Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kom er niet uit..

+22
Bolleke
Lady4
JD
TNMN
Wennes
Mamsie
Amber-
Lavendel
PapillonRose
Susan
May
L!ND@
mzcharlotte
Phileine
vlinder19
Mamasapje
Lejow
Zininzon
Floor
Tania
Darius
Paper Crown
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ik kom er niet uit..  - Pagina 4 Empty Re: Ik kom er niet uit..

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:54

Meis, ik lees dit nu pas...
Heb je mn mail nog gehad?

Ik wil je heel veel sterkte wensen in welke beslissing je ook gaat maken! hug
Ik zou niet weten welk van de twee ik zou kiezen, maar ik ben er van overtuigd dat jij de juiste beslissing maakt voor jou en je man!

Wat naar zeg... heel veel sterkte!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 11:02

Mama_van2 schreef:Ik snap je hoor maar geloof me je ziet het niet eens als je een string of een lage bikini aan hebt.Ik heb bio oil gesmeerd en mijn litteken is dezelfde kleur geworden als mijn huid.

Ik had na een operatie een litteken van 5 cm onder mijn kin, maar daar zie je nu helemaal niks meer van, terwijl het echt een flinke wond was. Ik heb Dermatix gesmeerd, is volgens de plastisch chirurg het enige middel dat écht goed werkt en dat kan ik beamen! Het is niet alleen amper zichtbaar, maar m'n huid is ook bijna net zo glad en soepel als het voor de operatie was.

Gast
Gast

Bericht  Janelie ma 9 mei 2011 - 11:21

Poeh, wat een verhaal zeg!
Jouw voorgestelde middenweg zou inderdaad ideaal zijn! Zelf zou ik, als ze dit afketsen, toch voor de operatie gaan. Het is een enorme dooddoener en ondanks dat je wens zo groot is, je bent nog wel jong. Ook als je 29 bent en je gaat voor IVF ben je nog steeds niet oud.

Maar goed, onze mening doet er niet eens zoveel toe, kies wat je hart je ingeeft. Sterkte!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Merai ma 9 mei 2011 - 11:51

Ik vind het vervelend voor je dat het zo moeizaam gaat! Ik meen me te herinneren dat je hier al bang voor was voor je daadwerkelijk zwanger raakte, vreemd zo'n voorgevoel. Het is lastig om je hierin te adviseren maar ik denk dat de keuze die je nu gemaakt hebt wel een goede is! Heel veel sterkte voor jullie beiden!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lovely di 10 mei 2011 - 22:28

Wow 2CKC, wat heftig om te lezen. Allereest een knuffel, en verder vind ik echt dat je enorm sterk over komt.

Ik zou zelf kiezen voor de kijkoperatie, maar ik denk dat het heel gevoelsmatig is. Ik denk niet dat je heel bang voor je buik hoeft te zijn, volgens mij zit het sneetje nog onder je bikinibroekjesrand.

Succes en sterkte met het maken van een keuze!

(Oh en die ex van je, mits het mogelijk is, aanklagen die lul!)
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  RYW di 10 mei 2011 - 22:38

Ongelofelijk, CKC. Wat een moeilijke keuze en wat erg dat je elke keer een zwangerschap verloren hebt zien gaan. En wat heeft jouw ex een leed gebracht met zijn egoïstische gedrag.

Ik kan je geen advies geven, eigenlijk. Het is denk ik iets heel persoonlijks, iets waarin alleen jij uiteindelijk kan aanvoelen wat de juiste keuze is. In elk geval is het superlief dat je hier nuttige adviezen krijgt van meiden!

Ik hoop dat je snel een gezonde zwangerschap tegemoet gaat, en dat je een mooi gezin kan stichten met je man!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: