Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Dat is echt een mooie streep hoor aimee nu wacht op de echo.
Ik ben op 35 nu en heb een test gedaan, helaas negatief. Vorige cyclus was 41, zou ik dan nu te vroeg getest kunnen hebben ? vind het zo jammer en baal van die langere cyclus maar goed. Ik moet eigelihk gewoon niet zeuren maar toch baal ik en heb al een week zo"n last van mijn buik
Ik ben op 35 nu en heb een test gedaan, helaas negatief. Vorige cyclus was 41, zou ik dan nu te vroeg getest kunnen hebben ? vind het zo jammer en baal van die langere cyclus maar goed. Ik moet eigelihk gewoon niet zeuren maar toch baal ik en heb al een week zo"n last van mijn buik
Gast- Gast
Amber, Weet niet of je het nog leest maar een fijne vakantie!
Aimee.. Hij is inderdaad duidelijk donkerder.. Tjonge.. Spannend zeg..
Puggle.. Lastig steeds afwachten. Helaas geen advies voor je hoe het werkt met cyclussen e.d maar hoop dat je gauw een postitieve test in je handen hebt!
Aimee.. Hij is inderdaad duidelijk donkerder.. Tjonge.. Spannend zeg..
Puggle.. Lastig steeds afwachten. Helaas geen advies voor je hoe het werkt met cyclussen e.d maar hoop dat je gauw een postitieve test in je handen hebt!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Puggle schreef:Dat is echt een mooie streep hoor aimee nu wacht op de echo.
Ik kan me voorstellen dat je baalt Wachten duurt lang als je iets heeeeel graag wil! Je moet toch eigenlijk altijd uitgaan van je langste cyclus? Dan zou je op dag 41 nog eens kunnen testen. (Ik had een week voor mijn NOD ook supererge buikpijn, achteraf kan dat al innesteling geweest zijn)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Ik weet het aimee. Ik wacht gewoon af en moet niet gaan lopen zeuren
Hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met jou?
Gast- Gast
Natuurlijk wel, iedereen mag hier zeuren! haha. Er is niks frustrerender dan onzekerheid, vooral als je van alles voelt... Ik hoop ook voor jou op een positieve test?
Met mij gaat het op dit moment wel goed. Heb er weer even veel vertrouwen in en dat voelt heel goed!
Muppetje: Heeft het bij jou inmiddels al doorgezet?
Met mij gaat het op dit moment wel goed. Heb er weer even veel vertrouwen in en dat voelt heel goed!
Muppetje: Heeft het bij jou inmiddels al doorgezet?
Aimee- Ratel
Nope, hier nog niets te bekennen. Wel mn laatste test gedaan, negatief natuurlijk
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Balen, had toch wat goede hoop na je klachten van gister... Maar het is ook wel lekker als het iig in je vakantie niet gebeurd!Muppetje schreef:Nope, hier nog niets te bekennen. Wel mn laatste test gedaan, negatief natuurlijk
Trouwens Puggle, waar ik opeens aan dacht... De eerste of tweede zwangerschap van Amber is volgens mij op/rond haar huwelijksnacht verwekt, mijn zwangerschap is op/rond mijn huwelijksnacht verwekt. Ik zie aan je ticker dat jij over 3 weken gaat trouwen...? Natuurlijk ben je liever nu al zwanger, maar anders schijn je rond je huwelijksnacht dus ook vrij vruchtbaar te zijn, haha.
Aimee- Ratel
Aimee schreef:
Balen, had toch wat goede hoop na je klachten van gister... Maar het is ook wel lekker als het iig in je vakantie niet gebeurt!.
Ach ja, die klachten heb ik ook al een paar weken af en aan. T is niet anders, haha. Maar linksom of rechtsom, het blijft vreemd, dag 76 alweer inmiddels
Muppetje- Ratel
Ja het is inderdaad vreemd... Ik blijf voor je duimen dat je toch binnenkort gewoon spontaan ongesteld word (na je vakantie )
Ik heb een nieuw zwangerschapskwaaltje: janken Ik schiet echt bij alles vol: bij de uitslag van topchef, bij een verschrikkelijk zoetsappig liedje bij xfactor etc. Haha. Gelukkig blijf ik wel kwaaltjes krijgen en houden, geeft wat moed! Dus laat mij maar lekker huilen.
Ik heb een nieuw zwangerschapskwaaltje: janken Ik schiet echt bij alles vol: bij de uitslag van topchef, bij een verschrikkelijk zoetsappig liedje bij xfactor etc. Haha. Gelukkig blijf ik wel kwaaltjes krijgen en houden, geeft wat moed! Dus laat mij maar lekker huilen.
Aimee- Ratel
oeh aimee als dat waar zou zijn als ik binnen nu en volgende week ongesteld word dan zou het kunnen dat ik met mijn trouwen vruchtbaar ben, zou leuk zijn
fijn dat het goed gaat met je! wel jammer dat je moet huilen om dingen. ik heb vanochtend de eerste aflevering van babyboom gekeken. nou ik hield het af entoe bijna niet droog hoor pfff.
muppetje jammer weer negatief! maar gaat echt goed komen hoor dat gaat echt niet lang meer duren.
fijn dat het goed gaat met je! wel jammer dat je moet huilen om dingen. ik heb vanochtend de eerste aflevering van babyboom gekeken. nou ik hield het af entoe bijna niet droog hoor pfff.
muppetje jammer weer negatief! maar gaat echt goed komen hoor dat gaat echt niet lang meer duren.
Gast- Gast
Aimee schreef:dit is het resultaat:
mijn foto:
ik zie weinig verschil! en ik ben toch echt nu bijna 34 weken zwanger!! ik heb beide testen overigens (achteraf) gedaan voor mijn nod. even terug gerekend: toen ik de eerste keer positief teste dacht ik 4 weken en 2 dagen te zijn maar ik bleek PAS 3 weken en 3 dagen te zijn!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien, wat ben jij toch altijd ontzettend lief en begaan met iedereen! Volgens mij ben jij oprecht een heel goed persoon!
Gast- Gast
Parels schreef:Pien, wat ben jij toch altijd ontzettend lief en begaan met iedereen! Volgens mij ben jij oprecht een heel goed persoon!
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
gekke EMO muts als ik ben krijg ik er tranen van in mijn ogen. Wat lief, bedankt allebei!Lejow schreef:Parels schreef:Pien, wat ben jij toch altijd ontzettend lief en begaan met iedereen! Volgens mij ben jij oprecht een heel goed persoon!
+1
Pien- Ratel
Pien schreef:gekke EMO muts als ik ben krijg ik er tranen van in mijn ogen. Wat lief, bedankt allebei!Lejow schreef:Parels schreef:Pien, wat ben jij toch altijd ontzettend lief en begaan met iedereen! Volgens mij ben jij oprecht een heel goed persoon!
+1
Gekke.. ZWANGERE emo muts...
Leuk die hormonen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pien schreef:Aimee schreef:dit is het resultaat:
mijn foto:
ik zie weinig verschil! en ik ben toch echt nu bijna 34 weken zwanger!! ik heb beide testen overigens (achteraf) gedaan voor mijn nod. even terug gerekend: toen ik de eerste keer positief teste dacht ik 4 weken en 2 dagen te zijn maar ik bleek PAS 3 weken en 3 dagen te zijn!
Wat lief van je, dat je dit even voor mij plaatst Zulke verhalen geven me toch wel een beetje moed. Alleen ik heb (achteraf) toch wel heel duidelijk de eisprong en daarna de innesteling gevoeld. Dus ik weet vrij zeker dat ik wel 4w5d zwanger ben...
Maar we wachten af! Al 1 1/2 dag geen bloed meer te bekennen Dinsdag nog eens testen, dan zou hij dus nog iets donkerder moeten zijn.
Aimee- Ratel
Aimee schreef:Alleen ik heb (achteraf) toch wel heel duidelijk de eisprong en daarna de innesteling gevoeld. Dus ik weet vrij zeker dat ik wel 4w5d zwanger ben...
hier net zo, ik wist 100% zeker wanneer mijn eisprong was, voelde hem altijd iedere maand!we hebben toen zelfs sex gehad en daarna niet meer! toch ben ik echt 6 dagen terug gezet toen.. heb een gesprek daarover gehad met de vk, het schijnt vaker voor te komen dat de bevruchting later plaats vind, daar zijn ze door behandelingen met IVF achter gekomen.
Pien- Ratel
Pien schreef:Aimee schreef:Alleen ik heb (achteraf) toch wel heel duidelijk de eisprong en daarna de innesteling gevoeld. Dus ik weet vrij zeker dat ik wel 4w5d zwanger ben...
hier net zo, ik wist 100% zeker wanneer mijn eisprong was, voelde hem altijd iedere maand!we hebben toen zelfs sex gehad en daarna niet meer! toch ben ik echt 6 dagen terug gezet toen.. heb een gesprek daarover gehad met de vk, het schijnt vaker voor te komen dat de bevruchting later plaats vind, daar zijn ze door behandelingen met IVF achter gekomen.
Ooh dat wist ik niet! Wel heel bijzonder, want dan heb je ook wel heel vroeg positief getest!
Ik heb vandaag weer helemaal geen bloedverlies gehad, hopelijk is dat een goed teken... Het ene moment ben ik heel positief en dan lees ik weer allemaal verhalen over miskramen, wel positieve testen, weinig bloedverlies en dan begin ik te twijfelen. Ik weet dat een test niet donkerder word als je al een miskraam hebt gehad, maar denk later weer misschien was ie de dag daarvoor nog wel duidelijiker en is ie al lichter aan het worden (Ja, ik kan mezelf heel goed gek maken ).
Misschien dat ik maandag al test, dan ben ik 5 weken (als dat klopt natuurlijk) en zou de test dus weer een stuk donkerder moeten zijn. Als ik volgende week vrijdag nog geen bloedverlies heb, mag ik de VK weer bellen en gaan ze voor de week erna een echo plannen!
Hoe is het met alle andere meiden? Iemand nog getest? Rare klachtjes?
Aimee- Ratel
Puggle, ik wil niet t risico lopen dat ik je wakker maak, dus even hier. Dankje, komt goed, spreek je snel.
Rest van de meiden, tot snel
Rest van de meiden, tot snel
Muppetje- Ratel
Achhh Pien, ik ken het hoor, ik krijg al natte oogjes van een complimentje zonder dat ik zwanger ben, en nu denk ik dat er een waterval aan tranen zou komen haha
Aimee ; ik ben echt héél positief over jouw situatie, ik weet bijna zeker dat ie morgen ervan af knalt!
Puggle en LLL en Muppetje; balen van al die negatieve kl*t*testen zeg! En natuurlijk al die onduidelijkheid!
Merken jullie ook dat het een stuk rustiger is (niet gemeen bedoeld, ik hou van dr en dr gezellige geklets ) nu Amberr op vakantie is?
Hier gaat het goed, ik word dikker, voor mijn eigen gevoel rijs ik echt de pan uit haha, zal straks eens een foto maken en mogen jullie beoordelen
Ben nog niet echt iets 'zwangerschapsachtigs" aangekomen, vanochtend toevallig 2 kilo, maar gisteren hebben we gebbqd en gigantisch lopen schransen en ik denk dat iedereen wel een kilo zwaarder is haha, echt vd zwangerschap ben ik denk ik 1 kilo aangekomen, en die kilo van gisteren gaat er van de week wel weer af als ik normaal ga eten
Hier ga ik straks naar mijn vriends voetbal, draai ik meestal bardienst e.d. hij moet voor de nacompetitie gaan voetballen, dus er ligt weer genoeg druk op zijn schouders.. nu is hij dit wel gewend, het is het 5de jaar op rij
Aimee ; ik ben echt héél positief over jouw situatie, ik weet bijna zeker dat ie morgen ervan af knalt!
Puggle en LLL en Muppetje; balen van al die negatieve kl*t*testen zeg! En natuurlijk al die onduidelijkheid!
Merken jullie ook dat het een stuk rustiger is (niet gemeen bedoeld, ik hou van dr en dr gezellige geklets ) nu Amberr op vakantie is?
Hier gaat het goed, ik word dikker, voor mijn eigen gevoel rijs ik echt de pan uit haha, zal straks eens een foto maken en mogen jullie beoordelen
Ben nog niet echt iets 'zwangerschapsachtigs" aangekomen, vanochtend toevallig 2 kilo, maar gisteren hebben we gebbqd en gigantisch lopen schransen en ik denk dat iedereen wel een kilo zwaarder is haha, echt vd zwangerschap ben ik denk ik 1 kilo aangekomen, en die kilo van gisteren gaat er van de week wel weer af als ik normaal ga eten
Hier ga ik straks naar mijn vriends voetbal, draai ik meestal bardienst e.d. hij moet voor de nacompetitie gaan voetballen, dus er ligt weer genoeg druk op zijn schouders.. nu is hij dit wel gewend, het is het 5de jaar op rij
Gast- Gast
OKe, oke, ik zal het maar eerlijk opbiechten. Ik kon WEER niet wachten met testen, dus heb vanmorgen alweer getest:
Ik was alweer in tranen want ik vond hem hetzelfde gebleven (en had hier van iemand gehoord dat HCG om de dag verdubbeld en verwachte dus een dubbel zo donker streepje ), maar mijn man vind hem wel ietsjes donkerder! En nu moet ik stoppen met testen van hem want ik ben gewoon zwanger en met elke keer een test doen weet je toch ook niet of het goed blijft gaan (pas getrouwd en ik zit nu al helemaal onder de duim, haha)
Misschien ga ik alleen nog een CB indicator test doen, gewoon voor de leuk!
Leuk Parels dat je nu echt gaat groeien! Normaal is het niet leuk om dikker te worden, maar ik vind een zwangerschapsbuikje zoooo mooi Ben benieuwd naar een foto!
En het is inderdaad een stuk stiller zonder Amber
Puggle hoe gaat het met jou?
Ik was alweer in tranen want ik vond hem hetzelfde gebleven (en had hier van iemand gehoord dat HCG om de dag verdubbeld en verwachte dus een dubbel zo donker streepje ), maar mijn man vind hem wel ietsjes donkerder! En nu moet ik stoppen met testen van hem want ik ben gewoon zwanger en met elke keer een test doen weet je toch ook niet of het goed blijft gaan (pas getrouwd en ik zit nu al helemaal onder de duim, haha)
Leuk Parels dat je nu echt gaat groeien! Normaal is het niet leuk om dikker te worden, maar ik vind een zwangerschapsbuikje zoooo mooi Ben benieuwd naar een foto!
Aimee- Ratel
Zo, ben ik nog eventjes!
Hebben gisteren het kamertje en de box besteld, de kinderwagen was er niet naar wens .. dus die komt nog!
en dit wordt de kinderwagen ;
en dit ben ik nu ; lekker charmante kledij ook aan, maar ik vergeet steeds buikfoto's te maken!
x
Hebben gisteren het kamertje en de box besteld, de kinderwagen was er niet naar wens .. dus die komt nog!
en dit wordt de kinderwagen ;
en dit ben ik nu ; lekker charmante kledij ook aan, maar ik vergeet steeds buikfoto's te maken!
x
Gast- Gast
Aimee schreef:OKe, oke, ik zal het maar eerlijk opbiechten. Ik kon WEER niet wachten met testen, dus heb vanmorgen alweer getest:
Joh wijffie die is écht wel een stuk donkerder!
Je 2de test is al ingedroogd he, dus donkerder en die van vandaag wordt nog donkerder als die is ingedroogd!
Proficiat, jij kan (hopelijk) ook uitkijken naar je zwangerschapsbuikkie!
Gast- Gast
Haha dankjewel Parels! Ik schaam me haast voor mijn gedrag de afgelopen week... Mijn man noemt me zelfs paranoia. Ik gooi het maar op de hormonen, haha
Mooi buikje al hoor! Het is echt al goed te zien! En leuke spulletjes... kamertje is van de Gardo, of niet? Die site heb ik ook al eventjes zitten afspeuren. Ik vind het een heel leuk kamertje! Staat bij mij ook hoog op mijn lijstje Box is ook mooi, en handig met lade. Ik vind persoonlijk een wagen met 3 wielen niet handig, maar dat is (zoals ik al schreef) heel persoonlijk
Mooi buikje al hoor! Het is echt al goed te zien! En leuke spulletjes... kamertje is van de Gardo, of niet? Die site heb ik ook al eventjes zitten afspeuren. Ik vind het een heel leuk kamertje! Staat bij mij ook hoog op mijn lijstje Box is ook mooi, en handig met lade. Ik vind persoonlijk een wagen met 3 wielen niet handig, maar dat is (zoals ik al schreef) heel persoonlijk
Aimee- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: