Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Poisongirl schreef:@mama van 2, ik heb denk ik ergens iets gemist, ka je me vertellen wat er aan de hand is,of waar ik het verhaal kan vinden?
...
Onze jongste dochter is geboren met een aanlegstoornis in haar hersenen, ze heeft hierdoor complexe epilepsie en haar en onze toekomst is op ieder vlak geheel onzeker. Als je meer wil lezen ; dit is haar site met het hele verhaal vanaf het begin tot nu http://marasenna.babysite.nl/ . Er loopt een onderzoek bij de klinische geneticus voor erfelijkheid, ook is er DNA opgeslagen van ons 4, dit wordt verder onderzocht.
Gast- Gast
Hier even een ego berichtje, vannacht ging weer niet lekker. Evengoed gaan werken. Wel assistente huisarts gebeld voor adviezen, maar moest toch langskomen.
Ben dus bij ha geweest, zij adviseert kleine beetjes eten. Eten voor ik opsta 's morgens, heb zetpillen tegen de misselijkheid. Verder adviseert zij rust nemen. Heb urine moeten laten checken om te kijken of de baby genoeg voedingsstoffen binnen krijgt, dit is gelukkig wel zo. Mocht het eind van de week nog zo zijn dan moet ik nog een keertje langskomen.
Voelde me een zeurpiet, maar ze was zo lief voor me.
Rust nemen is helaas niet zo makkelijk, werk 40 uur en kan zelf mijn tempo niet bepalen..
Ben dus bij ha geweest, zij adviseert kleine beetjes eten. Eten voor ik opsta 's morgens, heb zetpillen tegen de misselijkheid. Verder adviseert zij rust nemen. Heb urine moeten laten checken om te kijken of de baby genoeg voedingsstoffen binnen krijgt, dit is gelukkig wel zo. Mocht het eind van de week nog zo zijn dan moet ik nog een keertje langskomen.
Voelde me een zeurpiet, maar ze was zo lief voor me.
Rust nemen is helaas niet zo makkelijk, werk 40 uur en kan zelf mijn tempo niet bepalen..
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
he wat vervelend pg dat je je eigen zo voelt! echt hopen dat je je beter gaat voelen en niet weer naar de dokter terug hoeft.
Gast- Gast
Oh jeetje dames, wat hebben jullie ontzettend veel gekletst de laatste weken!
Ik ben echt énorm druk, maar heb wel snel even alles vluchtig doorgelezen.
Ik zie dat er een paar zwangeren zijn, wat fijn! Gefeliciteerd! (Poisongirl, Aimee, ..)
Amber, ik wil je nog even een hele dikke knuffel geven, ik had niet meegekregen dat het weer fout was gelopen
Muppetje, ik hoop dat je toch snel ongesteld wordt (of toch zwanger blijkt te zijn ) want dit is wel erg vervelend/frustrerend.
Puggle, ik ben benieuwd naar je cyclus deze keer!
Parels, fijn dat je er weer bent. Je bent alweer een tijdje zwanger, wat leuk!
Lejow, jullie gaan er nu ook echt voor, spannend!
Live laugh love, balen dat je nog niet ongesteld geworden bent!
Ik heb wellicht niet iedereen gehad, maar ikr eageer ook maar even uit mijn hoofd .
Ik ben echt énorm druk, maar heb wel snel even alles vluchtig doorgelezen.
Ik zie dat er een paar zwangeren zijn, wat fijn! Gefeliciteerd! (Poisongirl, Aimee, ..)
Amber, ik wil je nog even een hele dikke knuffel geven, ik had niet meegekregen dat het weer fout was gelopen
Muppetje, ik hoop dat je toch snel ongesteld wordt (of toch zwanger blijkt te zijn ) want dit is wel erg vervelend/frustrerend.
Puggle, ik ben benieuwd naar je cyclus deze keer!
Parels, fijn dat je er weer bent. Je bent alweer een tijdje zwanger, wat leuk!
Lejow, jullie gaan er nu ook echt voor, spannend!
Live laugh love, balen dat je nog niet ongesteld geworden bent!
Ik heb wellicht niet iedereen gehad, maar ikr eageer ook maar even uit mijn hoofd .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
hey snoes das effe geleden. ik zie aan je onderschrift dag je ongesteld bent geworden hopen dat deze ronde minder lang duurt voor je. hoeveel zit je nu?
ik hoop idd ook dat er nu wat gaat komen. zit nu op 39 alweer
ik hoop idd ook dat er nu wat gaat komen. zit nu op 39 alweer
Gast- Gast
Ja, ik heb die pilletjes toen 7 dagen ingenomen en 7 dagen later ofzo was ik ongesteld.
Goh, ik hou het eigenlijk niet echt bij op welke dag ik nu zit. Ik weet wel wanneer ik ongesteld ben geworden, dus even tellen hoor. Ik ben op dag 22 nu! Dus ik heb nog veel geduld. Ik zal al blij zijn als ik deze keer ook zoiets als jij ongesteld word, rond de 40 dagen (al is 28-29 ofzo nog altijd beter haha).
Goh, ik hou het eigenlijk niet echt bij op welke dag ik nu zit. Ik weet wel wanneer ik ongesteld ben geworden, dus even tellen hoor. Ik ben op dag 22 nu! Dus ik heb nog veel geduld. Ik zal al blij zijn als ik deze keer ook zoiets als jij ongesteld word, rond de 40 dagen (al is 28-29 ofzo nog altijd beter haha).
Snoes- Lady Post-a-lot
oh oke je hebt dus ook pilletjes gehad. balen dat het niet vanzelf gekomen is! nou even afwachten dan wat het nu word, hoop op een mooi getal voor je
Gast- Gast
Ja, ik hoop het ook!
En ik hoop voor jou dat je nu wel ongesteld wordt, ofwel dat je gewoon zwanger bent
En ik hoop voor jou dat je nu wel ongesteld wordt, ofwel dat je gewoon zwanger bent
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ja, ik hoop het ook!
haha, dank je al schat ik de kans vrij nihil aangezien ik denk dat we niet op het goede moment geknuffeld hebben
zijn jullie nu al bezig of nog niet?
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Daar ben ik ook weer eens... Laatste dagen veel gewerkt en heel erg moe Maar nu ben ik lekker twee dagen vrij. Daarna weer twee werken en dan vakantie! Ik moet ook wel even weg op mn werk, want ik drink normaal altijd veeeeel thee met collega's. En nu kan ik thee echt niet eens ruiken of ik word al misselijk. Dat word verdacht na een aantal keer denk ik
Helemaal geen bloedverlies meer gehad, en ook geen krampen. Alleen wat steken af en toe links en rechts onderin maar dat schijnt erbij te horen... Ik droom nog steeds veel, ben dus erg moe en misselijk en mijn borsten worden groter. Dus ik kan eindelijk een beetje 'genieten'!
Mv2 vervelend dat jullie nog moeten wachten op de uitslagen... Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid!
Poisongirl: wat rot dat je je zo slecht voelt!
Snoes: hoe bevalt jullie nieuwe huis?!
Voor degene dieaan het wachten zijn op ongestelheid: Hopelijk hebben jullie allemaal snel een positieve test in handen!
Daar ben ik ook weer eens... Laatste dagen veel gewerkt en heel erg moe Maar nu ben ik lekker twee dagen vrij. Daarna weer twee werken en dan vakantie! Ik moet ook wel even weg op mn werk, want ik drink normaal altijd veeeeel thee met collega's. En nu kan ik thee echt niet eens ruiken of ik word al misselijk. Dat word verdacht na een aantal keer denk ik
Helemaal geen bloedverlies meer gehad, en ook geen krampen. Alleen wat steken af en toe links en rechts onderin maar dat schijnt erbij te horen... Ik droom nog steeds veel, ben dus erg moe en misselijk en mijn borsten worden groter. Dus ik kan eindelijk een beetje 'genieten'!
Mv2 vervelend dat jullie nog moeten wachten op de uitslagen... Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid!
Voor degene dieaan het wachten zijn op ongestelheid: Hopelijk hebben jullie allemaal snel een positieve test in handen!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Hallo allemaal!
Ik was al de hele tijd aan het kijken wanneer je weer online zou zijn! Goed nieuws zeg!
Heb je al een afspraak bij de VK gemaakt?
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Nee nog niet! Ik ga vrijdag bellen, hopelijk kan ik dan ongeveer een week later terecht voor de eerste echo (SPANNEND!)
We hebben het onze ouders en broers en zussen al verteld, omdat ik er gewoon met iemand over wilde praten vooral de onzekerheid enzo. De eerste vraag die iedereen stelde was ' is het wel gepland?!' . Opzich een logische vraag want ik ben 'pas' 22 en mijn man 26, maar ik had zo graag ook meteen even gefeliciteerd willen horen. We hebben verder alles prima voor elkaar: vaste baan, getrouwd, eengezinswoning, dus zo heel onverwacht kan het dan toch ook neit zijn? Maargoed, misschien zijn ook dat wel de hormonen dat ik dat zo vervelend vind. Alleen toen de doktersassistente meteen vroeg 'is het wel gewenst?!' was ik er even helemaal klaar mee en begon ik meteen te janken, haha
Hoe oud is jouw dochter nu eigenlijk Truestar? Ik kan me nog foto's herrineren van jullie samen, toen was ze denk ik een jaar of 1, maar dat is al zo lang geleden!
We hebben het onze ouders en broers en zussen al verteld, omdat ik er gewoon met iemand over wilde praten vooral de onzekerheid enzo. De eerste vraag die iedereen stelde was ' is het wel gepland?!' . Opzich een logische vraag want ik ben 'pas' 22 en mijn man 26, maar ik had zo graag ook meteen even gefeliciteerd willen horen. We hebben verder alles prima voor elkaar: vaste baan, getrouwd, eengezinswoning, dus zo heel onverwacht kan het dan toch ook neit zijn? Maargoed, misschien zijn ook dat wel de hormonen dat ik dat zo vervelend vind. Alleen toen de doktersassistente meteen vroeg 'is het wel gewenst?!' was ik er even helemaal klaar mee en begon ik meteen te janken, haha
Hoe oud is jouw dochter nu eigenlijk Truestar? Ik kan me nog foto's herrineren van jullie samen, toen was ze denk ik een jaar of 1, maar dat is al zo lang geleden!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Aimee schreef:Nee nog niet! Ik ga vrijdag bellen, hopelijk kan ik dan ongeveer een week later terecht voor de eerste echo (SPANNEND!)
Fijn dat je nu je hart ook kunt luchten bij familie! Ja ach die vragen moet je je weinig van aantrekken, ik was nog net 19 toen yasemin geboren werd (werd een week later 20) en ik krijg die vraag nog vaak! Ik vond het vooral vervelend dat je het gevoel hebt dat je je bijna moet verdedigen! Mijn dochter is inmiddels al ruim 4. Ze is van maart 2007. Heerlijk hoor dat ze nu zo lekker zelfstandig aan het worden is en je der hele gesprekken mee kan voeren, maar kan niet wachten tot ik dalijk zwanger ben en weer zo'n klein hummeltje mag krijgen. Ik plaats eigenlijk nooit meer foto's..
Laatst aangepast door truestar op vr 27 mei 2011 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
truestar- Fluisteraar
Hè meiden, ik wil me ook weer voorzichtig hier aanmelden..
Ik ben laurientje en heb een zoontje van 13 maanden, het duurde bij hem bijna een jaar om zwangere te raken.. Nu gingen we voor een tweede wonder en bleek ik al de tweede ronde zwanger ! Super natuurlijk, maar tot ons grote verdriet werd dit een miskraam... Dat is afgelopen weekend gebeurd... Nu is het afwachten wanneer het bloeden stopt en kunnen we weer verder gaan. .
Ik ben laurientje en heb een zoontje van 13 maanden, het duurde bij hem bijna een jaar om zwangere te raken.. Nu gingen we voor een tweede wonder en bleek ik al de tweede ronde zwanger ! Super natuurlijk, maar tot ons grote verdriet werd dit een miskraam... Dat is afgelopen weekend gebeurd... Nu is het afwachten wanneer het bloeden stopt en kunnen we weer verder gaan. .
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Lieve Laurientje: Dikke knuffel van mij!
Je bent echt een schat Hazeltje!
Gast- Gast
Aimee schreef:Nee nog niet! Ik ga vrijdag bellen, hopelijk kan ik dan ongeveer een week later terecht voor de eerste echo (SPANNEND!)
Fijn dat je er toch met iemand over kan praten. Hopelijk mag je snel een echo laten maken.
En de vraag of het gepland is en of het gewenst is, je wilt niet weten hoe vaak ik het te horen heb gekregen.
Mijn man en ik zijn 29 en 28, we zijn 11 jaar bij elkaar, we zijn getrouwd en toch krijg ik die vragen echt vaak. Ik denk niet dat het aan de hormonen ligt dat je dat vervelende vragen vind, ik vind het gewoon raar om te vragen aan iemand, dus ik had die vragen ook niet verwacht bij ons.
@truestar, leuke foto's van jullie samen!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Laurientje, Wat naar! Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
Truestar, Mooie dochter heb je! Die 1e foto, Grote knip Curacao?
@ All, Hoop dat alles goed met jullie gaat. Hier gaat het zn gangentje
Vandaag nog even werken, Dan een lang weekend vrij. Ga naar Amsterdam, Zaterdag naar de Toppers. Fout hé lekker gek doen
Fijne dag allemaal!
Truestar, Mooie dochter heb je! Die 1e foto, Grote knip Curacao?
@ All, Hoop dat alles goed met jullie gaat. Hier gaat het zn gangentje
Vandaag nog even werken, Dan een lang weekend vrij. Ga naar Amsterdam, Zaterdag naar de Toppers. Fout hé lekker gek doen
Fijne dag allemaal!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Laurientje: Wat vervelend dat het mis is gegaan.... Sterkte!
Aimee: Ik kan me heel goed voostellen dat het niet leuk is als gevraagd wordt of het gepland was. Zeker als je het aan je ouders/broers/zussen verteld verwacht je toch iets anders dan dat. Misschien dat het door de hormonen nog net iets harder aankomt nu!
Ik ben beniewd wanneer je voor de echo mag!
Truestar: Leuke foto's!!
Aimee: Ik kan me heel goed voostellen dat het niet leuk is als gevraagd wordt of het gepland was. Zeker als je het aan je ouders/broers/zussen verteld verwacht je toch iets anders dan dat. Misschien dat het door de hormonen nog net iets harder aankomt nu!
Ik ben beniewd wanneer je voor de echo mag!
Truestar: Leuke foto's!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Dankjewel meiden!
@ Happy Jaaaaa grote knip! Wat een heerlijk strand, al vond ik kleine knip erg mooi! Ben je er ook geweest? Wij zijn afgelopen maart 16 dagen geweest. Wilde eigenlijk in September weer terug met z'n 2tjes maar we hebben een nieuwe auto gekocht dus ons spaargeld is een beetje op! Nu gaan we in Februari weer, mocht ik niet hoogzwanger zijn of een pasgeboren baby-tje hebben. Mocht ik wel zwanger zijn dan willen we of rond de Kerst of pas volgend jaar Mei gaan. Waar zaten jullie op t eiland?
@ Happy Jaaaaa grote knip! Wat een heerlijk strand, al vond ik kleine knip erg mooi! Ben je er ook geweest? Wij zijn afgelopen maart 16 dagen geweest. Wilde eigenlijk in September weer terug met z'n 2tjes maar we hebben een nieuwe auto gekocht dus ons spaargeld is een beetje op! Nu gaan we in Februari weer, mocht ik niet hoogzwanger zijn of een pasgeboren baby-tje hebben. Mocht ik wel zwanger zijn dan willen we of rond de Kerst of pas volgend jaar Mei gaan. Waar zaten jullie op t eiland?
truestar- Fluisteraar
Mooi is het daar he? We zijn er nu 2 x geweest, En ga zeker nog vaker heen!
Ik vond zelf de Grote knip, Cas abao en Porto marie de mooiste stranden. Wij zaten zelf in Emmastad. Heel centraal!
Heb ook gekeken voor rond de kerst, Maar je betaald het dubbele. Belachelijk, Maar logisch wat ze kunnen dan flink geld vangen. Maar daar doe ik niet aan mee
Ik vond zelf de Grote knip, Cas abao en Porto marie de mooiste stranden. Wij zaten zelf in Emmastad. Heel centraal!
Heb ook gekeken voor rond de kerst, Maar je betaald het dubbele. Belachelijk, Maar logisch wat ze kunnen dan flink geld vangen. Maar daar doe ik niet aan mee
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Happy schreef:Mooi is het daar he? We zijn er nu 2 x geweest, En ga zeker nog vaker heen!
Ja klopt rond Kerst betaal je het dubbele. Maar gelukkig hoeven we de tickets en verblijf niet zelf te betalen. Wij zijn op de grote en kleine knip geweest. DaaiBooi, Porto Marie en Lagun geweest. Mijn vader woont op Lagun, dus wij hebben een fijn vakantie adresje. 1x per jaar mogen we op kosten van hun komen, willen we vaker komen dan zullen we zelf moeten sparen. Ik vond Curacoa echt geweldig. Willemstand op zich vond ik wel tegenvallen, leuk om die gekleurde huisjes te zien, en sávonds op het Wilhelmina Plein wat te eten, maar ik had er meer van voorgesteld. De strandjes daarintegen maakte het helemaal goed.
truestar- Fluisteraar
Puggle: Nee, officieel nog niet haha. Al zijn we niet meer zo voorzichtig als da we dat vroeger altijd waren .
Aimee: Ons huis bevalt supergoed, echt heel fijn hier. Maar wel nog superdruk enz! Hoe gaat het met jou? Geen bloedverlies meer gehad? Jammer dat ze vragen of het gepland/gewenst is, terwijl je er zelf net zo blij mee bent.
Truestar: Mooie dochter heb je!
Laurientje:
Aimee: Ons huis bevalt supergoed, echt heel fijn hier. Maar wel nog superdruk enz! Hoe gaat het met jou? Geen bloedverlies meer gehad? Jammer dat ze vragen of het gepland/gewenst is, terwijl je er zelf net zo blij mee bent.
Truestar: Mooie dochter heb je!
Laurientje:
Snoes- Lady Post-a-lot
@Laurientje, Dikke knuffel! Ik hoop dat het snel weer lukt meid!
@Snoes: Blijd at het huis goed bevalt Wij krijgen morgen eindelijk de sleutel.
@Aimee: jammer dat ze dat vragen zeg!
Hier slaan de pillen aan! Helemaal blij
@Snoes: Blijd at het huis goed bevalt Wij krijgen morgen eindelijk de sleutel.
@Aimee: jammer dat ze dat vragen zeg!
Hier slaan de pillen aan! Helemaal blij
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: