Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Chocolate Cookie schreef:Jeeeeeeeeeeeeezus, wat kan ik misselijk worden van die gozer die ik leuk vind/vond. Damn.
Poep erop en trek hem door. De groeten voor hem.
Nou echt inderdaad!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Nonnevot schreef:May schreef:Dank jullie wel! En Nonnevot als ik die winkel vind laat ik het je zeker weten, misschien zijn er wel meer mensen die met ons mee willen
Deal !!! dat word een dag shoppen voor de singels yes forum meiden
Ik voel me aangesproken want ik ben ook single Maar over wat voor winkel hebben we het?
Waar leuke mannen te koop zijn! Ga je mee als we hem gevonden hebben?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Sjaantje schreef:Nonnevot schreef:May schreef:Dank jullie wel! En Nonnevot als ik die winkel vind laat ik het je zeker weten, misschien zijn er wel meer mensen die met ons mee willen
Ik voel me aangesproken want ik ben ook single Maar over wat voor winkel hebben we het?
IIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK!!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Heb ik ook een tijdje gehad van mijn man, bleek zwanger van hem.Chocolate Cookie schreef:Jeeeeeeeeeeeeezus, wat kan ik misselijk worden van die gozer die ik leuk vind/vond. Damn.
Gast- Gast
Reva schreef:May schreef:Sjaantje schreef:Nonnevot schreef:May schreef:Dank jullie wel! En Nonnevot als ik die winkel vind laat ik het je zeker weten, misschien zijn er wel meer mensen die met ons mee willen
IIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK!!!!!!!!!!!!!
Gezellig!
May- Ratel
ProudMama schreef:Heb ik ook een tijdje gehad van mijn man, bleek zwanger van hem.Chocolate Cookie schreef:Jeeeeeeeeeeeeezus, wat kan ik misselijk worden van die gozer die ik leuk vind/vond. Damn.
Gast- Gast
hahahahahahahahah wat een geniale opmerking weer !ProudMama schreef:Heb ik ook een tijdje gehad van mijn man, bleek zwanger van hem.Chocolate Cookie schreef:Jeeeeeeeeeeeeezus, wat kan ik misselijk worden van die gozer die ik leuk vind/vond. Damn.
Gast- Gast
haha Pm wat heb je toch humor. (waarom heb ik dit topic een paar dagen genegeerd????)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Smikkell schreef:ProudMama schreef:Heb ik ook een tijdje gehad van mijn man, bleek zwanger van hem.Chocolate Cookie schreef:Jeeeeeeeeeeeeezus, wat kan ik misselijk worden van die gozer die ik leuk vind/vond. Damn.
+1000!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Kweenie, misschien een geheime boycotmissie? Opgestart op twitter?
Is weleens een fijne verandering. Als iemand het Dagcafé zegt te negeren, ipv dat de Dagcafégangers iemand negeren
Is weleens een fijne verandering. Als iemand het Dagcafé zegt te negeren, ipv dat de Dagcafégangers iemand negeren
Gast- Gast
Ik zou wel willen, maar de mannen willen niet met mij daten...Reva schreef:Sjaan, doe jij aan daten ofzo?
Maarrehhh een leuke-mannen-winkel... tuurlijk ga ik mee!
Sjaantje schreef:Ik zou wel willen, maar de mannen willen niet met mij daten...Reva schreef:Sjaan, doe jij aan daten ofzo?
Dat geloof ik echt niet, whaha.
Gast- Gast
Ik heb teveel Milka op.. En nu heb ik buikpijn
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Haha ja, ik had gewoon weinig zin in lezen terwijl het hier wel heel gezellig is altijd.
PM hoe is het nu met je baby's en met jou
PM hoe is het nu met je baby's en met jou
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sjaantje schreef:Ik zou wel willen, maar de mannen willen niet met mij daten...Reva schreef:Sjaan, doe jij aan daten ofzo?
Gezellig, dan zijn we al met zijn vieren
May- Ratel
Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik zou wel willen, maar de mannen willen niet met mij daten...Reva schreef:Sjaan, doe jij aan daten ofzo?
Niet? Het is echt zo. Zodra de paiq-mannen merken dat ik wat mankeer, zijn ze pleite.
Nee, ik moet niet liegen, de 'kneuzen' willen wel daten :S
Nee, alleen afgelopen week wel een paar dagen. Mijn kinderen waren wel bijna brabander haha!Zwoesj schreef:Brabander?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik zou wel willen, maar de mannen willen niet met mij daten...Reva schreef:Sjaan, doe jij aan daten ofzo?
Niet? Het is echt zo. Zodra de paiq-mannen merken dat ik wat mankeer, zijn ze pleite.
Nee, ik moet niet liegen, de 'kneuzen' willen wel daten :S
Ik vind Paiq best leuk, maar ik doe er nooit meer wat mee. Wel leuke mannen opzich (al vind ik er wel heel veel van die gevallen bijzitten die me net even te geil in de lens kijken op de foto...bluugh), maar ik weet niet, ik weet meestal al in de 1e minuut of ik iemand vervelend vind of niet.
Maar wel stom dat mensen daarop afknappen zeg.. Gewoon zeggen 'Ik compenseer het in bed'.
Gast- Gast
Reva schreef:Kweenie, misschien een geheime boycotmissie? Opgestart op twitter?
Gast- Gast
Wordt het tijd dat ik de regels weer even aanscherp ofzo?!Smikkell schreef:Reva schreef:Kweenie, misschien een geheime boycotmissie? Opgestart op twitter?
Gast- Gast
Ik vraag me nog steeds af waarom. Eerder in een topic heb je een keer eerlijk aangegeven hoe jij over mij denkt. We zijn het niet altijd met elkaar eens, dat klopt. Maar dan kan ik nog wel denken dat je een leuk iemand bent?! Ik geloof namelijk niet dat je een slecht of naar persoon bent.Storm schreef:Een beetje welSmikkell schreef:Dennk jij dat ik denk dat jij niet leuk bent?
Gast- Gast
Regels??ProudMama schreef:Wordt het tijd dat ik de regels weer even aanscherp ofzo?!Smikkell schreef:Reva schreef:Kweenie, misschien een geheime boycotmissie? Opgestart op twitter?
Gast- Gast
Oh nee maar ik ben ook geen naar of slecht persoon. Maar op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat ik voor anderen (zoals naar jou) vaak niet leuk overkom, omdat ik vrij direct ben hier.Smikkell schreef:Ik vraag me nog steeds af waarom. Eerder in een topic heb je een keer eerlijk aangegeven hoe jij over mij denkt. We zijn het niet altijd met elkaar eens, dat klopt. Maar dan kan ik nog wel denken dat je een leuk iemand bent?! Ik geloof namelijk niet dat je een slecht of naar persoon bent.Storm schreef:Een beetje welSmikkell schreef:Dennk jij dat ik denk dat jij niet leuk bent?
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: