Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
En hij is voor Frank de Boer haha
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Lotus schreef:Dat vind ik wel een leuke prijs. Ben er nog nooit geweest.
Blij dat je er blij mee bent Ben er 2x geweest, vond het erg leuk!
Voor de nieuwsgierigen:
De sprong is ook gefilmd, maar die kreeg ik niet omgezet om online te knallen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Cooool Sjaaaan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Theedoosje schreef:Jaaaaaaaaa Guussie bij Life 4 you!! Zo gezellig
Leuk he Ga je ook naar Groots met een zachte G ?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Jaaaaaaaaa Guussie bij Life 4 you!! Zo gezellig
Ben wel ene keer geweest, 2 jaar terug geloof ik. Dat is wel zoo gaaf Maar heb nu geen kaartje.
Gast- Gast
tien geboden voor het bed
1. het voornaamste is: doet ie 't of doet ie 't niet?
2. Men dient altijd goed in vorm te zijn, nooit moe en schaars gekleed, liefst sexy!
3. de teruggang naar de natuur, leidt het voorspel in, elkaar op te winden en haar van het slipje te bevrijden.
4. verlichting is bij voorkeur niet gewenst, daar het zoeken, voelen en strelen hartstochtelijke gevolgen hebben, waar de vonden van afspringen!
5. innig kussen is noodzakelijk om het uitdrogen van de lippen te voorkomen.
6. zuchten en kreunen is alleen onder het dekbed toegestaan.
7. vluchtig en rommelig vrijen is een slechte manier van afslanken en veroorzaakt hartkloppingen.
8. na afloop haar slipje onder de lakens zoeken, bevredigend zuchten en een sigaret opsteken.
9. daarna opnieuw beginnen aan de andere kant van het bed.
10. tenslotte lekker slapen en gezond wer op!
(dit kreeg ik van mijn werk adresje haha, 2 oude mensen, die vonden dit in de kast hahahaha)
1. het voornaamste is: doet ie 't of doet ie 't niet?
2. Men dient altijd goed in vorm te zijn, nooit moe en schaars gekleed, liefst sexy!
3. de teruggang naar de natuur, leidt het voorspel in, elkaar op te winden en haar van het slipje te bevrijden.
4. verlichting is bij voorkeur niet gewenst, daar het zoeken, voelen en strelen hartstochtelijke gevolgen hebben, waar de vonden van afspringen!
5. innig kussen is noodzakelijk om het uitdrogen van de lippen te voorkomen.
6. zuchten en kreunen is alleen onder het dekbed toegestaan.
7. vluchtig en rommelig vrijen is een slechte manier van afslanken en veroorzaakt hartkloppingen.
8. na afloop haar slipje onder de lakens zoeken, bevredigend zuchten en een sigaret opsteken.
9. daarna opnieuw beginnen aan de andere kant van het bed.
10. tenslotte lekker slapen en gezond wer op!
(dit kreeg ik van mijn werk adresje haha, 2 oude mensen, die vonden dit in de kast hahahaha)
Laatst aangepast door ExpressoB op zo 15 mei 2011 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfout)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB, ik moest er wel even om lachen Geweldig!
En ja, mijn sprong was echt geweldig. Enerzijds zou ik het zó graag nog een keer doen maar anderzijds ben ik daar te schijterig voor geworden inmiddels
En ja, mijn sprong was echt geweldig. Enerzijds zou ik het zó graag nog een keer doen maar anderzijds ben ik daar te schijterig voor geworden inmiddels
Wordt je misselijk van ei?
Burn- Lady Post-a-lot
Mijn moeder en ik waren gisteren aan het pingen. Het kwam omdat ik door mijn bed gezakt was en deze gerepareerd moest worden. Inmiddels allemaal klaar enzo. Wie het gisteren heeft meegekregen, weet waarom ik door mijn bed ben gezakt....
Ze was benieuwd naar wat dingen en toen ik zei dat ik mijn hart al vergeven had, raadde ze in een keer wie de gelukkige was. En het enige wat ze zei was:"Weet hij het eigenlijk wel, van jou?" Waarop ik antwoordde:"Nee, hoeft ook niet". Zegt ze:"Doe dat dan. Jij blij, hij blij". En dat blijft nu in mijn hoofd malen....
Ze was benieuwd naar wat dingen en toen ik zei dat ik mijn hart al vergeven had, raadde ze in een keer wie de gelukkige was. En het enige wat ze zei was:"Weet hij het eigenlijk wel, van jou?" Waarop ik antwoordde:"Nee, hoeft ook niet". Zegt ze:"Doe dat dan. Jij blij, hij blij". En dat blijft nu in mijn hoofd malen....
Gast- Gast
Burn schreef:Wordt je misselijk van ei?
Zit al te lang te denken hoe het eruit ziet in mn maag
Gast- Gast
ABE schreef:Mijn moeder en ik waren gisteren aan het pingen. Het kwam omdat ik door mijn bed gezakt was en deze gerepareerd moest worden. Inmiddels allemaal klaar enzo. Wie het gisteren heeft meegekregen, weet waarom ik door mijn bed ben gezakt....
En nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt, ik heb het niet meegekregen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Gadverdamme!
Hoe kan ik duidelijk maken aan iemand dat iets echt over is?
Hij blijffft maar smsen!
Hij blijffft maar smsen!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Burn schreef:Wordt je misselijk van ei?
Zit al te lang te denken hoe het eruit ziet in mn maag
IEL!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik moet toch maar weer eens wat met Paiq gaan doen. Ik wil ook door mn bed zakken met een leuke man.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Jaaaaaaaaa Guussie bij Life 4 you!! Zo gezellig
Ben wel ene keer geweest, 2 jaar terug geloof ik. Dat is wel zoo gaaf Maar heb nu geen kaartje.
Oh das ook wel weer even geleden. Ik ga ieder jaar gewoon haha!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Reva schreef:Ik moet toch maar weer eens wat met Paiq gaan doen. Ik wil ook door mn bed zakken met een leuke man.
Dat dus. Dan moet het dat wel zijn.
Gast- Gast
Burn schreef:Gadverdamme!
Hij blijffft maar smsen!
Gewoon letterlijk zeggen dat je wil dat hij je (al dan niet tijdelijk) met rust laat, omdat dat (nu) beter voelt voor jou. En zo niet, ander nummer
Gast- Gast
Hoi dames,
hoe is het hier?
En wie heeft er een tip voor het avondeten van vandaag? Ik wil eigenlijk niet te veel moeite doen (moet immers al naar de supermarkt fietsen), wil eigenlijk ook niets vets eten, maar heb ook geen zin in een salade Verder ben ik helemaal niet veeleisen ofzo hoor
hoe is het hier?
En wie heeft er een tip voor het avondeten van vandaag? Ik wil eigenlijk niet te veel moeite doen (moet immers al naar de supermarkt fietsen), wil eigenlijk ook niets vets eten, maar heb ook geen zin in een salade Verder ben ik helemaal niet veeleisen ofzo hoor
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Me too!Zwoesj schreef:ABE schreef:Mijn moeder en ik waren gisteren aan het pingen. Het kwam omdat ik door mijn bed gezakt was en deze gerepareerd moest worden. Inmiddels allemaal klaar enzo. Wie het gisteren heeft meegekregen, weet waarom ik door mijn bed ben gezakt....
En nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt, ik heb het niet meegekregen
Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Jaaaaaaaaa Guussie bij Life 4 you!! Zo gezellig
Oh das ook wel weer even geleden. Ik ga ieder jaar gewoon haha!
haha ja idd. Maar jij bent een die hard dus
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:Ik moet toch maar weer eens wat met Paiq gaan doen. Ik wil ook door mn bed zakken met een leuke man.
Dat dus. Dan moet het dat wel zijn.
Ja, dat doe je toch echt zelf. Een onschuldig infectie/ontstekingsmedicijn zorgt er echt niet opeens voor dat je daardoor niet toe in staat bent. Het is geen ghb.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: