Wel, niet, wel, niet
+4
Purpleflower
Sun88
Susan
bloempje87
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wel, niet, wel, niet
Hallo allemaal,
Kan je door stress niet ongesteld worden? Ik ben nu 3 dagen over tijd en nog er is nog niets te merken van mijn menstruatie (wat ik normaal wel heb). Wij zijn 'bezig' om een kindje te krijgen maar hebben het rond mijn ei sprong gedaan en niet op de dag dat ik ovuleerde (althans dat denk ik) Ik heb gistermiddag een vroege test gedaan van pre. (ik weet niet of ik hier merknamen mag neer zetten) en vanmorgen een normale van pre. Nu lees ik overal op inet dat deze testen niet echt gevoelig zijn. En beiden waren negatief. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik zit de hele tijd te denken, nee ik ben niet zwanger dat kan niet maaarrr waarom wordt ik dan niet ongesteld? (zucht).
Misschien stel ik me aan hoor, maar het blijft maar in mijn hoofd rond spoken.....
Kan je door stress niet ongesteld worden? Ik ben nu 3 dagen over tijd en nog er is nog niets te merken van mijn menstruatie (wat ik normaal wel heb). Wij zijn 'bezig' om een kindje te krijgen maar hebben het rond mijn ei sprong gedaan en niet op de dag dat ik ovuleerde (althans dat denk ik) Ik heb gistermiddag een vroege test gedaan van pre. (ik weet niet of ik hier merknamen mag neer zetten) en vanmorgen een normale van pre. Nu lees ik overal op inet dat deze testen niet echt gevoelig zijn. En beiden waren negatief. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik zit de hele tijd te denken, nee ik ben niet zwanger dat kan niet maaarrr waarom wordt ik dan niet ongesteld? (zucht).
Misschien stel ik me aan hoor, maar het blijft maar in mijn hoofd rond spoken.....
bloempje87- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 23-05-13
Re: Wel, niet, wel, niet
Je mag best merknamen noemen, hoor.
Ben je misschien nog niet zo lang gestopt met de pil, waardoor je menstruatie nog niet zo regelmatig is?
Ben je misschien nog niet zo lang gestopt met de pil, waardoor je menstruatie nog niet zo regelmatig is?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Je mag best merknamen noemen, hoor.
Ok! haha! Dan weet ik dat. Nou ik ben al meer dan een jaar gestopt met de pil omdat ik daar niet goed op reageerde. We deden het toen met condoom met in ons achterhoofd "als die scheurt oid dan is het maar zo". Als het komt dat komt het maar. Maar goed nu dus niet meer ....
bloempje87- Zwijger
Ik lees hier vaak dat de kruidvat goede testen heeft voor weinig geld. Misschien nog proberen? En anders even afwachten..spannend hoor!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik zou een doosje met 2 kruidvat testen halen van 5 euro.
En dan zondagochtend nog een keer testen
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Purpleflower schreef:Ik zou een doosje met 2 kruidvat testen halen van 5 euro.
Ja, van de kruidvat eigen merk? Ik dacht juist, koop een a merk. Maar dat ga ik dan maar even doen.. wellicht wordt ik nog ongesteld vandaag of morgen. Vanavond een feestje, ik denk dat ik maar de bob ben vanavond. haha!
bloempje87- Zwijger
Van stress kon bij mij de menstruatie wel langer wegblijven (slik nu de pil)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Predictor was bij mij altijd veel langer negatief als bijvoorbeeld kruidvat 2 voor 5 of clear blue.
Als ik jou was zou ik vanmiddag die van de kruidvat nog halen
Het is trouwens het wit met blauwe doosje he, niet de roze kruidvat huismerk.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Predictor was bij mij altijd veel langer negatief als bijvoorbeeld kruidvat 2 voor 5 of clear blue.
Een licht streepje is ook zwanger toch? Ik loop net naar de prullenmand en wilde iets weg gooien toen zag ik de test van gisteren. 1 lichte blauwe streep en 1 controle streep.
bloempje87- Zwijger
Dat zou ik niet vertrouwen, zo'n test heb ik drie jaar terug ook eens gehad, na een kwartier ineens een streep. Ik ben toch echt nog kinderloos.... Zo'n test is alleen de eerste vijf minuten betrouwbaar, staat als het goed is ook in de bijsluiter.
Gast- Gast
Ik vind persoonlijk de 2v5 van kv ook tegenvallen momenteel. Erg veel lichtroze streepjes al voor de afleestijd en toch niet zwanger. Volgens mij heeft vriendin er wel 20 in 10 dagen gedaan waarvan er 13 een lichte streep hadden maar er geen hcg in bloed was aangetroffen.
Ik had zelf afgelopen maand ook 2 lichte streepjes.
Ik had zelf afgelopen maand ook 2 lichte streepjes.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Stress kan idd ook een factor zijn, of het feit dat je ermee bezig bent. Ik had 5 maanden nadat ik stopte met de pil en we er nog niet voor gingen een nette cyclus van 27-28 dagen. De eerste maand nadat we er voor gingen was die ineens 33 dagen (en had ik al 3 testen gedaan ofzo)
Helaas kun je niet veel meer dan afwachten, en over een paar dagen evt weer testen
Helaas kun je niet veel meer dan afwachten, en over een paar dagen evt weer testen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Stress kan idd ook een factor zijn, of het feit dat je ermee bezig bent. Ik had 5 maanden nadat ik stopte met de pil en we er nog niet voor gingen een nette cyclus van 27-28 dagen. De eerste maand nadat we er voor gingen was die ineens 33 dagen (en had ik al 3 testen gedaan ofzo)
Helaas.... stress/spanning was het. Maar bedankt meiden!
bloempje87- Zwijger
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: