Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ik heb trouwens weer eens, zoals elke vrijdag, in een potje gepiest. Negatief natuurlijk. Maar ik doe t gewoon tot de testen op zijn, heb er nog één.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, ach die arme muppet!
Je bent wel een doorzetter, moet ik je nageven!
Het is gewoon klote heel die cyclus van jou en vooral de onduidelijkheid!
Ik wil ook vakantie
Maar ik heb pas de laatste 2 weken van augustus .. duurt nog even he!
Maar daarna hoef ik nog maar 7 weekjes te werken en heb ik verlof, dus mag niet klagen!
Ik weet dat Amberr weg gaat naar Oostenrijk, maar ga jij ook nog weg Muppetje?
Ik heb vandaag trouwens de bezichtiging gehad bij het kdv van de beeb, erg leuk, en het bleek een bekende te zijn die daar locatiemanager is, dus dat is sowieso al vertrouwd!
Ook heb ik voor het eerst wat geshopt voor onze frummel ..
Had het al eeuwen terug zien hangen, maar durfde het niet te kopen!
Het staat niet meer op de site, maar het is een gestreepte romper met lange mouwen, en een witte romper met korte mouwen (wil ze over elkaar heen doen, aangezien het in November vast geen zomerse temperaturen meer zijn!) met daarop I love dad. Heel snoezig!
Je bent wel een doorzetter, moet ik je nageven!
Het is gewoon klote heel die cyclus van jou en vooral de onduidelijkheid!
Ik wil ook vakantie
Maar ik heb pas de laatste 2 weken van augustus .. duurt nog even he!
Maar daarna hoef ik nog maar 7 weekjes te werken en heb ik verlof, dus mag niet klagen!
Ik weet dat Amberr weg gaat naar Oostenrijk, maar ga jij ook nog weg Muppetje?
Ik heb vandaag trouwens de bezichtiging gehad bij het kdv van de beeb, erg leuk, en het bleek een bekende te zijn die daar locatiemanager is, dus dat is sowieso al vertrouwd!
Ook heb ik voor het eerst wat geshopt voor onze frummel ..
Had het al eeuwen terug zien hangen, maar durfde het niet te kopen!
Het staat niet meer op de site, maar het is een gestreepte romper met lange mouwen, en een witte romper met korte mouwen (wil ze over elkaar heen doen, aangezien het in November vast geen zomerse temperaturen meer zijn!) met daarop I love dad. Heel snoezig!
Gast- Gast
Ach ja, kan er beter om lachen dan huilen hè....
Tuurlijk, het is kut, maar t komt wel goed, na de vakantie ga ik naar de dokter.
Jaaaa, wij gaan naar Kos, 5 sterren all in en we hebben een suite de link van het hotel staat ergens in t topic. T Heet Blue Lagoon.
Leuk dat het kdv leuk was en je wat geshopt hebt
Tuurlijk, het is kut, maar t komt wel goed, na de vakantie ga ik naar de dokter.
Jaaaa, wij gaan naar Kos, 5 sterren all in en we hebben een suite de link van het hotel staat ergens in t topic. T Heet Blue Lagoon.
Leuk dat het kdv leuk was en je wat geshopt hebt
Muppetje- Ratel
Oh lekker zeg!
Daar is een bekende van mij vorig jaar ook geweest, heb er iig foto's van gezien via hem!
Ga er maar van genieten, zou willen dat ik ook nog weg kon, maar ja, dat zit er even niet, volgend jaar weer!
Daar is een bekende van mij vorig jaar ook geweest, heb er iig foto's van gezien via hem!
Ga er maar van genieten, zou willen dat ik ook nog weg kon, maar ja, dat zit er even niet, volgend jaar weer!
Gast- Gast
Parels schreef:Oh lekker zeg!
Vond hij t wat?
Enne, jij krijgt iets anders heel moois hè....
Hoe is t met je huis trouwens?
Muppetje- Ratel
(psst.. nog 1 pil!!!!)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:(psst.. nog 1 pil!!!!)
Jeeej
Muppetje- Ratel
Heb em niet gesproken maar aan de blije gezichten op de foto's te zien vonden ze het hemels!
Ik krijg er inderdaad iets anders moois voor terug, maar momenteel vreet mn zwangerschap nog energie, en ik kan zo goed ff chilltime gebruiken ..
Maar het is jou ook van harte gegund hoor, maak maar lekker veel foto's voor me!
Met het huis gaat het goed, de boven- en benedenverdieping is af, op wat accesoires na.
Dr komt een dag dat we ook weer met de zolder en de tuin gaan beginnen, maar wanneer dat is ..
Ik krijg er inderdaad iets anders moois voor terug, maar momenteel vreet mn zwangerschap nog energie, en ik kan zo goed ff chilltime gebruiken ..
Maar het is jou ook van harte gegund hoor, maak maar lekker veel foto's voor me!
Met het huis gaat het goed, de boven- en benedenverdieping is af, op wat accesoires na.
Dr komt een dag dat we ook weer met de zolder en de tuin gaan beginnen, maar wanneer dat is ..
Gast- Gast
Lejow schreef:(psst.. nog 1 pil!!!!)
Oeeeee lekker hoor!
Komt alles toch nog goed, he!
Gast- Gast
Spannend!!!Lejow schreef:(psst.. nog 1 pil!!!!)
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Hallo,
@ Parels, Ik ga in september met mijn man naar Oostenrijk. Volgende week ga ik met mijn moeder een week naar de Moezel in Duitsland.
Wat leuk dat je de eerste kleertjes geshopt hebt.. Lijkt me echt zo leuk om te doen!!!
Wel fijn dat er een bekende locatiemanager is bij het kdv. Kies je er bewust voor om je kindje niet bij het kdv op te vangen waar jezelf werkt of is dat normaal (zeg maar de regel) dat je dat niet doet. Hoeveel uur ga je straks eigenlijk werken?
@ Lejow, wat spannend!!!!!
@ Muppetje, enigste wat ik er eigenlijk op weet te zeggen is dat ik het echt balen voor je vind. Gewoon even een voor jou!!
@ Parels, Ik ga in september met mijn man naar Oostenrijk. Volgende week ga ik met mijn moeder een week naar de Moezel in Duitsland.
Wat leuk dat je de eerste kleertjes geshopt hebt.. Lijkt me echt zo leuk om te doen!!!
Wel fijn dat er een bekende locatiemanager is bij het kdv. Kies je er bewust voor om je kindje niet bij het kdv op te vangen waar jezelf werkt of is dat normaal (zeg maar de regel) dat je dat niet doet. Hoeveel uur ga je straks eigenlijk werken?
@ Lejow, wat spannend!!!!!
@ Muppetje, enigste wat ik er eigenlijk op weet te zeggen is dat ik het echt balen voor je vind. Gewoon even een voor jou!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Parels schreef:Heb em niet gesproken maar aan de blije gezichten op de foto's te zien vonden ze het hemels!
Is goed, doe ik
Muppetje- Ratel
Amber, je bent lief. Dikke knuf terug vor Jou!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Amber, je bent lief. Dikke knuf terug vor Jou!
Dankjewel! Jij bent ook lief!
Amber-- Ratel
Hey meiden.
Jullie zijn allemaal lekker vrij, ik moet nog een uurtje en morgen ook nog en dan ook lekker vrij.
Vandaag dag 28 dus gaat weer opschieten.
Parels, lekker geshopt dus, lijkt me echt heerlijk om te doen!
Muppetje, balen weer negatief. blijf hopen op duidelijkheid binnenkort.
Lejow, spannend gaat opschieten nu!
Jullie zijn allemaal lekker vrij, ik moet nog een uurtje en morgen ook nog en dan ook lekker vrij.
Vandaag dag 28 dus gaat weer opschieten.
Parels, lekker geshopt dus, lijkt me echt heerlijk om te doen!
Muppetje, balen weer negatief. blijf hopen op duidelijkheid binnenkort.
Lejow, spannend gaat opschieten nu!
Gast- Gast
Hoi meiden!
Lejow: Woehoee! Fijn hoor!
Parels: Leuk dat je de eerste kleertjes hebt gekocht. Ik vind het knap dat je je zolang hebt kunnen inhouden
Muppetje:
Amber: Lekker hoor, volgende week al op vakantie!
Ik droom de laatste paar nachten zo verschrikkelijk levendig en intensief. Ik word echt om het kwartier/ half uur wakker omdat ik schrik... Ik maak nachten van 10 a 11 uur en nog word ik niet uitgerust wakker Weet ook niet waar het door komt, misschien gewoon spanning en stress ofzo, maar het is wel heel vervelend! Ik ga zo de nachtdienst in, hopelijk kan ik wakker blijven haha
Lejow: Woehoee! Fijn hoor!
Parels: Leuk dat je de eerste kleertjes hebt gekocht. Ik vind het knap dat je je zolang hebt kunnen inhouden
Muppetje:
Amber: Lekker hoor, volgende week al op vakantie!
Ik droom de laatste paar nachten zo verschrikkelijk levendig en intensief. Ik word echt om het kwartier/ half uur wakker omdat ik schrik... Ik maak nachten van 10 a 11 uur en nog word ik niet uitgerust wakker Weet ook niet waar het door komt, misschien gewoon spanning en stress ofzo, maar het is wel heel vervelend! Ik ga zo de nachtdienst in, hopelijk kan ik wakker blijven haha
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hey meiden, Hier ben ik weer
Ik weet niet waar ik moet beginnen met reageren, maar ik zie ook dat er heel veel pagina's weg zijn
In ieder geval probeer ik weer mee te schrijven, maar jullie gaan zo hard!
Ik heb ook een poosje niet gepost omdat ik het heel druk had met andere dingen.. Vooral werken en er zijn voor de mensen om mij heen want degene over wie ik een poosje geleden vertelde dat ze ziek was.. Is nu overleden..
2 Weken geleden..
Maar er zijn ook leuke dingen.. Ik ben vandaag begonnen met foliumzuur, Morgen moet ik ongesteld worden en daarna gaan we er ook voor
Meiden fijne dag, En niet te snel gaan hier anders kan ik het niet bijhouden
Ik weet niet waar ik moet beginnen met reageren, maar ik zie ook dat er heel veel pagina's weg zijn
In ieder geval probeer ik weer mee te schrijven, maar jullie gaan zo hard!
Ik heb ook een poosje niet gepost omdat ik het heel druk had met andere dingen.. Vooral werken en er zijn voor de mensen om mij heen want degene over wie ik een poosje geleden vertelde dat ze ziek was.. Is nu overleden..
2 Weken geleden..
Maar er zijn ook leuke dingen.. Ik ben vandaag begonnen met foliumzuur, Morgen moet ik ongesteld worden en daarna gaan we er ook voor
Meiden fijne dag, En niet te snel gaan hier anders kan ik het niet bijhouden
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
@ Aimee, ga je morgen testen? Of heb je het al gedaan.
Succes met je nachtdienst en als je gaat testen, duim voor geweldig nieuws!
@ Lejow, JOEPIE de pil de deur uit!! IK kan je vertellen... het is geweldig zonder pil! Zoveeel leuker hahha! Geniet ervan!
Succes met je nachtdienst en als je gaat testen, duim voor geweldig nieuws!
@ Lejow, JOEPIE de pil de deur uit!! IK kan je vertellen... het is geweldig zonder pil! Zoveeel leuker hahha! Geniet ervan!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Nee, LLL, ik ga pas woensdag testen! Eerst maar eens kijken of mijn menstruatie uitblijft... En mijn man die heeft ochtenddiensten tot en met dinsdag, die wil graag thuis zijn als ik test. Dus nog even afwachten (zeg ik dapper... ).
Ik ben wel benieuwd: vorige ronde kreeg ik op zondag al echte menstruatiekrampen en toen wist ik zeker dat ik ongesteld ging worden. Misschien heb ik dat morgen ook wel, dan hoef ik niet eens meer te wachten.
En hoe is het bij jou? Wanneer ga jij weer testen?
Ik ben wel benieuwd: vorige ronde kreeg ik op zondag al echte menstruatiekrampen en toen wist ik zeker dat ik ongesteld ging worden. Misschien heb ik dat morgen ook wel, dan hoef ik niet eens meer te wachten.
En hoe is het bij jou? Wanneer ga jij weer testen?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Aimee ; spannend zeg! Het klinkt allemaal veelbelovend!
LLL ; hoe zat dat nou met jou? Liep je gelijk met Aimee of niet, mag je nog testen of ben je ongesteld? Ben net een zeef, sorry!
Amberr ; lekker zeg! Ik zou ook zo een jaar met mn moeder op stap kunnen, echt 4 handen op 1 buik! Bij ons mag je wel je kindje binnen dezelfde organisatie zeg maar, maar dan wel op een andere groep. Nu werk ik 20 min van mn huis af, en ik zou zo graag willen dat mijn vriend ook zijn kindje kan halen/brengen. Net zoals mijn schoonmoeder als ze daar eens zin in heeft, of als het kindje ziek is. Ik heb nu eenmaal een beroep waar ik niet zomaar weg kan, en mijn vriend werkt 3 kwartier verderop.. Plus ; ik vind het wel lekker om het te doen zoals 'elke moeder', het is voor mij ook nieuw, en ik houd dan wel lekker alles gescheiden. Pure zelfbescherming ook denk ik! Het was echt een heel erg leuk kdv, heel veel activiteiten deden ze! Ik ga straks 22 uur werken, dat komt overeen met zo'n 2.5 dag. Voor 2 dagen willen we dan opvang, en de 3de dag doet (hopelijk) mijn schoonmoeder of overbuurvrouw (wat een hele goede bekende is die ik voor meer dan 100% vertrouw).
Puggle ; bij jou is het ook spannend! Voel je al wat?
Happy ; veel succes de komende weken dan! Ik heb voordat ik zwanger was heel trouw foliumzuur geslikt, en naarmate ik langer zwanger was nam ik het steeds minder in, zo vergeetachtig!
LLL ; hoe zat dat nou met jou? Liep je gelijk met Aimee of niet, mag je nog testen of ben je ongesteld? Ben net een zeef, sorry!
Amberr ; lekker zeg! Ik zou ook zo een jaar met mn moeder op stap kunnen, echt 4 handen op 1 buik! Bij ons mag je wel je kindje binnen dezelfde organisatie zeg maar, maar dan wel op een andere groep. Nu werk ik 20 min van mn huis af, en ik zou zo graag willen dat mijn vriend ook zijn kindje kan halen/brengen. Net zoals mijn schoonmoeder als ze daar eens zin in heeft, of als het kindje ziek is. Ik heb nu eenmaal een beroep waar ik niet zomaar weg kan, en mijn vriend werkt 3 kwartier verderop.. Plus ; ik vind het wel lekker om het te doen zoals 'elke moeder', het is voor mij ook nieuw, en ik houd dan wel lekker alles gescheiden. Pure zelfbescherming ook denk ik! Het was echt een heel erg leuk kdv, heel veel activiteiten deden ze! Ik ga straks 22 uur werken, dat komt overeen met zo'n 2.5 dag. Voor 2 dagen willen we dan opvang, en de 3de dag doet (hopelijk) mijn schoonmoeder of overbuurvrouw (wat een hele goede bekende is die ik voor meer dan 100% vertrouw).
Puggle ; bij jou is het ook spannend! Voel je al wat?
Happy ; veel succes de komende weken dan! Ik heb voordat ik zwanger was heel trouw foliumzuur geslikt, en naarmate ik langer zwanger was nam ik het steeds minder in, zo vergeetachtig!
Gast- Gast
Hallo Meiden,
@ Parels, Mijn moeder en ik zijn ook echt 4 handen op 1 buik. Heb dan ook erg veel zin in de vakantie. Zijn vorig jaar ook een week samen weggeweest. Ze is heel belangrijk voor mij. In de periode van mijn miskramen heeft zij me naast mijn man veel gesteund. Ik hoefde haar maar te bellen en ze was bij me. Ze is de dagen dat ik niet werkte na de miskramen en mijn man wel werkte bij mij geweest zodat ik niet alleen was. Echt heel lief!!
Klinkt helemaal logisch hoe je het zegt zo over de opvang, fijn dat het zo geregeld is!
@ Aimee, spannend hoor. Toen ik zwanger was droomde ik ook echt veel.
@ Happy, leuk dat je er weer bent!! Leuk zeg dat jullie er nu ook voor gaan!!
Ik zie weer in mijn ticker staan nog 10 dagen tot testen.. Jeetje wat is die maand weer snel gegaan. Vind het echt eng worden nu, zou heel graag weer zwanger willen zijn en hoop dan ook dat het weer raak is, maar vind het tegelijkertijd ook zo eng dat het weer fout kan gaan.
Moet zeggen dat ik ook wel weer het een en ander voel. Ga volgende week eerst lekker op vakantie, neem geen testen mee en test dus pas als ik thuis ben als ik dan nog niet ongesteld ben.
@ Parels, Mijn moeder en ik zijn ook echt 4 handen op 1 buik. Heb dan ook erg veel zin in de vakantie. Zijn vorig jaar ook een week samen weggeweest. Ze is heel belangrijk voor mij. In de periode van mijn miskramen heeft zij me naast mijn man veel gesteund. Ik hoefde haar maar te bellen en ze was bij me. Ze is de dagen dat ik niet werkte na de miskramen en mijn man wel werkte bij mij geweest zodat ik niet alleen was. Echt heel lief!!
Klinkt helemaal logisch hoe je het zegt zo over de opvang, fijn dat het zo geregeld is!
@ Aimee, spannend hoor. Toen ik zwanger was droomde ik ook echt veel.
@ Happy, leuk dat je er weer bent!! Leuk zeg dat jullie er nu ook voor gaan!!
Ik zie weer in mijn ticker staan nog 10 dagen tot testen.. Jeetje wat is die maand weer snel gegaan. Vind het echt eng worden nu, zou heel graag weer zwanger willen zijn en hoop dan ook dat het weer raak is, maar vind het tegelijkertijd ook zo eng dat het weer fout kan gaan.
Moet zeggen dat ik ook wel weer het een en ander voel. Ga volgende week eerst lekker op vakantie, neem geen testen mee en test dus pas als ik thuis ben als ik dan nog niet ongesteld ben.
Amber-- Ratel
Parels schreef:[i]
Ja hoe zit het met mij, goede vraag Ik weet het niet.. ben nu op dag 32 en nog niet ongesteld.. heb cyclussen gehad van 27-44-34-32, dus tsjaaa ik weet het niet.. Voor het zelfde geld weer een cyclus van 44.
Morgen ga ik testen, dus das dag 33. Wel heeeel irritant, weet neit waar ik rekening mee moet houden.
Heb afgelopen week veel dagen het gevoel gehad ongesteld te worden, maar het is er dus nog niet. Heb die buikpijnen zegmaar.. noujaa.. afwachten maar weer!!
Moet je trouwens perse met ochtendurine testen?
Aimee, knap dat je kan wachten!! Hoeveelste ronde ben je nu eigenlijk? Spannend hoor!!
Ohja, het gevoel dat ik had.. dat het weleens zo zou kunnen zijn.. is helemaal weg.. Maf he!
Hallo allemaal! *zwaaaait*
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Hallo allemaal! *zwaaaait*
Zwaait terug!!!!
Amber-- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: