Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ik denk dat Nonnevot gelijk heeft.Storm schreef:nie-hieeet!Nonnevot schreef:hahahahahhaa dat kan kloppen ja en het was super gezellig !!!! wat een leukers is StormSjaantje schreef:Hallo!! Ik weet waar jij bent geweest!Nonnevot schreef:Hallo !!!!!!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Waar ergens woon jij dan PM, aan welke kant van het land?
Gisteravond bij 'Ik Hou van Holland' het volgende ezelsbruggetje geleerd: Nieuwe Onderbroeken Zijn Wit.
Ik woon in het 'onderbroeken' gedeelte van Nederland maar PM woont meer in het 'witte' gedeelte.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Haha dat vind ik wel een hele goeie!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Absoluut niet zo verlegen je bent echt een hele leuke en vooral ook lieve meid en een fantastische mama !Smikkell schreef:Ik denk dat Nonnevot gelijk heeft.Storm schreef:nie-hieeet!Nonnevot schreef:hahahahahhaa dat kan kloppen ja en het was super gezellig !!!! wat een leukers is StormSjaantje schreef:Hallo!! Ik weet waar jij bent geweest!Nonnevot schreef:Hallo !!!!!!
Zo nog meer horen ???
Gast- Gast
Haha en dat zeg jij?Smikkell schreef:Ik denk dat Nonnevot gelijk heeft.Storm schreef:nie-hieeet!Nonnevot schreef:hahahahahhaa dat kan kloppen ja en het was super gezellig !!!! wat een leukers is StormSjaantje schreef:Hallo!! Ik weet waar jij bent geweest!Nonnevot schreef:Hallo !!!!!!
Gast- Gast
Ohh gewoon hormonen, en dan heeft iedereen om mij heen ook nog eens een partner. En dan zitten ze allemaal te zeuren dat ik ook aan de man moet. Net alsof je die gewoon even in de winkel koopt En dat in combi met hormonen omdat ik ongesteld moet worden, zit de jankbui gewoon heel hoog, maar komt er helaas nog niet uit.
En nu vind ik dat ik aan het zeuren ben eigenlijk. Maar goed zo af en toe moet dat kunnen.
En nu vind ik dat ik aan het zeuren ben eigenlijk. Maar goed zo af en toe moet dat kunnen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Ohh gewoon hormonen, en dan heeft iedereen om mij heen ook nog eens een partner. En dan zitten ze allemaal te zeuren dat ik ook aan de man moet. Net alsof je die gewoon even in de winkel koopt En dat in combi met hormonen omdat ik ongesteld moet worden, zit de jankbui gewoon heel hoog, maar komt er helaas nog niet uit.
als je ongesteld bent mag je huilen om alles en vind ik je geen zeur.... dus zeur er maar lekker op los. En mochten de ware mannen in een winkel te koop zijn bel me dan even ga ik mee shoppen !
Gast- Gast
Neeeee jij bent dat allemaal ik heb echt een diep respect voor je, na alles wat je hebt meegemaakt straal je een hele fijne en positieve energie uit.Nonnevot schreef:Absoluut niet zo verlegen je bent echt een hele leuke en vooral ook lieve meid en een fantastische mama !Smikkell schreef:Ik denk dat Nonnevot gelijk heeft.Storm schreef:nie-hieeet!Nonnevot schreef:hahahahahhaa dat kan kloppen ja en het was super gezellig !!!! wat een leukers is StormSjaantje schreef:Hallo!! Ik weet waar jij bent geweest!Nonnevot schreef:Hallo !!!!!!
Zo nog meer horen ???
Gast- Gast
Dank jullie wel! En Nonnevot als ik die winkel vind laat ik het je zeker weten, misschien zijn er wel meer mensen die met ons mee willen
May- Ratel
Het staat in de koelkast hopelijk is het een beetje gelukt. Ik ben een beetje alle kunstmatige dingen op aan het maken in huis om hierna helemaal voor het super gezonde te gaan. Morgen dag 1
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
May schreef:Dank jullie wel! En Nonnevot als ik die winkel vind laat ik het je zeker weten, misschien zijn er wel meer mensen die met ons mee willen
Deal !!! dat word een dag shoppen voor de singels yes forum meiden
Gast- Gast
Nonnevot schreef:May schreef:Dank jullie wel! En Nonnevot als ik die winkel vind laat ik het je zeker weten, misschien zijn er wel meer mensen die met ons mee willen
Ben ik het helemaal mee eens!!
May- Ratel
Dennk jij dat ik denk dat jij niet leuk bent?Storm schreef:Haha en dat zeg jij?Smikkell schreef:Ik denk dat Nonnevot gelijk heeft.Storm schreef:nie-hieeet!Nonnevot schreef:hahahahahhaa dat kan kloppen ja en het was super gezellig !!!! wat een leukers is StormSjaantje schreef:Hallo!! Ik weet waar jij bent geweest!Nonnevot schreef:Hallo !!!!!!
Gast- Gast
Jeeeeeeeeeeeeezus, wat kan ik misselijk worden van die gozer die ik leuk vind/vond. Damn.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Nonnevot schreef:May schreef:Dank jullie wel! En Nonnevot als ik die winkel vind laat ik het je zeker weten, misschien zijn er wel meer mensen die met ons mee willen
Ik voel me aangesproken want ik ben ook single Maar over wat voor winkel hebben we het?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Chocolate Cookie schreef:Jeeeeeeeeeeeeezus, wat kan ik misselijk worden van die gozer die ik leuk vind/vond. Damn.
Poep erop en trek hem door. De groeten voor hem.
Gast- Gast
Neeee, in het Zijn gedeelte!Sjaantje schreef:Zwoesj schreef:Waar ergens woon jij dan PM, aan welke kant van het land?
Gisteravond bij 'Ik Hou van Holland' het volgende ezelsbruggetje geleerd: Nieuwe Onderbroeken Zijn Wit.
Ik woon in het 'onderbroeken' gedeelte van Nederland maar PM woont meer in het 'witte' gedeelte.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: