Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Dan gaat het de goede kant op!
Ik voel me vandaag wel beter dan gisteren, maar lag dan ook om half 7 al in bed (sliep wel pas om half 11 hoor, maar toch)
Ik voel me vandaag wel beter dan gisteren, maar lag dan ook om half 7 al in bed (sliep wel pas om half 11 hoor, maar toch)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo Meiden,
@ Curious, Balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat je cylcus iets korter geworden is. Ik hoop dat aankomende maand een vruchtbare maand voor jou word.
@ Lejow, fijn dat je je weer wat beter voelt. NU afwachten of je ongesteld wordt of niet. Ging je nou morgen testen?
@ All, hier alles goed! Gisteravond met de vriendengroep naar een tentfeest hier in de buurt geweest was een Volendamse avond. De 3 j's, Nick en Simon en Jan Smit traden op. Was erg gezellig. Maar ga niet vaak meer uit en werd voor mij doen best laat, dus voel me best brak. Terwijl ik geen druppel gedronken heb. Help ik word oud!! hahaha
@ Curious, Balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat je cylcus iets korter geworden is. Ik hoop dat aankomende maand een vruchtbare maand voor jou word.
@ Lejow, fijn dat je je weer wat beter voelt. NU afwachten of je ongesteld wordt of niet. Ging je nou morgen testen?
@ All, hier alles goed! Gisteravond met de vriendengroep naar een tentfeest hier in de buurt geweest was een Volendamse avond. De 3 j's, Nick en Simon en Jan Smit traden op. Was erg gezellig. Maar ga niet vaak meer uit en werd voor mij doen best laat, dus voel me best brak. Terwijl ik geen druppel gedronken heb. Help ik word oud!! hahaha
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Klinkt leuk Amber! Ik hou wel van Volendam muziek
Ja ik wil morgen gaan testen... mits er nog niets gebeurd is natuurlijk hehe
Ja ik wil morgen gaan testen... mits er nog niets gebeurd is natuurlijk hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Hai meiden!
Na heel lang wikken / wegen of ik het hier al neer zou zetten, doe ik het toch maar!
Ik ben ondertussen bijna 8 weken in verwachting..
We schrokken er best van in eerste instantie (dat het echt zo was), omdat we vanwege mijn verleden (clomid moeten gebruiken om zwanger te worden van onze zoon) het niet hadden verwacht. En ook zo snel ... Toen we na mijn bezoeken aan het ziekenhuis (onderzoeken aan mijn rug), 'groen' licht hadden om te beginnen, was het dus de eerste ronde raak..
Voel me daar heel soms best schuldig over richting vriendinnen / kennisen die heel lang bezig zijn of die ook graag willen, maar ik weet ook dat ik er niets aan kan doen..
Ik probeer er lekker van te genieten, maar ik heb op de een of andere manier best moeite met vertrouwen hebben in dat het goed gaat.. Ik denk bij ieder krampje (in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap), ow jee, als het maar goed gaat...
Komende woensdag het eerste consult bij de verloskundige, ik hoop dat ik daarna (en zeker na de echo met 12 weken) meer rust krijg en dat het goed zit..
Liefs,
SE
Na heel lang wikken / wegen of ik het hier al neer zou zetten, doe ik het toch maar!
Ik ben ondertussen bijna 8 weken in verwachting..
We schrokken er best van in eerste instantie (dat het echt zo was), omdat we vanwege mijn verleden (clomid moeten gebruiken om zwanger te worden van onze zoon) het niet hadden verwacht. En ook zo snel ... Toen we na mijn bezoeken aan het ziekenhuis (onderzoeken aan mijn rug), 'groen' licht hadden om te beginnen, was het dus de eerste ronde raak..
Voel me daar heel soms best schuldig over richting vriendinnen / kennisen die heel lang bezig zijn of die ook graag willen, maar ik weet ook dat ik er niets aan kan doen..
Ik probeer er lekker van te genieten, maar ik heb op de een of andere manier best moeite met vertrouwen hebben in dat het goed gaat.. Ik denk bij ieder krampje (in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap), ow jee, als het maar goed gaat...
Komende woensdag het eerste consult bij de verloskundige, ik hoop dat ik daarna (en zeker na de echo met 12 weken) meer rust krijg en dat het goed zit..
Liefs,
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Jaaaa wat leuk dat je het hier ook verteld SE
Al had ik de eer dat ik het al wist hihihihi
Ik hoop dat het je woensdag bij de verloskundige een beetje geruststeld meis, kan me voorstellen dat doordat alles zo snel gegaan is het nu wat eng/onwerkelijk aanvoelt allemaal!!
Laat t me wel ff weten he?
Ik hoop dat het je woensdag bij de verloskundige een beetje geruststeld meis, kan me voorstellen dat doordat alles zo snel gegaan is het nu wat eng/onwerkelijk aanvoelt allemaal!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd SE!
Duim voor je dat je gewoon een hele mooie eerste echo hebt, en je lekker kan gaan genieten!
Duim voor je dat je gewoon een hele mooie eerste echo hebt, en je lekker kan gaan genieten!
Gast- Gast
Lejow schreef:Jaaaa wat leuk dat je het hier ook verteld SE
Ik laat het je zeker weten!
En PM.. Lief van je! Ik hoop echt dat ik over een paar weken 'rust' heb en kan gaan genieten!
Liefs,
SE
SparklingEyes- Prater
Dag 26, 13.00 slaat de klok en nog geen ongesteldheid te bekennen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dag 26, 13.00 slaat de klok en nog geen ongesteldheid te bekennen
Geen nieuws is goed nieuws
hehhe...
SparklingEyes- Prater
Gefeliciteerd SE! Was jij een van de zwangere biechtjes?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Gefeliciteerd SE! Was jij een van de zwangere biechtjes?
Dat vroeg lejow laatst ook al!
nee, ik was niet een van de biechtjes!
SparklingEyes- Prater
Had leuk geweest als er weer een raadsel opgelost was, maar helaas..
Lejow- Lady Post-a-lot
Sorry :D:D
SparklingEyes- Prater
SE ; gefeliciteerd! Komt vast allemaal goed en wat een wonder zeg zo snel!
Lejow ; ik had er allang weer een test tegenaan gegooid haha hou me niet zo lang in spanning joh!!!
Lejow ; ik had er allang weer een test tegenaan gegooid haha hou me niet zo lang in spanning joh!!!
Gast- Gast
Kan toch alleen met ochtend urine?
En als ik gister negatief heb getest, kan die vandaag toch niet ineens positief zijn?
En als ik gister negatief heb getest, kan die vandaag toch niet ineens positief zijn?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Kan toch alleen met ochtend urine?
Lieve schat, dat hoeft tegenwoordig niet meer Kijk maar in de bijsluiter
En... dat kan wel!
Je HCC waarde (of hoe die ook heet), kan in een dag verdubbelen, waardoor hij nu wel meetbaar is.
Toch zou ik lekker wachten tot morgen!
Liefs,
SE
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=9633
SparklingEyes- Prater
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: