Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 30 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje wo 1 jun 2011 - 20:36

Heeft dan echt helemaal niemand me gemist? Sad Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happy wo 1 jun 2011 - 21:08

Parels, Jeetje je auto is behoorlijk beschadigd! Je gaat er nog wel achteraan toch? :shock:

Sanne Welkom Very Happy

Alyssa, Zie in het lijstje dat wij ongeveer even oud zijn Wink We zijn de jonkies hier :-) Wil je er mij ook inzetten? Happy, 22/25, Ronde 1, Gestopt met pil sinds Mei, Er gaan er ook gelijk voor in Mei.

Puggle, Klink mooie jullie ringen Very Happy Veel plezier in Walibi!

Blush, Ik had hetzelfde als jou, Door het lezen hier klapperde mn eierstokken er zowat uit joh Wink Maar wou het ook uitstellen ivm werk. Nu mag in eindelijk mee doen..Jij ook binnenkort Very Happy

Muppet, Fijne vakantie gehad? Very Happy:D

De meeste lekker vrij vandaag? Heerlijk zon extra dagje in de week.. Fijne dag allemaal!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Amber- wo 1 jun 2011 - 21:49

Muppetje schreef:Heeft dan echt helemaal niemand me gemist? Sad Wink

Muppet je bent er weer!!! Tuurlijk heb ik je gemist!
Hoe was je vakantie?? Lekker weer gehad?
En hoe is het verder? Nog zekerheid gekregen de afgelopen 1,5 week? ongesteld of niet?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje wo 1 jun 2011 - 22:00

Het was heerlijk. Ik heb een hoop bij te lezen zie ik, zal ik op mn gemakje eens gaan doen...

Nieuwe meiden, welkom.

Nee, nog niet ongesteld, maarja, doe je eraan he...

Zal vandaag of morgen wat foto's op Facebook zetten van de vakantie.

Probeer zo snel mogelijk op iedereen te reageren.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 1 jun 2011 - 22:05

Muppetje schreef:Het was heerlijk. Ik heb een hoop bij te lezen zie ik, zal ik op mn gemakje eens gaan doen...

Nieuwe meiden, welkom.

Nee, nog niet ongesteld, maarja, doe je eraan he...

Zal vandaag of morgen wat foto's op Facebook zetten van de vakantie.

Probeer zo snel mogelijk op iedereen te reageren.

Fijn dat je het leuk hebt gehad!!
En echt balen dat je nog geen zekerheid bent.. Ben benieuwd naar je foto's!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee wo 1 jun 2011 - 23:52

Hoi meiden!
Even snel een ego berichtje van mij vanaf mijn ouders. Had een PB van Amber gehad waar ik was, omdat ik al een tijdje niets van me heb laten horen.
We zijn druk aan het verhuizen dus even weinig tot geen tijd om te internetten. Ik lees wel mee op mijn telefoon, maar kan daarmee niet reageren (nouja, het moet wel kunnen maar ik begrijp het gewoon niet Wink )
Met mij gaat alles nog steeds goed. Helemaal geen bloedverlies meer gehad gelukkig! Ik ben wel heel erg moe, ik merk het vooral nu we aan het verhuizen zijn en ik eigenlijk niet volledig mee kan helpen. Gelukkig is iedereen heel begripvol en hebben we heel veel hulp.
Als alles over twee weken weer wat rustiger is kom ikk gewoon weer meekletsen hoor! Ben jullie nog niet zat ofzo :P EN ondrtussen lees ik gewoon alles mee...

Tot snel allemaal!
xx

(p.s. Amber, dankjewel voor je berichtje! Lief dat je aan me dacht!)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Juul do 2 jun 2011 - 3:44

Parels schreef:Ha Sanne, welkom!

Even een egoberichtje hoor voor de rest ; ik heb net een aanrijding gehad met een 65+ rijkeluisvrouwtje die vind dat zij in dr gelijk staat pfff

Voor een kindje in 2011! - Pagina 30 Foto-WJHBIC4S

Ik wilde linksaf en had mijn knipperlicht dan ook aan, maar reed langzaam of was zelfs even gestopt vanwege tegenliggers, en zij wil me inhalen van achter kennelijk, en ramt zo mijn zijkant. Van achteren naar voren schaaft ze even heel mn auto open, en nu is het MIJN schuld, want ik maakte zo'n ondoordachte manoeuvre :S En door al die hormonen kon ik niks anders dan janken haha
Ze zei echt zo 'oh, OOK een nieuwe auto' pffffff heb wel dr gegevens dus morgenochtend even met mn vriend en vader de verzekeringspapieren in gaan vullen. Maar met 'ons' is alles goed hoor, we reden niet zo heel hard! Ik ben nog het ergste geschrokken van het feit dat het echt zo'n takkewijf was haha

*kom even inbreken*
Jeetje wat zul je idd geschrokken zijn! Fijn dat je niets mankeerd!
Stond je gewoon voor gesorteerd of iig op je eigen weg helft en niet geparkeerd?
Dan kun jij nooit fout zijn! Als je weg zou rijden uit stille stand ale, maar als je stopt voor tegenliggers mag ze je niet inhalen.
Tenminste zo haalde ik het uit het verhaal Wink
*breek weer uit*
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Amber- do 2 jun 2011 - 6:38

Aimee schreef:Hoi meiden!
Even snel een ego berichtje van mij vanaf mijn ouders. Had een PB van Amber gehad waar ik was, omdat ik al een tijdje niets van me heb laten horen.
We zijn druk aan het verhuizen dus even weinig tot geen tijd om te internetten. Ik lees wel mee op mijn telefoon, maar kan daarmee niet reageren (nouja, het moet wel kunnen maar ik begrijp het gewoon niet Wink )
Met mij gaat alles nog steeds goed. Helemaal geen bloedverlies meer gehad gelukkig! Ik ben wel heel erg moe, ik merk het vooral nu we aan het verhuizen zijn en ik eigenlijk niet volledig mee kan helpen. Gelukkig is iedereen heel begripvol en hebben we heel veel hulp.
Als alles over twee weken weer wat rustiger is kom ikk gewoon weer meekletsen hoor! Ben jullie nog niet zat ofzo :P EN ondrtussen lees ik gewoon alles mee...

Tot snel allemaal!
xx

(p.s. Amber, dankjewel voor je berichtje! Lief dat je aan me dacht!)

Geen dank. Fijn om te horen dat alles goed is.
Wordt het huis mooi? smile
We zien je vanzelf wel weer verschijnen, doe rustig aan!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 2 jun 2011 - 8:43

Ok, ik heb mijn best gedaan om alles te lezen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen met reageren, dus ik begin met een schone lij, sorry angel

Maargoed, ik ben er dus weer, wij hebben echt een superleuke vakantie gehad, heel veel gefietst vooral, was echt heerlijk Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 2 jun 2011 - 9:04

Muppetje schreef:Ok, ik heb mijn best gedaan om alles te lezen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen met reageren, dus ik begin met een schone lij, sorry angel

Maargoed, ik ben er dus weer, wij hebben echt een superleuke vakantie gehad, heel veel gefietst vooral, was echt heerlijk Very Happy

haha er is veel geschreven inderdaad. Gewoon vanaf nu weer meeschrijven is prima smile
Ben echt benieuwd naar je foto's! Maar zie ze binnenkort vast wel op facebook.

Wanneer moet je weer aan het werk? Maandag? geniet nog van je vrije dagen.

Heb je al besloten of je naar de huisarts gaat of niet, aangezien je nog niet ongesteld bent geworden.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 2 jun 2011 - 9:13

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Ok, ik heb mijn best gedaan om alles te lezen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen met reageren, dus ik begin met een schone lij, sorry angel

haha er is veel geschreven inderdaad. Gewoon vanaf nu weer meeschrijven is prima smile

Heb je al besloten of je naar de huisarts gaat of niet, aangezien je nog niet ongesteld bent geworden.

Maandag moet ik inderdaad weer aan de slag, bah

Morgen gaan we de tuin onder handen nemen, ook leuk
Ik denk dat ik volgende week maar eens langs ga ja.

Ik heb er trouwens weer iets heel raars bij, een donkere streep van mn navel tot down under zeg maar :shock:

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 do 2 jun 2011 - 9:15

Hey meiden,

ik heb ff de puf niet om te reageren. Sorry. Ben heel moe na deze supergezellige dag. Mijn schoonouders zijn geweest en hebben lekker gewandeld naar het strand en bij de strandtent wat gegeten. Daarna weer teruggewandeld en toen ook de kleine man naar bed gebracht en heerlijk genoten van het zonnetje.

Vanavond lekker gegeten van de BBQ en daarna zijn mijn schoonouders ook naar huis gegaan en zijn wij op de fiets gestapt naar mijn eigen ouders om J.oshua weg te brengen om te logeren. Ik moet morgen op de fiets naar het werk, ivm dat de auto voor de keuring weg is en ik had er anders wel errrug vroeg uit gemoeten, omdat ik 45 minuten onderweg ben op de fiets naar mijn werk. Dus mocht hij lekker bij mijn ouders slapen. Op de terugweg haal ik hem wel meteen op Very Happy

Ik zou vandaag eigenlijk nog een recensie moeten herschrijven, maar heb er gewoonweg de puf niet voor...dus morgen maar even er goed voor gaan zitten...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Amber- do 2 jun 2011 - 9:21

Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Maandag moet ik inderdaad weer aan de slag, bah

Morgen gaan we de tuin onder handen nemen, ook leuk
Ik denk dat ik volgende week maar eens langs ga ja.

Ik heb er trouwens weer iets heel raars bij, een donkere streep van mn navel tot down under zeg maar :shock:

Huh vreemd die streep, heb ooit eens gehoord dat dat een zwangerschapsverschijnsel kan zijn, maarja. Ik weet het ook niet haha. Hoop dat als je volgende week naar de huisarts gaat dat je dan duidelijkheid hebt.
Meiden ik ga naar bed, ben moe! Ook flink verbrand vandaag, heb er last van Cry
En morgen werken, bluh!!
slaap lekker!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 2 jun 2011 - 9:26

Slaap lekker Amber. En werkse morgen!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 do 2 jun 2011 - 9:31

@ Muppetje: dat klinkt inderdaad wel als zo'n zwangerschapsstreep... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor meid.

@ Amber: slaap lekker meid!

Ik ga ook slapen, want ben echt gesloopt...
Ben er morgenavond wel weer Very Happy...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje do 2 jun 2011 - 9:40

Ergens hoop ik niet dat ik zwanger ben hoor, ik heb best wel wat gedronken op vakantie angel

Niet dat ik dronken was ofzo, maar toch

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:45

Jeeeej daar ben je weer! Tuurlijk heb ik jou gemist Very Happy

Fijn dat je vakantie zo fijn was! Lekker genoten dus.

Jammer dat er verder geen veranderingen zijn, op die vreemde streep na dan. Ik heb ook gehoord dat je dat ook van zwangerschap kan hebben.

Ik zit zaterdag ook alweer op 50 hoor muppet Cry dus ja.

Sow ben zwaar verbrand na een dagje walibi, een kreeft is niks bij mijn armen :shock:

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 2 jun 2011 - 9:50

Nou meiden ik ga ook naar bed. Morgen krijg ik eindelijk mijn planten in de tuin, jeej, maar wel drukke dag.

Slaap lekker allemaal

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:53

Muppetje schreef:Nou meiden ik ga ook naar bed. Morgen krijg ik eindelijk mijn planten in de tuin, jeej, maar wel drukke dag.

Slaap lekker allemaal

Slaap lekker en succes morgen!

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut do 2 jun 2011 - 19:11

Triesje: Ik hoop dat je vandaag hoort dat je gewoon bij de gyn terecht kan!

Blush: Het zegt niet zo veel hoor hoe lang je aan de pil geweest bent. Ik was voor de pil altijd heel onregelmatig ongesteld. Ik heb 10 jaar de pil geslikt, en ik heb nu een nette regelmatige cyclus (zie onderschrift). Ik besef heel goed dat ik daar veel geluk mee heb, maar het kan dus alle kanten op als je stopt met de pil.

Parels: Jeetje zeg, ik kan me voorstellend dat je geschrokken bent! Stond je stil toen die vrouw tegen je aanreed?? Dan is zij namelijk altijd schuldig volgens mij. Wat een vreselijk mens zeg! Ik kan me voorstellen dat je dan begint te huilen, dat zou ik zonder zwangerschapshormonen al hebben.

Muppetje: Ik heb je ook gemist hoor! Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben!!! Wat raar van die streep, volgens mij is dat ook iets wat voor kan komen bij een zwangerschap idd..... Raar hoor, dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.

Meiden, fijne dag!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- do 2 jun 2011 - 21:10

He puggle ook zo verbrand. Ik ook haha. heb er slecht van geslapen.
Ben aan het werk en zoo geen zin vandaag haha. Ga eens even kijken of mijn volgende client er al is..
Meiden die vrij zijn geniet van jullie dag.
En de meiden die moeten werken.. ik weet hoe jullie je voelen.... Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  sannenwhs do 2 jun 2011 - 22:00

Hoi meiden,

wat lief dat iedereen mij zo welkom heet. dan voel ik me toch wat meer thuis.
het is inderdaad spannend. ben benieuwd en nieuwsgierig.

er wordt wel veel geschreven hier zeg. echt gezellig. ik zal wel. wat meer van me laten horen als ik echt gesptopt ben met de pil.

ik ben al wel begonnen met foliumzuur. mijn vriend vond het maar onzin, hij had nog nooit gehoord dat iemand dat in nam om zwanger te worden. hihihi, gelukkig weten wij beter, he mieden. zal wel mannen logica zijn Wink

tot snel. groetjes Sanne
sannenwhs
sannenwhs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Lejow do 2 jun 2011 - 22:16

Nog 10 dagen tot ik ga testen, als ik nog niet ongesteld ben dan, dan zit ik op dag 27....
Pfff het duurt me veel te lang!!

Welkom Sanne! Ik ben ook begonnen met foliumzuur hoor! Zolang jij maar weet waar het goed voor is hehehe, jij moet het immers slikken Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Creabea_28 vr 3 jun 2011 - 3:13

Hoi meiden,

Bij deze wil ik me ook bij dit topic aanmelden. In 'ons' oude topic werd zo weinig geschreven dat de meiden die over waren zich hier maar hebben aangemeld. Amber en Parels, dank jullie wel voor de lieve uitnodiging in het andere topic.
Ik zal misschien niet zo lang met jullie meeschrijven, aangezien wij al een tijdje bezig zijn en mocht het eind juli/begin augustus nog niet raak zijn, een bezoekje aan de dokter gaan brengen. We hopen natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn.

Ik zal mezelf even voorstellen; ik ben Creabea, 26 jaar en mijn man is 33, gelukkig getrouwd en al 10 maanden bezig voor ons 1e kindje (eind juli vorig jaar gestopt met de pil). Vorige maand hebben we even een pauze ingelast omdat we er allebei even klaar mee waren om steeds bezig te zijn met een kindje, en nu zijn we er weer klaar voor om door te gaan.
We zijn deze maand begonnen met temperaturen (wilde ik eerst eigenlijk niet aan, maar omdat we toch al een tijdje bezig zijn, ga je toch maar iets proberen). Ik kwam er alleen halverwege mijn cyclus achter dat de thermometer niet altijd even goed werkt. Dus het temperaturen is deze maand waarschijnlijk voor niks geweest. Gelukkig heb ik wel ovulatietesten gebruikt en een redelijk regelmatige cyclus. We hebben dus wel ons best gedaan rond de goede dagen Very Happy

Ik zal niet elke dag reageren, maar probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen.

liefs, Creabea
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:47

Welkom Creabea! Dit topic is voor iedereen hoor, er zijn er al een boel zwanger en een boel 'bezig' of 'bijna-bezig'! Dus ook als het wat langer duurt of je al bevallen bent vinden we het leuk om ervaringen te delen ..

Muppet ; ik vind dat echt heel raar die streep! Ook al heb je negatieve testjes, zal je niet even langs de huisarts gaan en advies inwinnen/bloedtest afdwingen?

Ik lig nu in bad via mijn blackberry te reageren, dus excuus voor het korte bericht!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: