Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Je borsten aan het werk gezet?Smikkell schreef:Ja, belofte maakt schuld. Maar ik ben net heel druk geweest met afwassen ipv forummen (TROTS )ProudMama schreef:Als je aan de 10.000 punten zit moet je wel trakteren he?!Smikkell schreef:??ProudMama schreef:Euh... Smikkell...??
Gast- Gast
*droogt haar borsten, schraal van het afwasmiddel, af*Smikkell schreef:Ja, belofte maakt schuld. Maar ik ben net heel druk geweest met afwassen ipv forummen (TROTS )ProudMama schreef:Als je aan de 10.000 punten zit moet je wel trakteren he?!Smikkell schreef:??ProudMama schreef:Euh... Smikkell...??
Gast- Gast
ProudMama schreef:Type vervoer Vertrek Aankomst Reistijd
Auto- zonder vertraging 21:06 22:18 01:13
Dat bedoel ik! Je moet er maar zin in hebben. Maar je bent welkom hoor! Kost je wel 17,- waarvan 5 euro naar het goede doel gaat
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, dat zou nog best eens heel lang kunnen duren omdat ik mij morgen gewoon weer moet melden bij *okee, laat alle namen waar anderen over kunnen vallen maar zitten*
Ik had gedacht dat ik na 6 weken forum-pauze wel zou zijn ingehaald..
Ik had gedacht dat ik na 6 weken forum-pauze wel zou zijn ingehaald..
Gast- Gast
Jep.. heerlijk dat sop wat langs mijn tepels naar beneden glijdt.Maple schreef:Je borsten aan het werk gezet?Smikkell schreef:Ja, belofte maakt schuld. Maar ik ben net heel druk geweest met afwassen ipv forummen (TROTS )ProudMama schreef:Als je aan de 10.000 punten zit moet je wel trakteren he?!Smikkell schreef:??ProudMama schreef:Euh... Smikkell...??
Gast- Gast
Nee, er komt niks van gezien de datum. Of ik moet rust houden, of ik heb 2 hele zieke kindjes.Sjaantje schreef:ProudMama schreef:Type vervoer Vertrek Aankomst Reistijd
Dat bedoel ik! Je moet er maar zin in hebben. Maar je bent welkom hoor! Kost je wel 17,- waarvan 5 euro naar het goede doel gaat
Gast- Gast
Aan je verkoop-skills ligt het niet!!Sjaantje schreef:ProudMama schreef:Type vervoer Vertrek Aankomst Reistijd
Gast- Gast
Jammer dat je zo ver weg woont, Sjaan! Ben wel benieuwd naar je koor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Jammer dat je zo ver weg woont, Sjaan! Ben wel benieuwd naar je koor
Of JIJ bent degene die ver weg woont!
Smikk, bedankt voor je compliment
Ik kwam er overigens net op tijd achter dat ik de naamsvermelding van de fotograaf vergeten was
PM, ja jammer maar ik heb liever dat je rust houdt dan dat je naar mij komt luisteren!
Als je het over een half jaar nou nog een keer doet... kom ik je gelijk even mijn kids showenSjaantje schreef:PM, ja jammer maar ik heb liever dat je rust houdt dan dat je naar mij komt luisteren!
Gast- Gast
Hallo!! Ik weet waar jij bent geweest!Nonnevot schreef:Hallo !!!!!!
Waar ergens woon jij dan PM, aan welke kant van het land?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
OP EEN EEEEEILAND!!!Zwoesj schreef:Waar ergens woon jij dan PM, aan welke kant van het land?
Gast- Gast
hahahahahhaa dat kan kloppen ja en het was super gezellig !!!! wat een leukers is StormSjaantje schreef:Hallo!! Ik weet waar jij bent geweest!Nonnevot schreef:Hallo !!!!!!
Gast- Gast
We treden wel regelmatig op, dus dat komt wel goed hoor Dit optreden is een soort 'uitstapje' het is niet eens ons eigen repertoire maar we zingen de backing van een paar nummers van Ernest's cd.ProudMama schreef:Als je het over een half jaar nou nog een keer doet... kom ik je gelijk even mijn kids showenSjaantje schreef:PM, ja jammer maar ik heb liever dat je rust houdt dan dat je naar mij komt luisteren!
En je kids, daar ben ik sowieso nieuwsgierig naar!
Nu zit ik gelijk met op een onbewoond eiland in mn hoofd... Thanks smikk...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
+1Zwoesj schreef:Nu zit ik gelijk met op een onbewoond eiland in mn hoofd... Thanks smikk...
Gast- Gast
Pffff, ik heb twee ringen van mn oma gekregen, maar ik voel me een beetje bezwaard om ze te dragen (hoewel ik ze wel erg mooi vind). Plus dat ze ook nog eens vermaakt moeten worden (veel te groot), dus dat doen voelt helemaal definitief ofzo... Moeilijk (nb: mn oma leeft nog en draagt/droeg ze tot voor kort gewoon).
Gast- Gast
Nou, met PM en haar vermenigvuldiging is het niet heel onbewoond meer..Zwoesj schreef:Nu zit ik gelijk met op een onbewoond eiland in mn hoofd... Thanks smikk...
Gast- Gast
En ik moet eigenlijk nu gewoon even heel hard huilen, maar het wil niet, heel irritant.
Sjaan ik vind je flyer mooi hoor! Kan niet komen kijken en jullie dus sponseren, maar ik hoop dat veel mensen dat doen!
Sjaan ik vind je flyer mooi hoor! Kan niet komen kijken en jullie dus sponseren, maar ik hoop dat veel mensen dat doen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
nie-hieeet!Nonnevot schreef:hahahahahhaa dat kan kloppen ja en het was super gezellig !!!! wat een leukers is StormSjaantje schreef:Hallo!! Ik weet waar jij bent geweest!Nonnevot schreef:Hallo !!!!!!
Gast- Gast
Waarom, May?
Reva, dan draag je ze verlopig toch nog niet en laat je ze zoals ze nu zijn, tot het beter voelt.
Reva, dan draag je ze verlopig toch nog niet en laat je ze zoals ze nu zijn, tot het beter voelt.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: