Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwanger van je 2de,3de,4de kindje

+9
Leah
Liadan
Darius
Bruintje Beer
MamaCa
Kat1980
LMCurious
Meeko
Tazz
13 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Liadan ma 22 nov 2010 - 8:40

Dan kom ik ook weer meekletsen:-)
Ik ben inmiddels al weer 15 weken zwanger en helaas nog steeds misselijk. Bij Yara was het met 16 weken over dus hopelijk dit keer weer. De vermoeidheid lijkt wel iets minder te worden, ik lig nu om 21 uur in mijn bed ipv om 19.30 uur met Yara. Mijn buik groeit hard, het kindje voel ik helaas nog niet, ik kan niet wachten! Maar de vorige keer voelde ik pas met 21 weken voor het eerst iets, dus ik zal nu ook nog wel even geduld moeten hebben.
Op de echo die ik met 11 weken had, bleek dat ik een week verder ben dan ik dacht en ik ben dus uitgerekend op 14 mei. (al snap ik niet goed dat ik een week verder kan zijn want dan zou ik een cyclus gehad hebben van 21 dagen, terwijl de kortste cyclus die ik ooit gehad heb 27 dagen duurde...).

Bruintje beer, gefeliciteerd met je zwangerschap!
kat, wat super dat je nu alweer 32 weken zwanger bent! Mooi kamertje voor jullie kleine vent en heerlijk dat je al zo lekker geshopt hebt:-) Wij zijn met Yara niet naar de intocht van Sinterklaas geweest, dat was hier vorige week al en toen was het heel slecht weer.
mamaca, goed gewinkeld voor sinterklaas lees ik, ik ben blij dat ik vrijwel alles al in huis heb.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 wo 24 nov 2010 - 2:06

Bruintje Beer: Moest even nadenken, maar ben er nu achter wie je bent Very Happy Weet dat nog wel dat je in 2008 een late mk hebt gehad, hoeveel weken was je toen ook al weer? Wat fijn dat het nu allemaal goed gaat. Zag op je hyves dat je al 2 goede echo's hebt gehad, dus dat geeft vast wel een fijn gevoel. Loop je nu ook bij een gyneacoloog of gewoon bij de verloskundige?

Liadan: Bah, wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent. Hoop echt voor je dat het snel over is! Jammer dat je nog steeds geen getrappel voelt. Ik voelde het bij Jamie ook heel laat, maar nu wel veel eerder. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je placenta voor ligt en het daardoor moeilijker te voelen is.

Over een klein uurtje naar de gyneacoloog. Ook maar eens gaan bespreken of ik niet alvast een afspraak bij de vk moet gaan maken, want als ik zo door ga (tot minimaal 37 weken) is er geen reden meer om bij een gyn te blijven. Zit er zelfs aan te denken om dan ook gewoon thuis te gaan bevallen. Waar gaat bij jullie de voorkeur naar uit?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 2:14

Kat, succes straks bij de gyn. Gaat de goede kant op zo bij je he.
Hier wilde ik bij de 1e graag thuis bevallen, maar werd inleiding met 42 weken, bij de 2e liep ik bij de gyn. Nu loop ik wel bij de vk, mijn man wil graag in het zkh. Ik weet het nog niet. Aan de ene kant wil ik graag eens spontaan bevallen. En thuis zal dan helemaal leuk wezen. Maar hoorde er laatst ook weer 1 dat de placente niet wilde en dan moet je na de bevalling nog ineens naar het zkh. Heb ik ook geen zin in. Dus we kijken maar even wat het moment brengt.

Hier vanavond weer naar de vk. Voel de kleine nu gelukkig geregeld. Dus maak me daar geen zorgen om. Wel heb ik savonds steeds een zeurderige buik, dus even kijken wat ze daar van zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 2:15

4 jaar terug was ik gewoon uitgerekend van onze oudste. Wat gaat het toch snel zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Liadan wo 24 nov 2010 - 2:34

kat, hoe was het bij de gyneacoloog? Ga je vanaf nu naar de verloskundige?
Mijn voorkeur gaat sterk uit naar een thuisbevalling. Ik ben de vorige keer ook thuis bevallen en vond het heerlijk, ik hoop dat het dit keer weer thuis kan.

woezel, wat fijn dat je je kindje al regelmatig voelt, heerlijk! Dat zeurderige gevoel heb ik de laatste tijd ook vaak in mijn buik, vooral als ik net iets gedaan heb (de trap gelopen, getild een stuk gelopen). Het is volgens mij geen harde buik want mijn buik voelt dan nog soepel, misschien omdat het nu zo hard groeit? Ik ben benieuwd wat de verloskundige er bij jou over zegt.


Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Meeko wo 24 nov 2010 - 2:35

LMC, wat leuk zeg nog een echo! Volgens mij kunnen de harde buiken wel komen door de blaasontsteking hoor. Ik had ook een tijdje last van pijnlijke harde buiken en moest toen laten checken of ik een blaasontsteking had. Heb nu nog steeds af en toe harde buiken. Ook als ik gewoon lig, maar vaak ook als ik een volle blaas heb. Aah misschien wordt dat dan nog wel wat tussen die als ze later groot zijn Wink Het probleem met t lijstje is, is dat t een word bestand is. Bij het vorige forum kon ik gewoon knippen plakken maar dat gaat bij deze niet.

Gekje, aah jij bent t Wink Zou leuk zijn als wij ook weer tegelijk zwanger zijn!

Kat, lekker zeg uit eten geweest. Ik trek dat ook al ni meer laat naar bed ging. Lig er altijd wel 10 uur in. Of nog eerder maar dan nog even tv kijken. Wij zijn wel naar de intocht geweest. Was om 2 uur, maar hebben haar wat eerder op bed gelegd. En wel wakker moeten maken, maar ging erg goed de rest van de dag. Das handig een goedkope Sinterklaas! is al duur genoeg die december maanden. Mooi zeg de baby kamer! Haha, Senna vind t ook altijd leuk om te feesten met slapen op t kdv. Ik wil heel graag thuis bevallen. Maar met al die enge verhalen wil Fenk graag dat ik in t ziekenhuis beval. Bij Senna ook gedaan (ongepland zeg maar) en vond t daar echt verschrikkelijk!

Mamaca, pff pittig hoor die diensten die je draait. Zeker die tot 11 uur!

Bruintje Beer, even geen idee wie je bent. Maar gefeliciteerd!

Liadan, balen zeg nog steeds misselijk. Hopelijk is t idd over vanaf volgende week. Ik bleek ook en week verder te zijn. Vond dat ook maar vaag, maar ja zal wel kloppen.

Woezel, leuk dat je de kleine zo goed voelt. Ik had dat gevoel ook wel in me buik. Kwam door t groeien.

Hier gaat t op zich goed! Laatste dagen een stuk minder pijn gehad. Dus hoop dat t de goede kant op gaat. Doe ook steeds braaf me oefeningen van de fysio dus wie weet helpt t gewoon! Werk wel minder nu op de vrijdag. Das ook wel lekker moet ik zeggen. Senna was vannacht wakker geworden en wilde niet meer slapen. Uiteindelijk wel gelukt en om half 7 stond ze weer naast me bed. Ze is ook raar met plassen vandaag. Heel vaak, kleine beetjes en al 3 keer in der broek geplast terwijl ze dat al heel lang niet meer doet. Ze zegt ook steeds au plasser. Nu ziet het er ook wel rood uit, maar hou t wel even in de gaten of t misschien geen blaasontsteking is ofzo.
Baby kamer schier aardig op. Ga zo nog even de sterren verven en dan moeten de gordijnen nog en is t klaar! Wel lekker dat t gewoon al af is dan.
Gister bij verlos geweest en was ook alemaal goed. Bloedruk 60/120 dus ook prima, en me baarmoeder ligt 3 weekjes voor op groei. Vanmiddag weer fysio, en dan nog 2 daagjes werken!
Leuk trouwens dat er nu zoveel mee schrijven!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 wo 24 nov 2010 - 4:43

Alles was weer goed bij de gyn. Mag over 2 weken nog een keer terugkomen en als dan alles weer goed is, mag ik 2 weken later wel een afspraak bij de verloskundige maken en hoef ik bij haar niet meer terug te komen!

Woezel: Ja, mijn vriend ziet het zkh ook meer zitten. Maar goed, denk dat beide z'n voor- en nadelen heeft. Vorige bevalling in het zkh beviel goed (ondanks de omstandigheden), de verpleegkundige offerde zelfs haar pauze voor me op om bij me te blijven. Zo lief! Maar goed, thuis lijkt me ook wel heel relaxed, tenzij je om 1 of andere reden opeens hals over kop naar het zkh moet.
Lekker dat je de kleine nu ook geregeld voelt. Heerlijk he, omdat weer te voelen!

Liadan: Hoop voor je dat dit keer dan weer een thuisbevalling mogelijk is. Het lijkt mij ook wel lekker, je eigen vertrouwde plekje.

Meeko: Ja, mannen horen alleen maar de enge verhalen wat betreft bevallen. En jij bent toch degene die het moet doen, dus als jij je thuis prettiger voelt, moet dat gewoon kunnen.
Lekker dat de babykamer bijna af is en dat ook alles goed gaat met jou en de baby. Hoop dat Senna geen blaasontsteking heeft, wat zou dat zielig zijn voor zo'n klein meisje!
Inderdaad gezellig dat er steeds meer meiden komen meekletsen!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  MamaCa wo 24 nov 2010 - 10:48

@ meeko; ik ben bij Yaniek thuis bevallen, en vond het heeerlijk! wil het bij de 2e weer. Al zou ik het ook niet erg vinden om in het ziekenhuis te bevallen want we hebben in het ziekenhuis (vlak bij) een nieuwe moeder&kind afdeling in een heel huiselijke sfeer heb ik gehoord. En je eigen vk komt dan daar en ook de kraamhulp. Is sinds kort allemaal veranderd. Maar goed we hebben de ambulances vlak bij huis en het zkh ook. Dus kan net zo goed thuis bevallen. Alle tijd en aandacht en lekker je eigen omgeving. Is ons toen erg goed bevallen hihi erg goed bevallen;)
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 21:10

Vlinder jij dus ook dat gevoel in je buik. ze vroeg of plassen enz goed ging.
Kan verder komen omdat we het nu drukker hebben dan bij de 1e. Dus moest er goed omdenken dat ik me rust neem ook vanwege bekken. En het wel in de gaten houden. Het is hier ook echt savonds. Als ik dan rustig zit voel ik het amper maar zodra ik opsta begint het. Inderdaad hier ook nog een soepele buik.

Meeke en kat, fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn.

Ik ben gisteravond ook weer goedgekeurd. Het is nu al een heerlijk kind Very Happy
Voordat ik wegging voelde ik hem al heel vaak in mijn buik en toen kon mijn man hem ook voor het eerst voelen.
Nou bij de verloskundige was hij nog hartstikke druk. Elke keer als ze dacht het hartje te hebben gaf hij een trap en ging ervandoor. Dus volgens mij worden dat straks zware nachten als hij harder begint te trappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  LMCurious wo 24 nov 2010 - 22:37

Goede morgen allemaal.

Hoe is het hier? Bij ons gaat alles lekker z'n gangetje. Al merk ik steeds meer verschillen met de zwangerschap van Joris. Heb nu veel meer last van mn bil/heup, waarschijnlijk zo'n soort zenuwpijn die dan net ff afgeknelt word. Positieve nieuws is dat volgens de vk dit wel eerder kan zijn, maar hoogstwaarschijnlijk ook eerder over zal zijn. En merk ook dat het oprekken van alle banden/spieren gevoeliger is. Kan ook komen door wellicht wat verklevingen na de ks. En dus meer harde buiken als ik wat doe. Dus moet echt alweer veel rusten. Gelukkig kan ik nu voor mn salon veel op de laptop doen. Ben bezig met beleidsplan enzo, (vooral om uren te maken eigenlijk, maar toch, houd me wel bezig tussendoor). Maar goed, dit zijn maar kleine dingen. Over het algemeen voel ik me redelijk goed momenteel. smile Verder was gisteren bij de vk ook alles goed. Tot nu toe 1 kg aangekomen, dus das niet veel. Ons meisje groeit goed en mn baarmoeder ook. Verder vind ik het echt zo'n periode van....het is al vlug al goed he. Ohw ja, we hebben met mijn ouders afgesproken dat zij in elk geval op Joris passen tijdens de bevalling/ks. Dus dat geeft ook wel weer rust.

Verder Joris zaterdag alweer jarig. Heb eergisteren zijn traktaties gemaakt voor kdv. Heb zwarte pietjes gemaakt, met een zakje pepernootjes eraan. Dadelijk nog even boodschappenlijstje maken voor zn verjaardag, dan kan Dave dat morgenmiddag mooi uit zijn werk doen. Wink Ben wel beneiuwd waar iedereen mee aan komt kakken aan cadeautjes. Een deel weten we wel, maar ben bang dat er meer komt dan wij weten, en dan volgende week sinterklaas nog! Rolling Eyes

Kat, kamertje ziet er goed uit! Echt leuk! Ohw wat sannend dat je misschien nu gewoon bij een vk en thuis kunt bevallen zeg. Ik moet ivm ks in elk geval in ziekenhuis bevallen, en dat vind ik gelukkig totaal niet erg. En vooralsnog ga ik toch nog steeds voor een 2e ks, maar dat is ook nog even afwachten hoe de rest straks gaat en of de gyn me nog over kan halen Wink

Bruintje beer, welkom. Wie was jij op het oude forum eigenlijk?

Darius, leuk dat je er ook weer bent.

Liadan, er ook weer bij. Word weer gezellig druk hierzo! Ik voelde ons meisje ook pas rond de 17 weken dit keer. Hoop dat je je vlug beter voelt.

Woezel, gek he dat eht zo snel voorbij vliegt. Die zeurderige pijn heb ik ook steeds. Volgens mijn vk was het door het oprekken van de baarmoeder. Blijft een lastige keuze, thuis of in z'huis. Er valt voor allebei wat te zeggen. Wij zeiden bij joris ook dat we het moment wel af zouden wachten. En toen konden we midden in de nacht toen mn vliezen braken gelijk die kant uit omdat ie neit ingedald was. Vond ik helemaal niet erg eigenlijk. Ik wilde toen eigenlijk juist in z'huis bevallen, maar zag op tegen het feit dat je normaal pas met zoveel cm ontsluiting die kant op mag enzo. Wonen jullie wel in de buurt van z'huis? Dat scheelt natuurlijk ook wel, als je dr zo bent als er iets is.

Meeko, dat is wel zonde als eht zo is tegengevallen in het ziekenhuis de vorige keer. kan me voorstellen dat je dan liever thuis blijft nu. Maar ja, is toch maar weer afwachten hoe het loopt he. Wat was de reden voor z'huis bij S? Fijn dat het beter gaat met je.

Zo, ik ga weer even heir thuis aanrommelen. Fijne dag allemaal!






LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Tazz zo 28 nov 2010 - 8:33

dag meiden,

Hier begin de zenuwen toch steeds meer op te spelen, ben over ongeveer 5 weken al uitgerekend, dat betekend dat ik over 2 weken al zou mogen bevallen. Oké ik weet dat het ook nog 7 weken kan duren maar toch.

Moet enorm veel plassen omdat het kleine mannetje fijn tegen mijn blaas kan duwen en schoppen en wordt 's nachts redelijk vaak wakker omdat ik op m'n rug draai en dan krijgt ik het erg benauwd. Ben zo ontzettend benieuwd naar het kindje in mijn buik dat het me nu niet snel genoeg kan gaan maar omdat ik de bevalling van A. als zo ontzettend heftig heb ervaren kan ik niet zeggen dat ik daar naar uit kijk. Vooral het onvoorspelbare, dat ik niet weet hoe, waar en wanneer het gaat gebeuren maakt dat ik steeds zenuwachtiger word. Ik blijf het dan ook maar vergelijken met de vorige keer.

Ik weet ook nog niet of ik nou thuis wil blijven of in het ZH, maar dat bekijken we op het moment zelf wel.

Hoe gaat het met jullie, fijne avond!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Meeko zo 28 nov 2010 - 9:12

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Foto-UFH363QG

Yess gelukt!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Bruintje Beer ma 29 nov 2010 - 12:18

Voor de degene die niet weten wie ik ben. Ik was in op het oude forum Zuster Klivia en in 2008 was ik diantje82. Hopelijk begint het nu te dagen wie ik ben!!

Kat: Ik was toen 15 weken zwanger toen het ontdekt werd tijdens een controle.Jij bent ook alweer over de33 weken. Fijn gevoel lijkt me dat!

Meeko: Ben erg benieuwd naar jullie kamertje zoals je het beschreef lijkt het me een erg mooie kamer te worden! Mag ik ook in het lijstje? wij zijn 28/29 Zusje S.arah 05-08-2009 Uitgerekend 10 juni 2011

LMC: Gefelciteerd met Joris!!

Tazz: Wordt spannend nu voor jou!! Denk dat je niet kan wachten!!

Zo pff wat een drukke tijd zegt de maand november!! En dan is december nog niet begonnen.
Hier verder alles goed. Mogen 15 december voor de eerste keer naar de VK krijg dan weer een echo voor mijn gemoedstelling!! Hebben gisteren wel voor het eerst het hartje gehoord via de angelsound!!

Zit nu in de nacht!! Moet alleen nog eind december 2 nachtjes en dan zit dat er ook weer voorlopig op voor zeker 10 maanden!! Joepie!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  MamaCa do 2 dec 2010 - 2:44

Hejj ik wou buikfoto's plaatsen hier via mijnalbum.nl en dan de url bij afbeelding invoegen maar hij doet t niet...
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 do 2 dec 2010 - 20:30

Jippie, hier lekker met verlof!!! Ideaal weer ook uitgekozen, want ik heb altijd zo’n hekel om de ruiten van de auto te moeten krabben en door de sneeuw te moeten glijden met mijn auto. Op mijn werk nog een heel mooi knutselwerkje van de kindjes gehad. Zo lief! En ook 1 moeder had thuis nog wat gemaakt met haar dochtertje. Ze vond het zo jammer dat ik er nu even tussenuit ben, want haar dochter heeft het thuis altijd over me. Echt leuk om te horen!
Ook begonnen met fysiotherapie voor mijn rug en lijk toch al wat verschil te merken. Heb nu tenminste 2 nachten doorgeslapen, op het wakker worden om te plassen na natuurlijk. Had ik dat dus maar eerder gedaan!
Verder van het weekend lekker sinterklaas vieren. Woensdag weer naar de gyn voor het laatst en donderdag de 16e ga ik weer voor het eerst naar de vk.

Woezel: Leuk he, zo’n druk kindje! Ook super dat je man het kon voelen, vak houden die kleintjes zich dan opeens stil als de mannen willen voelen. Hahaha!

LMC: Nog gefeliciteerd met Joris! Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Is hij goed verwend?

Tazz: Kan me voorstellen dat het spannend begint te worden. Herken ik ook wel! Over iets meer dan 3 weken mag ik al thuis bevallen. Niet gedacht dat ik dat misschien nog eens mee zou maken. En op wie gaat deze kleine uk lijken… Nog even geduld!
Hoe is het verder met je? Volgens mij ben je nu toch ook met die gastouder studie begonnen? Trek je dat wel samen met je zwangerschap?

Meeko: Ja, gelukt met het lijstje!!! En ik sta nog wel op de tweede plaats, haha. Zo komt het wel erg dichtbij allemaal!

BB: Krijg je dan niet extra controles vanwege je mk? Gelukkig vliegt de tijd en voor je het weet is het 15 december en mag je naar de vk.

Mamaca: Het is inderdaad nog een beetje puzzelen hier met het plaatsen van foto’s he. Ik heb ze geplaatst via www.flickr.com, misschien dat het je op die manier wel lukt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 20:34

Kat inderdaad heerlijk weer om verlof te hebben. Geniet er lekker van. Fijn dat de fysio helpt.

Hier gaat het redelijk, zolang ik me aardig rustig hou. Straks weer naar de fysio, heb er alleen niet zo zin in om met dit weer de weg op te moeten. Maar goed, het hoort erbij.

Vandaag alweer 18 weken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 do 2 dec 2010 - 20:37

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 5228570340_2087b49ab5_m

Hier nog even een foto van Jamie gisteren op de slee.
Kon ik meteen voor je kijken Mamaca hoe ik het nu heb gedaan met het invoegen van een afbeelding.
Je hebt al die knopje boven het tekstvlak staan, de 15e van links is een afbeelding uploaden en de 16e afbeelding invoegen. Ik heb dus op het 16e knopjes gedrukt en daar de url van de afbeelding ingevoegd (via www.flickr.com)
Ik kan ze wel alleen zo klein invoegen, als ik de foto vergroot dan lukt het mij ook niet (geen idee waarom).
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Bruintje Beer do 2 dec 2010 - 21:05

Kat: Ik heb eind juli weer een MK gehad en ben nu t/m 11 weken onder de gyn gevallen daar heb ik 2 echo's gehad en nu krijg ik 15 december weer een echo gelukkig en daarna weet ik het niet want ben dan bijna 15 weken als ik die echo krijg
Is denk ik wel een lekker gevoel dat je volgende week naar de VK mag. Of niet?

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 22:29

Hallo mama's!

Ik heb op het oude forum in het begin ook gepost, maar vaak vergeet ik het en om dan alles bij te lezen....
Ik ga de laatste weken nog even mijn best doen om hier actief te posten.

Over 2,5 week ben ik uitgerekend en ik vind het alweer behoorlijk spannend. Snap niet waar ik me druk om maak want mijn eerste bevalling is me 100% meegevallen.
's Nachts heel veel last van harde buiken, dus heb het idee dat het elk moment kan beginnen. Mannetje ligt gelukkig al volledig vast, dus laat maar komen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  LMCurious za 4 dec 2010 - 7:05

Hoi allemaal!

Joris is alweer 2 geworden vorige week!!! Wat een feest! Hij zei de daen voraf steeds dat hij geen cadeautjes hoefde, amar vond ze toch wel erg interessant. Hij is goed verwend door iedereen, amar wel allemaal totaal verschillende dingen, Dus dat is wel leuk. Nu vraagt ie ook al de hele week om cadeautjes. hahaha. Is het maar goed dat het morgen sinterklaas is voor hem. Maar be bang dat ie nu helemaal los gaat met het idee cadeautjes, straks ook nog kerstmis bij mn schoonouders met cadeutjes.... Rolling Eyes Maar zijn verjaardag vond ie helemaal leuk. Hij is ook helemaal weg van balonnen, dus die hadden we ook in overvloed. En taartje eten was ook helemaal goed, haha.

Hij had ook een slee gekregen, dus speciaal voor ons had het genseeuwd afgelopen week! Wink Ik kon alleen neit zelf met hem sleeen, was bang dat ik weer harde buiken zou krijgen, dus we hebben gewacht tot gisteren, en toen vond ie het helemaal leuk. Er zit zo'n zitje bij, dus we kunnen hem best hard laten gaan. En hoe ahrder hoe beter natuurlijk. Ook wilde hij papa trekken, haha. Dus die helemaal meelopen met zn voeten aan de zijkanten, erg onhandig, maar wel heel leuk.

Verder gaat ie met mij wel goed. Gisteren en vandaag wel weer flinke bandenpijn onderin. Vannacht ook met draaien elke keer pijnscheuten, dus had echt beroerd geslapen. amar vandaag hoefde we niks, dus heb samen met Joris 3 uurtjes op bed gelegen vanmiddag, heerlijk! Toen kon ik gelukkig wel slapen.

Tazz, kan me voorstellen dat het steeds enger word qua bevalling die dichterbij komt. Ik ben dr ook steeds meer over na aan het denken. Was er bij A toen ook iets mis gegaan, of gewoon zwaar geweest? Weet het eigenlijk niet meer.

Meeko, in je lijstje staat dat Joris van 27-12 is, maar dat is dus 27-11.

Bruintje beer, haha, die overgang van zuster klivia had ik wel door, maar wie je daarvoor was dus echt niet. Weten we dat ook weer, haha. Hoezo ga je 15-12 pas voor de eerste keer naar de vk dan? Ben je nu nog bij de gyn? (lees het al in een volgend stukje) Kan me voorstellen dat het prettig is toch nog even een extra echo te krijgen. Maar de vorige keer was het vruchtje toch wel al eerder gestopt met groeien?

Kat, ohw lekker verlof. Wil je nog veel dingen doen? Of heb je door de vorege bevallign de vorige keer toch alles maar toijd afgerond? Leuke foto van Jamie!

Mamalin, spannend dan met al die harde buiken snachts! Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren!

Fijne sinterklaas morgen allemaal, ik ga zo nog maar even cadeautjes inpakken, hebben we nog niet gedaan!







LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Bruintje Beer ma 6 dec 2010 - 4:01

Zo LMC Joris alweer 2 jaar geworden wat gaat dat tcoh hard!!
Om op jouw vraag te antwoorden. 2 jaar geleden is het kindje rond 13/14 weken gestorven in mijn buik en zijn ze daar met de gewone controle achtergekomen. Heb ook een normale bevalling gekregen in het ziekenhuis toen. En in Juli is het rond 8weken misgegaan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Kat1980 wo 8 dec 2010 - 2:27

Zo meteen weer naar de gyneacoloog. Ben heel benieuwd, want heb zelf het idee dat de kleine aan het indalen is. Heb namelijk regelmatig steken en een trekkerig gevoel aan de onderkant van mijn buik. Ook veel meer last van harde buiken opeens. Ik hoop althans dat het indalingspijn is en niet voorweeen of zo. Voel me nu echt weer een leek, heb dit bij Jamie allemaal natuurlijk nooit zo meegemaakt. En dan 16 december al weer naar de verloskundige, dus we worden wel goed in de gaten gehouden.
Verder lekker aan het genieten van mijn verlof. Heb wel nog een hele lijst met dingen die gedaan moeten worden, maar meer dan de helft kan ik naar mijn vriend doorschuiven want dat kan/mag ik zelf niet. Die wordt dus volgens mij gek van mijn gezeur wanneer hij zus en zo van dat lijstje gaat doen. En dingen die voor mij op het lijstje staan, zijn voornamelijk de standaard dingen als kleertjes en dergelijke wassen en strijken, ziekenhuis tas pakken, klossen regelen, laatste dingen kopen, geboortekaartjes regelen (heb al wat uitgezocht, ben alleen nog met de tekst bezig) etc. O ja, en natuurlijk de kerstboom versieren Very Happy

BB: Nog maar een week en dan weer een echo bij de verloskundige!

Mamalin: Echt de laatste loodjes voor jou! Spannend hoor!

LMC: Joris heeft dus echt een leuke verjaardag gehad en is weer goed verwend. Ook leuk dat hij sneeuw had op zijn verjaardag. Die slee kwam dus goed van pas! Balen alleen dat jij zo’n last hebt van bandenpijn. Gelukkig kan je ’s middags samen met Joris nog wat uurtjes meepakken om te slapen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Darius wo 8 dec 2010 - 7:51

LMC, nog gefeliciteerd met Joris!
Kat, je wordt inderdaad goed in de gaten gehouden! Hoort erbij he, vanaf 36 weken moest ik ook iedere week naar de vk. Grappig, bij Laurens keek ik echt uit naar het bezoek aan de vk, maar nu heb ik zoiets van: "Is het nu alweer zo ver?'

Hier gaat alles goed, de fysio heeft heel goed geholpen en heb nu nauwelijks nog rugklachten. Af en toe nog wat steken in mijn stuitje, dus dat zal ik morgen eens navragen, heb dan namelijk nog een afspraak.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Leah wo 8 dec 2010 - 8:54


Hey!!

Allemaal bekende in dit topic! Voorheen was ik Missy84, mama van J.aney (nu 2 jaar). Ik kletste niet zo bijster veel mee, maar las altijd wel trouw het topic 'mama's van 2008' (dat topic dat elke keer afzakte naar pagina 8 Very Happy )

Maar heel leuk om te zien dat er meerdere van dat topic weer zwanger zijn en zelfs alweer bijna zijn uitgerekend!
Als het goed is kan ik morgen een zwangerschapstestje doen. Mocht ik zwanger zijn, dan kom ik gezellig weer meekletsen als jullie daar geen bezwaar tegen hebben.

p.s svp mondje dicht op hyves. Er weet nog niemand dat ik misschien zwanger ben.

En nog een vraagje: Hoe kijken jullie ertegen aan om een baby en daarnaast een peuter/kleuter rond te hebben lopen?
Leah
Leah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  sheila123 do 9 dec 2010 - 1:10

Hey meiden!

Ik ben er ook weer bij hoor! Zelfde nick als op het oude forum dus lekker makkelijk te herkennen,hoef ik verder niks uit te leggen :P

Afgelopen maandag hebben wij de 20 weken echo gehad en alles was in orde met de kleine spruit! Zo mooi om weer die echo! Zo groot is hij/zij alweer! :shock: Ik vond het deze keer erg spannend maar zodra we steeds verder kwamen zakte het gelukkig. Ik ben blij dat ik het gehad heb hihi! Nu op naar de laatste 20 weken!

Leah,ik ken jou nog niet maar welkom hier. Spannend joh dat mss weer zwanger bent. Heb je al getest? Ik heb straks een kleine meid van 20 maanden als de baby komt en het lijkt me zwaar maar ook helemaal geweldig! Kindjes hebben straks veel aan elkaar en kunnen lekker samen spelen. Ik kijk er dus positief tegenaan. Waarom stel je deze vraag eigenlijk? Zie je er een beetje tegenop?



sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van je 2de,3de,4de kindje - Pagina 2 Empty Re: zwanger van je 2de,3de,4de kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum