Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik post maar in algemeen...

+32
xxjojootjexx
nina
juffie001
Polly
Spring
SnowWhite
Koffieleut
Flippin' Bitch
Jordana
Jeanette
Pien
Oasis
Lady4
Sarah1985
Sweety
Tullow
Sjonno
SoGood
Burn
Suus
Lotus
RYW
Beachgirl
Sjaantje
Sterre
Monte
Minx
Susan
mzcharlotte
girli
Inge
Supertalentje
36 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 11:59

Supertalentje schreef:Wow, zoveel lieve reacties ineens!

@Djin ken ik nog, hoe is het? Ik heb dezelfde naam gehouden, anders wordt het een soort speurtocht Very Happy


Ik heb ook nog steeds dezelfde naam, wel zo makkelijk :P Het gaat wel goed, beetje turbulent de laatste tijd, maar ik kom er wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 12:11

Morgen reageer ik verder, ik merk dat ik teveel last heb van RSI om goed te reageren en dan doe ik jouw verhaal en gevoelens wellicht onbewust tekort, dat wil ik niet. Hopelijk slaap jij inmiddels al en lees je dit sowieso pas morgen. Iig welterusten voor nu en 'tot morgen'. P.S.: ik zie 'lieffie' morgen.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 12:38

Lieve schat, ik lees je www's elke keer met tranen in mijn ogen. Er is zoveel verdriet in te lezen en het raakt me diep. Ik kan en wil me niet voorstellen hoe het moet zijn om door te maken wat jij nu doormaakt. Ik zou zelfs willen dat jij dit niet door hoefde te maken. Weet dat je me altijd mag bellen, ook al hebben we elkaar al honderd jaar niet gezien. Ik zie je graag heel snel weer, zodra jij daar aan toe bent. Neem de tijd om dit grote verlies te verwerken en weet dat je niet alleen bent. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Beachgirl do 12 mei 2011 - 12:47

Fairytale schreef:
M.impie29 is nu M.impie

Klopt inmiddels ook niet meer Wink
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Supertalentje do 12 mei 2011 - 17:39

@Sjaantje: ik zit dit op mijn bb te typen, ik heb je post niet voor me, dus dorry als ik niet goed gelezen heb ;-)
Het voelt niet constructief omdat er niets uit voortkomt en misschien vooral wel omdat het niet helpt. Iedereen kent de rotdag, even huilen en je kunt er weer tegen, maar het op de bank zitten en huilen vult niet. Ik heb er ook niet direct behoefte aan, ik kan niet anders lijkt het wel. Het enige waar ik behoefte aan heb is even helemaal niks. Niet opstaan, niet vrolijk doen tegen collega's, niet hoeven presteren, gewoon het leven juist nog niet oppakken. Maar die keuze heb ik niet, mensen rekenen op me, en wat moet ik thuis de hele dag op de bank, huilen?
Sommige mensen zeiden: 'je zult het verwerken en sommige mensen zullen het nooit kunnen verwerken'. Ik ben zo bang dat ik terugkijk en tot de conclusie kom dat ik het nooit verwerkt heb. En het belangrijkste is; ik wil dat dit gevoel ophoudt, dit eindeloze verdriet en de grote leegte. Ik wil weer genieten en leven. Ik ben gewend niet lang een rotgevoel te hebben, ik zoek een oplossing of leg het naast me neer als ik het niet kan veranderen. Ik kan dit niet oplossen maar ook niet naast me neerleggen.
Oh, moraal van het verhaal; ik ben een controlefreak die volledig de controle kwijt is :-)

Mag ik vragen waarom jij hebt moeten verwerken en hoelang het geleden is? Thanx voor je reactie!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Supertalentje do 12 mei 2011 - 17:41

@Guat; jaloers! Doe lieFfie de groetjes! En zeg maar dat ik haar snel bel, als je wilt :-) ik zie je reactie graag tegemoed!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Supertalentje do 12 mei 2011 - 17:44

Dijn82 schreef:
Supertalentje schreef:Wow, zoveel lieve reacties ineens!

@Djin ken ik nog, hoe is het? Ik heb dezelfde naam gehouden, anders wordt het een soort speurtocht Very Happy


Ik heb ook nog steeds dezelfde naam, wel zo makkelijk :P Het gaat wel goed, beetje turbulent de laatste tijd, maar ik kom er wel smile

Je mag het hier gewoon kwijt hoor

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Supertalentje do 12 mei 2011 - 17:49

Supertalentje schreef:@Sjaantje: ik zit dit op mijn bb te typen, ik heb je post niet voor me, dus dorry als ik niet goed gelezen heb ;-)
Het voelt niet constructief omdat er niets uit voortkomt en misschien vooral wel omdat het niet helpt. Iedereen kent de rotdag, even huilen en je kunt er weer tegen, maar het op de bank zitten en huilen vult niet. Ik heb er ook niet direct behoefte aan, ik kan niet anders lijkt het wel. Het enige waar ik behoefte aan heb is even helemaal niks. Niet opstaan, niet vrolijk doen tegen collega's, niet hoeven presteren, gewoon het leven juist nog niet oppakken. Maar die keuze heb ik niet, mensen rekenen op me, en wat moet ik thuis de hele dag op de bank, huilen?
Sommige mensen zeiden: 'je zult het verwerken en sommige mensen zullen het nooit kunnen verwerken'. Ik ben zo bang dat ik terugkijk en tot de conclusie kom dat ik het nooit verwerkt heb. En het belangrijkste is; ik wil dat dit gevoel ophoudt, dit eindeloze verdriet en de grote leegte. Ik wil weer genieten en leven. Ik ben gewend niet lang een rotgevoel te hebben, ik zoek een oplossing of leg het naast me neer als ik het niet kan veranderen. Ik kan dit niet oplossen maar ook niet naast me neerleggen.
Oh, moraal van het verhaal; ik ben een controlefreak die volledig de controle kwijt is :-)

Mag ik vragen waarom jij hebt moeten verwerken en hoelang het geleden is? Thanx voor je reactie!

En alweer sorry, ik kan mijn post niet aanpassen, alleen quoten, dus dat doe ik maar, haha! Mijn moeder heeft al een aantal keer gesproken met die agent en hij heeft het haar goed kunnen uitleggen, ze snapt het nu. Ik vond het logisch, maar ik had het zelf niet.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Supertalentje do 12 mei 2011 - 17:55

Alex schreef:Lieve schat, ik lees je www's elke keer met tranen in mijn ogen. Er is zoveel verdriet in te lezen en het raakt me diep. Ik kan en wil me niet voorstellen hoe het moet zijn om door te maken wat jij nu doormaakt. Ik zou zelfs willen dat jij dit niet door hoefde te maken. Weet dat je me altijd mag bellen, ook al hebben we elkaar al honderd jaar niet gezien. Ik zie je graag heel snel weer, zodra jij daar aan toe bent. Neem de tijd om dit grote verlies te verwerken en weet dat je niet alleen bent. hug

Je bent ook lief! Het is niet de bedoeling je aan het huilen te maken! We zien elkaar snel weer, ik ben de komende weekenden bij mijn pasgeboren neefje en mijn moeder, maar na mijn vakantie prikken we gauw een datum, goed? hug

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  RYW do 12 mei 2011 - 18:08

Jeetje, Supertalentje, wat erg! Wat moeten jullie het er moeilijk mee hebben.

Toen ik je naam zag dacht ik : wat leuk! Maar je verhaal is allesbehalve dat. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 18:51

Ik herken je gevoelens heel erg. Ik heb 5 weken geleden mijn vader verloren, na een vermissing van 11 dagen bleek hij zelfmoord te hebben gepleegd. Ik heb heel veel steun aan de lieve meiden van dit forum, hopelijk heb jij dat ook. Dit soort verdriet is het allerergste wat er bestaat. Sterkte, en als je wil praten kun je me altijd pm-en....Als je daar behoefte aan hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Supertalentje do 12 mei 2011 - 18:59

RYW schreef:Jeetje, Supertalentje, wat erg! Wat moeten jullie het er moeilijk mee hebben.

Toen ik je naam zag dacht ik : wat leuk! Maar je verhaal is allesbehalve dat. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.

Wat lief! Jij stond ook bovenaan mijn lijstje Embarassed Dit is heel erg, maar afgezien hiervan gaat alles eigenlijk heel erg goed. Hoe is het met jou? En je knappe mannen? ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Supertalentje do 12 mei 2011 - 19:05

_Leaf_ schreef:Ik herken je gevoelens heel erg. Ik heb 5 weken geleden mijn vader verloren, na een vermissing van 11 dagen bleek hij zelfmoord te hebben gepleegd. Ik heb heel veel steun aan de lieve meiden van dit forum, hopelijk heb jij dat ook. Dit soort verdriet is het allerergste wat er bestaat. Sterkte, en als je wil praten kun je me altijd pm-en....Als je daar behoefte aan hebt.

Jeetje lief, ik heb er geen woorden voor. Ik wil je laten weten dat je mij ook mag pm-en, als je dat wilt.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 19:08

Ik herken jouw naam ook nog van het vorige forum. Ik was voorheen heartbeat (zal je vast niks zeggen maar toch Wink)
Wat ontzettend heftig van je broertje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  RYW do 12 mei 2011 - 19:14

Supertalentje schreef:
RYW schreef:Jeetje, Supertalentje, wat erg! Wat moeten jullie het er moeilijk mee hebben.

Toen ik je naam zag dacht ik : wat leuk! Maar je verhaal is allesbehalve dat. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.

Wat lief! Jij stond ook bovenaan mijn lijstje Embarassed Dit is heel erg, maar afgezien hiervan gaat alles eigenlijk heel erg goed. Hoe is het met jou? En je knappe mannen? ;-)


Ik weet niet wat je hebt meegekregen... Lang verhaal kort: getrouwd, besodemieterd met 1 van mijn beste vriendinnen, gescheiden, 2 jaar fulltime gewerkt, voor 2 jochies gezorgd en afgestudeerd, nieuwe vriend gekregen, binnenkort weer samenwonen Wink gaat goed dus, zij het soms wat overspannen;)
Knappe mannen gaan super! De oudste gaat in september naar groep 3 en is het grootste liefste zorgzaamste schatje dat je je kan voorstellen, en nog steeds beeldschoon natuurlijk met zijn blonde haar en grote groene ogen Wink en de jongste is 3 maar kletst als een basisschoolkind en lijkt nu al enorm pienter. Hij probeert een beetje te schrijven en lezen, maar hij zit nog niet eens in groep 1 Wink beiden heel gelukkig en vinden mijn vriend ook geweldig, het klikt enorm. Super dus!

Fijn dat het ondanks dit verdriet goed met je gaat. Wat fijn dat jullie er zo mee om kunnen gaan en niet in de schuldvraag vast komen te zitten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het moet voelen, maar het intense verdriet moet altijd wel aanwezig zijn nu, zeker nu het zo vers is...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Lotus do 12 mei 2011 - 19:23

Wat vreselijk van je broertje. hug

(Ik was Donderwolkje)
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 19:26

Jeetje wat een ontzettend naar bericht. Vreselijk om een dierbaar iemand te verliezen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen. IK herken je naam wel maar meer weet ik niet. IK was ook niet heel actief alleen in het zwangeren/mama's pijler.
Voorheen was ik Lucky20

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  mzcharlotte do 12 mei 2011 - 20:15

Ik heb je een PM gestuurd, Supertalentje. het is wel erg lang geworden Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Suus do 12 mei 2011 - 20:25

Jeetje, Supertalentje, wat een ontzettend naar bericht! Ik zit nog niet lang genoeg op het forum om je te herkennen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen met de verwerking. Hopelijk vind je hier wat steun hug
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:28

Ik wil je alleen even veel sterkte wensen. Het enige advies wat ik je kan geven is: denk aan jezelf, wees lief voor jezelf, geef jezelf de ruimte, doe wat voor jou goed voelt. Trek je weinig aan van: wat hoort, of hoe een rouwproces er gebruikelijk uitziet. Dat werkt voor ieder persoon anders en alleen jij kan aanvoelen hoe het voor jou zit. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Burn do 12 mei 2011 - 20:29

Noa schreef:Ik wil je alleen even veel sterkte wensen. Het enige advies wat ik je kan geven is: denk aan jezelf, wees lief voor jezelf, geef jezelf de ruimte, doe wat voor jou goed voelt. Trek je weinig aan van: wat hoort, of hoe een rouwproces er gebruikelijk uitziet. Dat werkt voor ieder persoon anders en alleen jij kan aanvoelen hoe het voor jou zit. hug

Noa heeft het geweldig verwoord, ik sluit me hier bij aan!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Sjaantje do 12 mei 2011 - 20:31

Supertalentje, ik heb je post gelezen en ga vanmiddag uitgebreider reageren. Maar ik denk dat je inderdaad de spijker op zijn kop slaat al je zegt dat je een controlfreak bent die even de controle kwijt is. Zo kom je namelijk ook op me over. Maar hey, ik vind het niet gek dat je dat nu zo voelt!
Je hoort (leest) vanmiddag meer van me, heb nu geen tijd om rustig uitgebreid te formuleren. Maar je krijgt nogmaals een hug van me!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  SoGood do 12 mei 2011 - 20:31

Wat verschrikkelijk voor jullie Supertalentje. Heel veel sterkte gewenst..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Sjonno do 12 mei 2011 - 20:32

Wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte toegewenst hug
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:36

Wat verschrikkelijk!

heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik post maar in algemeen... - Pagina 2 Empty Re: Ik post maar in algemeen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum