Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

5 plaatsers

Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Mida4you do 23 feb 2012 - 3:03

Mijn dochter is sinds zondagnacht ziek, veel overgegeven maandag. Sinds maandagmiddag geeft ze gelukkig niet meer over en ging het drinken ook wel goed. Maar sinds gisteren wil ze ook haast geen drinken meer. Ook wil ze helemaal niks te eten. Ik heb echt alles geprobeerd..... op tafel zetten zodat ze er zelf bij kan, appelmoes, nouja noem maar op. Ik weet niet goed meer wat ik moet doen. Ik kan haar natuurlijk niet pushen. Is dit herkenbaar voor jullie?

Ze is verder niet echt futloos meer vandaag en speelt ook weer met haar speelgoed vandaag. En ze heeft ook geen koorts meer.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Susan do 23 feb 2012 - 3:04

Heb je de huisarts al gebeld?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Fiwen do 23 feb 2012 - 3:06

Plast ze nog voldoende? misschien een flesje melk geven? Anders even contact opnemen met de huisarts(enpost)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Mida4you do 23 feb 2012 - 3:07

Nee, omdat ze geen koorts meer heeft en niet futloos is en ook geen uitdrogingsverschijnselen heeft. Ik kan de de huisarts wel bellen, maar ik weet toch dat zei niets doen..... Of denk je wel? Ja ik twijfel een beetje namelijk.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Mida4you do 23 feb 2012 - 3:08

Fiwen schreef:Plast ze nog voldoende? misschien een flesje melk geven? Anders even contact opnemen met de huisarts(enpost)

Nee, ze wil ook geen melk.... en al helemaal niet meer uit een flesje. Ze heeft vanochtend 3 kwart bekertje melk opgedronken.
Er zit niet veel in de luier maar ze zijn wel vochtig.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Fiwen do 23 feb 2012 - 3:09

Mirjam4you schreef:Nee, omdat ze geen koorts meer heeft en niet futloos is en ook geen uitdrogingsverschijnselen heeft. Ik kan de de huisarts wel bellen, maar ik weet toch dat zei niets doen..... Of denk je wel? Ja ik twijfel een beetje namelijk.

Ik zou toch even bellen. Nu is je eigen huisarts waarschijnlijk er nog en je kunt toch gewoon bellen ter informatie. Daar is hij voor.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Pussycat do 23 feb 2012 - 3:11

Zolang zij af en toe nog wel drinkt en dus wel plasluiers heeft en nog vrolijk kan spelen is er waarschijnlijk niks aan de hand.

Ik zou er niet teveel op pushen inderdaad. Het komt vast vanzelf wel weer.

Hoe gaat de dag verder? Wat eet/drinkt ze wel? Lust ze wel het toetje na het eten?
Denk je dat het echt niet voldoende is en dat ze aan het uitdrogen is?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Mida4you do 23 feb 2012 - 3:11

Ja ik zal zo toch maar bellen. Maar vooral dat echt helemaal niets wil eten, al bijna 4 dagen niet.... En drinken wordt ook minder...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Pussycat do 23 feb 2012 - 3:12

Krijgt ze kiezen?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Mida4you do 23 feb 2012 - 3:13

Pussycat schreef:Zolang zij af en toe nog wel drinkt en dus wel plasluiers heeft en nog vrolijk kan spelen is er waarschijnlijk niks aan de hand.

Ik zou er niet teveel op pushen inderdaad. Het komt vast vanzelf wel weer.

Hoe gaat de dag verder? Wat eet/drinkt ze wel? Lust ze wel het toetje na het eten?
Denk je dat het echt niet voldoende is en dat ze aan het uitdrogen is?

De dag gaat verder heel moeizaam. Ze jengelt de hele dag en soms is het zo erg dat ze echt krijst! Toetje wil ze ook niet. Ze wil zelfs geen appelmoes terwijl dat haar favoriet is.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Susan do 23 feb 2012 - 3:13

Ik zou ook bellen voor de zekerheid. De huisarts weet beter dan wij of hij wel of niet iets kan doen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze nog steeds een misselijk gevoel heeft, daarvoor kan hij bijvoorbeeld zetpillen voorschrijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Mida4you do 23 feb 2012 - 3:13

Dat zou kunnen dat ze kiezen krijgt. Heb ik helemaal niet naar gekeken....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Pussycat do 23 feb 2012 - 3:15

Mijn dochter was laatst namelijk ook ziek wilde niet echt eten en niet drinken.
Maar op een gegeven moment ging het over in kiespijn haha.
Nu gaat het wel weer maar ze kreeg ineens 3! kiezen tegelijk ja kan me voorstellen dat het niet prettig voelt dan allemaal.

Maar als dat het niet is en als ik het zo ''hoor'' kan je inderdaad beste even bellen voor advies.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Mida4you do 23 feb 2012 - 3:19

Ik heb zojuist gebeld en ze adviseerden mij om toch even langs te komen. Beter voor de zekerheid. Bedankt voor jullie tips etc.! Om 10 over 4 kan ik terecht.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Vancity_girl do 23 feb 2012 - 3:52

Succes bij de huisarts zometeen.

Zoals ik in je vorige topic ook al schreef had mijn dochter precies hetzelfde. Ze heeft echt ruim een week bijna niets gegeten en gedronken.
Nou dat is ze nu ruimschoots aan het inhalen. In de ochtend eet ze twee borden pap, dan veel fruit, 2 boterhammen en een flink bordje avond eten. Ook het drinken gaat er hier weer goed in.
Ik denk dat zolang ze gewoon alert is en vrolijk speelt er weinig aan de hand zal zijn. Voor de zekerheid is het natuurlijk een goed idee om er even een arts naar te laten kijken.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet Empty Re: Dochtertje eet al 3,5 dag niet en drinkt ook haast niet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum