Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwanger van je 2de,3de,4de kindje

+9
Leah
Liadan
Darius
Bruintje Beer
MamaCa
Kat1980
LMCurious
Meeko
Tazz
13 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Tazz vr 19 nov 2010 - 2:58

Weer een kletstopic voor de meiden die al een of meerdere kindjes hebben en nu weer zwanger zijn.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Meeko vr 19 nov 2010 - 3:41

Hmmm ik kom er niet echt uit hoe ik ons lijstje hier in krijg! Iemand een idee?
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  LMCurious vr 19 nov 2010 - 4:08


Hoi mama's!

Hier gaat ook alles goed. We hebben vorige week vrijdag nog een uitgebreide echo gehad bij de fonthys opleiding. Mn moeder was meegegaan omdat ze nooit een echo had meegemaakt. En nu kon ze alles veel duidelijker zien dan op de foto's waar ze steeds niets in zag. Dus dat was erg leuk. Nu hadden we ook superveel dudielijke foto's meegekregen. Ik heb ze nog niet gescand, maar misschien dat we dat dit weekend doen, dan zal ik ze nog wel plaatsen. Ons meiske maakt het in elk geval goed.

Verder heeft de eerste blaasontsteking zich weer aangediend. Dus we zijn vandaag weer begonnen met een kuurtje. Hoop dat ik er nu minder last van heb dan bij Joris. Toen heb ik volgens mij in de laatste helft wel een keer of 5-6 een kuur gehad. Ik heb de laatste weken ook wel last van harde buiken. (misschien door de blaasontsteking...) maar bij Joris heb ik dat eigenlijk bijna nooit gehad. Nu merk ik als we een stuk wandelen dat ik een harde buik krijg, en dat ie echt aanhoud totdat ik weer thuis ben of echt kan gaan zitten. Dan is het ook best wel gevoelig. Maar ik dacht eigenlijk dat harde buiken juist een korte samentrekking waren? Hebben jullie ervaringen met harde buiken?

Joris is wel ziek geweest vanaf zaterdag. Hij heeft diverse keren moeten overgeven. Dit was vanaf zondag wel over, maar hij is nog wel steeds erg moe en hangerig en eet wat minder. Hij doet de hele week alweer 2 slaapjes ipv 1. Gelukkig is hij verder tussendoor wel vrolijk en niet vervelend ofzo.

Kat, kan me goed voorstellen dat dat een hoop scheelt, als je die dag eenmaal voorbij bent en alles in je bije rustig blijft. hopelijk ga je deze zwangerschap gewoon voldragen.

Tazz, kamer ziet er goed uit hoor! En ook de buikschildering is erg leuk zo! Ik begin het de laatste weken ook wle te merken hoor, dat het toch wel vermoeiender is met al een kindje wat rondloopt. Het spelen en wandelen gaat hier ook niet zo vlot meer.

Sheila, spannend dadelijk de 20-weken echo!

Woezel, dat lijkt me ook gek, als de oudste alweer naar school gaat en dan ook tegelijkertijd bezig met de beeb! had je het bij C ook, dat je meer onzeker was in het begin, of nu voor het eerst?

Meeko, lekker dat je zo toch wat rustiger aan kunt doen. Ik geloof ook niet dat ik zo'n lange dagen zou trekken. Enneh, Joris zit mee te gluren...die vind je dochter helemaal leuk [Wink]!!!!

Luca, lekker toch als je kaartjes enzo al geregeld hebt. Wij waren ook aan het orienteren, maar denk dat weer zelf iets maken, hebben we bij Joris toen ook gedaan! Veel plezier vanavond!

Mamarosa, supergoed dat je bloeddruk is gedaald. En ach, alle tijd dat het laag blijft is nu tch al mooi meegenomen. Maar zou wel super zijn als het zo blijft natuurlijk. Fijn dat je nu gewoon elke week even doorneemt hoe het op het werk gaat, lijkt me pittig werk wat je doet!

Liefs LMC.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 vr 19 nov 2010 - 5:14

Meeko: Heel mooi buikje in het andere topic!

Tazz: Ga binnenkort inderdaad maar eens een afspraak maken bij de fysio. Hoe vaak ga jij normaal gesproken dan in de week? Een afspraak van 20 minuten is nog wel te doen en dan probeer ik het gewoon zo in te plannen dat Jamie op dat moment op het kdv is en ik dus voor hem niet iets extra’s hoef te regelen.

Luca: Klink niet prettig waar jij allemaal last van hebt. Zou inderdaad ook even aan de bel trekken. Een tweede zwangerschap is gewoon echt zwaarder. Bij Jamie ging ik er fluitend doorheen en was echt stralend zwanger, nu voel ik me alles behalve dat. Maar goed, toch liever nog minimaal een week of 6 die kleine uk in mijn buik houden.
Woezel: Lekker uitgerust toen de kids op bed lagen? Ik heb net ook heerlijk 2 uurtjes geslapen toen Jamie sliep, doet je toch echt weer goed zeg!

Mamarosa: Fijn dat je bloeddruk niet meer zo hoog is! En spannend, bijna de 20 weken echo!!!

LMC: Balen van de blaasontsteking. Even afkloppen, maar heb er deze zwangerschap nog geen last van gehad. En leuk dat je moeder mee kon naar de echo, voor haar ook een leuke ervaring!

Binnenkort mijn profiel maar eens een beetje pimpen met foto, banner en dergelijke, maar voor nu is het zo goed!
Vanavond ui eten met collega's. Heb gelukkig 2 uurtjes op de bank gelegen/geslapen vanmiddag, dus voel me nu wel aardig. Hopelijk hou ik het gewoon vol vanavond, want vaak lig ik om 21 uur al half te slapen op de bank.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  MamaCa vr 19 nov 2010 - 5:46

Wat leuk, we hebben ook hier n eigen topic! noem me trouwens maar bij mn nieuwe naam dan zit ie er sneller in!

@ meeko: wat n grappige foto van Senna, lief meissie!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  LMCurious vr 19 nov 2010 - 7:43

pffffttt....nou volgens mij ben ik er weer klaar voor, aangemeld...tickers...avator....pfffffttt....nu nog uitzoeken hoe het verder allemaal werkt hierzo. Ben benieuwd hoe snel de rest volgt hierzo!

Meeko, je kunt geloof ik bij een tekstbericht gewoon in je taakbalkje op afbeelding klikken. En dan je link ertussenin ofzo?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:51

Ik hoop dat ik mij hier binnenkort ook kan aansluiten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:54

Lmc, hier ook druk bezig om een onderschrift en avater te krijgen. Hoop dat het nu gelukt is.
Dat is minder dat zo veel blaasontstekingen hebt

Kat, hier heel kort rust gehad. C was al gauw weer wakker.
Jij wel even lekker vd rust genoten zo te lezen.

mamarosa, wat fijn dat je bloeddruk zo gezakt is, dat je geen medicijnen hoeft.
spannend straks je zoon en dochter bij elkaar op de kamer. Inderdaad wel slim om hem eerst in het ledikant te laten.

Zo de mannen zijn hier boodschappen aan het doen. De jongens hadden vanmiddag pietenmutsen gehad, dus die moesten de muts op met boodschappen doen.

Gekje, van mij mag je gauw mee kletsen hoor. Jullie gaan voor een 2e?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:56

Woezel jij bent zwanger van je 3e?

Ja Very Happy Tijd voor een 2e! Wil al een tijdje heel graag. Maar dan zou ik tijdens mijn opleiding bevallen. En als ik nu zwanger raak, dan beval ik 2 maanden na mijn opleiding. Ik denk dat het dan wel te doen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:00

Gekje schreef:Woezel jij bent zwanger van je 3e?

Ja Very Happy Tijd voor een 2e! Wil al een tijdje heel graag. Maar dan zou ik tijdens mijn opleiding bevallen. En als ik nu zwanger raak, dan beval ik 2 maanden na mijn opleiding. Ik denk dat het dan wel te doen is.

Leuk, bevallen tijdens je opleiding lijkt me inderdaad niet slim. Wat voor opleiding doe je?
Hier inderdaad zwanger vd 3e

Ga nu nog even genieten vd rust in huis en lekker gtst kijken.
Fijn weekend allemaal/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:01

Leuk zeg! Ik hoop ook 3 kindjes te kunnen krijgen. Maar dan moet er eerst een 2e zijn natuurlijk.
Hoe is het verder met je andere 2 zoontjes?

Ik volg mijn opleiding voor verzorgende IG. Eind juni ben ik er klaar mee.
Was je snel zwanger trouwens?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 vr 19 nov 2010 - 21:05

Probeer mijn profiel te pimpen, maar krijg het niet voor elkaar om een ticker in te voegen. Wie kan me uitleggen hoe dat moet? Ik neem aan dat je iets moet invoegen bij onderschrift, maar wat precies?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 vr 19 nov 2010 - 21:06

Kat1980 schreef:Probeer mijn profiel te pimpen, maar krijg het niet voor elkaar om een ticker in te voegen. Wie kan me uitleggen hoe dat moet? Ik neem aan dat je iets moet invoegen bij onderschrift, maar wat precies?

O, zie dat het wel gelukt is! Very Happy
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 21:14

Gekje schreef:Leuk zeg! Ik hoop ook 3 kindjes te kunnen krijgen. Maar dan moet er eerst een 2e zijn natuurlijk.
Hoe is het verder met je andere 2 zoontjes?

Ik volg mijn opleiding voor verzorgende IG. Eind juni ben ik er klaar mee.
Was je snel zwanger trouwens?

Hier was het wonderbaarlijk steeds gelijk raak. En bij jullie eerste?
Hier gaat alles goed met de jongens. Zijn wel 2 banjers met elkaar.
En ze hebben vanmorgen heerlijk geslapen tot 8 uur, nou dat gebeurd hier niet vaak.
Hoe is het met jou zoontje?

Kat, ik zie je onderschrift nog niet goed. Hier heeft het ook een hoop gepuzzel gekost voordat ik hem had. Heb steeds een andere link geprobeerd totdat hij het deed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 vr 19 nov 2010 - 21:17

woezel schreef:
Gekje schreef:Leuk zeg! Ik hoop ook 3 kindjes te kunnen krijgen. Maar dan moet er eerst een 2e zijn natuurlijk.
Hoe is het verder met je andere 2 zoontjes?

Ik volg mijn opleiding voor verzorgende IG. Eind juni ben ik er klaar mee.
Was je snel zwanger trouwens?

Hier was het wonderbaarlijk steeds gelijk raak. En bij jullie eerste?
Hier gaat alles goed met de jongens. Zijn wel 2 banjers met elkaar.
En ze hebben vanmorgen heerlijk geslapen tot 8 uur, nou dat gebeurd hier niet vaak.
Hoe is het met jou zoontje?

Kat, ik zie je onderschrift nog niet goed. Hier heeft het ook een hoop gepuzzel gekost voordat ik hem had. Heb steeds een andere link geprobeerd totdat hij het deed.

Ja, er ging even weer wat mis maar nu staan er uiteindelijk 2 goede tickers in!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 vr 19 nov 2010 - 21:27

LMC: Leuk dat je je hier ook hebt aangemeld. Ik hoop inderdaad dat de rest ook snel volgt, wel zo gezellig!

Gisteravond lekker uit eten geweest met collega's in een tapas restaurant. Een aantal colaatjes gedronken om wakker te blijven. hahaha. Lag pas om 23 uur in bed, erg laat voor mijn doen. Ook nog eens slecht geslapen en vanmorgen om 6.20 uur was Jamie al weer wakker Mad Ach ja, vanmiddag maar weer een dutje doen en heb verder toch geen plannen dit weekend. Ja, vandaag is wel de intocht van sinterklaas hier, maar hij komt om 13 uur en dan ligt Jamie net in bed. Dus dat gaat hem helaas niet worden. Gaan jullie nog naar een intocht in jullie woonplaats? Vanavond mag hij wel weer zijn schoen zetten. We hebben een goedkope sinterklaas dit jaar, want we hadden nog wat cadeaubonnen van intertoys waar we wat schoencadeautjes van gekocht hebben en het grote cadeau is eigenlijk het verjaardagscadeau voor Jamie van de oma van mijn vriend. Hij had al zoveel gekregen dat we dat maar bewaard hebben. Wij hadden wel nog iets gekocht van duplo, maar dat bewaren we waarschijnlijk gewoon voor kerst.
Ga zo maar even foto's maken van de babykamer en dan weer even uitvissen hoe ik die hier kan plaatsen Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  MamaCa vr 19 nov 2010 - 22:10

pfff wij hebben gisteravond ook heel veel sinterklaasinkopen gedaan, maar nog niet alles gevonden. Voor Yaniek, de lootjes en bij de andere opa en oma.. pff zo 150,- lichter.. en dan nog niet alles.
Bij ons was de intocht vorige week al. Was wel leuk.
Vanmiddag werken tot 23u morgen ook van 15u tot 23u en maandag van 7.30-15.30..ben benieuwd of ik het volhou, anders ga ik aangeven kortere diensten te willen werken.
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 zo 21 nov 2010 - 8:21

Zoals beloofd de foto's van de babykamer:
zwanger van je 2de,3de,4de kindje 5195927816_4239dc9530_m
zwanger van je 2de,3de,4de kindje 5195328597_d9e4ed6140_m
zwanger van je 2de,3de,4de kindje 5195328847_000114c89c_m

En de asociale inhoud van de kledingkast!!! Nog alleen maar maatje 50 en 56... Nu al een kledingtic voor dit kleine mannetje Very Happy
zwanger van je 2de,3de,4de kindje 5195328719_04fcaa0d7a_m

Verder hier een rustig weekend achter de rug. Zaterdagmiddag na Jamie's slaapje nog wel even het centrum in geweest en daar liepen nog wel zwarte pieten rond die pepernoten uitdeelden. Daar zegt Jamie geen nee tegen natuurlijk. En vandaag even wezen spelen in een speeltuintje hier in de wijk.

Mamaca: Ja, altijd dure grapjes, al die cadeautjes die je moet kopen voor de feestdagen. Vieren jullie dan geen kerst? Voor kerst geven mijn vriend en ik wel een cadeautje aan elkaar en een kleinigheidje voor Jamie, maar verder niks.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 20:29

Kat, wat een leuk kamertje hebben jullie gemaakt.
schattig he al die kleine kleertjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  MamaCa ma 22 nov 2010 - 5:44

mooi kamertje!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Bruintje Beer ma 22 nov 2010 - 7:23

Ik mag me hier ook aansluiten!!
Nadat ik eind mei onverwachts zwanger ben geraakt waar we natuurlijk superblij mee waren! Maar helaas werd dit weer een miskraam maar nu met 8 weken dit gebeurde allemaal in de week van S. haar 1e verjaardag. Mag ik nu vertellen dat ik nu alweer bijna 12 weken zwanger ben van de 2e. We hadden het niet zo snel verwacht na de MK maar zijn er superblij mee. 10 juni is de verwachte datum volgens de echo's

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  MamaCa ma 22 nov 2010 - 7:50

[i]Bruintje beer: GEFELICITEERD!!! WAT LEUK!!![/i]
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Darius ma 22 nov 2010 - 8:04

Bruintje beer, welkom hier!!!

Nou ja....voor mezelf dan ook maar welkom, heb net een account aangemaakt.

Kat, superleuk kamertje! Ik vind de nieuwe kamer van J ook zo leuk, wij gaan waarschijnlijk ook de meubels van Ikea kopen voor Laurens straks.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 ma 22 nov 2010 - 8:12

Bruintje beer: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!!!

Darius: Ook welkom op ons nieuwe forum. Leuk dat steeds meer meiden hierheen komen Very Happy

De rest: Thanks voor de complimenten, we zijn er ook erg blij mee! Hoop ook binnenkort mooie foto's van jullie te mogen bewonderen Wink

Vanmiddag, na een halve dag werken, heerlijk geslapen. Schrok om 16.45 uur wakker... Ik zou Jamie vroeg ophalen van het kdv. Gelukkig kan hij nog niet kloklezen en vermaakte hij zich prima. Ondanks dat hij daar vandaag niet had geslapen. Hij was in zijn eentje een feestje aan het bouwen in de slaapkamer, door gezellig te kletsen en liedjes te zingen. Hem dus thuis om 19 uur in bed gelegd, maar heeft hij hier ook nog liggen kletsen tot 19.40 uur. Hoop wel dat hij nu een lange nacht maakt, heeft hij wel nodig!
Woensdag weer naar de gyn. Heb het idee dat de kleine aan het indalen is, of althans een poging aan het doen is. Voel de laatste 2 dagen zoveel druk op mijn blaas en af en toe steken daar beneden. Dus ben benieuwd of het inderdaad zo is.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Bruintje Beer ma 22 nov 2010 - 8:18

Kat: Spannend of het inderdaad ingedaald is!! Vorige keer (was 2008) waren we ook samen zwanger maar helaas kreeg ik toen een late MK maar zie dat deze gelukkig langer blijft zitten!! Leuk kamertje trouwens!!

Darius: Haha welkom dan!!

Mamaca: dank je voor het welkom heten!!

Wij gaan trouwens ook voor een Ikea kamertje voor S. alleen dan voor een meisje en het gietijzeren bed van Ikea. Ik weet precies hoe ik het wil hebben. haha maar dat duurt hier nog wel even
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum