Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Amber, spannend hoor! Kan me voorstellen dat het voor jou extra spannend is!!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Live Laugh Love schreef:Amber, spannend hoor! Kan me voorstellen dat het voor jou extra spannend is!!
Ja het is inderdaad erg spannend!! Maar ja voor mij komt het vast allemaal ook wel een keer goed!
Even over je vraag of je met ochtendurine moet testen. Je urine is 's ochtends geconcentreerde dus zou een test duidelijke zijn. Je kunt wel overdag testen maar dan is het het beste dat je 2 uur niet plast en ook niet drinkt.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Muppetje schreef:Hallo allemaal! *zwaaaait*
Zwaait terug!!!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
amber22 schreef:Live Laugh Love schreef:Amber, spannend hoor! Kan me voorstellen dat het voor jou extra spannend is!!
Ja het is inderdaad erg spannend!! Maar ja voor mij komt het vast allemaal ook wel een keer goed!
Even over je vraag of je met ochtendurine moet testen. Je urine is 's ochtends geconcentreerde dus zou een test duidelijke zijn. Je kunt wel overdag testen maar dan is het het beste dat je 2 uur niet plast en ook niet drinkt.
Dank je wel voor je antwoord.. het beste is dus gewoon ;'s ochtends testen!
Puggle schreef:Zwaait ook even mee
Zwaait ook naar Puggle!!
je hebt weekend
Amber-- Ratel
Jeeej!
Ja ik heb weekend en ben er aan toe.
Volgende week lekker dinsdag en zaterdag, zondag vrij. We gaan zaterdag naar blijdorp met de familie
Volgende week lekker dinsdag en zaterdag, zondag vrij. We gaan zaterdag naar blijdorp met de familie
Gast- Gast
Puggle schreef:Jeeej!
Wat leuk! Geniet volgende week van je extra vrije dagen, heb je wel verdiend na het vele werken!
Ik heb zo een verjaardag, spreek jullie morgen vast wel weer
Amber-- Ratel
truestar schreef:Kleine_uk schreef:Hi Girls
Ja tempraturen doe ik nu sinds een paar dagen, ben wel pas begonnen nadat mijn menstruatie afgelopen was. Ik verwacht pas ergens volgende week m'n eisprong te hebben, aangezien mn afgelopen cyclus 35 dagen was en die keer ervoor 38 dagen, ik weet alleen niet zo goed wanneer ik moet beginnen met tellen, want ik heb voor mijn menstruatie altijd een paar dagen last van spotting ( beetje bruinige afscheiding) te weinig voor een tampon of maandverbandje maar weer net een beetje teveel om niks in te doen. Meestal begint dit zo'n dag of 5 voor mn menstruatie en heb ik soms een hele dag niks en dan weer een middagje wat bloedverlies. Ik weet niet of ik dit bij mijn nieuwe cyclus moet tellen. Ik tel nu pas vanaf de dag dat het echt doorbreekt en ik niet zonder tampon kan. tempratuur dag 10 = 36.4 dag 11=36.4 dag 12=36.6 en dag 13=36.5.
Ik heb begrepen dat je tempratuur minimaal 0.3 graden moet stijgen na je eisprong. En blijft dit hoog tot de dag voor of op je menstruatie? ( dat zou willen zeggen dat als mijn tempratuur al daalt bij die spotting ik dit als begin van mijn nieuwe cyclus moet tellen? want dan heb ik een menstruatie duur van ruim 12 dagen dat lijkt me erg lang namelijk)
Je nieuwe cyclus gaat tellen op de dag dat je echt ongesteld wordt. Dus blijft vloeien, helderrood. En voor 6 uur savonds. Anders tel je de volgende dag pas als dag 1. Je moet nu elke dag om dezelfde tijd temperaturen. Nou ja ongeveer dan. Ik doe het direct om half 6/half 7 zodra ik wakker wordt. Je moet niet eerst gaan bewegen. ik huppel wel even naar de badkamer (deur verder) niet meer. Je kunt het invullen op Fertilityfriend.com erg handige site!
temperatuur stijgt iets, maar 0,2 is ook goed hoor Daling is verschillend, bij de 1 daalt hij voor de ongesteldheid, bij de ander dag na het ongesteld worden.
Ik kan je wel voorbeeldkaartjes laten zien van mij. Als je dat wilt, geef maar een gil.
Gast- Gast
Hoi meiden,
ik heb getest, maar negatief... :S
Helaas.. nu maar snel ongesteld worden hup naar de volgende ronde.
Voel me wel beroerd.. heb verhoging, buikpijn en hoofdpijn en natuurlijk beetje verdrietig...
Voel me wel beroerd.. heb verhoging, buikpijn en hoofdpijn en natuurlijk beetje verdrietig...
Live Laugh Love schreef:Hoi meiden,
Jammer! Misschien te vroeg en anders hopen dat je cyclus niet te lang is en je snel ongi word. Wek vervelend dat je je zo voelt
Gast- Gast
Hallo Meiden,
@ LLL, wat jammer, maar misschien wat puggle ook zegt heb je te vroeg getest.
@ Puggle, hallo!!! Hoe is het? Lekker van je weekend aan het genieten?
Ik heb net samen met mijn man het hele huis zo ongeveer schoon gemaakt.. Pfff.. haha!
Nu lekker lui op de bank. Ga zo Ajax-twente kijken. Hopelijk wordt Twente weer kampioen. Ben helemaal geen voetbalfan maar dit vind ik wel leuk!
@ LLL, wat jammer, maar misschien wat puggle ook zegt heb je te vroeg getest.
@ Puggle, hallo!!! Hoe is het? Lekker van je weekend aan het genieten?
Ik heb net samen met mijn man het hele huis zo ongeveer schoon gemaakt.. Pfff.. haha!
Nu lekker lui op de bank. Ga zo Ajax-twente kijken. Hopelijk wordt Twente weer kampioen. Ben helemaal geen voetbalfan maar dit vind ik wel leuk!
Amber-- Ratel
Jammer LLL, maar als je nog niet ongesteld bent kan het allemaal natuurlijk nog... Ik snap wel dat je verdrietig bent hoor, een negatieve test is altijd een beetje jammer volgens mij, zelfs als je helemaal niet bezig bent zwanger te worden
Lekker Puggle dat jij komende week ook een soort van kleine vakantie hebt! Je kan er zo aan toe zijn he... En hopelijk voor jou ook snel een positieve test!
Amber, ook voor jou een spannende tijd... Alweer bijna een ronde verder. Gaat inderdaad wel heel snel! Hopelijk heb je meteen na je vakantie een positieve test in handen.
Ik zit ook met 1 oog ajax-twente te kijken... Spannend! Alleen ben ik wel voor ajax en niet voor twente, sorry
Ik heb vannacht iig overleefd, haha Vanmorgen met tanden poetsen wel weer heel erg kokhalzen en misselijk. Ook net weer erg aan het dromen toen ik even ging slapen. Maar nu komen de ongesteldheidskrampen toch ook wel weer opzetten... Net toen ik moest niezen zelfs zo erg dat ik een halve minuut krom zat ofzo. Dus ik zie het wel morgen! Denk toch wel weer dat mijn lichaam me behoorlijk voor de gek heeft gehouden...
Lekker Puggle dat jij komende week ook een soort van kleine vakantie hebt! Je kan er zo aan toe zijn he... En hopelijk voor jou ook snel een positieve test!
Amber, ook voor jou een spannende tijd... Alweer bijna een ronde verder. Gaat inderdaad wel heel snel! Hopelijk heb je meteen na je vakantie een positieve test in handen.
Ik zit ook met 1 oog ajax-twente te kijken... Spannend! Alleen ben ik wel voor ajax en niet voor twente, sorry
Ik heb vannacht iig overleefd, haha Vanmorgen met tanden poetsen wel weer heel erg kokhalzen en misselijk. Ook net weer erg aan het dromen toen ik even ging slapen. Maar nu komen de ongesteldheidskrampen toch ook wel weer opzetten... Net toen ik moest niezen zelfs zo erg dat ik een halve minuut krom zat ofzo. Dus ik zie het wel morgen! Denk toch wel weer dat mijn lichaam me behoorlijk voor de gek heeft gehouden...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Amber, ja hoor ik heb een lekker dagje! Jij ook? Nog 9 dagen bij jou is echt weer snel gegaan idd fijn
Aimee, toch wel een beetje spannend bij jou hoor! Ga je norgen testen?
Ik zit nu op dag 30, dus gaat opschieten. Ik heb steeds een drukkend gevoel in mijn buik een paar dagen nu en af eb toe een steek. Heb het gevoel ongesteld te worden. We zullen zien!
Ik zit nu op dag 30, dus gaat opschieten. Ik heb steeds een drukkend gevoel in mijn buik een paar dagen nu en af eb toe een steek. Heb het gevoel ongesteld te worden. We zullen zien!
Gast- Gast
Puggle schreef:Amber, ja hoor ik heb een lekker dagje! Jij ook? Nog 9 dagen bij jou is echt weer snel gegaan idd fijn
Hallo,
@ Aimee, spannend hoor. Die ongesteldheidskrampen gevoel onder in je buik had ik ook toen ik zwanger was. Ik voel ze nu ook weer iets met name als ik hoest/nies etc. Inderdaad nog 9 dagen, de tijd gaat zo snel!
Enne gefeliciteerd, ajax heeft gewonnen haha!
Puggle bij jou ook spannend!!!
Amber-- Ratel
Amber, dus jij had ook regelmatig krampen toen je zwanger was? Ik heb dat ook af en toe vind het zo apart.
Gast- Gast
Puggle schreef:Amber, ja hoor ik heb een lekker dagje! Jij ook? Nog 9 dagen bij jou is echt weer snel gegaan idd fijn
Nee, als ik niet ongesteld word, dan ga ik woensdag testen! Het word wel moeilijk om te wachten denk ik als ik morgen nog niet ongesteld ben....
Voor jou ook spannend dus! Sowieso wel fijn dat je cyclus elke keer iets korter lijkt te worden :-)
En Amber, dankje! Haha Was het bij jou echt precies hetzelfde gevoel toen je zwanger was, als dat je gewoon ongesteld moest worden? Ik heb de afgelopen week wel veel steken e.d. in mijn baarmoeder gehad, maar dit voelt toch anders... Meer krampen ofzo. Nouja, we zien het wel! Ik kan mezelf helemaal gek maken met googlen en alles analyseren wat ik voel, maar daar schiet ik toch niets mee op. We zullen het morgen wel zien! (mijn god, wat is het moeilijk om te proberen om nuchter te blijven )
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee, ja snap dat het spannend is voor je! Ik zou idd ook tot woensdag wachten hoor. Even doorzetren
Gast- Gast
@ puggle/aimee,
Inderdaad toen ik zwanger was had ik geregeld ook in de week voor mijn Nod een soort ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik. Het zijn lichte steekjes afgewisseld met een soort spierpijngevoel onder in mijn buik.
Echt precies hetzelfde gevoel als dat ik ongesteld moet worden durf ik niet te zeggen. Voel niet duidelijk iets voordat ik ongesteld moet worden! Heb pas buikpijn etc als ik al echt ongesteld ben.
Inderdaad toen ik zwanger was had ik geregeld ook in de week voor mijn Nod een soort ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik. Het zijn lichte steekjes afgewisseld met een soort spierpijngevoel onder in mijn buik.
Echt precies hetzelfde gevoel als dat ik ongesteld moet worden durf ik niet te zeggen. Voel niet duidelijk iets voordat ik ongesteld moet worden! Heb pas buikpijn etc als ik al echt ongesteld ben.
Amber-- Ratel
Die krampen heb ik ook.. al een hele poos. Vanaf vorige week zaterdag tot afgelopen donderdag best heftig (heftiger dan bij ongesteld), en nu nog maar licht..
Als ik donderdag niet ongesteld ben, ga ik weer testen,. maar verwacht eigenlijk dat het wel komt.
Aimee, spannend hoor!!
Als ik donderdag niet ongesteld ben, ga ik weer testen,. maar verwacht eigenlijk dat het wel komt.
Aimee, spannend hoor!!
@LLL Blijf hopen voor je dat je toch zwanger bent en te vroeg hebt getest, en anders vol goede moed de volgende ronde in!
Hier blijft het hetzelfde. Constant krampgevoel in mijn onderbuik en onderrug. Drukkend gevoel in mijn onderbuik en gekleurde afscheiding( bruin/roze) en soms een klein beetje helder bloed...
Hier blijft het hetzelfde. Constant krampgevoel in mijn onderbuik en onderrug. Drukkend gevoel in mijn onderbuik en gekleurde afscheiding( bruin/roze) en soms een klein beetje helder bloed...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:@LLL Blijf hopen voor je dat je toch zwanger bent en te vroeg hebt getest, en anders vol goede moed de volgende ronde in!
Hallo PG,
he bah wat vervelend dat je nog gekleurde afscheiding hebt en nog wat bloed. hoeveel is het? Alleen bij het afvegen of moet je echt maandverband/inlegkruisje gebruiken? En zitten er ook stolsels bij?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Poisongirl schreef:@LLL Blijf hopen voor je dat je toch zwanger bent en te vroeg hebt getest, en anders vol goede moed de volgende ronde in!
Hallo PG,
he bah wat vervelend dat je nog gekleurde afscheiding hebt en nog wat bloed. hoeveel is het? Alleen bij het afvegen of moet je echt maandverband/inlegkruisje gebruiken? En zitten er ook stolsels bij?
In principe alleen met afvegen. heb voor mijn eigen gevoel wel een inlegkruisje in, maar heb ik pas een keer een minidruppeltje afscheiding op gehad. Stolsels heb ik nog niet gezien (gelukkig!)
Mag ik vragen hoe jij wist dat het mis was?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:amber22 schreef:Poisongirl schreef:@LLL Blijf hopen voor je dat je toch zwanger bent en te vroeg hebt getest, en anders vol goede moed de volgende ronde in!
Hallo PG,
In principe alleen met afvegen. heb voor mijn eigen gevoel wel een inlegkruisje in, maar heb ik pas een keer een minidruppeltje afscheiding op gehad. Stolsels heb ik nog niet gezien (gelukkig!)
Mag ik vragen hoe jij wist dat het mis was?
Ja mijn 2 miskramen waren echt heel verschillend, zou ze even beschrijven.
Miskraam 1: ik begon op dinsdag dacht ik bruine afscheiding te krijgen, was niet veel verder totaal geen buikkrampen of iets dergelijks. Vrijdagochtend heel iets bloedverlies gehad. Toen rest van de dag eigenlijk niets meer, iets bruine afscheiding. 's avonds weer iets bloedverlies en kreeg lichte rugpijn en lichte buikkrampen. 's nachts ging ik naar het toilet en bij het afvegen veel slijm met wat bloed en een soort zakje (wat waarschijnlijk het vruchtzakje is geweest). Toen de dag erna de echo gehad en de baarmoeder wat al schoon. Nog 3 dagen licht gebloed, hoeveelheid van een hele lichte menstruatie.
Heb weinig buikkrampen gehad.
Miskraam 2: Dinsdag eind van de ochtend kreeg ik helder rood bloedverlies, best veel. Moest echt maandverband gebruiken. 's avonds buikkrampen en rugpijn en bloedverlies werd wat meer. Woensdag nog steeds bloedverlies en buikkrampen gehad. 's ochtends echo gehad en weer was ik al schoon.
2 hele verschillende miskramen dus.
Mijn gevoel was ook meteen dat het niet goed was!
Maar het hoeft niets te betekenen. Er zijn ook veel mensen met bloedverlies en gewoon een goede zwangerschap, probeer je niet te druk te maken.
Amber-- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: