Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 4 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Supertalentje do 19 mei 2011 - 2:50

Birgit schreef:Sorry dames, ik moet jullie toch echt teleurstellen. Bij McDonald's is het echt zo geregeld (en ik kan het weten) :-)

http://www.fnvhoreca.nl/539/Arbeidsovereenkomst.html

Ik heb hierboven gezegd dat het 5 schakels waren, maar het zijn er natuurlijk 6.
Arbeidsovereenkomst + 5x verlengen.

Ik heb natuurlijk even gegoogled en het is dermate ingewikkeld, haha! Dan, of het mag of niet terzijde; een bedrijf dat mij 5! Jaar lang bepaalde tijdscontracten aanbiedt vind ik om te huilen. Ik zou nooit gaan werken bij een bedrijf met zo'n bedroevende cao.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Ellebel do 19 mei 2011 - 2:54

Supertalentje schreef:
Birgit schreef:Sorry dames, ik moet jullie toch echt teleurstellen. Bij McDonald's is het echt zo geregeld (en ik kan het weten) :-)

http://www.fnvhoreca.nl/539/Arbeidsovereenkomst.html

Ik heb hierboven gezegd dat het 5 schakels waren, maar het zijn er natuurlijk 6.
Arbeidsovereenkomst + 5x verlengen.

Ik heb natuurlijk even gegoogled en het is dermate ingewikkeld, haha! Dan, of het mag of niet terzijde; een bedrijf dat mij 5! Jaar lang bepaalde tijdscontracten aanbiedt vind ik om te huilen. Ik zou nooit gaan werken bij een bedrijf met zo'n bedroevende cao.

+1
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 2:55

Voorbeeld

http://www.unique.nl/Vacature-details/2052390/3753420/Allround-medewerker-(innanme-goederen-magazijn).html

http://www.unique.nl/Vacature-details/2052390/3740517/Vakantiekracht-voor-receptie-werkzaamheden-in-Culemborg.html

Soms moet je gewoon veel brieven schrijven en ergens de kans krijgen om er tussen te komen :-)
Veel brieven schrijven betekent ook dat je veel afwijzingen binnen krijgt, maar wie weet zit er wel een bedrijf tussen dat naar jou op zoek is. Volhouden dus!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 2:58

Supertalentje schreef:Ik zou nooit gaan werken bij een bedrijf met zo'n bedroevende cao.

Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten Wink
Voor sommige mensen die steeds na een paar maanden op straat staan omdat ze anders over moeten naar een vast contract is het misschien wel een oplossing.
Er is natuurlijk geen garantie dat je 5 jaar onder de pannen bent, maar het is wel mogelijk zonder moeilijkheden over vaste contracten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Supertalentje do 19 mei 2011 - 2:59

[quote="Ellebel"]
Supertalentje schreef:Wat vervelend dat het allemaal zo moeizaam gaat... Toen ik vorig jaar naast mijn studie wilde werken moest ik ook eerst mijn cv sturen en als ze op dat moment geen werk hadden wilden ze me ook niet inschrijven. Dus dat gaat wel echt zo tegenwoordig, vervelend, maar het is niet anders...

Ik vind het echt heel vreemd dat uitzendbureaus zo handelen. Ons (en ik werk bij de marktleider in NL, moederbedrijf van TT) wordt op het hart gedrukt om voor iedere sollicitant serieus aan de slag te gaan. Dat we het ons niet kunnen permiteren om sollicitanten te laten lopen ivm vergrijzing (nu is deze in Limburg wel al veel duidelijker merkbaar dan in de randstad bijvoorbeeld) etc. Ik verbaas me er dan ook heel erg over de TT geen intakes meer doet. Alles op alles moet gezet worden om te voorkomen dat een sollicitant naar de concurrent gaat.

In limburg is de markt heel anders denk ik. Ik dacht altijd dat de lonen daar ook lager lagen dan in de randstad, maar ik las laatst in de krant dat ze juist voor schaarste-beroepen veel meer betalen om ze te houden. Als ik naar omgeving Utrecht kijk is de arbeidsmarkt gekrompen, maar het aanbod van personeel toegenomen. Dan kun je beter je tijd besteden aan mensen waarvoor je wat kunt betekenen, die je gelijk kunt plaatsen, dan de zoveelste waarvoor je geen werk hebt.

Mag ik vragen in welke plaats je werkt? Ik heb het plan gevat naar limburg te verhuizen omdat mijn familie daar woont. Het is nog geen concreet plan, mijn man kan bij zijn huidige wg blijven, maar ik moet een nieuwe baan zoeken en ik ben bang dat er heel weinig werk is daar, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:01

CBL ben je ook al bij Allure Uitzendbureau's ingeschreven? En wil je op Schiphol werken? Want ik weet dat ze daar ook op niet-vliegtuig-gerelateerde-bedrijven mensen nodig hebben in de catering! Heb ik ook ooit gedaan als zomerbaantje. Was rete hard werken (vroeg beginnen, maar ook vroeg klaar) maar leverde een leuk zakcentje op!

Of waarom niet solliciteren bij Sodexo? Of hoe ze ook heten, die bedrijfshoreca-onderneming. Ze zaten op mijn hogeschool in Limburg, maar ook op een advocatenkantoor waar ik voor heb gewerkt in Amsterdam!

Heb je Manpower al gecontacteerd? En Startpeople?

Vind het wel balen voor je hoor, CBL, dat je zonder werk zit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Ellebel do 19 mei 2011 - 3:09

[quote="Supertalentje"]
Ellebel schreef:
Supertalentje schreef:Wat vervelend dat het allemaal zo moeizaam gaat... Toen ik vorig jaar naast mijn studie wilde werken moest ik ook eerst mijn cv sturen en als ze op dat moment geen werk hadden wilden ze me ook niet inschrijven. Dus dat gaat wel echt zo tegenwoordig, vervelend, maar het is niet anders...

Ik vind het echt heel vreemd dat uitzendbureaus zo handelen. Ons (en ik werk bij de marktleider in NL, moederbedrijf van TT) wordt op het hart gedrukt om voor iedere sollicitant serieus aan de slag te gaan. Dat we het ons niet kunnen permiteren om sollicitanten te laten lopen ivm vergrijzing (nu is deze in Limburg wel al veel duidelijker merkbaar dan in de randstad bijvoorbeeld) etc. Ik verbaas me er dan ook heel erg over de TT geen intakes meer doet. Alles op alles moet gezet worden om te voorkomen dat een sollicitant naar de concurrent gaat.

In limburg is de markt heel anders denk ik. Ik dacht altijd dat de lonen daar ook lager lagen dan in de randstad, maar ik las laatst in de krant dat ze juist voor schaarste-beroepen veel meer betalen om ze te houden. Als ik naar omgeving Utrecht kijk is de arbeidsmarkt gekrompen, maar het aanbod van personeel toegenomen. Dan kun je beter je tijd besteden aan mensen waarvoor je wat kunt betekenen, die je gelijk kunt plaatsen, dan de zoveelste waarvoor je geen werk hebt.

Mag ik vragen in welke plaats je werkt? Ik heb het plan gevat naar limburg te verhuizen omdat mijn familie daar woont. Het is nog geen concreet plan, mijn man kan bij zijn huidige wg blijven, maar ik moet een nieuwe baan zoeken en ik ben bang dat er heel weinig werk is daar, haha!

In Limburg is de markt ook al anders, dat bedoelde ik ook met de vergrijzing en ontgroening. Leuk naar Limburg verhuizen, moet je zeker doen! Wink . Ik werk in Born. Het ligt er denk ik aan wat voor werk je zoekt of je snel iets kunt vinden. Hier is de markt natuurlijk ook nog niet helemaal hersteld van de crisis. Maar ik zelf merk wel dat ik nu veel minder reacties krijg op vacatures dan bijvoorbeeld in februari! Zo snel kan dat gaan. In Limburg zullen misschien minder vacatures zijn, maar het aantal sollicitanten op een vacature zal een stuk lager zijn.


Laatst aangepast door Ellebel op do 19 mei 2011 - 3:11; in totaal 1 keer bewerkt
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Supertalentje do 19 mei 2011 - 3:10

Birgit schreef:
Supertalentje schreef:Ik zou nooit gaan werken bij een bedrijf met zo'n bedroevende cao.

Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten Wink
Voor sommige mensen die steeds na een paar maanden op straat staan omdat ze anders over moeten naar een vast contract is het misschien wel een oplossing.
Er is natuurlijk geen garantie dat je 5 jaar onder de pannen bent, maar het is wel mogelijk zonder moeilijkheden over vaste contracten.

Haha! Je mag 2 keer verlengen, dat is 3 keer een half jaar of desnoods 3 keer een jaar, hoezo 'iedere' paar maanden op straat omdat men geen onbepaalde tijd kan/wil geven?! Daarnaast zie ik een onbepaalde tijd als een vertrouwen van de werkgever. Je ziet na een jaar echt wel hoe ik functioneer en hoe vaak ik ziek ben bijvoorbeeld. Ik zou de komende 5 jaar geen grote uitgaven kunnen doen (kan ik dan beter sparen, straks heb ik geen baan meer) of een huis kopen (ik zal nooit kopen met bepaalde tijd). Gelukkig heb ik ook niet de behoefte voor de grote M te werken ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Ellebel do 19 mei 2011 - 3:12

pompidom schreef:CBL ben je ook al bij Allure Uitzendbureau's ingeschreven? En wil je op Schiphol werken? Want ik weet dat ze daar ook op niet-vliegtuig-gerelateerde-bedrijven mensen nodig hebben in de catering! Heb ik ook ooit gedaan als zomerbaantje. Was rete hard werken (vroeg beginnen, maar ook vroeg klaar) maar leverde een leuk zakcentje op!

Of waarom niet solliciteren bij Sodexo? Of hoe ze ook heten, die bedrijfshoreca-onderneming. Ze zaten op mijn hogeschool in Limburg, maar ook op een advocatenkantoor waar ik voor heb gewerkt in Amsterdam!

Heb je Manpower al gecontacteerd? En Startpeople?

Vind het wel balen voor je hoor, CBL, dat je zonder werk zit!

Ik zeg Randstad uitzendbureaaauuu-heeeeaaauuuuu!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:15

Haha ellebell, daar heb ik dus weer minder aangename ervaringen mee dus die zou ik weer niet aanraden! Iig niet die uit de stad waar ik woon. Terwijl andere forummers wel weer goede ervaringen hebben smile De intercedente en ik lagen elkaar niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:20

Supertalentje schreef:
Birgit schreef:
Supertalentje schreef:Ik zou nooit gaan werken bij een bedrijf met zo'n bedroevende cao.

Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten Wink
Voor sommige mensen die steeds na een paar maanden op straat staan omdat ze anders over moeten naar een vast contract is het misschien wel een oplossing.
Er is natuurlijk geen garantie dat je 5 jaar onder de pannen bent, maar het is wel mogelijk zonder moeilijkheden over vaste contracten.

Haha! Je mag 2 keer verlengen, dat is 3 keer een half jaar of desnoods 3 keer een jaar, hoezo 'iedere' paar maanden op straat omdat men geen onbepaalde tijd kan/wil geven?! Daarnaast zie ik een onbepaalde tijd als een vertrouwen van de werkgever. Je ziet na een jaar echt wel hoe ik functioneer en hoe vaak ik ziek ben bijvoorbeeld. Ik zou de komende 5 jaar geen grote uitgaven kunnen doen (kan ik dan beter sparen, straks heb ik geen baan meer) of een huis kopen (ik zal nooit kopen met bepaalde tijd). Gelukkig heb ik ook niet de behoefte voor de grote M te werken ;-)

CBL heeft het al meerdere malen meegemaakt dat ze geen vaste aanstelling kreeg en dus op straat stond.

Tuurlijk, onbepaalde tijd heeft met vertrouwen te maken. Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ieder bedrijf wat de mogelijkheid heeft om 5x een arbeidsovereenkomst te verlengen maakt daar toch meestal wel gebruik van. Het gaat trouwens niet alleen om de grote M, het staat gewoon in de Horeca Cao.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Ellebel do 19 mei 2011 - 3:21

pompidom schreef:Haha ellebell, daar heb ik dus weer minder aangename ervaringen mee dus die zou ik weer niet aanraden! Iig niet die uit de stad waar ik woon. Terwijl andere forummers wel weer goede ervaringen hebben Help CBL aan een baan! - Pagina 4 561177 De intercedente en ik lagen elkaar niet Help CBL aan een baan! - Pagina 4 561177

Ik ben natuurlijk ook bevooroordeeld haha
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Supertalentje do 19 mei 2011 - 3:27

@Ellebel: ik vind limburg echt niks aan, haha! Het liefst ging ik echt niet weg uit de Randstad, maar het is nu anderhalf uur heen en anderhalf uur terug, daar word je ook moe van ;-) Er is nog niks concreet en anders zou het over een jaartje zijn, dus ik heb nog even, maar tegen die tijd zoek ik je weer op!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Supertalentje do 19 mei 2011 - 3:31

Birgit schreef:
Supertalentje schreef:
Birgit schreef:
Supertalentje schreef:Ik zou nooit gaan werken bij een bedrijf met zo'n bedroevende cao.

Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten Wink
Voor sommige mensen die steeds na een paar maanden op straat staan omdat ze anders over moeten naar een vast contract is het misschien wel een oplossing.
Er is natuurlijk geen garantie dat je 5 jaar onder de pannen bent, maar het is wel mogelijk zonder moeilijkheden over vaste contracten.

Haha! Je mag 2 keer verlengen, dat is 3 keer een half jaar of desnoods 3 keer een jaar, hoezo 'iedere' paar maanden op straat omdat men geen onbepaalde tijd kan/wil geven?! Daarnaast zie ik een onbepaalde tijd als een vertrouwen van de werkgever. Je ziet na een jaar echt wel hoe ik functioneer en hoe vaak ik ziek ben bijvoorbeeld. Ik zou de komende 5 jaar geen grote uitgaven kunnen doen (kan ik dan beter sparen, straks heb ik geen baan meer) of een huis kopen (ik zal nooit kopen met bepaalde tijd). Gelukkig heb ik ook niet de behoefte voor de grote M te werken ;-)

CBL heeft het al meerdere malen meegemaakt dat ze geen vaste aanstelling kreeg en dus op straat stond.

Tuurlijk, onbepaalde tijd heeft met vertrouwen te maken. Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ieder bedrijf wat de mogelijkheid heeft om 5x een arbeidsovereenkomst te verlengen maakt daar toch meestal wel gebruik van. Het gaat trouwens niet alleen om de grote M, het staat gewoon in de Horeca Cao.

Heeft CLB echt al ergens anderhalf jaar of 3 jaar gewerkt? Volgens mij werkt zij altijd via uzb's en die contracten zijn wat mij betreft niet te vergelijken met contracten direct bij werkgever.
Gelukkig zijn we het eens qua vertrouwen betreft ;-) ik heb nooit in de horeca gewerkt, dus nu heb ik nog een reden dat ook nooit te zullen gaan doen ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  SoGood do 19 mei 2011 - 3:32

Ik heb al vanalles meegemaakt, wegsturen komt echt wel voor.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:38

Supertalentje schreef:

Heeft CLB echt al ergens anderhalf jaar of 3 jaar gewerkt?
Daar kan ze beter zelf antwoord op geven, dat weet ik niet.
Volgens mij werkt zij altijd via uzb's en die contracten zijn wat mij betreft niet te vergelijken met contracten direct bij werkgever.
Gelukkig zijn we het eens qua vertrouwen betreft ;-) ik heb nooit in de horeca gewerkt, dus nu heb ik nog een reden dat ook nooit te zullen gaan doen ;-)


Mensen waar niet over wordt getwijfeld krijgen ook vaak genoeg (eerder) een vast dienstverband hoor :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:39

Sogood schreef:Ik heb al vanalles meegemaakt, wegsturen komt echt wel voor.

Ik heb het ook een keer gehad hoor, bij Adecco.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:43

Caribbeanlover schreef:
Storm schreef:CBL waarom ga je geen (deeltijd) studie volgen? Dan heb je straks een papiertje en dan kun je daarna werkervaring op gaan doen!

Aardig dat je mee denkt, maar ik zou niet weten welke richting ik moet kiezen. Bovendien heb ik geen geld daarvoor en tegen de tijd dat ik klaar ben, ben ik een oud wijf en willen ze eerder een jong iemand die het papiertje ook heeft lees= goedkoper.

Ga 1 jaar niet op vakantie en je hebt je studiegeld voor een jaar ruim bij elkaar. Het lijkt mij vrij demotiverend om tot je 67ste zo door te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:47

@CBL: heb je trouwens weleens rechtstreeks gesolliciteerd nadat je er even tussenuit moest?
Wij vinden dit veel fijner omdat het uitzendbureau er dan niet meer tussenzit en het bureau een bepaalde omrekenfactor berekent die dan vervalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  silly-one do 19 mei 2011 - 3:48

Ik zal een keer bij het CWI binnen stappen en hun om hulp vragen. Ook daarbij vertellen dat je al meningen keren ergens niet langer hoefde te komen werken vanwege je langzamere werkhouding. Hun kunnen je helpen met gericht verder zoeken en misschien wel een idee geven wat voor studie/opleiding je deeltijd kan gaan doen.

Ik weet niet of je eventueel in aanmerking zou kunnen komen voor een wajong ( langzame werkhouding), maar dat kan wel een hoop werkgevers motiveren om zo iemand in dienst te nemen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame do 19 mei 2011 - 4:35

Ik vind het jammer dat veel wat we aandragen niet goed is.. en Ik zou op sommige vragen we duidelijker antwoord willen.. maar ja wie ben Ik? :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:05

Ik mocht me ruim 7 maanden geleden niet eens inschrijven bij een uitzendbureau in Utrecht en heb echt lopen zeiken om een afspraak. Ook is het wel degelijk zo dat als je overdag in Utrecht een willekeurig uitzendbureau binnenstapt, dat je zo weer wordt weggestuurd met een bladieblaverhaaltje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:09

Guattari schreef:Ik mocht me ruim 7 maanden geleden niet eens inschrijven bij een uitzendbureau in Utrecht en heb echt lopen zeiken om een afspraak. Ook is het wel degelijk zo dat als je overdag in Utrecht een willekeurig uitzendbureau binnenstapt, dat je zo weer wordt weggestuurd met een bladieblaverhaaltje.

Eerste heb ik ook gehad, bij Start. Ze wierpen 1 blik op mijn cv en ik werd weggestuurd met een "wij hebben geen banen voor universitair geschoolden" laughcry Oh ja en toen liet ze me ook nog even weten (toen ikz ei dat ik graag administratief werk wilde doen, ook al was het geen universitair werk) dat ik dat niet moest willen, want dan zou mijn volgende werkgever raar opkijken. Hahaha, raar mens, nee een gat op je cv, dat staat lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:15

Ja, ik baalde destijds ook echt heel erg. Behoor je tot de paar procent vd bevolking die W.O. is geschoold en mag je de meest 'simpele' baantjes niet doen. Zo voelde het destijds, ook al snap ik natuurlijk zelf ook wel dat de reden erachter anders was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:20

Ik ook hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 4 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum