Algemeen ik zoek topic
+19
Caro
Snoes
Queen
Erin
Lenthe
Atelier Madame
Blair
Alex
Lejow
Poubelle
Oasis
Summerlovin
Kowalski
Arwyn
RYW
Lenster
luisa
Zwerver
_Nina
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Algemeen ik zoek topic
Weer eens een topic om elkaar te helpen bij het vinden van dingen....
Zelf zoek ik zo'n soort broek: http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken/casual-broeken/vila-broek/C21_1AE_A1W_529985/?PRmin=0&PRmax=190&KAPRmin=0&KAPRmax=19000&F=2,19,4,17&PI=1&SM=0
Deze broek vind ik het net niet, maar ik zoek wel een soortgelijke broek.. Ik wil 1 zonder felle kleuren en zonder bloemetjes. Iemand ideeën?
Zelf zoek ik zo'n soort broek: http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken/casual-broeken/vila-broek/C21_1AE_A1W_529985/?PRmin=0&PRmax=190&KAPRmin=0&KAPRmax=19000&F=2,19,4,17&PI=1&SM=0
Deze broek vind ik het net niet, maar ik zoek wel een soortgelijke broek.. Ik wil 1 zonder felle kleuren en zonder bloemetjes. Iemand ideeën?
Gast- Gast
Re: Algemeen ik zoek topic
Is dat serieus weer done om te dragen?
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik zoek eigenlijk precies dezelfde laarsjes. Ik kan ze echt nergens vinden. Jullie nog een idee? Deze zijn echt af, maar ze zitten zo fijn en zijn zo gemakkelijk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zwerver, het enige wat ik zo kon vinden en er enigszins op lijkt waren deze: http://www.cafemoda.nl/sleehak/182/zwart-sleehak-suede-look
De bovenkant is alleen wel heel anders... Ik zal zo nog even verder zoeken.
De bovenkant is alleen wel heel anders... Ik zal zo nog even verder zoeken.
Gast- Gast
Die zijn ook super leuk! Heel leuk. Denk dat ik die erbij bestel.. hahaha maar wil alsnog eigenlijk dezelfde weer
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
bij de Mango hadden ze de afgelopen maanden/weken verschillende van die broeken wel andere prints.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Zwerver schreef:Die zijn ook super leuk! Heel leuk. Denk dat ik die erbij bestel.. hahaha maar wil alsnog eigenlijk dezelfde weer
Hahaha, ik ben blij dat ik je dan nog een beetje heb kunnen helpen..
Gast- Gast
luisa schreef:bij de Mango hadden ze de afgelopen maanden/weken verschillende van die broeken wel andere prints.
Dan ga ik daar binnenkort even kijken! Een ander printje was ook juist de bedoeling, dus dat is alleen maar goed.. Bedankt!
Gast- Gast
Dit jurkje in 36 of 38.
en zulke broeken hadden ze bij Paris 2 day. geen idee of die bij jou in de buurt zit
en zulke broeken hadden ze bij Paris 2 day. geen idee of die bij jou in de buurt zit
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Nee die winkel zit niet echt bij mij in de buurt... Zag dat ze ook een webshop hebben, maar daar kan ik niet echt zo'n broek vinden. Wel zag ik in hun webshop een jurk dat wel wat op jouw jurkje lijkt: http://www.paris2day.nl/dameskleding/jurken_tunieken/robe_z_m_2kl_6111
Gast- Gast
Ja er zijn heel veel die er op lijken, alleen de combinatie van stoffen waren echt geweldig, dus daar zoek ik echt naar. Lekker moeilijk
Lenster- Fluisteraar
Statler schreef:Is dat serieus weer done om te dragen?
Haha, dat zat ik ook te denken.. Ik kreeg een MC Hammer-flashback
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Nyah schreef:Waar komt dit jurkje vandaan dan?
Vero moda
Lenster- Fluisteraar
RYW schreef:Statler schreef:Is dat serieus weer done om te dragen?
Haha, dat zat ik ook te denken.. Ik kreeg een MC Hammer-flashback
Mwah volgens mij zijn de broeken alweer op hun retour.. Ik heb er alleen 1 nodig voor een specifieke gelegenheid, MC Hammer of niet.
Gast- Gast
Zwerver: hebben ze die niet meer bij de Dolcis?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Oh en ik zoek ook een lamp. Een grote hanglamp, het liefst rond en met een mooi lichteffect.
Gast- Gast
Nyah schreef:Weer eens een topic om elkaar te helpen bij het vinden van dingen....
Is misschien stom, maar hier hebben ze ze op de markt. En ik heb ze ook in Beverwijk op de 'zwarte markt' gezien....
Heb je daar iets aan?
Gast- Gast
Nyah schreef:Oh en ik zoek ook een lamp. Een grote hanglamp, het liefst rond en met een mooi lichteffect.
Hoe ga je die lamp dragendenk je? Combineer je 'm met casual of met chique kleding?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Nyah schreef:Oh en ik zoek ook een lamp. Een grote hanglamp, het liefst rond en met een mooi lichteffect.
Hoe ga je die lamp dragendenk je? Combineer je 'm met casual of met chique kleding?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Kowalski schreef:Nyah schreef:Oh en ik zoek ook een lamp. Een grote hanglamp, het liefst rond en met een mooi lichteffect.
Dit topic is geplaatst in de beauty en mode pijler door een moderator terwijl het een algemeen ''ik zoek'' topic is. (en is dus niet alleen voor kleren bedoeld )
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef:Powerbabe schreef:Kowalski schreef:Nyah schreef:Oh en ik zoek ook een lamp. Een grote hanglamp, het liefst rond en met een mooi lichteffect.
Dit topic is geplaatst in de beauty en mode pijler door een moderator terwijl het een algemeen ''ik zoek'' topic is. (en is dus niet alleen voor kleren bedoeld )
Sorry schat! Dat wist ik niet
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Summerlovin schreef:Powerbabe schreef:Kowalski schreef:Nyah schreef:Oh en ik zoek ook een lamp. Een grote hanglamp, het liefst rond en met een mooi lichteffect.
Sorry schat! Dat wist ik niet
Ik las het toevallig in het moderator topic. Anders had ik het ook een vreemde zoekopdracht gevonden..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
PinkCoelho schreef:Nyah schreef:Weer eens een topic om elkaar te helpen bij het vinden van dingen....
Is misschien stom, maar hier hebben ze ze op de markt. En ik heb ze ook in Beverwijk op de 'zwarte markt' gezien....
Heb je daar iets aan?
Ja daar heb ik zeker wat aan! Bedankt!
Gast- Gast
Summerlovin schreef:Powerbabe schreef:Kowalski schreef:Nyah schreef:Oh en ik zoek ook een lamp. Een grote hanglamp, het liefst rond en met een mooi lichteffect.
Inderdaad..
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Algemeen speelgoed tip-topic
» Algemeen telefoon-topic!
» Ik zoek een topic *gevonden*
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» "ik zoek"-topic
» Algemeen telefoon-topic!
» Ik zoek een topic *gevonden*
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic