Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:46

lol! whaha!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:47

Truste Storm!!

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 15 mei 2011 - 9:48

haha ja ik keek het ook. Wel grappig dat die medische termen voor mij inmiddels als gewone taal klinken. Had ik nooit verwacht dat dat latijn me zo makkelijk af zou gaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  May zo 15 mei 2011 - 9:49

Pff Sjaan dat lijkt me inderdaad enorm kwetsend. Vooral ook omdat jullie dus al leuk contact hadden, dan komt het harder aan lijkt me! Ik herken er wel iets in, maar bij mij was het echt bij de eerste keer spreken, dus dan komt het minder hard aan lijkt me.
Maar ik snap echt zulk soort mensen echt niet!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Burn zo 15 mei 2011 - 9:51

PM.. Hoe issie met jou? Wanneer had je weer controle?
Yes! Bijna weer een week erbij!

Trusten allen! Ik ga mn oogies ook dicht doen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:53

Ik geloof dat ik officieel iPhone-verslaafd ben... Zelfs in bed lig ik nog te internetten Embarassed

Lig op bed en heb ineens een vreemde hoofdpijn aan de zijkant/achterkant van m'n hoofd?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:54

Fairytale schreef:haha ja ik keek het ook. Wel grappig dat die medische termen voor mij inmiddels als gewone taal klinken. Had ik nooit verwacht dat dat latijn me zo makkelijk af zou gaan.

Ik zit dus scheef op de bank met mijn laptop op schoot en luister dus meer dan ik kijk. Werd er gezegd; "Ze had een hematoom op de linkerzijde van". En dan denk ik weleens:"Zeg dan gewoon bloeduitstorting/blauwe plek, als je het aantrekkelijk wilt houden voor de kijker". Hematoom kende ik toevallig alszijnde bloeduitstorting/blauwe plek, maar er zijn ook medische termen waarvan ik denk:"Meen je nu werkelijk dat ik al die termen moet gaan googlen om het voor mezelf nog begrijpend te houden?"

Maar ik heb geluk dat ik alles van Tess Gerritsen heb gelezen en daarbij soms ook met grote ogen naar een woord heb gekeken. Misschien ken ik daar hematoon wel van. :P

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 9:56

(late reactie, was even de was aan het opruimen (nu nog? ja nu nog))

Het is inderdaad kwetsend, want zo lang ik nog niks verteld heb, vinden ze me allemaal een leuke meid. Maar zodra ik vertel dat ik reuma heb en daardoor dus niet alles kan, gaat het mis. Als dat één keer gebeurt, denk ik nog: 'wat een lul' maar als dit vrijwel iedere keer gebeurt dan is het inderdaad enorm kwetsend.
Kennelijk ben ik wel een leuke meid, en als ik geen reuma had gehad, had ik vast al tig vriendjes gehad. En nu, nu word ik continu afgewezen op mijn beperking. Ja dat doet pijn. Dus ik heb op een avond dat ik weer zo'n pummel trof, van kwaadheid paiq afgesloten en tot nu toe niet meer geopend.

Iemand een tip voor me?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  ExpressoB zo 15 mei 2011 - 9:58

ProudMama schreef:
ExpressoB schreef:
ProudMama schreef:ExpressoB: Heb wel jouw foto gemist...

huh?! hoe kom je daarbij dan? ik weet van niks!
Jammer, je trapt er niet in Sad . Ben wel benieuwd naar jou.

hahahahha nou deze keer dus niet:P

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:59

Sjees Sjaan, dat lijkt me ontzettend moeilijk. Ik heb dan ook geen tips. Sja, gooi het er gelijk uit. Meer kun je niet doen. Het is ongelofelijk kortzichtig van mensen om niet met iemand te willen daten welke een spierziekte heeft. Mad

Gast
Gast

Bericht  May zo 15 mei 2011 - 10:00

Sjaan ik heb helaas geen tip voor je, ik kan alleen zeggen dat je moet blijven zoeken tot je de juiste hebt gevonden. Er lopen echt wel mannen rond die jou accepteren helemaal zoals je bent. Maar ik snap dat het niet echt goed voor je ego is als je steeds van die eikels treft! hug
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 10:00

Sjaantje schreef:(late reactie, was even de was aan het opruimen (nu nog? ja nu nog))

Het is inderdaad kwetsend, want zo lang ik nog niks verteld heb, vinden ze me allemaal een leuke meid. Maar zodra ik vertel dat ik reuma heb en daardoor dus niet alles kan, gaat het mis. Als dat één keer gebeurt, denk ik nog: 'wat een lul' maar als dit vrijwel iedere keer gebeurt dan is het inderdaad enorm kwetsend.
Kennelijk ben ik wel een leuke meid, en als ik geen reuma had gehad, had ik vast al tig vriendjes gehad. En nu, nu word ik continu afgewezen op mijn beperking. Ja dat doet pijn. Dus ik heb op een avond dat ik weer zo'n pummel trof, van kwaadheid paiq afgesloten en tot nu toe niet meer geopend.

Iemand een tip voor me?

Ik zou het echt gewoon een keer niet zeggen.. Je kan toch gewoon zeggen dat je op een KDV werkt? Lieg je niks aan. En dan gewoon verder gaan met het contact, msn, bellen, watdanook. Ben wel benieuwd hoe het dan loopt. En als ze aansturen kan je het altijd nog aankaarten (in de zin van ja kan niet alles want blabla) of gewoon afspreken en bluffen. Vind het echt te laf voor woorden namelijk en kan meniet voorstellen dat alle mannen zo reageren. Ik heb zelf ook weleens heel lang contact gehad met iemand in een rolstoel via paiq.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 10:03

ABE schreef:Sjees Sjaan, dat lijkt me ontzettend moeilijk. Ik heb dan ook geen tips. Sja, gooi het er gelijk uit. Meer kun je niet doen. Het is ongelofelijk kortzichtig van mensen om niet met iemand te willen daten welke een spierziekte heeft. Mad

Ben ik even blij dat ik geen spierziekte heb Wink

Reva schreef:Ik zou het echt gewoon een keer niet zeggen.. Je kan toch gewoon zeggen dat je op een KDV werkt? Lieg je niks aan. En dan gewoon verder gaan met het contact, msn, bellen, watdanook. Ben wel benieuwd hoe het dan loopt. En als ze aansturen kan je het altijd nog aankaarten (in de zin van ja kan niet alles want blabla) of gewoon afspreken en bluffen. Vind het echt te laf voor woorden namelijk en kan meniet voorstellen dat alle mannen zo reageren. Ik heb zelf ook weleens heel lang contact gehad met iemand in een rolstoel via paiq.

Hmm daar zit wat in, heb het ook wel eens geprobeerd, maar het voelt zo oneerlijk om te 'liegen'! Klinkt schijnheilig, maar dat past niet bij me. Wat overigens misschien wel weer goed is, natuurlijk angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 10:03

Thanx May!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 10:04

Wat is Reuma dan?

Gast
Gast

Bericht  May zo 15 mei 2011 - 10:04

Hey je hebt toch je naam veranderd!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 15 mei 2011 - 10:05

Angel Blue Eyes schreef:
Fairytale schreef:haha ja ik keek het ook. Wel grappig dat die medische termen voor mij inmiddels als gewone taal klinken. Had ik nooit verwacht dat dat latijn me zo makkelijk af zou gaan.

Ik zit dus scheef op de bank met mijn laptop op schoot en luister dus meer dan ik kijk. Werd er gezegd; "Ze had een hematoom op de linkerzijde van". En dan denk ik weleens:"Zeg dan gewoon bloeduitstorting/blauwe plek, als je het aantrekkelijk wilt houden voor de kijker". Hematoom kende ik toevallig alszijnde bloeduitstorting/blauwe plek, maar er zijn ook medische termen waarvan ik denk:"Meen je nu werkelijk dat ik al die termen moet gaan googlen om het voor mezelf nog begrijpend te houden?"

Maar ik heb geluk dat ik alles van Tess Gerritsen heb gelezen en daarbij soms ook met grote ogen naar een woord heb gekeken. Misschien ken ik daar hematoon wel van. :P

ben het wel mee eens hoor. Kies of voor latijn of voor nederlands. Ik vind het namelijk ook zwaar irritant als het weer vertaald word.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwoesj zo 15 mei 2011 - 10:06

Ik zou ook doen wat Reva zegt Sjaan... Dan confronteer je ze ermee. En hoe beter ze je kennen, hoe minder erg of niet erg ze het vinden, denk ik.. Wat een sukkels!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 10:06

May schreef:Hey je hebt toch je naam veranderd!

Ja! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 10:09

Fairytale schreef:
ben het wel mee eens hoor. Kies of voor latijn of voor nederlands. Ik vind het namelijk ook zwaar irritant als het weer vertaald word.

Nederlands is voor mensen zonder kennis van het Latijn misschien wel het meest aantrekkelijk. Althans, ik merk van mezelf dat een programma aantrekkelijk is op het moment dat ik compleet begrijp wat er wordt gezegd. En dat zal voor vele mensen het geval zijn. Latijn en voor in medische termen is toch een bepaald jargon. Leuk voor in de collegezalen, maar niet voor zondagavond 21.30u.

Gast
Gast

Bericht  May zo 15 mei 2011 - 10:09

Angel Blue Eyes schreef:
May schreef:Hey je hebt toch je naam veranderd!

Ja! Very Happy

Ik moet zeggen dat het wel mooier staat!

En ik stoot net heel hard mijn teen, auww Sad
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 10:10

Angel Blue Eyes schreef:Wat is Reuma dan?
Reuma is een verzamelnaam van ruim 150 aandoeningen aan het bewegingsapparaat.
Ik heb Reumatoide Arthritis (je kent latijnse benamingen, toch? Wink ) wat betekent dat ik gewrichtsontstekingen heb. Aan mijn botjes dus. Mijn spieren zijn dus op zich nog wel goed, maar doordat de gewrichten schade hebben, heeft dat ook weer gevolgen voor alle ander weefsels, waaronder dus de spieren.

Snappie t nog?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 10:13

Zwoesj schreef:Ik zou ook doen wat Reva zegt Sjaan... Dan confronteer je ze ermee. En hoe beter ze je kennen, hoe minder erg of niet erg ze het vinden, denk ik.. Wat een sukkels!

De jongen waarmee ik heb gedate via Paiq is instabiel, labiel te noemen. Een schat van een jongen, waarbij ik geen problemen maakte van het feit dat hij naar therapie ging. Pas toen hij op de bank zat en mij continu vertelde hoe hij zijn grenzen verlegde, door dingen te doen die hij eigenlijk niet durfde en daarbij zichzelf overwon, had ik zoiets van:"Dit was één keer, maar dit doen we geen tweede keer". Nu kreeg ik net een sms waarbij hij vertelde dat hij morgen naar therapie moest en het enige wat ik dacht was:"Jaja, goed". Voel me daar wel heel slecht over, maar ik ben afgeknapt.

En ik geloof dat Reuma niet iets is waarom je zou moeten afknappen op een persoon. Maar ik snap de mannen in kwestie wel, het is wel moeilijk. Het lijkt moeilijk, dat bedoel ik eigenlijk. Eigenlijk zou de manspersoon in kwestie er gewoon van worden overtuigd dat het allemaal niet zo erg is. Althans, om samen te leven met iemand met Reuma. En eerlijk is eerlijk, Sjaan is een apart geval als het aankomt op Reuma. Ze is levendiger dan ik ben. Ik heb veel respect voor haar en zou willen dat mannen dit ook zouden zien.

(Weet niet of ik het goed heb omschreven. Ik bedoel het iig goed.)

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 15 mei 2011 - 10:14

Angel Blue Eyes schreef:
Fairytale schreef:

Nederlands is voor mensen zonder kennis van het Latijn misschien wel het meest aantrekkelijk. Althans, ik merk van mezelf dat een programma aantrekkelijk is op het moment dat ik compleet begrijp wat er wordt gezegd. En dat zal voor vele mensen het geval zijn. Latijn en voor in medische termen is toch een bepaald jargon. Leuk voor in de collegezalen, maar niet voor zondagavond 21.30u.

klopt alleen heb je dan bij bepaalde dingen wel weer een probleem. Maar ik zou ook zeggen pak gewoon het nederlands en kan het niet anders dan maar latijn. Al moet ik soms wel lachen om de nederlandse namen van spieren. Die worden soms ineens veel langer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 10:14

Sjaantje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Wat is Reuma dan?
Reuma is een verzamelnaam van ruim 150 aandoeningen aan het bewegingsapparaat.
Ik heb Reumatoide Arthritis (je kent latijnse benamingen, toch? Wink ) wat betekent dat ik gewrichtsontstekingen heb. Aan mijn botjes dus. Mijn spieren zijn dus op zich nog wel goed, maar doordat de gewrichten schade hebben, heeft dat ook weer gevolgen voor alle ander weefsels, waaronder dus de spieren.

Snappie t nog?

Ja, ik snap hem. Ik ken mijn Latijns. :P Nee, iemand op het werk heeft last van scheefgroeiingen. Dat is toch het Arthritis?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: