Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Wij wilden juist die wagen met 3 wielen, mijn zus heeft die, en je kan er zo heerlijk overal mee doorheen crossen, dit is heel anders dan de Quinny met 3 wielen, die blijft hangen als je stoep afgaat, deze is heel soepel!
Kamertje is van www.babytiener.nl, fantastische winkel!
Gast- Gast
Aimee, dat is echt een donkerdere streep hoor! Mooi om te zien en ik zou je echt effe niet meer druk maken nu.
Parels, leuk kamertje! En je begint echt al een buikje te jrijgen erg leuk
Parels, leuk kamertje! En je begint echt al een buikje te jrijgen erg leuk
Gast- Gast
Parels schreef:Wij wilden juist die wagen met 3 wielen, mijn zus heeft die, en je kan er zo heerlijk overal mee doorheen crossen, dit is heel anders dan de Quinny met 3 wielen, die blijft hangen als je stoep afgaat, deze is heel soepel!
Zo zie je maar, dat het heel persoonlijk is, haha Ik wil heeeeeel graag een bugaboo. Ik vind alleen de prijs wat minder...
Grappig die site van babytiener, Gardo is echt bijna hetzelfde. Aantal dezelfde kamertjes en voor dezelfde prijs. Jouw winkel lijkt alleen een stuk groter te zijn!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
@ Aimee. Die is echt wel donkerder! Ik snap je wel, zou ook liefst blijven testen Ben echt blij voor jullie!
Hier gaat het goed, verlies al bijna een week geen bloed of bruine afscheiding meer Ben nu alleen heel erg misselijk!! Net alles er uit gegooid, blegh! Maar het hoort er wel bij
Eigenlijk gaan we vanavond wokken, maar als ik me zo voel ga ik echt niet. word al misselijk bij het idee alleen
Hoe is het met de ander meiden?
Hier gaat het goed, verlies al bijna een week geen bloed of bruine afscheiding meer Ben nu alleen heel erg misselijk!! Net alles er uit gegooid, blegh! Maar het hoort er wel bij
Eigenlijk gaan we vanavond wokken, maar als ik me zo voel ga ik echt niet. word al misselijk bij het idee alleen
Hoe is het met de ander meiden?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Parels schreef:Zo, ben ik nog eventjes!
Hebben gisteren het kamertje en de box besteld, de kinderwagen was er niet naar wens .. dus die komt nog!
en dit wordt de kinderwagen ;
en dit ben ik nu ; lekker charmante kledij ook aan, maar ik vergeet steeds buikfoto's te maken!
x
Dat kamertje hebben wij ook bij de favorieten staan. Net als deze:
Poisongirl- Kletskop
Mooie kamer pg. Ziet er leuk uit met dat hout eraan! Jammer dat je je zo misselijk voelt, hopen dat dat snel over is! Met mij gaat alles zijn gangetje hoor. Inmiddels op dag 37 en nog geen ontwikkelingen. Wachten maar rustig af.
Gast- Gast
Leuke kamertjes!!
Bij mij dag 41 en nog geen ontwikkelingen.. langste cyclus ooit. Afgesproken niet meer dan 1 keer per week te testen, dus nog even geduld hebben Verder geen buikpijnen meer zoals afgelopen weken..
Mooi buikje parels!
Bij mij dag 41 en nog geen ontwikkelingen.. langste cyclus ooit. Afgesproken niet meer dan 1 keer per week te testen, dus nog even geduld hebben Verder geen buikpijnen meer zoals afgelopen weken..
Mooi buikje parels!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Balen hoor! Hopen dat je snel wat weet. Wel fijn dat je buikpijn over is. Mijn laatste cyclus was ook 41. En ik ben nu op 37. Heb ook geen buikpijn meer! Vervelend he dat wachten.
Gast- Gast
@ Aimee: Nou, dat is echt wel heeeeeeel erg positief hoor haha.
@ Parels: Dat kamertje hebben wij ook
@ Parels: Dat kamertje hebben wij ook
Gast- Gast
Aimee: Ik vind de test ook weer een stuk duidelijker hoor!
LLL en Parels: Spannend hoor bij jullie allebei!
Parels en Poisongirl: Leuk zeg die kamertjes!
Hier is de menstruatie zaterdag goed doorgezet, dus op naar de volgende ronde!
LLL en Parels: Spannend hoor bij jullie allebei!
Parels en Poisongirl: Leuk zeg die kamertjes!
Hier is de menstruatie zaterdag goed doorgezet, dus op naar de volgende ronde!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Aimee, nou die test is echt wel heel positief hoor ! Volgens mij heb jij een innestelings bloeding gehad van een paar dagen, dat kan voorkomen.
*Ik lees op de achtergrond nog met jullie mee, we hebben helaas nog steeds geen uitslagen binnen *
*Ik lees op de achtergrond nog met jullie mee, we hebben helaas nog steeds geen uitslagen binnen *
Gast- Gast
Aimee, Die test is zo duidelijk positief.. Duidelijker kan toch haast niet. Ik hoop voor je dat het innestelings bloed was en er staks lekker van kan gaan genieten!
Jeetje..Heb vaak gehoord dat de term `ontpillen´ niet bestond...
Maar ik heb al vanaf donderdag, een dag nadat ik eigenlijk weer de pil in had moeten nemen gigantische hoofdpijn, En mn darmen komen in opstand, wat ik dan wel weer prettig vind want ik heb een hele trage stoelgang, en pukkels!! Grr..
Maar ach alles voor het goede doel, Wij zijn dan ook in de konijnenfase gekomen nu
Jeetje..Heb vaak gehoord dat de term `ontpillen´ niet bestond...
Maar ik heb al vanaf donderdag, een dag nadat ik eigenlijk weer de pil in had moeten nemen gigantische hoofdpijn, En mn darmen komen in opstand, wat ik dan wel weer prettig vind want ik heb een hele trage stoelgang, en pukkels!! Grr..
Maar ach alles voor het goede doel, Wij zijn dan ook in de konijnenfase gekomen nu
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
@ Happy: Dat is voor iedereen verschillend hoor.
Sommige hebben er enorm veel last van en de ander juist totaaaaal niet.
Ik heb er geen last van gehad, maar een vriendin van mij heel erg.
Sommige hebben er enorm veel last van en de ander juist totaaaaal niet.
Ik heb er geen last van gehad, maar een vriendin van mij heel erg.
Gast- Gast
Happy ik heb er ook last van gehad. Mijn lichaam kwam niet op gang en ik had ook hoofdpijn, veel buikpijn en idd pukkels. Wel fijn dat jullie in de konijnenmodes zitten haha
Gast- Gast
Hazeltje wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Je hebt ook al een aardige buik, zie ik!
Mama_v2 balen dat er nog geen uitslagen zijn, zeg! Ik vond het ook heel wat om (in een ander topic) te lezen dat jullie nooit meer op vakantie kunnen door haar ziekte .. dat is best heftig! Kijk je gaat voor vakantie absoluut niet de gezondheid van je eigen kind riskeren, maar het is wel een flinke aanpassing! Zo knap hoe jullie met alles zo positief omgaan!
Lejow ; hoe staat het met jouw cyclus? Al druk aan de gang?
Happy ; ik heb ook niet echt ontpillen gehad hoor, het verschilt idd per persoon! Jij was het toch ook die zei dat je aan de pil was gegaan vanwege je heftige menstruaties voor het gebruik ervan? Hoe beviel je eerste menstruatie zonder? Of merkte je nu nog niks?
Puggle & LLL ; Ik duim voor beiden nog steeds voor duidelijkheid! En natuurlijk ook voor Muppetje!
PG ; dat is wel een heel ander kamertje zeg, de 2de die je liet zien! Ben benieuwd welke keuze jullie maken! Ons kamertje komt pas half augustus, samen met de box
Aimee ; Jij kan de verloskundige gaan bellen hoor, denk idd dat je gewoon een innestelingsbloeding hebt gehad, als je op dat googlet zie je dat dat veel vaker voorkomt!
Mama_v2 balen dat er nog geen uitslagen zijn, zeg! Ik vond het ook heel wat om (in een ander topic) te lezen dat jullie nooit meer op vakantie kunnen door haar ziekte .. dat is best heftig! Kijk je gaat voor vakantie absoluut niet de gezondheid van je eigen kind riskeren, maar het is wel een flinke aanpassing! Zo knap hoe jullie met alles zo positief omgaan!
Lejow ; hoe staat het met jouw cyclus? Al druk aan de gang?
Happy ; ik heb ook niet echt ontpillen gehad hoor, het verschilt idd per persoon! Jij was het toch ook die zei dat je aan de pil was gegaan vanwege je heftige menstruaties voor het gebruik ervan? Hoe beviel je eerste menstruatie zonder? Of merkte je nu nog niks?
Puggle & LLL ; Ik duim voor beiden nog steeds voor duidelijkheid! En natuurlijk ook voor Muppetje!
PG ; dat is wel een heel ander kamertje zeg, de 2de die je liet zien! Ben benieuwd welke keuze jullie maken! Ons kamertje komt pas half augustus, samen met de box
Aimee ; Jij kan de verloskundige gaan bellen hoor, denk idd dat je gewoon een innestelingsbloeding hebt gehad, als je op dat googlet zie je dat dat veel vaker voorkomt!
Gast- Gast
@ Puggle, nog niet ongesteld? Wanneer verwacht je ongeveer ongesteld te worden? Je langste cyclus was 41 dagen toch?
@ Koffieleut, jou cyclus is aardig regelmatig geloof ik he, jammer dat je ongesteld bent geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
@ Mamav2.. Ik vond het ook heftig om te lezen dat jullie waarschijnlijk niet meer op vakantie kunnen. Hopen dat de uitslagen niet lang meer op zich laten wachten.
@ Aimee, hoe is het? Geen bloed meer verloren?
@ Happy, ik denk inderdaad dat het ontpillen voor iedereen anders is, ik heb nergens last van gehad. Het enige is dat ik met de pil natuurlijk een cyclus had van 28 dagen en nu van rond de 35 dagen. Maar ach hij is wel regelmatig gelukkig.
Vrijdag heb ik mijn eisprong gehad, had wat ovulatietesten en die waren vrijdag knalpositief. Mijn tempratuur was die dag ook behoorlijk laag en nu al 3 aan eengesloten dagen hoger dan het gemiddelde van afgelopen cyclus. Nu is het dus nog 10 dagen afwachten. Zit dus ongeveer weer op een cyclus van 35 dagen. Ach het zal vast de 1e ronde niet meteen raak zijn.
Het weekend hebben we verhuist en zijn we een paar keer op en neer naar het milieustation gereden om alle puin te brengen. Ben het verhuizen zat, maar het einde komt nu in zicht
Vandaag aan het werk, en ik heb zo geen zin. Ben blij als het weer weekend is
@ Koffieleut, jou cyclus is aardig regelmatig geloof ik he, jammer dat je ongesteld bent geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
@ Mamav2.. Ik vond het ook heftig om te lezen dat jullie waarschijnlijk niet meer op vakantie kunnen. Hopen dat de uitslagen niet lang meer op zich laten wachten.
@ Aimee, hoe is het? Geen bloed meer verloren?
@ Happy, ik denk inderdaad dat het ontpillen voor iedereen anders is, ik heb nergens last van gehad. Het enige is dat ik met de pil natuurlijk een cyclus had van 28 dagen en nu van rond de 35 dagen. Maar ach hij is wel regelmatig gelukkig.
Vrijdag heb ik mijn eisprong gehad, had wat ovulatietesten en die waren vrijdag knalpositief. Mijn tempratuur was die dag ook behoorlijk laag en nu al 3 aan eengesloten dagen hoger dan het gemiddelde van afgelopen cyclus. Nu is het dus nog 10 dagen afwachten. Zit dus ongeveer weer op een cyclus van 35 dagen. Ach het zal vast de 1e ronde niet meteen raak zijn.
Het weekend hebben we verhuist en zijn we een paar keer op en neer naar het milieustation gereden om alle puin te brengen. Ben het verhuizen zat, maar het einde komt nu in zicht
Vandaag aan het werk, en ik heb zo geen zin. Ben blij als het weer weekend is
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
@mama van 2, ik heb denk ik ergens iets gemist, ka je me vertellen wat er aan de hand is,of waar ik het verhaal kan vinden?
@parels: inderdaad twee heel verschillende kamertjes, weet nog niet of ik helemaal wit wil omdat we ook een witte vloer hebben in het kamertje, wordt anders misschien wel heel steriel allemaal. Maar gelukkig heb ik nog eventjes om er over na te denken.
@ Aimee, hoe is het met je meid?
Vannacht 5 uur lang op geweest om alleen maar over te geven. Heb me vanmorgen dan ook ziek gemeld, gelukkig weetmijn leidinggevende dat ik zwanger ben... Morgen hop ik weer werken...
@parels: inderdaad twee heel verschillende kamertjes, weet nog niet of ik helemaal wit wil omdat we ook een witte vloer hebben in het kamertje, wordt anders misschien wel heel steriel allemaal. Maar gelukkig heb ik nog eventjes om er over na te denken.
@ Aimee, hoe is het met je meid?
Vannacht 5 uur lang op geweest om alleen maar over te geven. Heb me vanmorgen dan ook ziek gemeld, gelukkig weetmijn leidinggevende dat ik zwanger ben... Morgen hop ik weer werken...
Poisongirl- Kletskop
Truestar, ja mijn laatste cyclus was 41 ja. Ben nu op 38. Ik wil donderdag een testje gaan doen als er nog niks is. Al komt dat wel denk ik want heb aardig wat pukkels en af en toe last van mijn buik.
Spannend dat je ei is geweest! 35 dagen is wel netjes hoor als dat het word. Hopen op goed nieuws, gebeurt vaak genoeg in de eerste ronde.
Pg, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hopen dat dat snel wat beter gaat.
Spannend dat je ei is geweest! 35 dagen is wel netjes hoor als dat het word. Hopen op goed nieuws, gebeurt vaak genoeg in de eerste ronde.
Pg, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hopen dat dat snel wat beter gaat.
Gast- Gast
Lief dat je naar me vraagt, Parels
Ik lees even niet meer zo actief mee, omdat ik mezelf panisch maak. Ik moet echt oppassen dat ik er niet teveel mee bezig ben..
Mijn vruchtbare dagen komen er dit weekend aan, dus dan gaan we er vol voor hehhehe.
Er zijn hier ook zoveel zwangere, in ronde 1, en nu ook weer een vriendin van me.
Dat ik onbewust zo'n druk op mezelf leg...
En ik wil het zo belachelijk graag! Vandaar even wat afstand van de topic en we zien het aankomend weekend wel
Ik lees even niet meer zo actief mee, omdat ik mezelf panisch maak. Ik moet echt oppassen dat ik er niet teveel mee bezig ben..
Mijn vruchtbare dagen komen er dit weekend aan, dus dan gaan we er vol voor hehhehe.
Er zijn hier ook zoveel zwangere, in ronde 1, en nu ook weer een vriendin van me.
Dat ik onbewust zo'n druk op mezelf leg...
En ik wil het zo belachelijk graag! Vandaar even wat afstand van de topic en we zien het aankomend weekend wel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik snap het hoor lieve Lejow!
Maar godzijdank mág je er nu ook aan denken, jullie gaan er nu officieel voor!
Snap wel dat er een soort druk op zit hoor, niemand hier had gedacht dat het in 1x raak zou zijn, en nu gebeurd het zo vaak dat het lijkt alsof dát normaal is ..
Heel veel succes in iig, konijnse én ik begin alvast met duimen! Als er 1 iemand is waarvan ik weet hoe graag die het wil, ben jij het.
Snap wel dat er een soort druk op zit hoor, niemand hier had gedacht dat het in 1x raak zou zijn, en nu gebeurd het zo vaak dat het lijkt alsof dát normaal is ..
Heel veel succes in iig, konijnse én ik begin alvast met duimen! Als er 1 iemand is waarvan ik weet hoe graag die het wil, ben jij het.
Gast- Gast
Parels schreef:Ik snap het hoor lieve Lejow!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Parels, Ik ben inderdaad aan de pil gegaan wegens heftige, en onregelmatige menstruatie. Mijn eerste menstruatie zonder pil komt nog.. Ben benieuwd of het een beetje rond de 28 dagen zit, ga er niet van uit
Succes Lejow! Wij zitten ook in de konijnenfase..Mijn vriend weet niet wat hem overkomt haha
Spannend Puggle!
Hoe is het met iedereen?
Succes Lejow! Wij zitten ook in de konijnenfase..Mijn vriend weet niet wat hem overkomt haha
Spannend Puggle!
Hoe is het met iedereen?
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
@Happy hahahaha in de konijnenfase
Onze "klusperiode" was afgelopen weekend dus we hebben ook flink ge-konijnt, maar dat doen we eigenlijk altijd wel
Ik ben trouwens ook aan de pil gegaan omdat mijn menstruaties als puber heel heftig waren, soms kon ik gewoon niet naar school omdat ik zo erg doorlekte, had altijd een super tampon in, en mega maandverband en dan een sportbroekje erover heen voor het geval ik doorlekte en dan nog eens mijn eigen broek. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, ben het nog wel altijd ruim 7 a 8 dagen maar niet meer zo heftig als toen.
@Lejow, ik snap dat je er constant mee bezig bent, dat ben ik ook. We zitten nu in de 1e officieele ronde was wel al langer gestopt met de pil maar deden het nog veilig. En ik wil zo graag een 2e kindje, kan niet wachten. Lekker veel konijnen dan komt het vast heel snel goed
Zo hier op dag 4 na eisprong, gisteravond seks gehad en daarna bloedde ik wat, niet veel maar bij het afvegen was mijn papiertje roze. Iemand enig idee wat dan kan zijn??
Nog 10 dagen wachten, blugh niks aan. Ga zoveel op mijn lijf letten!
Onze "klusperiode" was afgelopen weekend dus we hebben ook flink ge-konijnt, maar dat doen we eigenlijk altijd wel
Ik ben trouwens ook aan de pil gegaan omdat mijn menstruaties als puber heel heftig waren, soms kon ik gewoon niet naar school omdat ik zo erg doorlekte, had altijd een super tampon in, en mega maandverband en dan een sportbroekje erover heen voor het geval ik doorlekte en dan nog eens mijn eigen broek. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, ben het nog wel altijd ruim 7 a 8 dagen maar niet meer zo heftig als toen.
@Lejow, ik snap dat je er constant mee bezig bent, dat ben ik ook. We zitten nu in de 1e officieele ronde was wel al langer gestopt met de pil maar deden het nog veilig. En ik wil zo graag een 2e kindje, kan niet wachten. Lekker veel konijnen dan komt het vast heel snel goed
Zo hier op dag 4 na eisprong, gisteravond seks gehad en daarna bloedde ik wat, niet veel maar bij het afvegen was mijn papiertje roze. Iemand enig idee wat dan kan zijn??
Nog 10 dagen wachten, blugh niks aan. Ga zoveel op mijn lijf letten!
truestar- Fluisteraar
Hazeltje schreef:Een beetje te ruw gedaan misschien?
hahahahaha nee niet ruwer als anders juist wat rustiger
truestar- Fluisteraar
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: