flits-biechttopic
+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: flits-biechttopic
Oké, dus je had haar vanmiddag gepingd en toen pingde zij jou dat ze al een leuke update op FB had geplaatst, alleen is die update nog maar twee uur oud. Pingen jullie altijd zo traag?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maple... waarom ben je boos?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik vraag me wel af hoe 't échte zwangere Biechtje dit leest
Ik wil degene die 't niet geloven gerust de geschiedenis van onze ping sturen hoor
Ik wil degene die 't niet geloven gerust de geschiedenis van onze ping sturen hoor
Gast- Gast
Ik ben écht niet zwanger. En misschien was mijn FB status er eerder dan er hier wat gesuggereerd werd hoor, dat kan. Een vriend van mij is net vader geworden en daar ging mijn status over, ik heb met zijn zoontje heerlijk zitten knuffelen. En daar was ik vandaag nog helemaal vol van! Zo mooi zo'n kleine hummel...Maar mijn vader is net dood, dit is geen timing voor een zwangerschap.
Ik voel me nu erg lullig want het was echt maar een stom geintje, en als ik ooit zwanger ben, dan zijn jullie de eersten die het weten. Jullie hebben zo ontzettend lief met me meegeleefd de laatste tijd....
Ik voel me nu erg lullig want het was echt maar een stom geintje, en als ik ooit zwanger ben, dan zijn jullie de eersten die het weten. Jullie hebben zo ontzettend lief met me meegeleefd de laatste tijd....
Gast- Gast
Maple schreef:Alsjeblieft zeg, hou op. Iedereen vind het ongetwijfeld ontzettend leuk en fijn voor haar, en nu ga jij er even een irritante vertoning van zitten maken. Is dat nou echt wat je wilt bereiken voor Leaf?Bazinga schreef:Nou Leaf had ergens nog een 'hint' in verstopt maar daar werd niet op gereageerd Dus daar konden we al niet mee verder. Ze had bedacht dat als ze een bericht zou plaatsen en zou editten, een ander zou denken dat ze een biecht had gedaan, maar per ongeluk met haar eigen account ipv 't biechtaccount...
Oh wist je dat niet? Ik wil alleen maar slechte dingen voor Leaf, ik wens haar alleen maar slechte dingen toe. En haar nietbestaandezwangerschap belachelijk maken, breekt haar hartje. Daarom doe ik dit
Gast- Gast
Maple schreef:RYW, ik ben niet boos hoor. Hooguit wat geïrriteerd
Maar waarom dan? Het was toch maar een grapje?
RYW- Ratel
Fauve schreef:OMG wat een topic is dit geworden
Ahh ik wil een 'like this' functie op 't forum....
Gast- Gast
Bazinga schreef:Maple schreef:Alsjeblieft zeg, hou op. Iedereen vind het ongetwijfeld ontzettend leuk en fijn voor haar, en nu ga jij er even een irritante vertoning van zitten maken. Is dat nou echt wat je wilt bereiken voor Leaf?Bazinga schreef:Nou Leaf had ergens nog een 'hint' in verstopt maar daar werd niet op gereageerd Dus daar konden we al niet mee verder. Ze had bedacht dat als ze een bericht zou plaatsen en zou editten, een ander zou denken dat ze een biecht had gedaan, maar per ongeluk met haar eigen account ipv 't biechtaccount...
Oh wist je dat niet? Ik wil alleen maar slechte dingen voor Leaf, ik wens haar alleen maar slechte dingen toe. En haar nietbestaandezwangerschap belachelijk maken, breekt haar hartje. Daarom doe ik dit
Jij monster!!!
RYW- Ratel
Misschien moet je er dan onder zetten. Of , daar neem ik ook genoegen mee.
Gast- Gast
Fauve schreef:Misschien moet je er dan onder zetten. Of , daar neem ik ook genoegen mee.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Dan toch Jen?
And the search for 'Who is Zwangere Biechtje' continues!
Gast- Gast
Ik ben van mening dat zwanger biechtje mij echt even moet Pmmen om meerdere redenen:
- Ik mag me niet druk maken
- Spanning geeft weer harde buiken en die moet ik voorkomen
- De kans dat ik over 6 weken online kan zijn is heel klein, ik ben dan of net bevallen, of ik heb 2 kindjes in de couveuse liggen
- Ik mag me niet druk maken
- Spanning geeft weer harde buiken en die moet ik voorkomen
- De kans dat ik over 6 weken online kan zijn is heel klein, ik ben dan of net bevallen, of ik heb 2 kindjes in de couveuse liggen
Gast- Gast
Yeah baby!Bazinga schreef:Brennuss schreef:Dan toch Jen?
And the search for 'Who is Zwangere Biechtje' continues!
Gast- Gast
Waarom proberen we er niet gewoon een slaatje uit te slaan en zetten we een weddeschapje op? Inzet gewoon, euro'tje of zooo...
Gast- Gast
Ik snap alleen die sokkel niet zo goed...
RYW- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: