Algemeen klaagtopic
+34
Merai
lyke
May
Sweety
Prosecco
loura
*Troela*
Flippin' Bitch
Shisha
Rovine
Shadowfax
Chocoholic
Caro
SoGood
girli
Caroow
Feline
Minx
Paper Crown
Rose
TGR
Rush
Stuiterbal
Makamba
Zora
Elysia
Kaboutertje
redd
Petteflet
Blond
Slakje
Pompoen
VeryCherry
Ibbeltje
38 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Algemeen klaagtopic
Heb je wat te klagen? Lucht je hart!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Algemeen klaagtopic
Ik word gek van de pijn in m'n voet, die klotekrukken zou ik het liefst van het balkon gooien en de zooi in huis erachteraan. Oh ja, zou ook wel weer gewoon willen douchen, niet op een stoel zitten met mijn been in een vuilniszak gehuld en op de wasbak liggend.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
aah VC ik geloof het ja dat je weer gewoon alles wil kunnen doen en ook zonder pijn.
Het gevoel dat ik nu zo nutteloos ben frustreert me gewoon mateloos.
Logisch, je bent anders gewoon ene enorm bezig bijtje.
Het mooie is nog wel dat mijn vriend altijd dacht dat ik bijna niks deed. Nu ziet hij is dat ik wel degelijk wat doe.
Nou dan is hij weer een inzicht rijker en jij waardering
Whahaha das waar
Hoelang moet je nog zo zitten VC?
En ik wil even klagen dat ik er eventjes doorheen zit, ben moe, kleding zit niet meer fijn, heel veel last van m`n buik pfff.
En ik wil even klagen dat ik er eventjes doorheen zit, ben moe, kleding zit niet meer fijn, heel veel last van m`n buik pfff.
Gast- Gast
Irritant he VC, ik snap het gevoel helemaal! En ik háát zittend douchen, zelfs zonder ingepakte onderdelen... Gelukkig hoef ik dat al een tijdje niet meer.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ben even klaar met mijn vriend bah. Hij heeft geen ritme meer in zijn dagelijkse bezigheden, heeft weer een verrot slaapritme (lees 's ochtends vroeg naar bed en in de middag opstaan), dingen in huis niet uit zichzelf doen alleen als ik het telkens gevraagd heb.
Ik wil dat hij weer normaal slaapt en weer eens gewoon gaat doen En vooral ook uit zichzelf.
En ja dit weet hij dat ik dat wil want dat heb ik al aangegeven.
Ik wil dat hij weer normaal slaapt en weer eens gewoon gaat doen En vooral ook uit zichzelf.
Wil hij dit ook zelf en is het haalbaar?Ibbeltje schreef:Ben even klaar met mijn vriend bah. Hij heeft geen ritme meer in zijn dagelijkse bezigheden, heeft weer een verrot slaapritme (lees 's ochtends vroeg naar bed en in de middag opstaan), dingen in huis niet uit zichzelf doen alleen als ik het telkens gevraagd heb.
Gast- Gast
Wil je de qoute weghalen Smikk?
Geen idee of het haalbaar is, maar nu hebben we net samen even per dag opschreven wat hij gaat doen. 1 ding van het huishouden zeg maar.
Geen idee of het haalbaar is, maar nu hebben we net samen even per dag opschreven wat hij gaat doen. 1 ding van het huishouden zeg maar.
Mijn vriend wilt de afwas niet doen. Grmbl.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
ibbeltje, wat doet je vriend dan `s nachts/in het huishouden? En ik denk dat je best aan hem kan vragen om zijn ritme om te gooien `s nachts slapen en overdag wat klusjes doen.
Gast- Gast
Nogal belangrijk om ook naar de haalbaarheid te kijken als je 'eisen' stelt lijkt me. Als het niet haalbaar is, dan blijf je falen. Voor hem niet leuk en voor jou ook niet. Misschien moet hij aangeven wat hem haalbaar lijkt. Je ritme terugdraaien is zo makkelijk nog niet natuurlijk. Overdag bezig zijn helpt daar wel bij.Ibbeltje schreef:Wil je de qoute weghalen Smikk?
Wist niet dat het niet gequote mocht worden.
Gast- Gast
Maar denk je dan dat het zo makkelijk is om even je ritme terug te draaien? Zijn ritme en problemen zijn er niet zomaar.Lily schreef:ibbeltje, wat doet je vriend dan `s nachts/in het huishouden? En ik denk dat je best aan hem kan vragen om zijn ritme om te gooien `s nachts slapen en overdag wat klusjes doen.
Gast- Gast
nee dat weet ik en zijn problemen zijn ook niet zomaar opgelost maar ik denk dat het ritme waar hij nu in zit niks te maken heeft met zijn problemen (en dit weet ik natuurlijk niet zeker) Daarbij denk ik dat het best wel haalbaar moet zijn om dagelijks iets te doen thuis voor hem.
Gast- Gast
Lily schreef:nee dat weet ik en zijn problemen zijn ook niet zomaar opgelost maar ik denk dat het ritme waar hij nu in zit niks te maken heeft met zijn problemen (en dit weet ik natuurlijk niet zeker) Daarbij denk ik dat het best wel haalbaar moet zijn om dagelijks iets te doen thuis voor hem.
Ik denk dat het er wel degelijk mee te maken heeft en het houdt elkaar ook nog eens lekker in stand. Mijn ritme is ook snel naar de klote als het niet goed gaat. 's Nachts is alles gemakkelijker. Winkels zijn dicht, niemand neemt een telefoon op, dus alle druk is weg. Je hoeft niets, want er is niemand wakker, alleen jij.
Gast- Gast
Smikk hij heeft de laatste tijd wel een normaal ritme gehad dus hij kan het wel. En WE hebben IN OVERLEG de agenda gemaakt.
ik denk dat het voor jou ook stukken prettiger is als hij een normaal ritme heeft + dat hij iets mee helpt in huis. Maakt niet uit iets maar hetgeen met wat die doet ontlast ie jou dan al.
Gast- Gast
En hij zit vaak achter zijn pc en spelcomputer. Voorheen deed hij ook wel 's nachts dingen van het huishouden.
Ow en hij zegt mij zelfs nu net nog dat het wel fijn is zo'n agenda. Ik hoop het
Natuurlijl lost het zijn probleem niet op, maar als hij weer een beetje een ritme kan vinden hoop ik dat hij zch wat beter voelt en dat alvast op orde heeft zeg maar.
Natuurlijl lost het zijn probleem niet op, maar als hij weer een beetje een ritme kan vinden hoop ik dat hij zch wat beter voelt en dat alvast op orde heeft zeg maar.
En het wordt nu ook weet beter weer, misschien stimuleert hem dat ook wel om dingen te doen/naar buiten te gaan.
Gast- Gast
Nou naar buiten gaan maakt voor hem qua weer helaas niks uit. Dat blijft moeilijk. Maar goed ik wil niet verder hier op doorgaan. Het was even mijn beklag doen en is nu wel klaar. We hebben nu samen een oplossing bedacht dus is het nu weer prima.
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Ik post maar in algemeen...
» Algemeen telefoon-topic!
» Algemeen ik zoek topic
» Een ezel stoot zich in het algemeen...
» Nieuw algemeen fototopic!
» Algemeen telefoon-topic!
» Algemeen ik zoek topic
» Een ezel stoot zich in het algemeen...
» Nieuw algemeen fototopic!
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: