer weg hoeft. In die tijd had ik zoveel pech dat het goed is dat ie terug is.. problemen met de auto, eerst kon ik er niet in, toen sloot de deur niet, toen kon ik er niet uit etc... paar keer koud water onder de douche, problemen met de wasmachine etc... bah dat kun je er echt niet bij hebben als je zwanger bent en al een kind hebt, een huishouden en nog je werk.. pff maar nu is het voorbij gelukkig!
Van de week op controle geweest bij de vk alles was goed RR 110/50 (heb ik altijd laag) hoofdje lag al in het bekken alles was prima verder. Dit kleintje is ook n stuk aktiever dan Y.aniek altijd was! placenta achter scheelt zoveel!
Ben nog maar 5kg aangekomen. Mijn buik groeit verder niks. Maar dat is niet erg, zal in mn verlof wel komen. Zo zie je maar weer als je er al een hebt rondlopen blijf je in beweging. En daardoor kom ik denk ik minder aan.
Nog 3x werken (waaronder 1 kerstdag) en dan heb ik verlof. Vlg week maandag is mn laatste dagje!
Straks gaat als goed is mn bed al omhoog (we hebben nog al een zwaar bed en er komt zo een kameraad die mn vriend mooi kan helpen dus gelijk maar gebruik van maken.)

Fijne avond allemaal!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Tazz di 21 dec 2010 - 9:55

Hey Meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden. Heb er nog eens met mijn vader over gesproken en het is zo dat mijn broertje een ticket heeft voor een enkele reis. Dus wanneer ze terug komen is nog niet vast gelegd, dus ze kunnen ook eerder terug komen mocht ik eerder bevallen. Wel apart dat mijn moeder en mijn broertje maar blijven zeggen dat ze pas in januari terug komen maar die doen wel vaker zo. Heb wel wat meer rust daarover nu.

Verder word ik wel iedere keer wakker en het eerste wat er dan door mn hoofd schiet, he jammer weer niks.. ;-) Bij iedere harde buik of krampje denk ik, zal het nu doorzetten? Ik moet er niet zo veel mee bezig zijn maar krijg het niet uit mijn hoofd. Bij A. had ik toen 1 dag dat er eigenlijk helemaal niet aan gedacht had en bijna de hele dag lekker op de bank had gehangen en op het moment dat ik naar de wc ging om te plassen mn vliezen braken. Dus probeer vrijdag, als Aylin naar het KDV is weer een relax dagje er van te maken en er zo weinig mogelijk aan te denken. Misschien helpt dat ;-)

Gisteravond nog naar school geweest maar afgelopen vrijdag en gisteren mijn stage maar afgezegd, had A. ook niet naar het kdv gebracht, veel te gevaarlijk om te fietsen met al die sneeuw plus ik had gewoon geen zin om iets te gaan doen. Donderdagochtend wil ik nog 1 oudergesprekje doen en dan stop ik met stage lopen. De rest komt in Februari wel weer. Kan me tot die tijd wel richten op de theorie-opdrachten.

Vandaag kwam er ook een vriendin langs met haar dochtertje. Zij was ook uitgerekend op 6 januari en bevallen op 5 januari vorig jaar. Dus ze begrijpt hoe ontzettend spannend het is met de feestdagen nu. Daarnaast heeft ze nu ook vakantie op haar werk dus als ik eens oppas nodig heb voor A. of een spoed ritje naar het ziekenhuis dan kan zij me ook helpen. ;-) Ze had ook heel lief een cadeautje voor A. en voor de baby allemaal lekkere broodjes en beleg meegenomen dus we hebben uitgebreid zitten lunchen. Erg gezellig smile

@ zwangerschapsgym. Ik wilde wel iets gaan doen, maar mijn vriend is op zijn vroegst pas om 19.30 thuis en de meeste cursussen beginnen al om 19.00 dus kon niks gaan doen omdat ik dan geen oppas had. Maar zorg dat ik er zelf wel regelmatig mee bezig was, bewust even contact maken met mijn buik. Zoals ik bij de zwangerschapsyoga geleerd had. Wel jammer dat ik geen nieuwe mensen heb leren kennen. Dat vond ik eigenlijk het allerleukste van die cursus. Met die vrouwen heb ik nog steeds contact en eens in de paar maanden spreken we dan af of gaan we weer bij elkaar op kraamvisite (er zijn er al weer 2 van hun 2de kindje bevallen). Maar goed nu heb ik wel contact met dames van mijn opleiding en dat is dan ook wel weer leuk smile

Gisteren mijn kerstpakket opgehaald van mijn werk en ben er erg blij mee. Er zaten twee pakken choco cookies in, een pak oliebollenmix, een bus slagroom, een mooi dienblad, thee, koffie, een koffiekaarsje, twee koffieglazen voor latte, en een welness-kortingsbon. Allemaal dingen die we lekker vinden en kunnen gebruiken.

@mamaca. Dat ligt eraan waar je je kaartje besteld denk ik. Bij A. hebben we hem bij de drukker besteld en wij kregen een pdf-je thuis gestuurd met het kaartje en hoe de tekst kwam. Ik wilde iets uitgelijnd hebben maar de drukker begreep dat niet zo goed dus het is uiteindelijk niet helemaal geworden zoals we het wilde maar de kleur van het kaartje was een stuk mooier dan we dachten. Nu maak ik hem bij kaartje2go, een stuk goedkoper, zij versturen de kaarten ook voor ons dus we hoeven geen adressen te schrijven en ik kan hem echt precies zo maken als ik hem wil. Scheelt echt veel, en de eerste proefdruk is gratis. Balen zeg dat je zoveel pech hebt gehad. Ik had vorige week ook zoiets, mijn vriend had een bedrijfsuitje en kwam 1 avond niet thuis slapen. Juist die avond valt er een plank van de muur in de keuken, de hele keukenvloer lag bezaaid met glas (voorraadpotten waren kapot gevallen), aarde (planten), eten, en twee giga deuken in de vloer. Echt perfecte timing. Rolling Eyes En ik kon het toch echt niet laten liggen met 2 katten en een peuter.

@famke, nog gefeliciteerd met je verjaardag!





Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 21:04

Hier gister controle gehad en weer goed gekeurd.
Gister ook het laatste behang besteld, en man is nu bezig op het kamertje. Het is de bedoeling dat hij hem in de kerstvakantie behang klaar maakt. En dan kan daarna mijn vader helpen met behangen.

mamaca, dit komt op 1 wand http://www.debehangsite.nl/meisjes-behang/meisjes-behang.php?c=230&p=21096&view=on
en de rest krijgt een heel fijn roze/creme streepje. Lekker roze dus. Wil dan graag donkerroze gordijnen.
Hier krijg ik de tekst ook op een papiertje of mail hoor. Maar had nu een geboortekaartje via een site besteld, en daar mag je 3 kaartjes bestellen zodat je ze in het echt kunt zien. Heb nu de tekst die ik in mijn hoofd heb uitgeprint, dus vandaag even knippen en plakken of het wat lijkt.

Kat, zo alweer bijna 37 weken. lekker hoor.

Tazz, fijn dat je nog een gesprek met je vader hebt gehad.
Sneeuw, hier ligt nog steeds 1 klein laagje van vrijdag. Alle buien daarna gaan precies hier langs. Maar helaas is het nog wel glibberig.

liadan, zo ook alweer bijna 20 weken. Spannend hoor bijna de 20 weken echo.
Fijn he als je de kleine voelt. Hier is ze soms dagen heel druk en nu weer wat dagen wat rustiger. Ik heb er nu echt een paar keer voelen draaien, zo gek. Kan me niet herhinneren dat ik dat zo bij de jongens voelde.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 3 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum